........ Prawie wszystkie z wymienionych smarów nie zawierają w opisach zastosowań nawet wzmianki o przekładniach czy ślizgach wykonanych z tworzyw. A to skończy się za dwa - trzy lata nie widocznym na pierwszy rzut oka puchnięciem czy zmiękczeniem elementów z tworzyw, gumy, jeśli te nie są tzw. olejoodporne. Generalnie trzeba przyjąć, że każdy produkt ropopochodny o mniejszej konsystencji prędzej czy później "załatwi" nam plastiki i inne twardsze produkty ropopochodne. Zadziała jak rozpuszczalnik........
A wystarczy przeczytać co pisze producent poliamidu.
Problemem nie jest olej w smarze, problemem jest "WODA" w smarze, czyli zastosowany wypełniacz/mydło, i jego odporność na wymywanie/pochłanianie wody.
Tkoko ,,, teraz dopiero trafiłem na ten wątek.. proszę Pana wielki szacunek z wykonaną pracę ,, w ( mojej branży) smarowania i poślizgu (przeróżnego) to bardzo przydatna wiedza ,, czekam na więcej i bardzo szanuje Twoją pracę
Tkoko ,,, teraz dopiero trafiłem na ten wątek.. proszę Pana wielki szacunek z wykonaną pracę ,, w ( mojej branży) smarowania i poślizgu (przeróżnego) to bardzo przydatna wiedza ,, czekam na więcej i bardzo szanuje Twoją pracę
plx .. mam taką prośbę, jak cytujesz mnie to rób to z jakimkolwiek sensem ,,, jak myślisz że będzie w tym jakiś sens to dopytaj np, rodziny znajomych bo możesz jednak błądzić.....
plx .. mam taką prośbę, jak cytujesz mnie to rób to z jakimkolwiek sensem ,,, jak myślisz że będzie w tym jakiś sens to dopytaj np, rodziny znajomych bo możesz jednak błądzić.....
przecież to żart był...poco to pismo przedsądowe ?