Strona 1 z 1

Dzień dobry wszystkim

: 07 maja 2022, 22:34
autor: grabson7
Witam wszystkich. Od razu zaznaczam, że jestem totalnym laikiem. Chciałbym kupić 3 zestawy elektryczne do rowerów dla swojej rodziny. Przejażdżki ścieżkami rowerowymi i trochę szutru, lasu. Żeby było legalnie (zestaw dla mnie, syna 12 lat i małżonki) myślałem nad silnikami 250W. Znalazłem firmę (Zibibike), która ma silnik z czujnikiem PAS w środku i czujnikiem hamowania (rzekomo), więc unika się montażu czujnika w suporcie (chyba, że się mylę) Na marginesie: ciekawe co to za silnik jest. Poza tym mają kontroler w uchwycie baterii i DROGIE baterie, które można kupić taniej w innym sklepie, bo pewnie pasują pod "ich uchwyt z kontrolerem". Czy ktoś może mi powiedzieć, co to za silnik lub doradzić jaki zestaw i u kogo można z forum zamówić?

Re: Dzień dobry wszystkim

: 08 maja 2022, 6:09
autor: gość
Ja radzę unikać wszelkich rozwiązań zintegrowanych.
Są trudniejsze w naprawie.
Poza tym popsuje się jedna rzecz i wszystko stoi.

Nie polecam tak małych akumulatorów bidonowych.

Z drugiej strony im więcej się nauczysz przy składaniu tym łatwiej będzie Ci naprawić ewentualne usterki.
Wybieraj rozwiązania jak najbardziej popularne.

Re: Dzień dobry wszystkim

: 30 sty 2024, 20:41
autor: Riva
Proszę o info czy ktoś z szacownych forumowiczów ma jakie kol-wiek doświadczenia z silnikami sprzedawanymi przez firmę Geeko lub ZibiBike.
Strona Geeko : https://www.100g.tech/product/geeko-rear/
Strona Zibi : https://zibibike.pl/

Re: Dzień dobry wszystkim

: 31 sty 2024, 9:24
autor: 2marekm
Posiadam zestaw z firmy Zibibike. Napęd na przednie koło (250 W), ponieważ w tylnym mam przekładnię planetarną 7 biegową, którą bardzo lubię. W marcu zacznę trzeci rok użytkowania. Dotychczas przejechałem około 6000 km i jest wszystko w porządku. Do jazdy po mieście i terenie dla mnie zestaw idealny. Nie jeżdżę po górach, nie szaleję z szybkością, a więc jazda typowo rekreacyjna. Jeśli zmienię w menu prędkość wspomagania, to wyciągam na prostej 33 km/godz. co jest już niezgodne z przepisami. Mam ustawione przepisowe 25 km/godz. no może 2 km więcej. Oczywiście im wyższa ustawiona prędkość wspomagania, to zasięg baterii mniejszy. Osoby niezorientowane patrząc na rower, nie mają wrażenia, że to elektryk, ponieważ silniczek z przodu wygląda jak duże dynamo, a bateria jak bidon na napoje.