Kolejne 2 fulle Michał S1000R i S1300
: 06 kwie 2018, 19:33
Kolejne 2 konstrukcje Michała:
Baza do testowania zestawu S1000R rower firmy VIPER, wiem, ze nikomu to nic nie mówi, dla tego opiszę, że rama jest wzmocniona ze wstawkami pod główkę ramy, łożyskowana.
- monitou amorek na tył
- niestety suntour XCM (fatalny amor, dostajacy szybko luzów) na przodzie
- hydrauliczne hamulce hayes oba, z czego przód nie cofa tłoczków. Nie znam się, serwis będzie grzebał w tym...
- nowa korba i nowy łańcuch -> cóż mam nadzieję, że jest na kwadrat, bo jeżeli nie, to leci od razu na allegro od złotówki.
Cóż rower zakupiony z wysyłką więc nie wiem, bo przyjdzie dopiero w poniedziałek dzisiaj już wysłany do mnie i myślę, że cena poniżej tysiąca zł jest atrakcyjna. Nawet, jak będzie wymagał serwisu dampera.
Rama duża, wolałbym 20 cali, ale nie ma co wybrzydzać, rower jest tani i na dobrym osprzęcie.
Najgorszy czas na rowery mamy już za sobą, w pierwsze ciepłe dni był bum, "sprowadzacze jeszcze nie zwieźli złomu z niemiec" a ludziska sie pobudzili, i zaczęli licytować na allegro wszystko < 1000zł. Teraz już ciśnienie spadło
Drugi bajk nieco poniżej 1000zł i też pełny full:
Ogólnie zastanawiam się, cze za tę cenę warto go brać? (950LN)?
Rama jest fajna, bo bidon mi wejdzie i niższe osoby też na tym pojeżdżą... Rama 20 cali, duży zakres przełożenia dampera na ugięcie tyłu spowoduje, że dobrze będzie to działać przy 45-50km/h z zestawem S1300. Rower niższej klasy niż ten powyżej, amor przedni równie gówniany, ale tylny damper jest znacznie gorszej klasy. Fajna prowadnica XT i fajna wahliwa rama, ale lipa, że nie markowa i ten jest zaklepany, ale zastanawiam się, czy warto się w niego pchać?
Rowerek na zwykłych hamulcach -> oddzielne manetki od klamek, więc zastąpię szybko 2 klamkami na kierownicy które są w zestawie na elektryczne, zmienię korbę na 48zębów na kwadrat pod pasa i dam na silnik wolnobieg + wymienię manetkę z alivio 9rz na 7rz. Podobno prowadnice do 9 rzędów są takze kompatybilne z wolnobiegami, a skok reguluje manetka i powinno działać, tak serwis mówił.
Fajne są fule za granicą do ściągnięcia, tam w kwocie do 1000zł można przeeeeeeeebierać w fulach dowoli. Od 100-175 funtów można wybrać sobie konę, karrere, za 400 funtów widziałem haibike w fullu Q SF RX super opcja. Sporo rowerków marki CUBE AMS też jest poniżej tysiąca zł. Tylko w polsce trzeba się naszukać, ale przynajmniej są dostępne od ręki, a teraz zależy mi, żeby przed zlotem uruchomić 3 pojazdy, a czas goni...
Jak rowery dojadą zrobię oględziny i kosztorys ile w to trzeba wrzucić hajsu i będę prowadził dokładny spis wymienionych części. Liczę na zamknięcie sie w kwocie ok 1300zł do poziomu przygotowania bazy pod ebajka + dołożenie zestawu elektrycznego.
Baza do testowania zestawu S1000R rower firmy VIPER, wiem, ze nikomu to nic nie mówi, dla tego opiszę, że rama jest wzmocniona ze wstawkami pod główkę ramy, łożyskowana.
- monitou amorek na tył
- niestety suntour XCM (fatalny amor, dostajacy szybko luzów) na przodzie
- hydrauliczne hamulce hayes oba, z czego przód nie cofa tłoczków. Nie znam się, serwis będzie grzebał w tym...
- nowa korba i nowy łańcuch -> cóż mam nadzieję, że jest na kwadrat, bo jeżeli nie, to leci od razu na allegro od złotówki.
Cóż rower zakupiony z wysyłką więc nie wiem, bo przyjdzie dopiero w poniedziałek dzisiaj już wysłany do mnie i myślę, że cena poniżej tysiąca zł jest atrakcyjna. Nawet, jak będzie wymagał serwisu dampera.
Rama duża, wolałbym 20 cali, ale nie ma co wybrzydzać, rower jest tani i na dobrym osprzęcie.
Najgorszy czas na rowery mamy już za sobą, w pierwsze ciepłe dni był bum, "sprowadzacze jeszcze nie zwieźli złomu z niemiec" a ludziska sie pobudzili, i zaczęli licytować na allegro wszystko < 1000zł. Teraz już ciśnienie spadło
Drugi bajk nieco poniżej 1000zł i też pełny full:
Ogólnie zastanawiam się, cze za tę cenę warto go brać? (950LN)?
Rama jest fajna, bo bidon mi wejdzie i niższe osoby też na tym pojeżdżą... Rama 20 cali, duży zakres przełożenia dampera na ugięcie tyłu spowoduje, że dobrze będzie to działać przy 45-50km/h z zestawem S1300. Rower niższej klasy niż ten powyżej, amor przedni równie gówniany, ale tylny damper jest znacznie gorszej klasy. Fajna prowadnica XT i fajna wahliwa rama, ale lipa, że nie markowa i ten jest zaklepany, ale zastanawiam się, czy warto się w niego pchać?
Rowerek na zwykłych hamulcach -> oddzielne manetki od klamek, więc zastąpię szybko 2 klamkami na kierownicy które są w zestawie na elektryczne, zmienię korbę na 48zębów na kwadrat pod pasa i dam na silnik wolnobieg + wymienię manetkę z alivio 9rz na 7rz. Podobno prowadnice do 9 rzędów są takze kompatybilne z wolnobiegami, a skok reguluje manetka i powinno działać, tak serwis mówił.
Fajne są fule za granicą do ściągnięcia, tam w kwocie do 1000zł można przeeeeeeeebierać w fulach dowoli. Od 100-175 funtów można wybrać sobie konę, karrere, za 400 funtów widziałem haibike w fullu Q SF RX super opcja. Sporo rowerków marki CUBE AMS też jest poniżej tysiąca zł. Tylko w polsce trzeba się naszukać, ale przynajmniej są dostępne od ręki, a teraz zależy mi, żeby przed zlotem uruchomić 3 pojazdy, a czas goni...
Jak rowery dojadą zrobię oględziny i kosztorys ile w to trzeba wrzucić hajsu i będę prowadził dokładny spis wymienionych części. Liczę na zamknięcie sie w kwocie ok 1300zł do poziomu przygotowania bazy pod ebajka + dołożenie zestawu elektrycznego.