falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
owiniecie przewodow syngałowych idących do LCD folią aluminiową wyeliminowalo zakłócenia (jezdzilem 20min i sie nie pojawiły), wczoraj wyskoczylu po 5 min
jest 6żył do lcd + 2 do podswietlenia - trzeba bedzie kupic ekranowany przewód 6x0,25mm i zrobic na nowo
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 1327
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
jak dobrze pojdzie to w poniedzialek kupie ekranowany przewod i zlutuje na nowo - wtorek ma byc ciepło to pojade na caly dzien i sie zobaczy
PS
w sabvotonie wymieniłem srubki M6x10 do przykrecana przewodow fazowych i z baterii na nierdzewne (koszt za 5 sztuk 1,05zł) - oryginalne są nawet nie cynkowane - pordzewiały strasznie - masakra
PS
w sabvotonie wymieniłem srubki M6x10 do przykrecana przewodow fazowych i z baterii na nierdzewne (koszt za 5 sztuk 1,05zł) - oryginalne są nawet nie cynkowane - pordzewiały strasznie - masakra
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
dobra, ostateczna przeróbka:
przewod ładowania/gniazdo , potrzebuje to pod 50A, gniazdo XT90 oczywiscie - przewod natomiat nie wiem - AWG8 silikonowy - czy moze 8mm metryczny wziac zwykly elektryczny
przewod ładowania/gniazdo , potrzebuje to pod 50A, gniazdo XT90 oczywiscie - przewod natomiat nie wiem - AWG8 silikonowy - czy moze 8mm metryczny wziac zwykly elektryczny
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- verre
- Forumowicz
- Posty: 767
- Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
- Lokalizacja: Śląskie
Re: falcon po roku - przeróbki itp
ja bym zastosował przekrój 6mm kwadrat, powinno Ci wystarczyć, 8mm w typoszeregu kabli elektrycznych nie istnieje, albo 10mm kwadrat, którego długotrwała obciążalność prądowa to spokojnie 50A
edit/
i jeszcze tylko nie wiem czy 10mm kwadrat polutujesz do XT90
edit/
i jeszcze tylko nie wiem czy 10mm kwadrat polutujesz do XT90
😁😁😁😁😁...😁😁😁
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
te 50-55A bedzie max maxów 10-15minut mysle, i to tez nie zamierzam rzadko takiego prądu uzywac
przy realnych 30A kable awg12 dosc ciepłe juz są
prawdopodobnie dolutuje rownolegle awg12 z drugim złaczem xt60, bo nie tak prosto te awg8 kupic
przy realnych 30A kable awg12 dosc ciepłe juz są
prawdopodobnie dolutuje rownolegle awg12 z drugim złaczem xt60, bo nie tak prosto te awg8 kupic
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- verre
- Forumowicz
- Posty: 767
- Rejestracja: 27 maja 2018, 18:52
- Lokalizacja: Śląskie
Re: falcon po roku - przeróbki itp
no ale AWG 12 to nieco ponad 3mm kwadrat, a ja Ci piszę o 6 lub 10 kwadrat dostepnę dosłownie wszędzie
pierwsza lepsza tabela z internetów:
pierwsza lepsza tabela z internetów:
😁😁😁😁😁...😁😁😁
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
wydawalo mi sie ze 8mm kupowalem kiedys, ale faktycznie nie ma czegos takiego
10mm odpada bo za duze i sztywne bedzie
dlatego myslalem nad silikonem awg8
ale chyba faktucznie lepiej isc w 6mm albo rownolegle dac 4mm z drugim złaczem moze
10mm odpada bo za duze i sztywne bedzie
dlatego myslalem nad silikonem awg8
ale chyba faktucznie lepiej isc w 6mm albo rownolegle dac 4mm z drugim złaczem moze
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: falcon po roku - przeróbki itp
Na 50a awg10 ci starczy. Bezpiecznie jest przyjąć 1mm2 10a
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
ok dzieki, w takim razie wezme matrycznego 6mm - szkoda kasy na silikony
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
wymienam bms-a po awarii i przy okazji chce zrobic mod ostateczny
czyli ze sterownika ida mi dwa grube chyba 16mm przewody i chce z nich zrobic 4x 6mm + 1x 2,5mm (lub5x 6mm), sa jakies przejsciwoki/listwy/konektory zeby tych przewodow do siebie nie lutowac?
z 16mm ze sterownika PLUS rozdziela sie na 2x 6mm do XT do baterii (jeden XT na plus) i 2x 6mm chce miec na ładowanie + dodatkowy pin na przetwornice
z 16mm ze sterownika MINUS rozdziela sie na to samo tylko ze do BMS minus + 2x 6mm ładowanie + dodatokowy pin do przetwornicy)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: falcon po roku - przeróbki itp
BMS-a przeladowales czy inna usterka ?
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: falcon po roku - przeróbki itp
Najprościej chyba zaprasować końcówki oczkowe i skręcić do szyny miedzianej ? Są też teraz specjalne konektory do głowic kablowych ale to wymaga specjalnego narzędzia i jest dość drogie
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
niestety do wyjecia bms-a trzeba odkrecic duzo rzeczy bo skrecony jest od spodu - jak juz wszystko wypiąlem to stwierdzilem ze zrobie odrazu nowe kable do ładowania
niestety pamietam jaką rzezbą było zlutowanie starych kabli dlatego teraz juz sie tego nie podejmuje i zamwoie kable zaciskane tulejkami miedzianymi - rozmowy trwają
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
dokladnie tak robiłem te co mam teraz, ładnie zalutowało sie ale mam 5-7cm sztywnego połaczenia, musialem troche oszlifowac + dwie koszulki dla pewnosci i troche to rzezba
jesli pomysł z tulejką nie wypali to zrobie tak samo, albo pozycze jakas duzą lutownice i tez bedzie ok
teraz są kombinacje i experymenty, ale nastepny ebike chciałbym miec zrobiony raz i juz do srodka wogole nie zaglądac i nic nie przerabiac, calosc modularna na tyle zeby komponenty moc zmieniac szybko (tj kolo tył, bms, sterownik i mniejsze elmenty jak manetki/lampy
zamowilem na probe złaczki MR30 (3pin) fajnie siedzą mocno - mysle ze spokojnnie moznaby je zastosowac do manetek i tam gdzie sa połaczenia 3 pinowe
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: falcon po roku - przeróbki itp
Jak dobrze zagrzejesz i dasz mało cyny to będzie mniej usztywnionego przewodu.
Poszukaj w okolicy hurtowni elen i pogadaj z gościem. Oni praktycznie zawsze mają dostęp do praski i za parę groszy gość ci zaprasuje końcówki jakie chcesz . W końcówkę np 18 zaprasujesz spokojnie dwa kable 6mm itd można tak multiplikować wyjścia
Poszukaj w okolicy hurtowni elen i pogadaj z gościem. Oni praktycznie zawsze mają dostęp do praski i za parę groszy gość ci zaprasuje końcówki jakie chcesz . W końcówkę np 18 zaprasujesz spokojnie dwa kable 6mm itd można tak multiplikować wyjścia
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
zamowiłem gotowce u goscia ktory ebike składa bede miał odrazu koncowki pod sterownik miedziane, jutro ma dac znac czy da rade tak zrobic jak chce
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
kable zrobione i zacisniete tulejakami miedzianymi dokladnie jak chcialem
2x6mm na plus i 2x 6mm na minus do ładowania troche overkill ale w sumie niech juz bedzie
2x6mm na plus i 2x 6mm na minus do ładowania troche overkill ale w sumie niech juz bedzie
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
w 99% zlozylem, ale stwierdzilem ze wymienie jednak złaczki XT60 (jedna na pole) na XT90 - do tej pory dzialalo w dodatku luty były dosc marne, teraz nie dosc ze złaczka wieksza to o wiele lepiej lutowanie zrobiłem niz osoba ktora składała
wiec tymbardziej bedzie ok
do ładowania zostawiłem XT90 z kablami 6mm
wiec tymbardziej bedzie ok
do ładowania zostawiłem XT90 z kablami 6mm
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
3 ładowarki w nawiasach realny prąd
30 (28,5-29) + 8 (7,5) + 8 (7,5)
42,5A
ładowanie z poziomu 74,1 na 79,4V - 10-11minut
wzrost temp 7*C
30 (28,5-29) + 8 (7,5) + 8 (7,5)
42,5A
ładowanie z poziomu 74,1 na 79,4V - 10-11minut
wzrost temp 7*C
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: falcon po roku - przeróbki itp
3 rozne zasilacze bez separacji szeregowymi diodami ? Jeśli tak to odważnie....
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
bałem sie troche tego modowanego serwerowego + zwykla ladowarka (bo dwie ładowarki dzialaly juz wczesniej)
ale podpiałem i nic nie walneło (serwerowka jest regulowana wiec na wszelki wypadek zrównałem napiecia)
ale podpiałem i nic nie walneło (serwerowka jest regulowana wiec na wszelki wypadek zrównałem napiecia)
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: falcon po roku - przeróbki itp
I oby nic nie walnęło po kolejnych próbach ale wg mnie to jednak ryzykowne.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
wdzieczny bede o link co mam kupic i jak to podłaczyc zeby bylo dobrzeWojtekErnest pisze: ↑06 kwie 2021, 22:41I oby nic nie walnęło po kolejnych próbach ale wg mnie to jednak ryzykowne.
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
KONIEC - limit osiagniety - nic tu wiecej nie ma co zrobic
73V @ 79,5V - 10minut ładowania
napisze jak cos padnie
73V @ 79,5V - 10minut ładowania
napisze jak cos padnie
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
Re: falcon po roku - przeróbki itp
Ładowanie chyba z 2 różnych faz Ewentualnie ze złącza 1 fazowego zabezpieczonego min. B20A
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon po roku - przeróbki itp
nie wiem i sie nie dowiem tylko testowo zrobione na 10min, w trasie bede brał ładowarke 30 + 8 i tutaj troche dłuzej bede ładował bo od 5-10% planuje do 80-90% podładowywac
do fulla ładuje tylko co 10-15 ładowań
tak, z dwóch róznych - z gniazdek lecialo jakos 4,5kW
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
dostalem kilka wiadomosci co to za apka
- apka to ANT BMS dla iOS - na androdia jej raczej nie ma
- apka to ANT BMS dla iOS - na androdia jej raczej nie ma
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- MixhaL
- Forumowicz
- Posty: 240
- Rejestracja: 10 sie 2018, 14:56
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
level up
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
niestety
DC 100kW zeby kupic to wiecej jak to auto kosztuje
jak cos to TM3 LR 2018 (RWD)
wersja to USA, ma jednofazową - wbudowaną 11kW, wiec przy 230-240V amperaż potrzebny to 48A, nie mam takiego przyłacza, a nawet jakbym miał to i tak nie mam raczej adaptera na takie prądy wiec w domu max 32A bedzie czyli 7,2kW (10h ładowania) - nie jezdze codziennie wiec mi to nie potrzebne w sumie, a na trasie sa 50-100kW gdzie tą drugą pewnie w 20-30min bym podładował
oczywiscie mozna przerobic na 3 fazy (3x 16A) ale raczej brak sensu, wydawania kasy
EDIT
bateria 96s46p ogniwa 2170(21700) 480kg
DC 100kW zeby kupic to wiecej jak to auto kosztuje
jak cos to TM3 LR 2018 (RWD)
wersja to USA, ma jednofazową - wbudowaną 11kW, wiec przy 230-240V amperaż potrzebny to 48A, nie mam takiego przyłacza, a nawet jakbym miał to i tak nie mam raczej adaptera na takie prądy wiec w domu max 32A bedzie czyli 7,2kW (10h ładowania) - nie jezdze codziennie wiec mi to nie potrzebne w sumie, a na trasie sa 50-100kW gdzie tą drugą pewnie w 20-30min bym podładował
oczywiscie mozna przerobic na 3 fazy (3x 16A) ale raczej brak sensu, wydawania kasy
EDIT
bateria 96s46p ogniwa 2170(21700) 480kg
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2021, 16:06 przez szczur333, łącznie zmieniany 2 razy.
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
Jaki jest koszt przejechania 100km ładując na płatnych ładowarkach?
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
zuzycie
EKO jazda - 11-12kWh/100km
jazda przy 90kmh kolo 13-15kwh/100km
jazda przy 120kmh kolo 18kwh/100km
jazda przy 200kmh 35-38kwh/100km
jazda dynamiczna, przyspieszanie itp 22-23kwh/100km
do tego zalezy tez od temperatur wiatru itp
w domu masz 60groszy za kwh, na płatnych 1,2-2zł/kwh wiec duzo
ja w trasy jezdze 3 razy w roku i to takie gdzie musialbym ładowac max raz w trasie i to nawet nie do pełna, 95% czasu bedzie wolne ładowanie z gniazdka
tak czy inaczej, nie patrzylem na kwestie ekonomiczne wogole bo fun jest nieziemski i aktualnie mam zuzycia kolo 180-230Wh/1km bo i tak sa to smieszne wartosci w porownaniu do komfortu jak sie tym jezdzi
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
Noto tankowanie na stacjach sporo drożej wychodzi.
A jak serwis mechaniczny ? Wszystko jest standardowe w miarę czy części ściągasz na zamówienie?
A jak serwis mechaniczny ? Wszystko jest standardowe w miarę czy części ściągasz na zamówienie?
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
nic nie wiem i mam nadzieje ze dlugo sie nie dowiem
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
no to w świat
Ostatnio zmieniony 07 maja 2021, 15:02 przez szczur333, łącznie zmieniany 1 raz.
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
- Goliath
- Forumowicz
- Posty: 1320
- Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
- Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek
- szczur333
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 18 maja 2019, 1:19
- Lokalizacja: Kraków/Busko-Zdrój
- Kontakt:
Re: falcon supercharger - ładowanie w 20minut 55A
jak cos to zuzycie tesli
temp 19*C - ekspresówka - 116kmh tempomat - jechalem dlugi czas tak - zuzycie 16,5kWh/100km
temp 17*C - krajówka - 85kmh tempomat - rowniez dlugi odcinek - zuzycie 13,0kWh/100km
temp 17*C - zabudowany 65kmh tempomat - zuzycie 11,0kWh/100km
odcinki płaskie bez gorek i zjazdów
opony zimowe, kola 18cali standardowe bez kołpaków aero
temp 19*C - ekspresówka - 116kmh tempomat - jechalem dlugi czas tak - zuzycie 16,5kWh/100km
temp 17*C - krajówka - 85kmh tempomat - rowniez dlugi odcinek - zuzycie 13,0kWh/100km
temp 17*C - zabudowany 65kmh tempomat - zuzycie 11,0kWh/100km
odcinki płaskie bez gorek i zjazdów
opony zimowe, kola 18cali standardowe bez kołpaków aero
falcon v2 - qs205 5T - sabvoton - 20s14p vtc5a - 54kg - 76kmh/vmax
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s
energica eva esse esse 9+ 80kW, 21,5kWh 0-100kmh 3,1s
tesla model 3 2018 (US) 75kWh RWD 0-100kmh 5,6s