Cześć.

ODPOWIEDZ
NieJestemPRO
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 05 lip 2024, 23:42

Cześć.

Post autor: NieJestemPRO »

Cześć. Mam na imię Arek. Rowerami jeżdżę od najmłodszych lat, włączając w to wigry 3 które gdzieś jeszcze stoi :D . Pomijając już resztę rowerów aktualnie przesiadłem się na Indiana E-MTB 3.0. Dla mnie wygodny, fajnie się nim jeździ, ale jednak chciałbym pokombinować aby to wspomaganie było do troche większej prędkości.

Witam raz jeszcze i pozdrawiam serdecznie.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2303
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Cześć.

Post autor: Tooropek »

Cześć Arku. Nawiązując do tematu należało zacząć swoją przygodę z ebajkami od konwersji na jakimś fajnym roweru full, wtedy nie czuł byś niedosytu związanego ze wspomaganiem.
Pozdro
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
tkoko
Forumowicz
Posty: 5660
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Cześć.

Post autor: tkoko »

NieJestemPRO pisze:
05 lip 2024, 23:53
.....aktualnie przesiadłem się na Indiana E-MTB 3.0. Dla mnie wygodny, fajnie się nim jeździ, ale jednak chciałbym pokombinować aby to wspomaganie było do troche większej prędkości.
1. najprościej to zmienić ustawienia wyświetlacza jeżeli jest taka możliwość (odblokować ograniczenie prędkości).
2. zmienić rozmiar koła na większy. Co prawda wskazania prędkości i zasięgu będą/powinny być "z sufitu" (mniejsze), ale przez to będzie wspomaganie ponad 25 km/godz.
3. "inwazyjny" sposób. Rozkręcić silnik (HUB) i usunąć co drugi magnes z czujnika prędkości. efekt jak w przypadku zmiany rozmiaru koła, lecz znacznie mocniejszy.

Tak swoją drogą, ciekawa jest instrukcja do "terenowego" roweru (MTB).
Załączniki
e_MTB.jpg
ODPOWIEDZ