Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Dział poświęcony fabrycznym samochodom elektrycznym
ODPOWIEDZ
Przemek30
Posty: 32
Rejestracja: 09 cze 2018, 13:01

Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek30 » 11 cze 2018, 19:47

Witam serdecznie
Od pewnego czasu niejaka firma Chemax ,działająca w Łowiczu i Przeworsku,oferuje trójkołowy samochód elektryczny pod nazwą ZT -95 ,który wydaje mi się wierną kopią chińskiego ZEV T3-1. Ten pojazd posiada akumulatory kwasowo ołowiowe.Wiem,iż są ciężkie,ale słyszdłem,że potrafią być też toksyczne(ponoć podczas ładowania wydzielają trujace opary).
Chciałbym zapytać osób kompetentnych w temacie, jakie oprócz wagi,są plusy i minusy akumulatorów tego typu i czy ktoś zna ewentualną ocenę konstrukcyjną,może wyrazić opinię obiektywną,bo miał do czynienia z tym trójkołowcem?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Inc0
Posty: 632
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Inc0 » 11 cze 2018, 19:52

Czy to jest toksyczne nie wiem melexy nikogo nie otruły jeszcze może i się jakieś opary wydzielają ale chyba nikt wózka akumulatorowego nie ładuje pod pierzyna w sypialni . Plusem akumulatorów ołowiowo kwasowych jest cena minusem stosunek masy do do ilości energii jaka można z niego pozyskać , ale bez wiedzy dokładnie jakie akumulatory są w tym pojeździe nic precyzyjnego nie można powiedzieć
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.

Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 981
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Umbur » 11 cze 2018, 20:47

Nie sądzę, żeby opary z akumulatora były bardziej toksyczne od wyziewów silnika spalinowego. ;)

Awatar użytkownika
tatar
Moderator
Posty: 2565
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: tatar » 11 cze 2018, 21:08

W ten sposób dojdziemy do tego,jak bardzo szkodzi środowisku produkcja akumulatorów :D

Awatar użytkownika
Inc0
Posty: 632
Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Inc0 » 11 cze 2018, 21:10

zwłaszcza li-ion :P
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 838
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Goliath » 11 cze 2018, 22:59

Przemku... mógłbyś wrzucić linka jak wygląda ZT-95 wraz z jego kartą techniczną ??
Google marnie mi wyrzuca wyniki i na siłę wskazuje pojazd taki jak ten... http://allegro.pl/skuter-inwalidzki-tro ... 00450.html

Chciałem zobaczyć jakie siedzą w nim akumulatory i w jakiej konfiguracji /sposób ich ładowania.
Jeżeli w takim pojeździe siedzą "kwasiaki" i zazwyczaj połączone szeregowo... to podczas ładowania, akumulator który ma najmniejszą z nich wszystkich pojemność naładuje się jako pierwszy i zacznie "gazować".

Cytat :
"Dawniej dość skutecznym wskaźnikiem naładowania było tzw. gazowanie elektrolitu (rozkład wody na tlen i wodór w procesie elektrolizy), albo pomiar gęstości elektrolitu za pomocą aerometru.

Co dzieje się w akumulatorze podczas ładowania? Wraz z upływem czasu w elektrolicie wzrasta liczba cząsteczek kwasu siarkowego, przez co zwiększa się gęstość elektrolitu. Siarczan ołowiawy zamienia się w ołów metaliczny (na płycie ujemnej) oraz dwutlenek ołowiu (na płycie dodatniej). Między różnoimiennymi płytami powstaje, wzrastająca w miarę ładowania, siła elektromotoryczna, aż do osiągnięcia wartości w granicach 2,4 ÷ 2,75 V na ogniwo (zależnie od wartości prądu ładowania i temperatury elektrolitu). Oznacza to, że cały siarczan ołowiawy został przetworzony (na ołów lub dwutlenek ołowiu) i rozpoczyna się rozkład wody zawartej w elektrolicie: na płycie ujemnej wydziela się wodór, a na dodatniej – tlen; inaczej mówiąc, akumulator zaczyna gazować i powinien zostać odłączony od prostownika"


Ładowarka może się nie wyłączyć... bo wciąż cała gałąź akumulatorów może mieć za niskie napięcie końcowe, ale gazowanie jednego z akumulatorów może być już niebezpieczne.
Nie chodzi mi tu o "smród"... ale o możliwość zapalenia/wybuchu mieszanki gazowej ulatniającej się z akumulatora.
Dlatego "akumulatorownie" są tak dobrze wentylowane :P

Przemek30
Posty: 32
Rejestracja: 09 cze 2018, 13:01

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek30 » 11 cze 2018, 23:20

Bardzo Ci dziękuję za b.cenną wypowiedź,Kolego Goliath:-) Szukając na stronie producenta nie znalazłem nic odkrywczego odnośnie specyfikacji technicznej poza tym co już znam z allegro,czyli:


http://www.ztechbike.pl/zt-95/


Mam nadzieję,że teraz widać zawartość w linku jak należy? Zastanawia mnie poważnie rozbieżność w parametrach akumulatora podanych dla pojazdu, na aukcji jest to:60V 45Ah ,na stronie ztechbike 75V 45Ah,skąd taka rozbieżność?Oraz masa całowita na aukcji 345kg bodajże,na stronie o ile pamiętam odchudzono pojazd do 200kg I czy nie robi taka rozpiętość w napięciu różnicy dla użytkowania pojazdu? I po wtóre ,czy można te ryzykowne eksplozją ,bowiem jak sądzę,nikt z potencjalnych użytkowników nie zamierza zostać kamikadze ani Ghost Riderem-czy można te dosyć ryzykowne akumulatory ,zamienić na litowe ewent.żelowe o analogicznych parametrach i jakie mógłbyś ad.konkretnych modeli,doradzić odnośnie tego pojazdu?Zastanawiam się też,czy zamiana na lżejsze,nie wpłynęłaby na stabilność prowadzenia pojazdu,czy w zamyśle konstruktorów, te samozapalne cacka,nie stanowiły elementu dociążającego(to tylko rozmyślania czysto teoretyczne) Pozdrawiam serdecznie.

Przemek30
Posty: 32
Rejestracja: 09 cze 2018, 13:01

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek30 » 11 cze 2018, 23:29

Dziękuję także za głosy i opinie Wszystkim Kolegom biorącym udział w dyskusji.Największym dylematem widząc ten pojazd po raz pierwszy , wydała mi się pilna potrzeba wymiany akumulatora na inny żelowy,litowy o porównywalnych parametrach lecz bezpieczny dla potencjalnego użytkownika.

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 838
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Goliath » 12 cze 2018, 0:03

Muszę przyznać... że to "autko" bardzo fajnie się prezentuje :D
Dla akumulatorów kwasowych na 99% znajdziesz odpowiednik wymiarowy "żelówki" ;)
Niestety... żelówka z racji swojej budowy /nie zagłębiając się w szczegóły/ przy tych samych gabarytach będzie miała ciutkę mniejszą pojemność :(, a co za tym idzie - zasięg będziesz miał mniejszy.
Co do zamiany kwasówek na akumulator Li-Ion... myślę że to dobre posunięcie, choć drogie :?
Nominalne napięcie 72V uzyskasz w standardowej konfiguracji 20S :D niczym w Falcon-ach.
Z BMS-em i ładowarką też nie będziesz miał najmniejszego problemu.
Uzyskasz akumulator lżejszy i min. 3 razy pojemniejszy :D, a odpowiednio zrobiony... będzie na pewno bezpieczniejszy :P
Myślę że lżejszy pojazd będzie zrywniejszy i bardziej energiczny... ciekawe czy silnik jest podatny na "podrasowanie" :shock: 8-)
Załączniki
gęstość energii.jpg

Przemek30
Posty: 32
Rejestracja: 09 cze 2018, 13:01

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek30 » 12 cze 2018, 8:08

Dziękuję po raz kolejny za rzeczową odpowiedź i schematy ,zastanawiawmnie,orientacyjnie ściśle ile trzeba byłoby zapłacić za litowy w konfiguracji,o której wspomniałeś?Ad.silnika -to jest właśnie zagadka,czy wytrzyma,
Na aukcji kontakt z tymi ludźmi ogranicza się do 1maila podają kontakt tel.do firmy po więcej detali,zaś w rozmowie,przeważa marketing i typ rozmowcy "Niemca ,który jak sprzedawał to ryczał,bił kopytami i rękoma o chodnik"("Drogi Panie ,taka niepowtarzalna okazja ,co za sprzęt!I w tej konfiguracji brać warto,zamknąć oczy,ale skoro Pan nalega,gotowi bylibyśmy no prawie wszystko pod życzenie klienta -za dodatkową dopłatą(oby nie złodziejską) tym autku zrobić"....).Ok zrobić to jedno,ale zrobić porządnie by co rusz nie wyskakiwały różne awarie ,naprawy to drugie i jeszcze może marudziliby,że skrócą gwarancję lub jej nie ma już,poprzez fakt,że na życzenie klienta ,dokonali ingerencji w fabryczną konfigurację...Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 838
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Goliath » 12 cze 2018, 8:58

Przemek30 pisze:
12 cze 2018, 8:08
...zastanawia mnie,orientacyjnie ściśle ile trzeba byłoby zapłacić za litowy w konfiguracji,o której wspomniałeś?
Posiłkując się danymi pojazdu /akumulator 72V 45Ah/... siedzą tam zapewne kwasiaki w konfiguracji 6x12V 45Ah :)
przykładowo taki... https://akumeo.pl/akumulatory/34-akumul ... 19648.html- wziąłem pierwszy lepszy 45Ah akumulator kwasowy jaki podrzucił mi google :roll:
Przy 6 szt masz wagę ok. 72kg i koszt ok. 1400zł
Nie wiem jaki byłby dokładny koszt budowy akumulatora /o tych samych parametrach/ na ogniwach Li-Ion, bo jest wiele czynników wpływających na finalną cenę... chociażby dobór ogniw pod max. obciążenie prądowe :roll:
Najbliższy tej konfiguracji jest akumulator do... falcona :D np. taki... https://nexun.pl/shop/pakiety/119-72v-4 ... alcon.html na ogniwach LG - LGGBM261865 :D
Dokładając kilka ogniw /tak by uzyskać te 45Ah/ i BMS pewnie cena byłaby w granicy 4000zł, może mniej... ale najlepiej niech wypowiedzą się osoby które robią akumulatory na zamówienie. 8-)
Akumulator ważył by pewnie ok. 15Kg 8-) :P i gabarytowo byłby mniejszy.

---edit---

Tu masz http://baterie18650.pl/oferta-cennik/ cennik budowy akumulatora u jednego z naszych kolegów z forum. :D

Przemek
Posty: 430
Rejestracja: 03 maja 2017, 17:13
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek » 13 cze 2018, 6:41

Goliath pisze:
12 cze 2018, 8:58
Dokładając kilka ogniw /tak by uzyskać te 45Ah/
ja bym nie liczył że kwasiak pod obciążeniem 20-30A ( nie wiem ile toto wozidło bierze) odda 45AH raczej max 30AH tu musiał by sie wypowiedzieć spec od kwasu
ja liczył bym tak około 20s*10p na jakiś wysokopojemnych ~3000mah z demontażu bo przy 10 s biorąc z przesadą 4A -6A z ogniwa w piku powinno to pracować to mamy 20*10 =200szt * ~9zl sz + tasma + zgrzew + bms + ladowarka ~=2500-2700zł max, waga to max 20kg a wydajność prądowa w porównaniu do kwasu - nieporównywalna

gienek333
Posty: 220
Rejestracja: 19 lut 2018, 22:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: gienek333 » 13 cze 2018, 8:28

Przykładowy spadek pojemności aku kwasowego w zależności od prądu rozładowania http://www.trojanbattery.com/pdf/datash ... Sheets.pdf

Awatar użytkownika
Goliath
Posty: 838
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Goliath » 13 cze 2018, 8:39

Przemek pisze:
13 cze 2018, 6:41
ja bym nie liczył że kwasiak pod obciążeniem 20-30A ( nie wiem ile toto wozidło bierze) odda 45AH raczej max 30AH tu musiał by się wypowiedzieć spec od kwasu
Tu się z Tobą zgodzę... :P ale porównania robiłem pod względem pojemności znamionowej akumulatorów 8-) a nie od możliwości oddania ładunku w tym samym czasie ;)

Co do pojemności kwasiaków to wrzucę cytat z artykułu :

"Pojemność akumulatora w rozumieniu technicznym to pojemność znamionowa. Odnosi się do całkowicie sprawnego i prawidłowo naładowanego akumulatora rozładowywanego stałym prądem przez okres 20 godzin w temperaturze 20°C, do momentu aż pojedyncze ogniwo osiągnie wartość 1,7 V (10,2 V dla akumulatora 12 V). Rozładowanie akumulatora do wartości poniżej 10 V grozi jego zasiarczeniem i w konsekwencji uszkodzeniem lub drastycznym spadkiem pojemności."

Jednym słowem /no może jednym zdaniem :D / - Pojemność znamionową osiągniemy rozładowując akumulator prądem 0,05C przez 20h.
Przy poborze prądu większego nić 0,05C :) ilość ładunku /pojemność/ jaką odda nam akumulator /do osiągnięcie 10,2V/ będzie niższa jego wartość znamionowa :?

Awatar użytkownika
zajaczek.20
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2019, 16:32
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: zajaczek.20 » 23 sty 2019, 17:00

Gdyby ktoś był zainteresowany, jak wygląda z bliska, to zapraszam do kontaktu i odwiedzin w Dąbrowie Górniczej.


Chętnie pogadam na jego temat, a kto wie, czegoś nowego i ja się dowiem,

MARO58
Posty: 1
Rejestracja: 21 mar 2019, 1:05

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: MARO58 » 21 mar 2019, 1:13

Kto poleca kupno skuter elektryczny Frost trzykołowy za 21500 ,lub ZT-95 ktory lepszy jeden ma 1500 w drugi 3000w

Awatar użytkownika
zajaczek.20
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2019, 16:32
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: zajaczek.20 » 26 mar 2019, 16:20

Witam, Posiadam ZT-95

Silnik 2500W, tylko jest pewien mały problemik,
Sterownik siedzący obok to tylko 2000W
Ile bierze Amper tego nie jestem wstanie stwierdzić,

Przejechałem tym już ponad 500KM.

Po więcej zapraszam do kontaktu, lub do odwiedzin. Dąbrowa Górnicza

Zasięg, hmmmm, o tym to można książki pisać. Realny zasięg w górzystym terenie to 30-40KM. Tam gdzie nie ma gór,
większych wzniesień (kilku, kilkunastu) to jest realny zasięg między 50-70KM.
Wpływ na zasięg ma wiele aspektów. (Radio/Mp3 Wentylacja, Ogrzewanie, Ładowanie czegokolwiek z gniazda USB,
Temperatura otoczenia, Oraz czy lubimy ostrą jazde z manetką na MAX)

(Też w planie mam wymiane aku na li-ion, max co wejdzie to około,
tylnia kanapa 20s48p i przednie siedzenie 20s10p) będzie moc rakiety.

Awatar użytkownika
zero79
Posty: 88
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:45
Lokalizacja: Stargard

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: zero79 » 02 kwie 2019, 14:58

Moc jak moc - ale jaki zasięg będzie - przecież na takiej baterii to wzrośnie blisko 3 krotnie lub więcej ( zależy od ogniw)

mmazi
Posty: 6
Rejestracja: 12 maja 2019, 7:55
Lokalizacja: Mielec

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: mmazi » 13 maja 2019, 6:53

Bez sensu ładować kupę kasy w tyle bakterii. Teraz masz w tym 45Ah przy wadze akku 100kg. Gdzie PB odda 50% na raz energii a jak postoi to jeszcze około 15%. Litowe mają przy tej samej pojemności około 20kg i nie pamiętam tu, 90 albo 95% na raz oddadzą energii.

Ja w tym pojeździe, będę wymianił PB Żelowe 45Ah na 60Ah Litowe. Waga spadnie, sprawnośc wzrośnie i suma summarum będzie duuuzo lepiej z zasięgiem.

Przemek30
Posty: 32
Rejestracja: 09 cze 2018, 13:01

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek30 » 13 cze 2019, 14:31

zajaczek.20 pisze:
26 mar 2019, 16:20
Witam, Posiadam ZT-95

Silnik 2500W, tylko jest pewien mały problemik,
Sterownik siedzący obok to tylko 2000W
Ile bierze Amper tego nie jestem wstanie stwierdzić,
Chciałbym zapytać, jak się ma sprawa z amortyzacją w ZT 95, jak działa układ hamulcowy oraz kierowniczy? I czy jest jakiś sposób czy patent, by dostać w miarę przyzwoita sztukę tego pojazdu? Kupował Kolega pojazd przez Allegro czy osobiście? Kilka miesięcy temu dzwoniłem do Ztech, odebrała synowa właściciela i pierwszy raz w zyciu doświadczyłem tego, że przedstawicielka odradza mi zakup, jako że ZT 95 nie przystosowany dla niepełnosprawnych, strasznie trzęsie na drodze,że nawala układ hamulcowy itp. Ale pragnę uzyskać rzeczowa odpowiedź, jak rzecz naprawdę wygląda, obiektywna ocenę użytkownika. Pozdrawiam
Przejechałem tym już ponad 500KM.

Po więcej zapraszam do kontaktu, lub do odwiedzin. Dąbrowa Górnicza

Zasięg, hmmmm, o tym to można książki pisać. Realny zasięg w górzystym terenie to 30-40KM. Tam gdzie nie ma gór,
większych wzniesień (kilku, kilkunastu) to jest realny zasięg między 50-70KM.
Wpływ na zasięg ma wiele aspektów. (Radio/Mp3 Wentylacja, Ogrzewanie, Ładowanie czegokolwiek z gniazda USB,
Temperatura otoczenia, Oraz czy lubimy ostrą jazde z manetką na MAX)

(Też w planie mam wymiane aku na li-ion, max co wejdzie to około,
tylnia kanapa 20s48p i przednie siedzenie 20s10p) będzie moc rakiety.

Przemek30
Posty: 32
Rejestracja: 09 cze 2018, 13:01

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek30 » 13 cze 2019, 15:56

Przemek30 pisze:
13 cze 2019, 14:31
zajaczek.20 pisze:
26 mar 2019, 16:20
Witam, Posiadam ZT-95

Silnik 2500W, tylko jest pewien mały problemik,
Sterownik siedzący obok to tylko 2000W
Ile bierze Amper tego nie jestem wstanie stwierdzić,

Przejechałem tym już ponad 500KM.

Po więcej zapraszam do kontaktu, lub do odwiedzin. Dąbrowa Górnicza

Zasięg, hmmmm, o tym to można książki pisać. Realny zasięg w górzystym terenie to 30-40KM. Tam gdzie nie ma gór,
większych wzniesień (kilku, kilkunastu) to jest realny zasięg między 50-70KM.
Wpływ na zasięg ma wiele aspektów. (Radio/Mp3 Wentylacja, Ogrzewanie, Ładowanie czegokolwiek z gniazda USB,
Temperatura otoczenia, Oraz czy lubimy ostrą jazde z manetką na MAX)

(Też w planie mam wymiane aku na li-ion, max co wejdzie to około,
tylnia kanapa 20s48p i przednie siedzenie 20s10p) będzie moc rakiety.

Przemek30
Posty: 32
Rejestracja: 09 cze 2018, 13:01

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek30 » 13 cze 2019, 15:56

Chciałbym zapytać, jak się ma sprawa z amortyzacją w ZT 95, jak działa układ hamulcowy oraz kierowniczy? I czy jest jakiś sposób czy patent, by dostać w miarę przyzwoita sztukę tego pojazdu? Kupował Kolega pojazd przez Allegro czy osobiście? Kilka miesięcy temu dzwoniłem do Ztech, odebrała synowa właściciela i pierwszy raz w zyciu doświadczyłem tego, że przedstawicielka odradza mi zakup, jako że ZT 95 nie przystosowany dla niepełnosprawnych, strasznie trzęsie na drodze,że nawala układ hamulcowy itp. Ale pragnę uzyskać rzeczowa odpowiedź, jak rzecz naprawdę wygląda, obiektywna ocenę użytkownika. Pozdrawiam

Przemek30
Posty: 32
Rejestracja: 09 cze 2018, 13:01

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: Przemek30 » 13 cze 2019, 15:58

Witam, Posiadam ZT-95

Silnik 2500W, tylko jest pewien mały problemik,
Sterownik siedzący obok to tylko 2000W
Ile bierze Amper tego nie jestem wstanie stwierdzić,
Chciałbym zapytać, jak się ma sprawa z
Przejechałem tym już ponad 500KM.

Po więcej zapraszam do kontaktu, lub do odwiedzin. Dąbrowa Górnicza

Zasięg, hmmmm, o tym to można książki pisać. Realny zasięg w górzystym terenie to 30-40KM. Tam gdzie nie ma gór,
większych wzniesień (kilku, kilkunastu) to jest realny zasięg między 50-70KM.
Wpływ na zasięg ma wiele aspektów. (Radio/Mp3 Wentylacja, Ogrzewanie, Ładowanie czegokolwiek z gniazda USB,
Temperatura otoczenia, Oraz czy lubimy ostrą jazde z manetką na MAX)

(Też w planie mam wymiane aku na li-ion, max co wejdzie to około,
tylnia kanapa 20s48p i przednie siedzenie 20s10p) będzie moc rakiety.

Awatar użytkownika
zajaczek.20
Posty: 3
Rejestracja: 23 sty 2019, 16:32
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Pytanie dotyczące pojazdu ZT 95. i akumulatorów jego.

Post autor: zajaczek.20 » 04 lip 2019, 10:33

Witam. Obecnie na liczniku jest 2300KM
Akumulatory narazie OK
Wszystko OK. (Jest jeden problemik ale i z nim sobie poradze)

Czy nadaje się dla Niepełnosprawnych?
Wszystko zależy od stopnia niepełnosprawności.
Dzwoniąc do firmy nie mówi się, że jest się niepełnosprawny, bo to jest zbyt rozległy temat, przy jakimkolwiek stopniu uważam że należy podjechać i sprawdzić czy jesteśmy w stanie zasiąść za sterami, (już wielokrotnie gościłem osoby zainteresowane i tylko jedna osoba nie była w stanie bo była na wózku z którego nie była w stanie się przesiąść gdyż skrzydło drzwiowe miało z byt mały kąt otwarcia) jeździ się jak zwykłym skuterkiem i oczywiście o wiele wygodniej.
Hamulce - przy tej masie oraz masie jego właściciela 100+ są ostre jak żyletki.
Zawieszenie - hmmmm zależy od gustu, jedni powiedzą że jest twarde inni że wystarczające, a czy trzęsię - troszkę tak w końcu takie mamy drogi dziurawe jak sitko, tam gdzie droga świeża jest idealnie,

Ja jestem zadowolony z zakupu i gdybym miał taką możliwość to obecnego bym sprzedał i kupił nowego tylko tym razem w innym kolorku.

Zapraszam do Dąbrowy Górniczej - (+48 535822208) mogę pokazać jak to wygląda oraz możemy porozmawiać o ewentualnych wadach jakie ten pojazd posiada jak i temu podobne modele

ODPOWIEDZ