SzczepanW2 pisze: ↑16 sie 2023, 14:52
w 99% przypadków pękają na "koronie" czy jak tam nazwać element łączący dole golenie.
SzczepanW2 pisze: ↑16 sie 2023, 17:28
Mój błąd z niewiedzy nazewnictwa, chodzi o "booster" z rysunku - tą podkowę.
Jest to możliwe dla tego że jedna lega jest obciążona tam gdzie jest duże ciśnienie powietrza druga laga jest tłumienie zwrotne i nie bierze na siebie żadnej siły tylko ma na zadanie powolne odbicie zwrotne lagi.
Jeśli będzie duże ciśnienie jednej lagi i szybkość plus krawężnik to możemy połamać bo tylko jedna laga pracuje. Jeśli było by dwie lagi sprężyny lub powietrze na dwóch lagach to obciążenie było by na dwóch lagach a nie na jednym. Zobaczę jak u mnie będzie żywotność takiego amorka.
lukk pisze: ↑16 sie 2023, 15:23
Wygląda elegancko! Jaki sterownik użyłeś na przód, skoro piszesz o konfiguracji? Też Sabka mini? Napiszesz coś więcej jak sprawdza się ten 7245 z wyświetlaczem po poprawkach? Czy da się w apce jakoś ustawiać poziomy dla trybów wspomagania, albo które mają fluxa itp?
Sterowniki mam dwa razy sabvoton mini sklejone że sobą jako całość.
Przedni działa bez LCD tył jest z LCD
Ale będę chciał sygnał połączyć do jednego LCD do dwóch sterowników że jeden podłączony RX i TX sygnał a drugi sterownik podłączony tylko do RX ale nie wiem czy to będzie działać tak samo jak sterownikach dual hulajnogach.
Załączanie sterowników nie mam przez LCD tylko osobne przyciski załączenie przedni i tylny sterownik niezależnie.
Sterownik tylny mogę jechać na LCD albo bez LCD różnica działaniu to bez załączonego LCD działa według ustawień zaprogramowanych przez kabel USB lub przez bluetooth.
Z załączonym LCD to bierze dane ustawienia według zaprogramowanego LCD i nie bierze pod uwagę ustawień według zaprogramowanego przez kabel USB.
Nie wiem jak działa regen i flux bo na razie testuje bez tych funkcji.
Mam jednak inny problem nie działa mi PAS próbowałeś ustawień różnych ale nie wiem gdzie leży problem może mam uszkodzony PAS albo źle podłączony.
Jeśli ustawie spomaganie pierwszy bieg to ograniczenie jest do ~8km/h a przy ~10km/h już silnik hamuje i nie pozwala przekroczyć prędkość to przy dwóch silnikach jest problem po jeden ciągnie a drugi hamuje co mi nie pozwala mi jazdy na dwóch silnikach jeśli jeden jest ograniczony prędkości.
Jest coś takiego jak auto spomaganie automatycznie zmienia bieg od 1 do 5 zależności od prędkości dobre dla tych co lubią soft strat bo na pierwszym biegu mamy mega małą moc. I jazda automatu biegów to jak jazda samochodem z krzynia biegów automatyczną.
Z automatem biegów mogę jechać na dwóch silnikach bo nie mają limitu prędkości więc żaden nie hamuje silnik.