Odblokowanie fabrycznego roweru
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 sie 2020, 10:49
Odblokowanie fabrycznego roweru
Cześć. Lada chwila nadejdzie czas decyzji co do zakupu fabrycznego roweru. Kupuję nowy sprzęt i zależy mi na gwarancji i przeglądach silnika. Pomijając speedboxy integrujące fizycznie w silnik - czytałem o innych metodach odblokowania roweru typu elektromagnes BADASSBOX 4 bosch / shimano albo integrację w soft przez bluetooth dzięki płatnej apce.
Jak to się ma w praktyce? Czy te zmiany są odwracalne, gdyby coś strzeliło i trzeba byłoby reklamować rower?
Dzięki wielkie
Jak to się ma w praktyce? Czy te zmiany są odwracalne, gdyby coś strzeliło i trzeba byłoby reklamować rower?
Dzięki wielkie
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1456
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Jak chcesz mieć spokój i zaoszczędzić wydatków, to zbuduj sobie coś sam. Jak myślisz, że sam nie dasz rady - zleć komuś. I tak wyjdzie taniej, a samo serwisowanie też jest prostsze i tańsze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 sie 2020, 10:49
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Myślałem o tym, ale chcąc przerobić fulla za 10k i tak go trzeba wyginać/sztukować, poza tym przy tyraniu takiego sprzętu w lesie - samoróbka może się rozlecieć. I czy wyjdzie taniej z sensownym midem i baterią na wymiar? Nie jestem pewien
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1456
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Zapytaj kogokolwiek tutaj na forum co jest lepsze. Prawie 2,5k użytkowników zarejestrowanych nie może się mylić. 
Popytaj ludzi prowadzących warsztaty ile trafia do nich rowerów fabrycznych, które są nie do naprawy lub naprawa kosztuje tyle, że z butów wyrywa. Myślą, że będą mieli spokój, a jest dokładnie odwrotnie i zaczyna się płacz.

Popytaj ludzi prowadzących warsztaty ile trafia do nich rowerów fabrycznych, które są nie do naprawy lub naprawa kosztuje tyle, że z butów wyrywa. Myślą, że będą mieli spokój, a jest dokładnie odwrotnie i zaczyna się płacz.

- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
ile chcesz wydac na rower o mocy 250w ( być moze po odblokowaniu i utracie gwarancji o mocy 500-750W) i zasiegu 100km ? 7k pln 10kpln ? za 7k masz maszyne samoróbke o mocy rzedu 1-3kW i zasięgu 150-200km. fFabryczne rowery to w większości midy a mid nie równa sie swiety spokój to zjadany naped zwłaszcza gdy go odblokujesz na wyższą moc . Za 2x a moze i 3x nizsza sume masz mocniejszego mida z wieksza bateria i z tymi samymi problemami co fabryczny jedyny plus fabryków to estetyka gigantycznym minusem sa ceny baterii a do fabrycznych to raczej wyłacznie fabryczna bateria wyłacznie podejdzie zanim kupisz fabryka zapytaj ile kosztuje druga bateria np :na zapas( do plecaka na dłuższe eskapady w odludziach) lub do wymiany w wyniku uszkodzenia /krdziezy .
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5193
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Jak już tu pxl666 podlinkował to Ci dopowiem różnice, fabryczny silnik 250W tutaj 750W oczywiście nominalnie, w fabrycznym bateria 500 może 600Wh tutaj 860Wh również nominalnie a koszt całości hmm 10 - 11k w moim przypadku mniej ale miałem swoje dojścia 
Poza tym jak Umbur napisał, coś się sypnie to rozbiorę w domu i naprawię a w fabrycznym to niestety koszta mogą powalić, podobnie z baterią, nowa to całe 1600zł a w fabrycznym ...
Twoja decyzja.

Poza tym jak Umbur napisał, coś się sypnie to rozbiorę w domu i naprawię a w fabrycznym to niestety koszta mogą powalić, podobnie z baterią, nowa to całe 1600zł a w fabrycznym ...
Twoja decyzja.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 sie 2020, 10:49
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Macie kogoś do polecenia z Krakowa lub okolic, kto kompleksowo zajmie się elektryfikacją na mida?
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Jeśli Bielsko-Biała to okolice Krakowa to odezwij się na PW mogę Ci przerobić.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5193
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 sie 2020, 10:49
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Jak chciałem przerabiać rower przed decyzją kupna fabryki to patrzyłem na Marina Rift Zone 3. Teraz znowu nie ma ich nigdzie dostępnych


- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5193
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 sie 2020, 10:49
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Właśnie taką odpowiedź dostałem od kilku rowerowych. Poczekam ok miesiąc, pojawią się Mariny i inne, może zostanie coś na testówkę żeby pojeździć i zobaczyć jak to bangla samo w sobie póki co, bez silnika.
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3315
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Taka sytuacja :
W-wa, Droga dla rowerów, asfalt, co jakis czas małe wzniesienie (Al. Sikorskiego), silny wiatr przeciwny.
Jadę swoim rowerkiem turystycznym (napęd przód, moc max 600W + mój napęd nożny na tylne koło).
Mijam rozpędzającego się rowerzystę z MID-em (chyba firmy GIANT). On mimo stawania na pedałach nie może mnie dogonić.
Zwalniam do ok 25/h. Gdy się zbliża, przyspieszam i On zostaje w tyle.
Dojeżdzam do skrzyżowania. On dojeżdza, staje z przodu, rusza gwałtownie na czerwonym i po chwili chrupnięcie, drugie, trzecie...
Prawdopodobnie zerwana zębatka, po chwili pod wpływem silnego szarpnięcia zrywa się łańcuch łańcuch i koniec Jego jazdy....
W-wa, Droga dla rowerów, asfalt, co jakis czas małe wzniesienie (Al. Sikorskiego), silny wiatr przeciwny.
Jadę swoim rowerkiem turystycznym (napęd przód, moc max 600W + mój napęd nożny na tylne koło).
Mijam rozpędzającego się rowerzystę z MID-em (chyba firmy GIANT). On mimo stawania na pedałach nie może mnie dogonić.
Zwalniam do ok 25/h. Gdy się zbliża, przyspieszam i On zostaje w tyle.
Dojeżdzam do skrzyżowania. On dojeżdza, staje z przodu, rusza gwałtownie na czerwonym i po chwili chrupnięcie, drugie, trzecie...
Prawdopodobnie zerwana zębatka, po chwili pod wpływem silnego szarpnięcia zrywa się łańcuch łańcuch i koniec Jego jazdy....
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...

- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5193
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
W piekle masz pewnie miejsce obok mnie hehehWojtekErnest pisze: ↑04 paź 2020, 19:37Taka sytuacja :
W-wa, Droga dla rowerów, asfalt, co jakis czas małe wzniesienie (Al. Sikorskiego), silny wiatr przeciwny.
Jadę swoim rowerkiem turystycznym (napęd przód, moc max 600W + mój napęd nożny na tylne koło).
Mijam rozpędzającego się rowerzystę z MID-em (chyba firmy GIANT). On mimo stawania na pedałach nie może mnie dogonić.
Zwalniam do ok 25/h. Gdy się zbliża, przyspieszam i On zostaje w tyle.
Dojeżdzam do skrzyżowania. On dojeżdza, staje z przodu, rusza gwałtownie na czerwonym i po chwili chrupnięcie, drugie, trzecie...
Prawdopodobnie zerwana zębatka, po chwili pod wpływem silnego szarpnięcia zrywa się łańcuch łańcuch i koniec Jego jazdy....
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3315
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odblokowanie fabrycznego roweru
Alę nie, wręcz przeciwnie

MIDów, aby nie popadli w kłopoty po wydatku rzędu 10 tys zł....
Ps. Aha, w uzupełnieniu : On 25-30 lat szczupły, raczej wysportowany, ja 60+.....
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
