Cześć wszystkim.
Pierwsze podejście do elektryfikacji roweru. Trochę po doktoryzacji w internecie, trochę po omacku.
Wygląda to tak:
Służyć ma do okazjonalnych dojazdów do pracy (40km) i dawania frajdy z jady.
Rama Unibike Everest DX 2004
Silnik: od Chińczyka z szybkim nawojem, chyba 14x4. Chętnie poznam sposób sprawdzenia tego. "Marka" tego to Passion e-bike.
Sterownik: KT sinus 45A
Bateria: 13s11p (pakiet od nexun.pl)
Skrzynka: DIY z laminatu poliestrowo-szklanego.
Dodatkowo zmieniona korba na trekingową FC-A070 50-34T, żeby dało się nadgonić za silnikiem. A w związku z tym zmieniony wkład suportu z 68-113 na 68-122. Hamulce to mechaniczne Tectro Aries z tarczami 160mm. Słabizna, ale jakoś sobie radzi.
Chętnie poczytam wszelkie sugestie jak ogarnąć temat oświetlenia. Bateria spora i miejsca w skrzynce trochę zostało, więc może być coś na przetwornicę.
Unibike Everest DX
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 cze 2020, 10:07
- Lokalizacja: Osielsko
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Unibike Everest DX
Można podłączyć przetwornicę pod stacyjkę sterownika, tylko później nie obciążać zbyt nadmiernie. 5A powinno spokojnie wystarczyć. Można też kupić lampkę na wyższe napięcie i podłączyć bez dodatkowej przetwornicy.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5854
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Unibike Everest DX
Na ali pełno oświetlenia 6-95v , do tego wybierak i masz gotowe . Ewentualnie usb do ładowania tel jako bonus . Luknij sobie jest wątek o oświetleniu
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 cze 2019, 8:19
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 cze 2020, 10:07
- Lokalizacja: Osielsko
Re: Unibike Everest DX
Jak bym miał fulla, to by był full. Nie chciałem "psuć" nowego roweru na pierwszy raz. No i jest jeszcze coś takiego jak budżet.