Rower Gazelle Inergy

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
piotr880
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 01 gru 2018, 15:05

Rower Gazelle Inergy

Post autor: piotr880 »

witam forumowiczów

mam problem z rowerem gazelle inergy ,

kupiłem jakiś rok temu dla żony , używany

fajny dopóki żona niechcący nie uszkodziła tego panelu na kierownicy - wymieniłem na używkę

podziałała ze 2 miesiące i koniec z nią

kupiłem nowy panel , założony wraz z jego podstawą i niestety rower nie reaguje , tzn nie włącza sie ten panel

3 sklepy/firmy próbowały znaleźć problem ale nie dali rady ,

szukam kogoś co się na tym zna = ja w temacie roweru jestem kompletnym laikiem ,

mogę podjechać z tym rowerem , mieszkam w Pabianice , łódzkie , do max 100 km ,
Awatar użytkownika
tatar
Forumowicz
Posty: 2556
Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rower Gazelle Inergy

Post autor: tatar »

Jeżeli przy wymianie podstawy nie zostały zamienione przewody,spróbuj odłączyć akumulator na kilka minut.Podłącz akumulator i zakręć ręką tylnym kołem Powinien aktywować się wyświetlacz
piotr880
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 01 gru 2018, 15:05

Re: Rower Gazelle Inergy

Post autor: piotr880 »

nie pomogło !

a kabelków nie można zamienić , to jest podstawa z kabelkiem i malutką wtyczką

https://sklepebike.pl/pl/p/Display-ster ... nnergy/276

+ do tego podstawa o której powyżej pisałem

https://sklepebike.pl/pl/p/UCHWYT-NA-DI ... y-2010/342

w obudowie akumulatora jest lampa tylna , na niej guziczek od włączania , wciskam światełko mruga diodami z 5 sekund i gaśnie , tak za każdym razem , panel na kierownicy martwy
wibi
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 12 maja 2018, 23:33
Lokalizacja: Będzin-Śląsk

Re: Rower Gazelle Inergy

Post autor: wibi »

Naciśnij ten guzik lampki dwa razy,powinna się uruchomić bateria a w konsekwencji i wyświetlacz.
piotr880
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 01 gru 2018, 15:05

Re: Rower Gazelle Inergy