Witam,
Silnik MID w przednim kole? To tylko Japończycy mogą takie coś wymyślić
Szczerze mówiąc to nie wierzyłem, że uda jej się tą zębatkę wypośrodkować na tych szprychach? A jednak
Pomysłowe te Japończyki
Silnik MID w przednim kole? To tylko Japończycy wymyślą
- Batory
- Forumowicz
- Posty: 133
- Rejestracja: 22 lut 2018, 19:34
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Silnik MID w przednim kole? To tylko Japończycy wymyślą
Zestaw S1000 silnik przekładniowy od Glebora, bateria 48V 13S8P 23Ah Samsung, sterownik kwadrat 48V 25A, wyświetlacz C500B
Re: Silnik MID w przednim kole? To tylko Japończycy wymyślą
przecież to chińczycy. mandaryńskiego nie znasz ? pozwól że przetłumacze - tytuł mówi wyraźnie - Zestaw samochodowy Yili - elektryczny rower - Zielona Energia z Tajwanu.
w razie co pytaj. jakieś zupki yumyoum czy coś, chętnie pomogę
w razie co pytaj. jakieś zupki yumyoum czy coś, chętnie pomogę
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Silnik MID w przednim kole? To tylko Japończycy wymyślą
heheh mysle że zarówno fani midów rowerowych jak i ja sam nie nazwał bym tego midem a sam film raczej z kategorii antyk z 2013r i jak widać dziś na ulicach się nie przyjęło takie rozwiązanie. Juz na pierwszy rzut oka widać że to słaba konstrukcja ma dwie poważne wady:
1 mocowanie zębatki na dwie śrubki do szprych co będzie skutkować wyginaniem szprych i decentracja koła i samej zębatki względem osi koła,
2 mocowanie silnika do goleni widelca obejma z blaszki dociskanej malutkimi śrubkami tu tez może dojąc do problemów gdy nie będzie to zrobione solidnie siła generowana przez silnik doprowadzi do zsunięcia się w dół goleni (które rzadko maja te sam przekrój na całej swojej długości a najczęściej się zwężają ku dołowi) silnika i spadaniem łańcucha .
Życie zweryfikowało ten koncept wybierając huba z przekładnią.
1 mocowanie zębatki na dwie śrubki do szprych co będzie skutkować wyginaniem szprych i decentracja koła i samej zębatki względem osi koła,
2 mocowanie silnika do goleni widelca obejma z blaszki dociskanej malutkimi śrubkami tu tez może dojąc do problemów gdy nie będzie to zrobione solidnie siła generowana przez silnik doprowadzi do zsunięcia się w dół goleni (które rzadko maja te sam przekrój na całej swojej długości a najczęściej się zwężają ku dołowi) silnika i spadaniem łańcucha .
Życie zweryfikowało ten koncept wybierając huba z przekładnią.
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silnik MID w przednim kole? To tylko Japończycy wymyślą
Pewnie należy traktować to rozwiązanie jako ciekawostkę z gatunku ,,pomysłów wszelakich'',ale mocowanie w ten sposób koła zębatego do szprych funkcjonowało od dawna.Najnowszym przykładem był ruski silnik KO D8E,gdzie zębatka była przykręcana na podkładki do szprych w tylnym kole i dawało radę,pomimo dużych szarpnięć /wstecznych/ przy odpalaniu silnika.Chińczyk mały i lekki,więc trochę pewnie pojeżdził