


model z plusem (wieksza bateria)
rocznik 2020
0-100kmh 3,1s
vmax ograniczona 200kmh
waga 240-270kg (roznie podaja - w koncu zwaze) (wagi nie czuć, niski srodek ciezkosci)
bateria 21,5kWh (tak podaja ale to max, nominal 18,9kWh) - zasieg podawany 200-400km
port ładowania CCS2
max moc ładowania 24-25kW
ładowarka wbudowana 15A (czyli 3,6kW przy 240V)
4 poziomy syngalizacji temp baterii (zimna/standard/ciepła/goraca)
przy gorącej zalecaja przerwac jazde)
ABS
6 stopni kontroli trakcji
3 biegi, DRIVE, wsteczny, slow (max 9kmh)
4 tryby jazdy (eco/rain/sport/urban)
eco max 90kmh
rain - zmulony - dobry tryb na poczatek
sport - normalna jazda
urban - nie testowalem
Spostrzezenia po 1200km
ładowanie realnie - 20-80% faktycznie idzie 25-30min max, ale tylko pierwsze ładowanie, drugie jak juz bateria sie rozgrzeje bedzie dluzsze (40-45minut mysle) (testowałem to przy temp otoczenia 24*C i slonecznej pogodzie)
10-90% albo lekko ponad 90% zrobilem w godzine równą po całym dniu jazdy (350km)
ładowanie AC - regulowane od 1 do 15A
ładowanie DC- tez o dziwo jest regulowane - mozna ustawic 1A a potem co 5 az do 75A
jak pislem wczesniej na ciepłej baterii ładowanie spada systematycznie - gdzie teoretycznie do 80% powinno leciec 75A, jest okolo 45-55A
silnik oczywiscie centralny - moto wg mnie głosny (slychac skrzynie/przekladnie) ale ponoc specjalnie ją tak zaprojektowano zeby jakis dzwiek był
z opcji mam wykupione
frontowy błotnik carbon
tylny błotnik carbon
osłona łancuha carbon
keyless