BMC Trailfox TF01
: 05 wrz 2020, 19:48
Generalnie nic nowego/specjalnego ale, ze prawdopodobnie jedna z ostatnich jak nie ostatnia konwersja ktora robie to postanowilem to opisac,
pacjent do zelektryfikowania to lekki full szwajcarskiej firmy BMC model Trailfox TF01 z roku 2015 w idealnym stanie bo mial go gostek co pracuje w servisie
Na nie calkiem tuzinkowych komponentach
Sram X0
U-Turn 140mm
Hamulce Avid Juicy
Kierownica zmieniona z prostej na ergotec (pasuje i wygodniejsza dla dziadka)
Taka byla oryginalna
Napedem bedzie silnik przekladniowy Mxus XF19R o nominalnej mocy 1000W i controller sinusoidalny 30A bedzie tez testowany controller 40A
Pozytywna i przydatna sprawa to laczony/dzielony kabel od silnika
Kaseta DNP 7 rzedowa
Musialem sobie dorobic/przerobic klucz pod wolnobieg
Byl taki fajny zloty lancuch jak z Czestochowy/Jasnej Gory ale po wymianie na 7S musial byc inny
Manetka typu trigger naszego "krajowego producenta"
Maly nie pozorny display LCD4
Po srodku maly licznik GPS predkosc, przejechane km
Do pierwszego testu controller byl umieszczony w torbie pod siedzeniem ale tam to sie gotuje na amen
Controller umieszczony w skrzynce pod rama
dzis skrzynka przemalowana na czarny mat bo taka bedzie tez skrzynka pod baterie (a le o tym bedzie dalej pisane)
Przymocowana do prowadnic/uchwytow od linki i przewodu hamulcowego
Bateria pol produkt zakupiony u Tasa, BMS i tasmowanie zalatwil Toporek
13S10P starczy na podmiejskie lasy 29Ah
Swiatlo ramy jest duze, wiec skrzynka nie bedzia taka mala
Skrzynka na baterie wykonana w druku 3D i boki z dibond ale to jutro dalej zaprezentuje
Moge jeszcze dzis wspomniec, ze pierwsze testy szosowe z bateria w plecaku juz wykonane i jest superancko (silnik zyleta)
Pierwszy rozruch
pacjent do zelektryfikowania to lekki full szwajcarskiej firmy BMC model Trailfox TF01 z roku 2015 w idealnym stanie bo mial go gostek co pracuje w servisie
Na nie calkiem tuzinkowych komponentach
Sram X0
U-Turn 140mm
Hamulce Avid Juicy
Kierownica zmieniona z prostej na ergotec (pasuje i wygodniejsza dla dziadka)
Taka byla oryginalna
Napedem bedzie silnik przekladniowy Mxus XF19R o nominalnej mocy 1000W i controller sinusoidalny 30A bedzie tez testowany controller 40A
Pozytywna i przydatna sprawa to laczony/dzielony kabel od silnika
Kaseta DNP 7 rzedowa
Musialem sobie dorobic/przerobic klucz pod wolnobieg
Byl taki fajny zloty lancuch jak z Czestochowy/Jasnej Gory ale po wymianie na 7S musial byc inny
Manetka typu trigger naszego "krajowego producenta"
Maly nie pozorny display LCD4
Po srodku maly licznik GPS predkosc, przejechane km
Do pierwszego testu controller byl umieszczony w torbie pod siedzeniem ale tam to sie gotuje na amen
Controller umieszczony w skrzynce pod rama
dzis skrzynka przemalowana na czarny mat bo taka bedzie tez skrzynka pod baterie (a le o tym bedzie dalej pisane)
Przymocowana do prowadnic/uchwytow od linki i przewodu hamulcowego
Bateria pol produkt zakupiony u Tasa, BMS i tasmowanie zalatwil Toporek
13S10P starczy na podmiejskie lasy 29Ah
Swiatlo ramy jest duze, wiec skrzynka nie bedzia taka mala
Skrzynka na baterie wykonana w druku 3D i boki z dibond ale to jutro dalej zaprezentuje
Moge jeszcze dzis wspomniec, ze pierwsze testy szosowe z bateria w plecaku juz wykonane i jest superancko (silnik zyleta)
Pierwszy rozruch