Witam serdecznie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 maja 2019, 8:20
- Lokalizacja: Wieluń
Witam serdecznie.
Witam.
Robert jestem. Zajmuje się od ponad 10-lat serwisowaniem rowerów elektrycznych u jednego z polskich producentów m.in. tego typu konstrukcji. Trochę to dziwne i może irracjonalne ale produkujemy swoje silniki, sterowniki BLDC, akumulatory. Tematyka bardzo interesująca i niezwykle dynamiczna. Forum bardzo mi się spodobało. Treści wartościowe, osoby kulturalne. Oprócz tego panuje tutaj miła atmosfera i postanowiłem dołączyć. Być może będę potrzebował pomocy a może i mi się uda komuś pomóc.
Prywatnie użytkuje rower MTB 29", który samodzielnie elektryfikowałem cztery lata temu. Przejechane 7500km i nic się nie dzieje. Silnik 600W TDCM 36V, Aku BMZ 11,6Ah. Wyświetlacz KT-LCD3. Oświetlenie Led z akumulatora na napięcie 36V. Sterownik udało mi się upchnąć w piastę ustawiony na 27A co pozwala na rozpędzenie do 45km/h. Dorzucone trochę fajnego osprzętu na SLX, Deore, tarcze 203mm, Black Panther bez-drutówki. Wyszło taką mam nadzieje bardzo estetycznie. Do pełni szczęścia brakuje lepszego amorka bo w tej chwili XCM.
Tutaj już z pomalowanym aku
Jeszcze raz witam serdecznie pozytywnie zakręconych w tematyce EV.
Pozdrowienia.
Robert jestem. Zajmuje się od ponad 10-lat serwisowaniem rowerów elektrycznych u jednego z polskich producentów m.in. tego typu konstrukcji. Trochę to dziwne i może irracjonalne ale produkujemy swoje silniki, sterowniki BLDC, akumulatory. Tematyka bardzo interesująca i niezwykle dynamiczna. Forum bardzo mi się spodobało. Treści wartościowe, osoby kulturalne. Oprócz tego panuje tutaj miła atmosfera i postanowiłem dołączyć. Być może będę potrzebował pomocy a może i mi się uda komuś pomóc.
Prywatnie użytkuje rower MTB 29", który samodzielnie elektryfikowałem cztery lata temu. Przejechane 7500km i nic się nie dzieje. Silnik 600W TDCM 36V, Aku BMZ 11,6Ah. Wyświetlacz KT-LCD3. Oświetlenie Led z akumulatora na napięcie 36V. Sterownik udało mi się upchnąć w piastę ustawiony na 27A co pozwala na rozpędzenie do 45km/h. Dorzucone trochę fajnego osprzętu na SLX, Deore, tarcze 203mm, Black Panther bez-drutówki. Wyszło taką mam nadzieje bardzo estetycznie. Do pełni szczęścia brakuje lepszego amorka bo w tej chwili XCM.
Tutaj już z pomalowanym aku
Jeszcze raz witam serdecznie pozytywnie zakręconych w tematyce EV.
Pozdrowienia.
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Witam serdecznie.
Cześć.Fajny rowerek.A tak na marginesie:dobry servisant nie jest zły,a wręcz często przydatny na forum .
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 maja 2019, 8:20
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Witam serdecznie.
Dziękuje. No jest sporo pracy. Rowery elektryczne poszły mocno do przodu. Z każdym rokiem skala zjawiska jest coraz to większa. Każdy kto spróbuje e-bike'a chce coś takiego a jak już ma to tak się przyzwyczaja, że trzeba to później utrzymać w ciągłym ruchu. Fota z warsztatu w gorącym okresie sezonu rowerowego. Cud, że do tej pory nie wywołałem żadnego pożaru.
Pozdrowienia.
Pozdrowienia.
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: Witam serdecznie.
O kurde tarczoche to porządną żeś dał , nie boisz ze rama pęknie od takiej tarczy? ja xcma mam i nie narzekam
KRAKÓW
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 maja 2019, 8:20
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Witam serdecznie.
Rzeczywiście trochę na wyrost. Racjonalnie korzystam z ich skuteczności. Bardzo ładnie natomiast maskują silnik i męsko już to wygląda. Xcm nie jest taki zły. Nic się z nim nie dzieje przez tyle czasu ale jego praca pozostawia trochę do życzenia.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Forumowicz
- Posty: 134
- Rejestracja: 12 mar 2019, 21:46
Re: Witam serdecznie.
Duża tarcza na tyle nie jest jakaś zabójcza dla ramy,natomiast przód już potrafi zdemolować amortyzator
- Zxc843
- Forumowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 30 gru 2018, 16:11
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forumowicz
- Posty: 134
- Rejestracja: 12 mar 2019, 21:46
Re: Witam serdecznie.
mam kilka pytań.
wpierw z ciekawości: co to za obudowa baterii co masz na tym bajku - ile tam ogniw wchodzi??
no i pytania służbowe
możesz podesłać zdjęcie - detal - jak wykańczasz wtyczkę podłaczenia od baterii, jak izolujesz BMS, przedstaw proszę jakiś schemat chociaż ideowy tego sterownika o którym mowa, czy na jak układasz kable fazowe oraz jak wygląda uzwojenie Twojej produkcji w tym małym silniczku, który prezentujesz. Piszesz., że
zaprezentuj mi tylko co tak naprawdę produkujesz i w jakim stopniu oraz jakości wykonania.
Jako producent na pewno chętnie nam się tym pochwalisz.
nr do mnie 536 230 997 - czekam na kontakt
wpierw z ciekawości: co to za obudowa baterii co masz na tym bajku - ile tam ogniw wchodzi??
no i pytania służbowe
możesz podesłać zdjęcie - detal - jak wykańczasz wtyczkę podłaczenia od baterii, jak izolujesz BMS, przedstaw proszę jakiś schemat chociaż ideowy tego sterownika o którym mowa, czy na jak układasz kable fazowe oraz jak wygląda uzwojenie Twojej produkcji w tym małym silniczku, który prezentujesz. Piszesz., że
chętnie podejmę współpracęprodukujemy swoje silniki, sterowniki BLDC, akumulator
zaprezentuj mi tylko co tak naprawdę produkujesz i w jakim stopniu oraz jakości wykonania.
Jako producent na pewno chętnie nam się tym pochwalisz.
nr do mnie 536 230 997 - czekam na kontakt
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 maja 2019, 8:20
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Witam serdecznie.
Witam.
W przypadku swojego roweru skorzystałem z gotowych rozwiązań.
Silnik to dokładnie ten model:
https://ebikemarketplace.com/products/36v-tdcm-motor
Jakość wykonania na bardzo wysokim poziomie. Nie ma żadnych śrub. Dwie połowy złączone przy pomocy pierścienia magnesowego. W środek udało się wpasować kontroler coś z palety LiShui.
Akumulator to również gotowiec już nie produkowany V2. Układ 10S4P. Wtyczka to typowy magnetyczny Rosenberg.
W przypadku drugiej części. Reprezentuje producenta a w związku z tym rowery muszą spełniać założenia normy PN-EN15194 czyli nic powyżej 250W i 36V, żadnych przyspieszników ręcznych, itp. Produkujemy silniki przekładniowe czyli typowe miejskie konstrukcje. Sterowniki natomiast komponowane są o układy MicroChip'a.
Pozdrawiam.
W przypadku swojego roweru skorzystałem z gotowych rozwiązań.
Silnik to dokładnie ten model:
https://ebikemarketplace.com/products/36v-tdcm-motor
Jakość wykonania na bardzo wysokim poziomie. Nie ma żadnych śrub. Dwie połowy złączone przy pomocy pierścienia magnesowego. W środek udało się wpasować kontroler coś z palety LiShui.
Akumulator to również gotowiec już nie produkowany V2. Układ 10S4P. Wtyczka to typowy magnetyczny Rosenberg.
W przypadku drugiej części. Reprezentuje producenta a w związku z tym rowery muszą spełniać założenia normy PN-EN15194 czyli nic powyżej 250W i 36V, żadnych przyspieszników ręcznych, itp. Produkujemy silniki przekładniowe czyli typowe miejskie konstrukcje. Sterowniki natomiast komponowane są o układy MicroChip'a.
Pozdrawiam.