E-drift trajka
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 kwie 2021, 12:34
E-drift trajka
Taka sobie konstrukcja z odpadów
Dwa silniki z hoverboarda nominalnie ponoc 450w przy 36V. Będę to karmić podwójnym sterownikiem każdy po 25A przy 48V. Budowa trwa, jak myślicie silniki tyle wytrzymają?
https://ibb.co/nC8SVwC
https://ibb.co/7YDSsfR
Dwa silniki z hoverboarda nominalnie ponoc 450w przy 36V. Będę to karmić podwójnym sterownikiem każdy po 25A przy 48V. Budowa trwa, jak myślicie silniki tyle wytrzymają?
https://ibb.co/nC8SVwC
https://ibb.co/7YDSsfR
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 mar 2021, 20:23
- Lokalizacja: Zabrze
-
- Forumowicz
- Posty: 433
- Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28
Re: E-drift trajka
Pierwszy się dowiesz ile to wytrzyma.
Chwilowo pewnie nie będzie problemu z taką mocą.
Ale jeśli trafi się ciężki kierowca plus podłoże o dużej przyczepności to Będziesz szukać nowych silników.
Może warto zalać olejem?
Podobno oliwa z oliwek dobrze się sprawdza bo nie gęstnieje.
Chwilowo pewnie nie będzie problemu z taką mocą.
Ale jeśli trafi się ciężki kierowca plus podłoże o dużej przyczepności to Będziesz szukać nowych silników.
Może warto zalać olejem?
Podobno oliwa z oliwek dobrze się sprawdza bo nie gęstnieje.
- tas
- Administrator
- Posty: 3003
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: E-drift trajka
Oooo jakie biedne silniczki
Projekt fajny ale no ale chyba szybko zamienisz te silniczki na pełne koła, na przód dasz jeden jakiś używany Mxus 30h z przerobioną ośką i dopiero będzie się buzia cieszyć
Projekt fajny ale no ale chyba szybko zamienisz te silniczki na pełne koła, na przód dasz jeden jakiś używany Mxus 30h z przerobioną ośką i dopiero będzie się buzia cieszyć
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 kwie 2021, 12:34
Re: E-drift trajka
O ile silniki wytrzymają to jak mi się znudzi driftowanie (ciekawe jak to będzie w ogóle szło) mogę założyć oryginalne gumowe. Mxusa nie ma co pakować bo nie mam zamiaru jechać tym szybciej jak 30
- tas
- Administrator
- Posty: 3003
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: E-drift trajka
niue chodzi o prędkość, potrzeba momentu obrotowego żeby przeciwdziałać ślizgowi czyli mocy znamionowej napędu
Jadąc bokiem to i 25 jest bdb
Miałem okazje jeździć na obu typach trajek, z napędem na tył i przód i dla mnie przedni napęd rządzi
Jadąc bokiem to i 25 jest bdb
Miałem okazje jeździć na obu typach trajek, z napędem na tył i przód i dla mnie przedni napęd rządzi
Ostatnio zmieniony 17 lis 2021, 9:31 przez tas, łącznie zmieniany 1 raz.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 lis 2021, 9:08
- Kontakt:
Re: E-drift trajka
Silniki będę pod sporym obciążeniem w zależności od wagi kierowcy. Musisz dać jemu trochę 'oddychać', czyli na zapas moc i koła większe. Będzie w porządku dla młodszego i lżejszego, ale dorosły to już średni pomysł
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 kwie 2021, 12:34