Nie twoj, ale u ciebie na stole, chcesz to mozesz przełomowo porównać te 3 silniki


Nie twoj, ale u ciebie na stole, chcesz to mozesz przełomowo porównać te 3 silniki
Ja bardzo dużo z siebie daję. Mam ustawione 9A (instalacja 16s8p) i tak jeżdżę 90% czasu, dzięki temu robię w trybie mieszanym 100km. A pod Krakowem za dużych gór nie maszkuba pisze: ↑29 wrz 2022, 7:35Taba ujeżdża nieco lżejszy silnik w swojej Konie. Ale myślę że jednak sporo pomaga. Na pewno też znasz doświadczenia Marka z bikelPL. On zrezygnował z takiej konstrukcji. Jeśli górki są niewielkie lub ty jesteś w stanie dużo dopedalowac to będzie zadowalająco. Jeżeli żaden z tych warunków nie ma miejsca to jednak mid drive będzie lepszy...sky pisze: ↑28 wrz 2022, 18:24Dzięki za wyjaśnienie. Muszę się zastanowić czy to dobry silnik do enduraka. Obecny hardtail z qs 35h to kloc, potrzebuję trochę komfortu i lekkości w terenie.
Ale z jednym się nie zgodzę, ja na qs 205 35h 16s i 15A z aku bez problemu jadę po prostym 50 km/h trochę pomagając![]()
Skoro teraz tak naprawdę jeździsz na maksymalnej mocy 500 wat, to nie rozumiem dlaczego nie bierzesz najlżejszych silników 250/350 wat 2 - 3 kg. przy 600 - 700 watach maksymalnej mocy, ze wspomaganiem osiągniesz zapewne z 45 km/godz na dłuższym płaskim odcinku. 4.5 kg bardziej czuć" w kole niż 2 - 3 kg.
U Ciebie ta torba jest do góry nogami (obstawiam, że wypatroszyłeś ją z tych kieszonek
Nie do końca, poniżej pewnej wartości wpływa to też na pracę silnika. Ale 112 chyba za wiele. Ja głównie na wspomaganiu, więc 40A dłużej ten silnik nie widział. A sterownika nie dotykam, musi sobie radzić
Zmieniałeś może przewody na grubsze ? Upcha coś więcej w ośce niż jest teraz ?szakadimas pisze: ↑26 sty 2023, 9:02Mam już 2500km na silniku, 52v 40A. Tak przewody lekko się grzeją. Na początku miałem polutowane, po przedłużeniu o 15cm i wstawieniu wtyczki spadek mocy na wyświetlaczu z 2,1 do 1,9kw max. Zestaw 40kg do 50 rozpędza się żwawo a do tych 58 to zależy od wiatru![]()
Gdzieś znajdę instrukcję jak wykorzystać biały przewód do odczytu temperatury ?mik84 pisze: ↑06 wrz 2022, 8:56Tooropek pisze: ↑09 lip 2022, 18:162,5mm to tam na pewno jest. Chińczyk daje często przewody na styk, ale nie są to na pewno 1,5mm bo tyle mają przewody fazowe do silnika 250W, a w sterownikach nawet 15A 36V są 2mm na zasilanie. Też druga sprawa to 2V raczej nie spada napięcie na tych przewodach od sterownika bo jeżeli nawet by tak było to wydzielały by się dość znaczne temperatury i dostrzegł byś to na pewno. Bms nie ma ograniczeń poniżej 35A więc on też nie ma nic wspólnego z błędnym wyświetlaniem poboru prądu z Aku. Sag masz prawidłowy do mocy pobieranej. Kwestia wskazań LCD jest tajemnicza, ale do rozgryzienia przy pomocy zwykłego miernika cęgowego DC.
Na zdjęciu wnętrze MXUS XF19R (1000W). Przewody fazowe wraz z izolacją mają 2 mm średnicy.
Sterownik 22A rated/40A max ma przewody zasilające i fazowe lekko grubsze - z izolacją wychodzi 2,3mm średnicy.
Dodatkowo widoczny jest też cienki biały przewód prowadzący do dodatkowego czujnika Halla sprzężonego z magnesem wklejonym w otwór na pokrywie od strony wolnobiegu - odczyt prędkości). Można go wykorzystać np. do odczytu temperatury lub założenia wyłącznika termicznego.
![]()