Cześć i czołem
: 11 wrz 2019, 10:59
Hej z płaskiego Mazowsza.
Jak większość niemających styczności z e-bajkami, lekceważyłem ten odłam cyklingu.
Będąc ostatnio na wakacjach, zapragnąłem poczuć odrobine luksusu i wypożyczyłem górala z motorkiem w pedałach, bo teren mocno pagórkowaty:
REWELACJA, REWELA, CZAD... JPRD i zachorowałem na ten rodzaj transportu, ku uldze dla mego bolącego i trzeszczącego z wiekiem kolana.
Zaczęło się oglądanie YT, testy, ceny gotowców (nie znałem rynku to i doznałem lekkiego szoku) midy, huby... mętlik w głowie - dziś będę jeździł na fabrycznym hub-owym rowerze kolegi, aby się przekonać czy jest tak mało responsywny, w porównaniu do mid'a, jak wyczytałem w internetach - a lubię pedałować.
Mój stan wiedzy to "rozróżniam kolory kabelków" i umiem sprawdzić który to minus, a który plus, także ew. konwersję mego cross'a zleciłbym komuś kto to ogarnia i ma doświadczenie. Bo raczej fabryka mnie nie spotka ze względu na koszty.
Jeszcze raz cześć!
Jak większość niemających styczności z e-bajkami, lekceważyłem ten odłam cyklingu.
Będąc ostatnio na wakacjach, zapragnąłem poczuć odrobine luksusu i wypożyczyłem górala z motorkiem w pedałach, bo teren mocno pagórkowaty:
REWELACJA, REWELA, CZAD... JPRD i zachorowałem na ten rodzaj transportu, ku uldze dla mego bolącego i trzeszczącego z wiekiem kolana.
Zaczęło się oglądanie YT, testy, ceny gotowców (nie znałem rynku to i doznałem lekkiego szoku) midy, huby... mętlik w głowie - dziś będę jeździł na fabrycznym hub-owym rowerze kolegi, aby się przekonać czy jest tak mało responsywny, w porównaniu do mid'a, jak wyczytałem w internetach - a lubię pedałować.
Mój stan wiedzy to "rozróżniam kolory kabelków" i umiem sprawdzić który to minus, a który plus, także ew. konwersję mego cross'a zleciłbym komuś kto to ogarnia i ma doświadczenie. Bo raczej fabryka mnie nie spotka ze względu na koszty.
Jeszcze raz cześć!