KARIWA koło - sterownik

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
tomluk
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 04 sie 2022, 9:17

KARIWA koło - sterownik

Post autor: tomluk »

Witam.

Jestem nowym świeżym użytkownikiem Kariwy, taki
sprzęt jest dla mnie czymś nowym i mam kilka pytań
1. Jak odłączyć silnik od sterownika bezpiecznie żeby go nie uszkodzić
2. Czy po każdym nowym podłączeniu np wymiana felgi trzeba robić test hala
3. Czy każde podłączenie sterownika do plusa trzeba zrobić przez rezystor
4. Czy BMS trzeba wyłączać przy pracach serwisowych są jakieś procedury

Dziękuje za odpowiedzi
Dede
Forumowicz
Posty: 2065
Rejestracja: 11 cze 2018, 5:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: KARIWA koło - sterownik

Post autor: Dede »

Jeśli masz BMS smart to wyłączyć prąd przez aplikację do BMSa.
Sprawdzić napięcie jakie ma sterownik bo może się okazać że jest napięcie na kondesatorach to należy wyładować prąd do zera.
Jak nie będzie prądu można odłączyć sterownik lub silnik.
Jeśli mamy smart BMS I wyłączony prąd można od razu podłączyć przewody zasilania sterownika Jak wszystko będzie podłączone można ponownie włączyć prąd przez aplikację smart BMS.

Jeśli nie masz BMS smart to będziesz musiał wszystko ręcznie zrobić i ładowanie kondesatorów przez rezystor jak będą naładowane kondesatory to połącza się zasilanie.

Jeśli masz nową instalacje i nie jesteś pewny czy dobrze wszystko działa to lepiej podłączyć do testów ładowarkę zamiast akumulatora.

Test hall powinno być za każdym razem mieć pewność że zrobiliśmy wszystko dobrze dla świętego spokoju o czas nie jest wymagane bo terotycznie powinno działać jeśli gdzieś pomyłki nie zrobiliśmy i przewody nie urodziłeś przy osi trakcie zmiany opony.
ODPOWIEDZ