Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 sie 2018, 21:42
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Czy mógłbyś podać link skąd zamawiałeś Y-cable do konwersji? Najważniejsze pytanie jednak jest takie, czy wszystko zaczęło działać na zasadzie plug&play czy jednak musiałaeś wgrać nowe oprogramowanie do sterownika? Masz te dwie charakterystyczne ikony z dwiema bateriami w menu na wyświetlaczu?
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:26
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Elektrofahrrad24, jednak musisz pamiętać by silnik był po 2017r. 2 ikony poziomu baterii są na Intuvi nawet bez aktualizacji. Jednak musisz mieć softa obu baterii tego samego wiec najlepiej zaktualizować u jakiegoś dealera Boscha.Castiel233 pisze: ↑15 sie 2018, 21:46Czy mógłbyś podać link skąd zamawiałeś Y-cable do konwersji? Najważniejsze pytanie jednak jest takie, czy wszystko zaczęło działać na zasadzie plug&play czy jednak musiałaeś wgrać nowe oprogramowanie do sterownika? Masz te dwie charakterystyczne ikony z dwiema bateriami w menu na wyświetlaczu?
Czy warta czy nie to kwestia indywidualna. Faktem jest, że nie ma żadnej konkurencji w tym momencie. Mi udało sie kupić za 50% ceny dlatego była to atrakcyjna oferta.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Jeśli chodzi o jasność świecenia to jest najwyżej średnia. Nie widzę wyższości nad modzonymi lampkami w podstawowej funkcji czyli świeceniu
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 sie 2018, 21:42
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Ok, dzięki za odpowiedź!fineasz pisze: ↑15 sie 2018, 22:17Elektrofahrrad24, jednak musisz pamiętać by silnik był po 2017r. 2 ikony poziomu baterii są na Intuvi nawet bez aktualizacji. Jednak musisz mieć softa obu baterii tego samego wiec najlepiej zaktualizować u jakiegoś dealera Boscha.Castiel233 pisze: ↑15 sie 2018, 21:46Czy mógłbyś podać link skąd zamawiałeś Y-cable do konwersji? Najważniejsze pytanie jednak jest takie, czy wszystko zaczęło działać na zasadzie plug&play czy jednak musiałaeś wgrać nowe oprogramowanie do sterownika? Masz te dwie charakterystyczne ikony z dwiema bateriami w menu na wyświetlaczu?
Czy warta czy nie to kwestia indywidualna. Faktem jest, że nie ma żadnej konkurencji w tym momencie. Mi udało sie kupić za 50% ceny dlatego była to atrakcyjna oferta.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:26
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Owszem, że są z większą ilością lumenów tylko, że dają po oczach. O to tu się rozchodzi. W Niemczech lampy rowerowe bez certyfikatu Stvzo nie są dopuszczone do ruchu drogowego.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Logika, trzeba dobrze ustawić i dobrać kolimator/reflektor w zależności o warunków. Ja zbudowałem/przebudowałem sobie lampki w teren i na ulicę osobno, w teren bardzo mocne i mocno rozpraszające (do 4k lumenów na kilku diodach), a na drogę bardziej skupione do 2-3000 lumenów. Dzienne światła mam osobno, idealnie do tego nadają się lampki xanes na COB, wyposażyłem całą rodzinę i w trakcie wycieczek rowerowych mam mnóstwo pytań od postronnych ludzi o miejsce zakupu. Bo w rowerze jak w aucie, wyznaję zasadę jeżdżenia na oświetleniu cały dzień. Zwłaszcza w ebika, który jest szybszy niż większośc się spodziewa. Ta lampka z tematu jest ładna, ale cena za osiągi niesatysfakcjonująca, a stvzo u nas nie obowiązuje Za 50% ceny już lepiej, ale nadal za to byś zbudował coś znacznie ciekawszego, np na 4 diodach, z 2 rodzajami kolimatorów, 2x wąskim jako światła mijania i 2x szerokim+ 2x wąski jako drogowe np No ale to trzeba lubić dłubanie
Co do Boscha, ciekawe ile ma poboru ta najnowsza jednostka, mój classic z "dzikim" softem (wersja przed kastracją momentu obrotowego z uwagi na pękające zębatki) bierze do 13-14A, co w sumie daje wynik na poziomie 520-550W.
Co do Boscha, ciekawe ile ma poboru ta najnowsza jednostka, mój classic z "dzikim" softem (wersja przed kastracją momentu obrotowego z uwagi na pękające zębatki) bierze do 13-14A, co w sumie daje wynik na poziomie 520-550W.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:26
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Miałem okazję ostatnio jechać na classicu. Odniosłem wrażenie, że tryb turbo wspomaga tak jak u mnie tryb tour. Z tym, że to był bez modyfikacji.Kajman pisze: ↑16 sie 2018, 9:13Logika, trzeba dobrze ustawić i dobrać kolimator/reflektor w zależności o warunków. Ja zbudowałem/przebudowałem sobie lampki w teren i na ulicę osobno, w teren bardzo mocne i mocno rozpraszające (do 4k lumenów na kilku diodach), a na drogę bardziej skupione do 2-3000 lumenów. Dzienne światła mam osobno, idealnie do tego nadają się lampki xanes na COB, wyposażyłem całą rodzinę i w trakcie wycieczek rowerowych mam mnóstwo pytań od postronnych ludzi o miejsce zakupu. Bo w rowerze jak w aucie, wyznaję zasadę jeżdżenia na oświetleniu cały dzień. Zwłaszcza w ebika, który jest szybszy niż większośc się spodziewa. Ta lampka z tematu jest ładna, ale cena za osiągi niesatysfakcjonująca, a stvzo u nas nie obowiązuje Za 50% ceny już lepiej, ale nadal za to byś zbudował coś znacznie ciekawszego, np na 4 diodach, z 2 rodzajami kolimatorów, 2x wąskim jako światła mijania i 2x szerokim+ 2x wąski jako drogowe np No ale to trzeba lubić dłubanie
Co do Boscha, ciekawe ile ma poboru ta najnowsza jednostka, mój classic z "dzikim" softem (wersja przed kastracją momentu obrotowego z uwagi na pękające zębatki) bierze do 13-14A, co w sumie daje wynik na poziomie 520-550W.
Na yt z silnika Brose 250W z zewnętrzym sterownikiem wyciągneli 1400W i jeszcze miał zapas mocy.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Noo, ale ja mówię o fabrycznym sterowniku Dlagtego ciekawi mnie, ile bierze obecny, no musi więcej, nie ma bata, ale ciekawe ile.
Jak miałeś tryb turbo, to już wykastrowany sterownik Niewykastrowane mają najwyższy tryb który nazywa się Speed
Jak miałeś tryb turbo, to już wykastrowany sterownik Niewykastrowane mają najwyższy tryb który nazywa się Speed
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:26
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
To był classic z Intuvią od nowego Boscha, stąd ten tryb
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
A to ciekawe, da się tak? Nawet nie wiedziałem
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 mar 2018, 22:26
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Da się skoro taki był zamontowany, ale nie wspomagał dobrze. Nie wiem czy to taki urok tego silnika, ale w moim odczuciu sila wspomagania na turbo byla jak u mnie na tour.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: Pegasus z silnikiem Boscha w systemie dual battery 1000Wh
Raczej nie, jeździłem nowymi boschami, impulasmi i yamahami i nie ma jakiejś szczególnej różnicy. Może jednak kwestia tego wyświetlacza ze starszym sterownikiem, tam jest trochę różnic. No i jeśli miał zaktualizowany soft w sterowniku to -30% momentu niestety. Musi być pierwszy soft z fabryki do hmi bez walk assist.