E-drift trajka

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
ODPOWIEDZ
Piro
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 16 kwie 2021, 12:34

E-drift trajka

Post autor: Piro »

Taka sobie konstrukcja z odpadów :)
Dwa silniki z hoverboarda nominalnie ponoc 450w przy 36V. Będę to karmić podwójnym sterownikiem każdy po 25A przy 48V. Budowa trwa, jak myślicie silniki tyle wytrzymają?
Obrazek
Obrazek
https://ibb.co/nC8SVwC
https://ibb.co/7YDSsfR
binkom
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 07 mar 2021, 20:23
Lokalizacja: Zabrze

Re: E-drift trajka

Post autor: binkom »

Będzie fajna zabawka.
gość
Forumowicz
Posty: 433
Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28

Re: E-drift trajka

Post autor: gość »

Pierwszy się dowiesz ile to wytrzyma.
Chwilowo pewnie nie będzie problemu z taką mocą.
Ale jeśli trafi się ciężki kierowca plus podłoże o dużej przyczepności to Będziesz szukać nowych silników.

Może warto zalać olejem?
Podobno oliwa z oliwek dobrze się sprawdza bo nie gęstnieje.
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2964
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: E-drift trajka

Post autor: tas »

Oooo jakie biedne silniczki :)
Projekt fajny ale no ale chyba szybko zamienisz te silniczki na pełne koła, na przód dasz jeden jakiś używany Mxus 30h z przerobioną ośką i dopiero będzie się buzia cieszyć :)
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Piro
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 16 kwie 2021, 12:34

Re: E-drift trajka

Post autor: Piro »

tas pisze:
17 lis 2021, 8:46
Oooo jakie biedne silniczki :)
Projekt fajny ale no ale chyba szybko zamienisz te silniczki na pełne koła, na przód dasz jeden jakiś używany Mxus 30h z przerobioną ośką i dopiero będzie się buzia cieszyć :)
O ile silniki wytrzymają to jak mi się znudzi driftowanie (ciekawe jak to będzie w ogóle szło) mogę założyć oryginalne gumowe. Mxusa nie ma co pakować bo nie mam zamiaru jechać tym szybciej jak 30
Awatar użytkownika
tas
Administrator
Posty: 2964
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Re: E-drift trajka

Post autor: tas »

niue chodzi o prędkość, potrzeba momentu obrotowego żeby przeciwdziałać ślizgowi czyli mocy znamionowej napędu :)
Jadąc bokiem to i 25 jest bdb
Miałem okazje jeździć na obu typach trajek, z napędem na tył i przód i dla mnie przedni napęd rządzi :D
Ostatnio zmieniony 17 lis 2021, 9:31 przez tas, łącznie zmieniany 1 raz.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
WilliamHarris1985
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 17 lis 2021, 9:08
Kontakt:

Re: E-drift trajka

Post autor: WilliamHarris1985 »

Silniki będę pod sporym obciążeniem w zależności od wagi kierowcy. Musisz dać jemu trochę 'oddychać', czyli na zapas moc i koła większe. Będzie w porządku dla młodszego i lżejszego, ale dorosły to już średni pomysł :P
Piro
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: 16 kwie 2021, 12:34

Re: E-drift trajka

Post autor: Piro »

Raczej odwrotnie bo większe koła sprawia że będą musiały się bardziej napracować
ODPOWIEDZ