E-CRUISER Rower elektryczny 1500W 48V 21Ah

Podziel się z nami opisem własnych konstrukcji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CAT-EBIKES
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 16 sty 2022, 10:54

E-CRUISER Rower elektryczny 1500W 48V 21Ah

Post autor: CAT-EBIKES »

Hej!

Mam przyjemność zaprezentować naszą przeróbkę nietypowego, czerwonego CRUISERa w wersji elektrycznej. Rower wpisujący się w kategorię customowego fatbike'a dostał napęd elektryczny o mocy 1500W. Napędza go silnik Mxus 30H (10x6) w połączeniu ze sterownikiem KT 30A. Źródłem energii jest bateria bidonowa o napięciu 48V i pojemności 21Ah zbudowana z ogniw EVE 33V (INR18650-33V). 21Ah jest to realna pojemność, jaką udało się uzyskać na testerze. Szacowany zasięg roweru to 60-70 km, ale jak wiadomo dużo zależy od sposobu jazdy i stopnia wspomagania.

Ku mojemu zaskoczeniu rower po przeróbce jest całkiem wygodny pomimo braku jakiejkolwiek amortyzacji. Przejechałem nim 20 km na jeździe testowej i muszę przyznać, że do jazdy po mieście jest to całkiem ciekawa konstrukcja :)

Jeśli macie jakieś pytania - chętnie odpowiem :)



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Damian
https://cat-ebikes.pl/
Pakiety akumulatorowe, rowery elektryczne, ogniwa li-ion
Profesjonalny montaż, konwersja rowerów (również wysyłkowo)
KONTAKT: sklep@cat-ebikes.pl
tel. 577 512 420
BIAŁYSTOK
Cormi
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 15 lis 2021, 18:59
Lokalizacja: Wrocław

Re: E-CRUISER Rower elektryczny 1500W 48V 21Ah

Post autor: Cormi »

Cześć,
Podoba mi się , fajny czerwoniutki. Jakie masz tam przełożenia ? Ile zębów przednia zębatka i co jest z tyłu ? Da się jechać bez "ghost pedaling" ? Są jakieś dodatkowe blokady obrotu czy wystarczają haki i te typowe w podkładkach ?
P.
Awatar użytkownika
CAT-EBIKES
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 16 sty 2022, 10:54

Re: E-CRUISER Rower elektryczny 1500W 48V 21Ah

Post autor: CAT-EBIKES »

Cormi pisze:
26 sty 2023, 17:11
Cześć,
Podoba mi się , fajny czerwoniutki. Jakie masz tam przełożenia ? Ile zębów przednia zębatka i co jest z tyłu ? Da się jechać bez "ghost pedaling" ? Są jakieś dodatkowe blokady obrotu czy wystarczają haki i te typowe w podkładkach ?
P.
Hej! Dzięki :D

Haki są bardzo ciasne, trzeba było je lekko spiłować. Rama jest stalowa, więc przy niewielkim momencie obrotowym tego silnika i twardej ramie, gdzie silnik siedzi ciasno wystarczają te podkładki z haczykiem. Niestety blokady obrotu osi z zestawu z nexuna nie pasowały do tej dosyć specyficznej ramy.

Z tyłu zainstalowałem adapter single speed na kasetę, jest tam 18 lub 22 zęby (nie pamiętam dokładnie). Z przodu nawet nie liczyłem, pewnie coś koło 38 zębów. Nie ma tutaj ghost pedalingu. Wręcz przeciwnie. Nawey przy 35 km/h czuć lekki opór, więc nie machamy nogami bez sensu :P Myslę, że przełożenie wyszło całkiem sensowne, ponieważ ruszanie nie jest bardzo trudne a i przy wyższych prędkościach da się dołożyć trochę własnej siły :)
Damian
https://cat-ebikes.pl/
Pakiety akumulatorowe, rowery elektryczne, ogniwa li-ion
Profesjonalny montaż, konwersja rowerów (również wysyłkowo)
KONTAKT: sklep@cat-ebikes.pl
tel. 577 512 420
BIAŁYSTOK
ODPOWIEDZ