Witam serdecznie.
: 11 wrz 2019, 21:57
Witam serdecznie wszystkich pasjonatów pojazdów elektrycznych. Liczę na owocną współpracę i wiele przydatnych wskazówek. Jestem zainteresowany konwersją swojego roweru( kross hexagon 6.0). Chciałbym używać go przede wszystkim do jazdy po prostych, głównie w celu dojazdów. Będę jeździć zazwyczaj tą samą trasą, dlatego zależy mi na tym żeby rower był jak najbardziej legalny, myślę nad 250-350W silnikiem uruchamianym czujnikiem PAS. Chciałbym uzyskać tryb max 25km/h, oraz te ~35km/h. Znalazłem informację, że jeśli policjant zauważy rower poruszający się ze znacznie przekraczającą prędkością, podczas, gdy rowerzysta nie pedałuje, lub pedałuje okazjonalnie, nie musi udowadniać, że rower nie spełnia wymagań prawnych. Chciałbym traktować to jako sensowny dojazd do szkoły dlatego myślę, że 35km/h to będzie wystarczająco, żeby sensownie jechać, ale przy okazji nie zwracać na siebie takiej uwagi. Wystarczy, że raz jakiś policjant się do mnie przyczepi, to w przyszłości już będzie mnie kojarzył i będzie mnie wyłapywał, a to nie o to chodzi, żeby jechać i martwić się czy akurat gdzieś nie stoi policjant, który akurat będzie wścibski i pofatyguje się, żeby mnie zatrzymać. A skoro i tak zamierzam z góry ograniczać moc, to nie widzę potrzeby, wydawania więcej na mocniejsze i cięższe silniki tylko po to, żeby nie były wykorzystywane. Jeszcze wspomnę, że mój rower jest na oponach 29' i chciałbym uzyskać coś koło 50km zasięgu. To jest moja ogólna wizja. Chciałbym poznać waszą opinię, ile taka konwersja mogłaby mnie wynieść. No i jeszcze raz serdecznie witam, z tego co widzę macie tu naprawdę fajną ekipę, z którą można coś podziałać.