falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

Obrazek

owiniecie przewodow syngałowych idących do LCD folią aluminiową wyeliminowalo zakłócenia (jezdzilem 20min i sie nie pojawiły), wczoraj wyskoczylu po 5 min

jest 6żył do lcd + 2 do podswietlenia - trzeba bedzie kupic ekranowany przewód 6x0,25mm i zrobic na nowo
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1323
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: Yasiu77 »

czyli na sygnałowy lcd folia działa :)
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

jak dobrze pojdzie to w poniedzialek kupie ekranowany przewod i zlutuje na nowo - wtorek ma byc ciepło to pojade na caly dzien i sie zobaczy


PS
w sabvotonie wymieniłem srubki M6x10 do przykrecana przewodow fazowych i z baterii na nierdzewne (koszt za 5 sztuk 1,05zł) - oryginalne są nawet nie cynkowane - pordzewiały strasznie - masakra
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

dobra, ostateczna przeróbka:

przewod ładowania/gniazdo , potrzebuje to pod 50A, gniazdo XT90 oczywiscie - przewod natomiat nie wiem - AWG8 silikonowy - czy moze 8mm metryczny wziac zwykly elektryczny
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
verre
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
Lokalizacja: Śląskie

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: verre »

ja bym zastosował przekrój 6mm kwadrat, powinno Ci wystarczyć, 8mm w typoszeregu kabli elektrycznych nie istnieje, albo 10mm kwadrat, którego długotrwała obciążalność prądowa to spokojnie 50A
edit/
i jeszcze tylko nie wiem czy 10mm kwadrat polutujesz do XT90
😁😁😁😁😁...😁😁😁
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

te 50-55A bedzie max maxów 10-15minut mysle, i to tez nie zamierzam rzadko takiego prądu uzywac

przy realnych 30A kable awg12 dosc ciepłe juz są


prawdopodobnie dolutuje rownolegle awg12 z drugim złaczem xt60, bo nie tak prosto te awg8 kupic
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
verre
Forumowicz
Posty: 767
Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
Lokalizacja: Śląskie

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: verre »

no ale AWG 12 to nieco ponad 3mm kwadrat, a ja Ci piszę o 6 lub 10 kwadrat dostepnę dosłownie wszędzie
pierwsza lepsza tabela z internetów:
Obrazek
😁😁😁😁😁...😁😁😁
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

wydawalo mi sie ze 8mm kupowalem kiedys, ale faktycznie nie ma czegos takiego
10mm odpada bo za duze i sztywne bedzie
dlatego myslalem nad silikonem awg8
ale chyba faktucznie lepiej isc w 6mm albo rownolegle dac 4mm z drugim złaczem moze
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
ap0f1s
Forumowicz
Posty: 555
Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
Lokalizacja: Kęty

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: ap0f1s »

Na 50a awg10 ci starczy. Bezpiecznie jest przyjąć 1mm2 10a
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

ap0f1s pisze:
31 sty 2021, 20:34
Na 50a awg10 ci starczy. Bezpiecznie jest przyjąć 1mm2 10a
ok dzieki, w takim razie wezme matrycznego 6mm - szkoda kasy na silikony :lol:
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

Obrazek

wymienam bms-a po awarii i przy okazji chce zrobic mod ostateczny

czyli ze sterownika ida mi dwa grube chyba 16mm przewody i chce z nich zrobic 4x 6mm + 1x 2,5mm (lub5x 6mm), sa jakies przejsciwoki/listwy/konektory zeby tych przewodow do siebie nie lutowac?

z 16mm ze sterownika PLUS rozdziela sie na 2x 6mm do XT do baterii (jeden XT na plus) i 2x 6mm chce miec na ładowanie + dodatkowy pin na przetwornice

z 16mm ze sterownika MINUS rozdziela sie na to samo tylko ze do BMS minus + 2x 6mm ładowanie + dodatokowy pin do przetwornicy)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
WojtekErnest
Forumowicz
Posty: 3337
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: WojtekErnest »

BMS-a przeladowales czy inna usterka ?
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5834
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: pxl666 »

Najprościej chyba zaprasować końcówki oczkowe i skręcić do szyny miedzianej ? Są też teraz specjalne konektory do głowic kablowych ale to wymaga specjalnego narzędzia i jest dość drogie
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

WojtekErnest pisze:
28 mar 2021, 14:35
BMS-a przeladowales czy inna usterka ?
niestety do wyjecia bms-a trzeba odkrecic duzo rzeczy bo skrecony jest od spodu - jak juz wszystko wypiąlem to stwierdzilem ze zrobie odrazu nowe kable do ładowania

niestety pamietam jaką rzezbą było zlutowanie starych kabli dlatego teraz juz sie tego nie podejmuje i zamwoie kable zaciskane tulejkami miedzianymi - rozmowy trwają
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5834
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: pxl666 »

Grube kable dobrze idą palnikiem...
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

pxl666 pisze:
28 mar 2021, 17:28
Grube kable dobrze idą palnikiem...
dokladnie tak robiłem te co mam teraz, ładnie zalutowało sie ale mam 5-7cm sztywnego połaczenia, musialem troche oszlifowac + dwie koszulki dla pewnosci i troche to rzezba

jesli pomysł z tulejką nie wypali to zrobie tak samo, albo pozycze jakas duzą lutownice i tez bedzie ok

teraz są kombinacje i experymenty, ale nastepny ebike chciałbym miec zrobiony raz i juz do srodka wogole nie zaglądac i nic nie przerabiac, calosc modularna na tyle zeby komponenty moc zmieniac szybko (tj kolo tył, bms, sterownik i mniejsze elmenty jak manetki/lampy

zamowilem na probe złaczki MR30 (3pin) fajnie siedzą mocno - mysle ze spokojnnie moznaby je zastosowac do manetek i tam gdzie sa połaczenia 3 pinowe
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5834
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: pxl666 »

Jak dobrze zagrzejesz i dasz mało cyny to będzie mniej usztywnionego przewodu.
Poszukaj w okolicy hurtowni elen i pogadaj z gościem. Oni praktycznie zawsze mają dostęp do praski i za parę groszy gość ci zaprasuje końcówki jakie chcesz . W końcówkę np 18 zaprasujesz spokojnie dwa kable 6mm itd można tak multiplikować wyjścia
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

zamowiłem gotowce u goscia ktory ebike składa bede miał odrazu koncowki pod sterownik miedziane, jutro ma dac znac czy da rade tak zrobic jak chce
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

kable zrobione i zacisniete tulejakami miedzianymi dokladnie jak chcialem

Obrazek

2x6mm na plus i 2x 6mm na minus do ładowania troche overkill ale w sumie niech juz bedzie
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

w 99% zlozylem, ale stwierdzilem ze wymienie jednak złaczki XT60 (jedna na pole) na XT90 - do tej pory dzialalo w dodatku luty były dosc marne, teraz nie dosc ze złaczka wieksza to o wiele lepiej lutowanie zrobiłem niz osoba ktora składała

wiec tymbardziej bedzie ok

do ładowania zostawiłem XT90 z kablami 6mm
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

3 ładowarki w nawiasach realny prąd
30 (28,5-29) + 8 (7,5) + 8 (7,5)
42,5A

Obrazek

Obrazek

Obrazek


ładowanie z poziomu 74,1 na 79,4V - 10-11minut

wzrost temp 7*C
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
WojtekErnest
Forumowicz
Posty: 3337
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: WojtekErnest »

3 rozne zasilacze bez separacji szeregowymi diodami ? Jeśli tak to odważnie....
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

bałem sie troche tego modowanego serwerowego + zwykla ladowarka (bo dwie ładowarki dzialaly juz wczesniej)

ale podpiałem i nic nie walneło (serwerowka jest regulowana wiec na wszelki wypadek zrównałem napiecia)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
WojtekErnest
Forumowicz
Posty: 3337
Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: WojtekErnest »

I oby nic nie walnęło po kolejnych próbach ale wg mnie to jednak ryzykowne.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...:-)
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

WojtekErnest pisze:
06 kwie 2021, 22:41
I oby nic nie walnęło po kolejnych próbach ale wg mnie to jednak ryzykowne.
wdzieczny bede o link co mam kupic i jak to podłaczyc zeby bylo dobrze
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

KONIEC - limit osiagniety - nic tu wiecej nie ma co zrobic

73V @ 79,5V - 10minut ładowania


napisze jak cos padnie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5834
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: pxl666 »

Od zera do fulla ile ? Jaki prąd na ac wtedy leci ?
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1320
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: Goliath »

Ładowanie chyba z 2 różnych faz :P Ewentualnie ze złącza 1 fazowego zabezpieczonego min. B20A :D
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon po roku - przeróbki itp

Post autor: szczur333 »

pxl666 pisze:
09 kwie 2021, 20:45
Od zera do fulla ile ? Jaki prąd na ac wtedy leci ?
nie wiem i sie nie dowiem tylko testowo zrobione na 10min, w trasie bede brał ładowarke 30 + 8 i tutaj troche dłuzej bede ładował bo od 5-10% planuje do 80-90% podładowywac

do fulla ładuje tylko co 10-15 ładowań
Goliath pisze:
09 kwie 2021, 21:12
Ładowanie chyba z 2 różnych faz :P Ewentualnie ze złącza 1 fazowego zabezpieczonego min. B20A :D
tak, z dwóch róznych - z gniazdek lecialo jakos 4,5kW
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: szczur333 »

dostalem kilka wiadomosci co to za apka

- apka to ANT BMS dla iOS - na androdia jej raczej nie ma
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: szczur333 »

level up ;)

Obrazek
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1320
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: Goliath »

Tesle też ładujesz swoją ładowarką... w 20 minut :mrgreen: :lol: ;)
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: szczur333 »

niestety
DC 100kW zeby kupic to wiecej jak to auto kosztuje

jak cos to TM3 LR 2018 (RWD)
wersja to USA, ma jednofazową - wbudowaną 11kW, wiec przy 230-240V amperaż potrzebny to 48A, nie mam takiego przyłacza, a nawet jakbym miał to i tak nie mam raczej adaptera na takie prądy wiec w domu max 32A bedzie czyli 7,2kW (10h ładowania) - nie jezdze codziennie wiec mi to nie potrzebne w sumie, a na trasie sa 50-100kW gdzie tą drugą pewnie w 20-30min bym podładował

oczywiscie mozna przerobic na 3 fazy (3x 16A) ale raczej brak sensu, wydawania kasy


EDIT
bateria 96s46p ogniwa 2170(21700) 480kg
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2021, 16:06 przez szczur333, łącznie zmieniany 2 razy.
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5834
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: pxl666 »

Jaki jest koszt przejechania 100km ładując na płatnych ładowarkach?
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: szczur333 »

pxl666 pisze:
18 kwie 2021, 16:07
Jaki jest koszt przejechania 100km ładując na płatnych ładowarkach?
zuzycie

EKO jazda - 11-12kWh/100km
jazda przy 90kmh kolo 13-15kwh/100km
jazda przy 120kmh kolo 18kwh/100km
jazda przy 200kmh 35-38kwh/100km

jazda dynamiczna, przyspieszanie itp 22-23kwh/100km

do tego zalezy tez od temperatur wiatru itp

w domu masz 60groszy za kwh, na płatnych 1,2-2zł/kwh wiec duzo
ja w trasy jezdze 3 razy w roku i to takie gdzie musialbym ładowac max raz w trasie i to nawet nie do pełna, 95% czasu bedzie wolne ładowanie z gniazdka

tak czy inaczej, nie patrzylem na kwestie ekonomiczne wogole bo fun jest nieziemski i aktualnie mam zuzycia kolo 180-230Wh/1km bo i tak sa to smieszne wartosci w porownaniu do komfortu jak sie tym jezdzi
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5834
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: pxl666 »

Noto tankowanie na stacjach sporo drożej wychodzi.
A jak serwis mechaniczny ? Wszystko jest standardowe w miarę czy części ściągasz na zamówienie?
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: szczur333 »

pxl666 pisze:
18 kwie 2021, 19:08
Noto tankowanie na stacjach sporo drożej wychodzi.
A jak serwis mechaniczny ? Wszystko jest standardowe w miarę czy części ściągasz na zamówienie?
nic nie wiem i mam nadzieje ze dlugo sie nie dowiem ;)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: szczur333 »

no to w świat

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 maja 2021, 15:02 przez szczur333, łącznie zmieniany 1 raz.
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1320
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: Goliath »

Dodatkowy akumulator do zasilania tesli :)
Awatar użytkownika
szczur333
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
Kontakt:

Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A

Post autor: szczur333 »

jak cos to zuzycie tesli

temp 19*C - ekspresówka - 116kmh tempomat - jechalem dlugi czas tak - zuzycie 16,5kWh/100km
temp 17*C - krajówka - 85kmh tempomat - rowniez dlugi odcinek - zuzycie 13,0kWh/100km
temp 17*C - zabudowany 65kmh tempomat - zuzycie 11,0kWh/100km

odcinki płaskie bez gorek i zjazdów

opony zimowe, kola 18cali standardowe bez kołpaków aero
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
ODPOWIEDZ