Dzień dobry wszystkim

ODPOWIEDZ
grabson7
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2022, 22:21

Dzień dobry wszystkim

Post autor: grabson7 »

Witam wszystkich. Od razu zaznaczam, że jestem totalnym laikiem. Chciałbym kupić 3 zestawy elektryczne do rowerów dla swojej rodziny. Przejażdżki ścieżkami rowerowymi i trochę szutru, lasu. Żeby było legalnie (zestaw dla mnie, syna 12 lat i małżonki) myślałem nad silnikami 250W. Znalazłem firmę (Zibibike), która ma silnik z czujnikiem PAS w środku i czujnikiem hamowania (rzekomo), więc unika się montażu czujnika w suporcie (chyba, że się mylę) Na marginesie: ciekawe co to za silnik jest. Poza tym mają kontroler w uchwycie baterii i DROGIE baterie, które można kupić taniej w innym sklepie, bo pewnie pasują pod "ich uchwyt z kontrolerem". Czy ktoś może mi powiedzieć, co to za silnik lub doradzić jaki zestaw i u kogo można z forum zamówić?
gość
Forumowicz
Posty: 433
Rejestracja: 20 maja 2019, 22:28

Re: Dzień dobry wszystkim

Post autor: gość »

Ja radzę unikać wszelkich rozwiązań zintegrowanych.
Są trudniejsze w naprawie.
Poza tym popsuje się jedna rzecz i wszystko stoi.

Nie polecam tak małych akumulatorów bidonowych.

Z drugiej strony im więcej się nauczysz przy składaniu tym łatwiej będzie Ci naprawić ewentualne usterki.
Wybieraj rozwiązania jak najbardziej popularne.
Riva
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2024, 19:27

Re: Dzień dobry wszystkim

Post autor: Riva »

Proszę o info czy ktoś z szacownych forumowiczów ma jakie kol-wiek doświadczenia z silnikami sprzedawanymi przez firmę Geeko lub ZibiBike.
Strona Geeko : https://www.100g.tech/product/geeko-rear/
Strona Zibi : https://zibibike.pl/
2marekm
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 11 paź 2021, 11:35

Re: Dzień dobry wszystkim

Post autor: 2marekm »