Regeneracja baterii fabrycznych w e-bikach a blokada

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
Jakuda
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 27 mar 2019, 11:16

Regeneracja baterii fabrycznych w e-bikach a blokada

Post autor: Jakuda »

Cześć,
Jestem nowicjuszem na tym forum a zarazem w temacie ebików.
Troszkę błąkam się z moimi pytaniami po internecie..
Zatem jeśli temat był już poruszany bardzo proszę o linki.

Otóż, chciałem kupić żonie fabrycznego, używanego e-bika.
Wymyśliłem sobie, że mógłbym kupić z przechodzoną baterią i samemu wymienić ogniwa.
Dodatkowo- żeby zwiększyć zasieg chciałbym zrobić taki myk- żeby nie wozić całej drugiej baterii (bo to też trudno dostać), tylko zrobić odpinany pakiet od BMSa, i przepinać sam pakiet,

No i tu co osoba to inna opinia- w firmie regenerującej baterie powiedzieli mi, że PRAWIE każdą można zregenerować.
Inni z kolei, że WIĘKSZOŚĆ ma elektronikę mierzącą spadek napięcia na pakiecie i jak taki nastąpi to brickuje całą baterię (no i tu też słyszałem że wszystkie Bosche tak mają, albo że tylko nowsze, albo że te z baterią w ramie (ION), a Panasonic nie).

Trochę już zgłupiałem- i nie wiem kogo słuchać.

Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam,
Kuba
Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 1346
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Regeneracja baterii fabrycznych w e-bikach a blokada

Post autor: Umbur »

Tak naprawdę to najprościej zrobić całość samemu, zamiast kombinować z naprawą czy wykorzystaniem sprzętu już przechodzonego. Na forum masz już mniejsze zestawy od <Glebora>. Całość zakładasz do roweru jaki Ci pasuje, a nie jaki uda się znaleźć. ;)
Jakuda
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 27 mar 2019, 11:16

Re: Regeneracja baterii fabrycznych w e-bikach a blokada

Post autor: Jakuda »

no tak tylko na razie nie mam też roweru- także poszukiwania roweru+ zestawu+ baterii, wybory wszystkich podzespołów...potem montaż.

także pozostańmy przy założeniu, że gotowiec...