Pozdro ze świętego miasta

ODPOWIEDZ
Bartq89
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 03 kwie 2021, 15:24
Lokalizacja: Częstochowa

Pozdro ze świętego miasta

Post autor: Bartq89 »

Witam wszystkich.

W temacie jeszcze jestem ogórem, nigdy nie jeździłem na żadnym e-bike'u i nie do końca wiem jaka moc i konstrukcja silnika byłaby dla mnie odpowiednia.

Posiadam Rockridera ST 540, lubię się zmęczyć, ale chciałbym też móc trochę większe odległości pokonywać (do tej pory nie zapuszczałem się dalej jak 60km w obie strony). Jeżdżę po asfaltach i lasach. Przyznaję, że dużo tutaj wzniesień (Częstochowa często się chowa :lol: ) + opony terenowe na asfalcie dają mi spory wycisk. Chciałbym sobie właśnie na takich fragmentach trasy nieco ułatwić (nie interesują mnie zawrotne prędkości, tylko lekkie wspomaganie na wzniesieniach).

Może jest ktoś z okolicy, kto by dał się karnąć chwilę jakimś przerobionym góralem ? :P Patrzyłem w okolicy na możliwość wypożyczenia e-bike'a, ale cena 200zł za Kross Soil Boost 1.0 na dobę to nieco przeginka :(
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Pozdro ze świętego miasta

Post autor: pxl666 »

I wrażenia na takiej fabryce będą trudne do odtworzenia . Jak wspomaganie wspinaczki to tongsheng polecam
Bartq89
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 03 kwie 2021, 15:24
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Pozdro ze świętego miasta

Post autor: Bartq89 »

pxl666 pisze:
03 kwie 2021, 18:55
Jak wspomaganie wspinaczki to tongsheng polecam
Do tej pory patrzyłem tylko po Bafangu, ale ten TSDZ2 wygląda o wiele ciekawiej (super, że jest czujnik nacisku, chyba manetka, brake i gear sensory to tutaj zbędna rzecz). Ciekawią mnie zasięgi, masz jakieś porównanie może ? Nie chciałbym przesadzać z masą dlatego myślę nad jakimś małym aku.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5765
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Pozdro ze świętego miasta

Post autor: pxl666 »

Nie zakładaj manetki . Ja nie robiłem jeszcze do odcięcia ale kolega raportowal 120km w terenie na 17ah
djpawelo
Forumowicz
Posty: 148
Rejestracja: 05 maja 2018, 22:42
Lokalizacja: Myszków

Re: Pozdro ze świętego miasta

Post autor: djpawelo »

Bartq89 pisze:
03 kwie 2021, 15:45
Witam wszystkich.

W temacie jeszcze jestem ogórem, nigdy nie jeździłem na żadnym e-bike'u i nie do końca wiem jaka moc i konstrukcja silnika byłaby dla mnie odpowiednia.

Posiadam Rockridera ST 540, lubię się zmęczyć, ale chciałbym też móc trochę większe odległości pokonywać (do tej pory nie zapuszczałem się dalej jak 60km w obie strony). Jeżdżę po asfaltach i lasach. Przyznaję, że dużo tutaj wzniesień (Częstochowa często się chowa :lol: ) + opony terenowe na asfalcie dają mi spory wycisk. Chciałbym sobie właśnie na takich fragmentach trasy nieco ułatwić (nie interesują mnie zawrotne prędkości, tylko lekkie wspomaganie na wzniesieniach).

Może jest ktoś z okolicy, kto by dał się karnąć chwilę jakimś przerobionym góralem ? :P Patrzyłem w okolicy na możliwość wypożyczenia e-bike'a, ale cena 200zł za Kross Soil Boost 1.0 na dobę to nieco przeginka :(
Cześć. Ja często jestem w Złotym Potoku, Ostrężnik, zamek Bobolice to można się kiedyś zgadać i potestujesz sobie jakbyś chciał. Robię teraz przegląd rowera i jak wszystko pokończę to wyruszam na szlak. Mam silnik TSDZ2 i przejechane 1740 km. Jak do tej pory nic się nie dzieje. Co sezon i tak rozbieram silnik i smaruje nowym smarem. Na baterii 17,5 Ah przejechałem 110 km w różnym terenie. Wszystko zależy też od masy roweru z użytkownikiem jak ktoś waży 80 kg to przejedzie te 10% więcej niż zawodnik 100 kg plus rower, który trzeba liczyć, że po przeróbce te 23,5 kg waży z baterią bidonową. Ja zawsze pedałuję z dużą kadencją 85-90 i wtedy silnik się tak nie męczy, daje fajną moc i nie grzeje się. A dla zdrowotności jest dobrze jeździć z taką kadencją. Chociaż termopady robią dobrą robotę i wystarczy przerwa 10 minutowa i temperatura z 60 stopni potrafi spaść do 38 stopni i to nawet w temperaturze otoczenia 32 stopni.
Nasza jura jest piękna i teren wiadomo urozmaicony a i piaski się zdarzają także silnik nie ma lekko. Podjazdy też są o różnym nachyleniu terenu. Jak coś to pisz do mnie śmiało na priv to się zgadamy to sobie podjedziesz samochodem na konkretne miejsce i potestujesz. Bazę pod rower masz fajną bo jest dużo miejsca w świetle ramy i problemów z montażem silnika TSDZ2 nie będzie. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ