Skoro 2 osobne akumulatory to nie spinach ich plusów, ale zepnij masy, a manetka tak samo, zasilanie z jednego ze sterowników, masy spięte, sygnał do obu.
Odnośnie woltomierza to pewnie masa, zasilanie, pomiar.
Trojkolowiec z silnikami od deskorolki
- lukk
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 05 lut 2020, 11:20
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 sie 2021, 20:45
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Trojkolowiec z silnikami od deskorolki
Dzis pierwsza poważna jazda
Dwa silniki/ 350w x 2/ dwa sterowniki dwa akumulatory typowe od deskorolki 4 A h36v
.Po gładkiej nawierzchni zrobiłem 2.5 km i napięcie spadło z 41,1 do38,3 i 38,8 ale po pokonaniu najmniejszego wzniesienia 5-7% pojazd staje trzeba odczekać 2-3 min i można ruszać
Sterowniki zimnie bateria też nic się nie grzeje,
Napewno moja waga 110 kg robi swoje.
Rozumiem jak jeden akumulator obsługiwał dwa silniki-
Ale teraz każdy silnik ma swój.Spadki napiecia też są w zasadzie rowne-skąd ta przerwa w pracy i dlaczego tyle trwa
Dwa silniki/ 350w x 2/ dwa sterowniki dwa akumulatory typowe od deskorolki 4 A h36v
.Po gładkiej nawierzchni zrobiłem 2.5 km i napięcie spadło z 41,1 do38,3 i 38,8 ale po pokonaniu najmniejszego wzniesienia 5-7% pojazd staje trzeba odczekać 2-3 min i można ruszać
Sterowniki zimnie bateria też nic się nie grzeje,
Napewno moja waga 110 kg robi swoje.
Rozumiem jak jeden akumulator obsługiwał dwa silniki-
Ale teraz każdy silnik ma swój.Spadki napiecia też są w zasadzie rowne-skąd ta przerwa w pracy i dlaczego tyle trwa
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Trojkolowiec z silnikami od deskorolki
Za słabe aku w stosunku do mocy silników.
Moc 350 wat czyli sterownik zapewne 17 - 20 A.
Masz aku 4 Ah którego maksymalny prąd to zapewne w porywach 8 -10 A ciągłego, stąd przy obciążeniu/podjeździe jest tak duży spadek napięcia że BMS/sterownik wyłącza zasilanie. Po odczekaniu aku się "regeneruje" (wzrasta mu napięcie) dzięki czemu możesz ponownie uruchomić silnik przy mniejszym obciążeniu.
Moc 350 wat czyli sterownik zapewne 17 - 20 A.
Masz aku 4 Ah którego maksymalny prąd to zapewne w porywach 8 -10 A ciągłego, stąd przy obciążeniu/podjeździe jest tak duży spadek napięcia że BMS/sterownik wyłącza zasilanie. Po odczekaniu aku się "regeneruje" (wzrasta mu napięcie) dzięki czemu możesz ponownie uruchomić silnik przy mniejszym obciążeniu.