Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
Jonn
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 26 sie 2019, 9:36

Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Jonn »

Wiem, że zestawy Rapid oferowane przez sklep e-biker są przez niektóre osoby na forum oceniane negatywnie, głównie ze względu na cenę niewspółmierną do osiągów / jakości. Samo wsparcie techniczne ze strony sklepu sam oceniam negatywnie - przed zakupem trzeba ich nieźle ciągnąć za język. Podobne doświadczenia mam także ze sklepem nexun.

Mimo wszystko chciałbym poruszyć ten temat, bo te zestawy pod pewnymi względami nie mają (jeszcze) konkurencji. Jakie to względy? O ile mi wiadomo na rynku nie ma zestawu do konwersji, który jest tak minimalistyczny. Sterownik (sinusoidalny) zintegrowany z podstawą baterii trapezowej (bidonowej) + silnik o masie 3,9 kg to oferta, która wpisuje się w potrzeby sporej grupy osób, które nie chcą zamieniać swojego roweru w ciężką i oplecioną kablami elektro-maszynę.

Sam jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji co kupić. Zwróciłem się też do Glebora o radę i otrzymałem od niego całą masę praktycznych informacji. Być może zakupię zestaw właśnie u niego, tylko że jego propozycja to właśnie taka ciężka elektro-machina o masie niemal 2 krotnie większej niż zestaw Rapid S-1100 SL przy jednoczesnym braku innej alternatywy. Jestem absolutnie przekonany, że taki ebajk byłby świetny, jednakże pozostaje pytanie czy to jest to czego potrzebuję?

Oczywiście zwracając się do kilku sklepów z rowerami usłyszałem szereg negatywów na temat wszelkich konwersji - tylko nowe, gotowe rowery na systemach Shimano, Bosch, Yamaha i inne. Ale powiedzmy sobie szczerze: za taki gotowy ebajk z dobrym osprzętem trzeba zapłacić min. 10 tys. zł.

Jeśli jednak mamy dobry rower, w który przez kilka lat inwestowaliśmy, który lubimy, na którym jeździ nam się świetnie, to samodzielna konwersja jest dobrym pomysłem i wierzę, że może dać wiele satysfakcji.

Tu pytanie do osób bardziej doświadczonych. Założeniem jest, że silnik ma mnie tylko wspomagać na podjazdach, głównie na kilkudniowych wypadach z namiotem. Niska masa i minimalizm tego zestawu (SL) przemawiają do mnie, choć jestem świadom jego wad: silnik przekładniowy jest głośny, zintegrowany kontroler może grzać ogniwa, zębatki w silniku mogą się zużyć, bębenki (kaseta) łapią luzy. To wszystkie opinie z jakimi się spotkałem. Czy coś jeszcze?
R432
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: R432 »

1. Większość osób co się wypowiada negatywnie na temat rapida nie miała nawet w ręku ich zestawu - kółko wzajemnej adoracji, (znajomy co współpracował z ebiker opowiedział mi już dwa przykłady jak osoby z tego forum i arbitra mówiły nieprawdę na temat silników twierdząc, że jest naście przykładów ich mechanicznej awarii a po konfrontacji okazało się, że jest jeden i to jeszcze przebrandowany mxus, w drugim przypadku to nawet nie był silnik od nich, oczywiście nikomu na rękę z forum nie było napisanie sprostowania). Kontakt z nimi rzeczywiście ostatnio był bardzo słaby, ale obstawiam, że to przez ich przeprowadzkę i związany z tym burdel, ale jak mi padł sterownik to w ciągu tygodnia dostałem drugi na wymianę.

2. Dlaczego czasem lepiej konwersja niż gotowy? Koszty, koszty, koszty. Jak wymieniasz ebike co 2-3 lata śmiało można brać gotowce, ale jak się chce mieć jeden rower na dłużej i ewentualnie modyfikować to warto pomyśleć nad własną konwersją
Bateria do systemu Bosch, Yamaha kosztuje tyle co 2,5 baterii w bidonie o większej pojemności, jak coś się popsuje części są ogólnodostępne a nie tylko przez autoryzowanego dealera

3. Może warto rozważyć również mida. Tak SL jest lekki, ale MID też. Jeśli dużo ważysz to możesz niechcący zmielić przekładniowy, chyba że całkowicie pomijasz manetkę.

Jeśli nie miałeś okazji jeszcze jeździć midem, hubem lub po prostu przekonwertowanym rowerem warto się umówić na jazdę próbną lub poszukać w okolicy kogoś już z gotowym rowerem, wybór wtedy może stać się bardziej oczywisty
Ostatnio zmieniony 27 sie 2019, 19:23 przez R432, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: AST034 »

R432 pisze:
27 sie 2019, 17:43
1. Większość osób co się wypowiada negatywnie na temat rapida nie miała nawet w ręku ich zestawu - kółko wzajemnej adoracji, (znajomy co współpracował z ebiker opowiedział mi już dwa przykłady jak osoby z tego forum i arbitra mówiły nieprawdę na temat silników twierdząc, że jest naście przykładów ich mechanicznej awarii a po konfrontacji okazało się, że jest jeden i tu jeszcze przebrandowany mxus, w drugim przypadku to nawet nie był silnik od nich, oczywiście nikomu na rękę z forum nie było napisanie sprostowania). Kontakt z nimi rzeczywiście ostatnio był bardzo słaby, ale obstawiam, że to przez ich przeprowadzkę i związany z tym burdel, ale jak mi padł sterownik to w ciągu tygodnia dostałem drugi na wymianę.

2. Dlaczego czasem lepiej konwersja niż gotowy? Koszty, koszty, koszty. Jak wymieniasz ebike co 2-3 lata śmiało można brać gotowce, ale jak się chce mieć jeden rower na dłużej i ewentualnie modyfikować to warto pomyśleć nad własną konwersją
Bateria do systemu Bosch, Yamaha kosztuje tyle co 2,5 baterii w bidonie o większej pojemności, jak coś się popsuje części są ogólnodostępne a nie tylko przez autoryzowanego dealera

3. Może warto rozważyć również mida. Tak SL jest lekki, ale MID też. Jeśli dużo ważysz to możesz niechcący zmielić przekładniowy, chyba że całkowicie pomijasz manetkę.

Jeśli nie miałeś okazji jeszcze jeździć midem, hubem lub po prostu przekonwertowanym rowerem warto się umówić na jazdę próbną lub poszukać w okolicy kogoś już z gotowym rowerem, wybór wtedy może stać się bardziej oczywisty
Gdzieś na forum było porównanie twardości osi silnika z zestawu rapid 3000 i oryginalnego mxusa 3k turbo, gdzie wyszł, że oś podróby jest z plasteliny. Muszę poszukać.
R432
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: R432 »

Rozumiem, z chęcią posłucham tych wszystkich tragicznych historii jak ludziom łamany się te osie podczas jazdy (zakładam, że sprzedali więcej niż 1).

Sam mam ten silnik z promocji, działa, oska i gwinty całe, orany na 5kW.

Za hit uważam jak zaczęli tutaj dopisywać o zanieczyszczonej miedzi :) prosty lud wszystko kupi

BTW skrzywiona i z zerwanymi gwintami mam os w crystalyte 4065 - premium
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5853
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: pxl666 »

hm trochę OT ale ciekawe ze jednak można zmieścić sterownik w taki sposób w takiej przestrzeni . czy nikt nie pokusił się o sprawdzenie czy da się kupić taki sterownik oddzielnie ?
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: GrzegorzS »

Da się kupić, ale wielu nie zdawała stosunek ceny doamperów.
Awatar użytkownika
pxl666
Forumowicz
Posty: 5853
Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: pxl666 »

GrzegorzS pisze:
27 sie 2019, 19:46
Da się kupić, ale wielu nie zdawała stosunek ceny doamperów.
20a ma ? 25 ? masz link ?
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 359
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: GrzegorzS »

22A wersja 48V

https://www.e-biker.pl/pl/p/Kontroler-Rapid-C-1100/53

Na aliexpresie były za 300zł.
MarcinW
Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 21 kwie 2018, 22:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: MarcinW »

https://pl.aliexpress.com/item/32968530 ... 39.99734.0

To chyba coś w tym stylu ten sterownik.
Awatar użytkownika
Umbur
Moderator
Posty: 1346
Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Umbur »

R432 pisze:
27 sie 2019, 17:43
Większość osób co się wypowiada negatywnie na temat rapida nie miała nawet w ręku ich zestawu - kółko wzajemnej adoracji, (znajomy co współpracował z ebiker opowiedział mi już dwa przykłady jak osoby z tego forum i arbitra mówiły nieprawdę
To "kółko wzajemnej adoracji" jak to nazywasz wynika z zaufania jakim darzą się osoby na tym forum. Sklep, o którym wspominasz robił buble, zapłacił za cenzurę na poprzednim forum i nigdy żadnej wartościowej wiedzy nie wniósł dla użytkowników forum, dlatego większość tutaj ma uczulenie na samą nazwę. ;)
Co do "mówienia nieprawdy", nigdy nikt niczego nie próbował prostować z tamtej strony, więc masz ich zdanie - kontra zdanie kilku użytkowników. Komu uwierzysz - Twoja sprawa.
R432 pisze:
27 sie 2019, 18:06
Za hit uważam jak zaczęli tutaj dopisywać o zanieczyszczonej miedzi :) prosty lud wszystko kupi
Konkrety. Szukałem takiej wypowiedzi i nie mogłem znaleźć.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2064
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Tooropek »

R432 pisze:
27 sie 2019, 17:43
1. Większość osób co się wypowiada negatywnie na temat rapida nie miała nawet w ręku ich zestawu - kółko wzajemnej adoracji, (znajomy co współpracował z ebiker opowiedział mi już dwa przykłady jak osoby z tego forum i arbitra mówiły nieprawdę na temat silników twierdząc, że jest naście przykładów ich mechanicznej awarii a po konfrontacji okazało się, że jest jeden i to jeszcze przebrandowany mxus, w drugim przypadku to nawet nie był silnik od nich, oczywiście nikomu na rękę z forum nie było napisanie sprostowania). Kontakt z nimi rzeczywiście ostatnio był bardzo słaby, ale obstawiam, że to przez ich przeprowadzkę i związany z tym burdel, ale jak mi padł sterownik to w ciągu tygodnia dostałem drugi na wymianę.

2. Dlaczego czasem lepiej konwersja niż gotowy? Koszty, koszty, koszty. Jak wymieniasz ebike co 2-3 lata śmiało można brać gotowce, ale jak się chce mieć jeden rower na dłużej i ewentualnie modyfikować to warto pomyśleć nad własną konwersją
Bateria do systemu Bosch, Yamaha kosztuje tyle co 2,5 baterii w bidonie o większej pojemności, jak coś się popsuje części są ogólnodostępne a nie tylko przez autoryzowanego dealera

3. Może warto rozważyć również mida. Tak SL jest lekki, ale MID też. Jeśli dużo ważysz to możesz niechcący zmielić przekładniowy, chyba że całkowicie pomijasz manetkę.

Jeśli nie miałeś okazji jeszcze jeździć midem, hubem lub po prostu przekonwertowanym rowerem warto się umówić na jazdę próbną lub poszukać w okolicy kogoś już z gotowym rowerem, wybór wtedy może stać się bardziej oczywisty
Jeśli sądzisz, że większość nie ma pojęcia co pisze, to jesteś w błędzie. Byłeś na zlocie? Masz kontakt z uzytkownikami forum poza ekranem w komputerze? Ludzie z palca nie wysysają informacji. Miałem bardzo negatywne skutki uzywania zestawu ebajkera, lecz kilkukrotny raz nie będę powtarzał tego co miałem do przekazania. Nie polecam tego sprzedwacy, bo nawet podróbki silników ma porabiane ;) Kup sobie zestaw i uzytkuj, a na pewno będziesz zadowolony (ironia). Miej jedynie na uwadze to, że ebajker z jakością i obsługą klienta nie ma nic wspólnego, a to co sprzedaje w tych pieniądzach to 2X droższe odpowiedniki najtańszych zestawów z aliexpress itd.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
R432
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: R432 »

Nie macie zielonego pojęcia co się dzieje za kulisami waszych ulubionych sklepów i "mentorów" a o tym nikt wam nie powie ani nie napisze.

Jak nie potrafisz znaleźć informacji zarówno o tym jak sieją ferment o miedzi jak i o zawodach e rowerów a zakładam, że korzystając z forum masz dostęp do internetu to coś robisz źle.

Mam trzeci zestaw od nich i jestem zadowolony bez ironii, nie muszę walczyć z chińczykiem jak coś nie działa, baterię mam na nowych ogniwach a nie na drapanych, przegrzanych szlifierkom złomie bez gwarancji. A się nie dziwię, że tu się nie udzielają, jak już wspomniałem i będę się tego trzymał, czytając ton wypowiedzi ludzi, którzy nie mają pojęcia o niczym (niewszyscy ale doskonale widać kto) a tylko powtarzają po kimś nieprawdę to jak tu z takim człowiekiem prowadzić dyskusję, jeśli nawet nie potrafi zrobić własnego rozeznania co i jak.

Więcej się w tym wątku nie udzielam bo nie ma sensu.
Wojtek
Forumowicz
Posty: 179
Rejestracja: 02 maja 2019, 9:48

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Wojtek »

"R432 pisze: ↑wczoraj, 18:06
Za hit uważam jak zaczęli tutaj dopisywać o zanieczyszczonej miedzi :) prosty lud wszystko kupi"
Umbur
"Konkrety. Szukałem takiej wypowiedzi i nie mogłem znaleźć."

O zanieczyszczonej miedzi to faktycznie ktoś pisał, pamiętam taką wypowiedź. Może była na arbitrze? Sam trafiłem na coś takiego w chińskich supertanich zestawach zamka centralnego do samodzielnego montażu. Przewody okablowania wyglądały na miedziane, ale nie dało się tego lutować, a przytrzymanie grota lutownicy dłużej niż 2-3 sekundy, powodowało ich przepalenie!
R432
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: R432 »

Wojtek pisze:
28 sie 2019, 13:02
"R432 pisze: ↑wczoraj, 18:06
Za hit uważam jak zaczęli tutaj dopisywać o zanieczyszczonej miedzi :) prosty lud wszystko kupi"
Umbur
"Konkrety. Szukałem takiej wypowiedzi i nie mogłem znaleźć."

O zanieczyszczonej miedzi to faktycznie ktoś pisał, pamiętam taką wypowiedź. Może była na arbitrze? Sam trafiłem na coś takiego w chińskich supertanich zestawach zamka centralnego do samodzielnego montażu. Przewody okablowania wyglądały na miedziane, ale nie dało się tego lutować, a przytrzymanie grota lutownicy dłużej niż 2-3 sekundy, powodowało ich przepalenie!
Naprawiałem ostatnio S-2100F po ukręceniu przewodów, normalnie się lutuje.
Raz miałem problem z silnikiem po przewinięciu w PL, zwoje pokryte emulsją która schodzi tylko chemicznie, można było stopić/spalić nawój a cholerstwo nadal nie chciało łapać cyny
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2064
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Tooropek »

R432 pisze:
28 sie 2019, 12:53
Nie macie zielonego pojęcia co się dzieje za kulisami waszych ulubionych sklepów i "mentorów" a o tym nikt wam nie powie ani nie napisze.

Jak nie potrafisz znaleźć informacji zarówno o tym jak sieją ferment o miedzi jak i o zawodach e rowerów a zakładam, że korzystając z forum masz dostęp do internetu to coś robisz źle.

Mam trzeci zestaw od nich i jestem zadowolony bez ironii, nie muszę walczyć z chińczykiem jak coś nie działa, baterię mam na nowych ogniwach a nie na drapanych, przegrzanych szlifierkom złomie bez gwarancji. A się nie dziwię, że tu się nie udzielają, jak już wspomniałem i będę się tego trzymał, czytając ton wypowiedzi ludzi, którzy nie mają pojęcia o niczym (niewszyscy ale doskonale widać kto) a tylko powtarzają po kimś nieprawdę to jak tu z takim człowiekiem prowadzić dyskusję, jeśli nawet nie potrafi zrobić własnego rozeznania co i jak.

Więcej się w tym wątku nie udzielam bo nie ma sensu.
Szybkie dwa przykłady. Ładowarka od Tasa nie wspołpracowała z moim bmsem, jeden telefon, jeden email i za 3 dni miałem zwrot gotówki. 50 telefonów do ebjkera w ciagu miesiąca o wymianę czujnika pas i klamek na czujnik, bo przysłali nie to co zamawiałem, później kolejne 2 tygodnie czekania i pisania emaili. Kolejna sprawa to po 3 miesiącach użytkowania zestawu z ebajkera kontroler wywalał błąd na lcd o uszkodzonych hallach. Tego serwis też nie mógł ogarnąć, bo zwyczajnie nie potrafili określić co może być tego przyczyną. Sterownik naprawiłem we wlasnym zakresie, a firmie podziękowałem za współpracę. Nie mam więcej pytań... Nie jestem ignorantem, ale jak płacę to wymagam a nie jeszcze o swój towar muszę się napraszać. A co dzieje się w sklepach "za kulisami" to nie moja sprawa i nikogo z kupujących nie powinno to interesować.

Co do tandetnej miedzi to raczej nie jest mit skoro silnik 800W który nazywa się "2kW" może grzać się jak czajnik elektryczny przy jego niminalnych prarametrach? Nie robiłem ekspertyz na temat miedzi, ale silnik ten jak i reszta silników z ebajkera to porażka.

Jeśli jesteś resellerem zestawów rapid to bedziesz bronił ich jak ognia, to logiczne. Jednak jeśli jesteś tylko konsumentem to polecam zmienić dostawcę, albo złożyć coś na markowych podzespołach elektrycznych i wtedy wyciągnąć wnioski. Pozdrawiam
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
AST034
Forumowicz
Posty: 1090
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:04
Lokalizacja: Edynburg, Szkocja

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: AST034 »

R432 pisze:
28 sie 2019, 12:53
Mam trzeci zestaw od nich i jestem zadowolony bez ironii, nie muszę walczyć z chińczykiem jak coś nie działa, baterię mam na nowych ogniwach a nie na drapanych, przegrzanych szlifierkom złomie bez gwarancji.
Gratuluję, zapewne masz też polisę OC i choinkę zapachową do malucha o zapachu kokosowym gratis. Przecież nikt Ci nie każe używać ogniw z depakietu, to, że lubisz zapłacić za baterię x2 to Twoja sprawa.
R432
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: R432 »

Po raz ostatni, zastanów się skąd wynika niska cena oferowanych bidonów oraz innych akumulatorów na forum.
Resellerem nie jestem, ale nie bawi mnie to jak się po prostu piszę nieprawdę.

Jak już napisałem, naprawiałem sobie s2100f. Nie wiem co ty robiles ze swoim silnikiem ale moj przy moich 75kg 48V 35A nie przekroczyl nigdy 75 stopni.

Mój przykład od Tasa, zamówiłem manetkę, od razu przelew, czekam 10dni nic. Email, że w takim razie poproszę zwrot moich pieniędzy i od razu telefon, że już wysyłają.
Inny przykład z firmą reklamująca się na forum, wysłany silnik na wymianę przewodów i czujników, po 2tyg od kiedy otrzymali paczkę dzwonię czy gotowe. Pan ze słuchawki nie był nawet w stanie zlokalizować gdzie jest mój silnik, tak leżał sobie w kartoniku czekając na lepsze dni, mimo wcześniejszej rozmowy telefonicznej, że silnik został wysłany i kiedy mogę się spodziewać go z powrotem.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2064
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Tooropek »

R432 pisze:
28 sie 2019, 13:22
Jak już napisałem, naprawiałem sobie s2100f. Nie wiem co ty robiles ze swoim silnikiem ale moj przy moich 75kg 48V 35A nie przekroczyl nigdy 75 stopni.
Bardzo chciałbym w to uwierzyć, ale niestety o nie prawdzie w tym momencie sam piszesz. Moja waga z przed 2 lat to około 80kg, a silnik gotował się na płaskim... Jak ograniczyłeś moc do conajmniej połowy i mocno krecileś korbą to uwierzę w te 75°C w innym wypadku to bzdura. Jeździłem na tym więc mam doświadczenie i nie wysysam tego z palca.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
R432
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: R432 »

Aha czyli jak Ty piszesz to jest prawda a jak ja to nieprawda...

Aktualnie tym konkretnym silnik porusza się użytkownik tego forum, jest cięższy ode mnie, ale jakby się mu gotowal to bym o tym wiedział. Poproszę o fotkę temperatury skoro twoja prawda jest prawdziwsza
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2064
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Tooropek »

R432 pisze:
28 sie 2019, 13:40
Aha czyli jak Ty piszesz to jest prawda a jak ja to nieprawda...

Aktualnie tym konkretnym silnik porusza się użytkownik tego forum, jest cięższy ode mnie, ale jakby się mu gotowal to bym o tym wiedział. Poproszę o fotkę temperatury skoro twoja prawda jest prawdziwsza
Sądzisz, że Cię przekonuje ze swoimi racjami? Nie o to tu chodzi. Używałeś tylko gotowych zestawów, to teraz czytaj uważnie. Silnik rapida s2100 to 27,5h 10x6 podróbka jakiejs podróbki podrabianego mxusa, który powinien chodzić na 800W a rapid cisnie z tego 1700W bo taki pobór miałem maxymalnie. Silnik zwyczajnie się gotuje jak ma duży prąd ma starcie + regen i po 5 kilometrach masz 140°C. Jeżdżąc nim 25km/h po płaskim może i ma 75°C i nigdy wiecej - w to uwierzę. Przy 50km/h na 13S 35A silnik szybciutko osiągał powyżej 100°C i trzeba było kontrolować temperaturę żeby nie przegrzać. Więcej nie muszę dodawać, bo zachwalasz rapida i piszesz o jakiejs anomalii.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
R432
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: R432 »

Ok, niech będzie w twoim przekonaniu, że tylko gotowych zestawów używałem...

Nic więcej nie mam do dodania.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2064
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Tooropek »

R432 pisze:
28 sie 2019, 13:50
Mam trzeci zestaw od nich i jestem zadowolony bez ironii, nie muszę walczyć z chińczykiem jak coś nie działa, baterię mam na nowych ogniwach a nie na drapanych, przegrzanych szlifierkom złomie bez gwarancji.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
NAKU
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 17 kwie 2019, 10:00

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: NAKU »

Tooropek pisze:
28 sie 2019, 13:48
R432 pisze:
28 sie 2019, 13:40
Aha czyli jak Ty piszesz to jest prawda a jak ja to nieprawda...

Aktualnie tym konkretnym silnik porusza się użytkownik tego forum, jest cięższy ode mnie, ale jakby się mu gotowal to bym o tym wiedział. Poproszę o fotkę temperatury skoro twoja prawda jest prawdziwsza
Sądzisz, że Cię przekonuje ze swoimi racjami? Nie o to tu chodzi. Używałeś tylko gotowych zestawów, to teraz czytaj uważnie. Silnik rapida s2100 to 27,5h 10x6 podróbka jakiejs podróbki podrabianego mxusa, który powinien chodzić na 800W a rapid cisnie z tego 1700W bo taki pobór miałem maxymalnie. Silnik zwyczajnie się gotuje jak ma duży prąd ma starcie + regen i po 5 kilometrach masz 140°C. Jeżdżąc nim 25km/h po płaskim może i ma 75°C i nigdy wiecej - w to uwierzę. Przy 50km/h na 13S 35A silnik szybciutko osiągał powyżej 100°C i trzeba było kontrolować temperaturę żeby nie przegrzać. Więcej nie muszę dodawać, bo zachwalasz rapida i piszesz o jakiejs anomalii.
Ciężko w to mi uwierzyć mam zestaw s2100 i 2800km na nim przejechane max co widziałem to 90stopni przy 30A pod stroma górę, obecnie jeżdżę głównie na 500-800W wystarcza by jechac 45-50km/h przy moim stylu jazdy maksymalna moc ograniczyłem do 26A ze względu obaw o bidon na ogniwach samsung 35E oraz stopniowanie na tym ustawieniu lepiej mi pasuje. Tydzień temu pękła mi szprycha i zmieliła wózek przezutki więc z pracy wracałem tylko na manetce kręcąc do oporu na tych 26A przy pełnej baterii moich 100kg i jakiś 6kg w sakwach do 52km/h ciągnął 14km przejechane w 22-21min max temperatura 78
Jezdze z sakwai nie raz 20km bagażu i też się nie grał chociaż 95% tras to teren płaski

Nie żeby było kolorowo szprychy pękają mi jak zapałki 2800km 30 w tym czasie zmieniłem, cały czas zakładam szprychy z ebaikera no po pierwszych kilku peknietych przysłali mi 15 i sam 40 dokopilem co było błędem bo są gowniany do tego gwint jest za krótki nie można porządnie dociągnąć.
Baterią wydaje mi się że już szybciej ubywa chociaż ostatni max dystans sprawdzałem jakieś 1500km baterie ładuje codziennie średnio po przejechaniu 30-40km, max co na niej przejechałem to w okolicach 65-67km
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2064
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Tooropek »

NAKU pisze:
29 sie 2019, 19:49
Tooropek pisze:
28 sie 2019, 13:48
Sądzisz, że Cię przekonuje ze swoimi racjami? Nie o to tu chodzi. Używałeś tylko gotowych zestawów, to teraz czytaj uważnie. Silnik rapida s2100 to 27,5h 10x6 podróbka jakiejs podróbki podrabianego mxusa, który powinien chodzić na 800W a rapid cisnie z tego 1700W bo taki pobór miałem maxymalnie. Silnik zwyczajnie się gotuje jak ma duży prąd ma starcie + regen i po 5 kilometrach masz 140°C. Jeżdżąc nim 25km/h po płaskim może i ma 75°C i nigdy wiecej - w to uwierzę. Przy 50km/h na 13S 35A silnik szybciutko osiągał powyżej 100°C i trzeba było kontrolować temperaturę żeby nie przegrzać. Więcej nie muszę dodawać, bo zachwalasz rapida i piszesz o jakiejs anomalii.
Ciężko w to mi uwierzyć mam zestaw s2100 i 2800km na nim przejechane max co widziałem to 90stopni przy 30A pod stroma górę, obecnie jeżdżę głównie na 500-800W wystarcza by jechac 45-50km/h przy moim stylu jazdy maksymalna moc ograniczyłem do 26A ze względu obaw o bidon na ogniwach samsung 35E oraz stopniowanie na tym ustawieniu lepiej mi pasuje. Tydzień temu pękła mi szprycha i zmieliła wózek przezutki więc z pracy wracałem tylko na manetce kręcąc do oporu na tych 26A przy pełnej baterii moich 100kg i jakiś 6kg w sakwach do 52km/h ciągnął 14km przejechane w 22-21min max temperatura 78
Jezdze z sakwai nie raz 20km bagażu i też się nie grał chociaż 95% tras to teren płaski

Nie żeby było kolorowo szprychy pękają mi jak zapałki 2800km 30 w tym czasie zmieniłem, cały czas zakładam szprychy z ebaikera no po pierwszych kilku peknietych przysłali mi 15 i sam 40 dokopilem co było błędem bo są gowniany do tego gwint jest za krótki nie można porządnie dociągnąć.
Baterią wydaje mi się że już szybciej ubywa chociaż ostatni max dystans sprawdzałem jakieś 1500km baterie ładuje codziennie średnio po przejechaniu 30-40km, max co na niej przejechałem to w okolicach 65-67km
Ograniczyłeś moc, więc po co było się tyle rozpisywać? Jezdzij na 35A i z regenem, nie rób zamieszania i wtedy wypowiedz się czy silnik lub sterownik nie grzeją się, a co do ogniw w ich bidonach to już nie wspomnę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
NAKU
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 17 kwie 2019, 10:00

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: NAKU »

Tooropek pisze:
29 sie 2019, 20:22
NAKU pisze:
29 sie 2019, 19:49
Ciężko w to mi uwierzyć mam zestaw s2100 i 2800km na nim przejechane max co widziałem to 90stopni przy 30A pod stroma górę, obecnie jeżdżę głównie na 500-800W wystarcza by jechac 45-50km/h przy moim stylu jazdy maksymalna moc ograniczyłem do 26A ze względu obaw o bidon na ogniwach samsung 35E oraz stopniowanie na tym ustawieniu lepiej mi pasuje. Tydzień temu pękła mi szprycha i zmieliła wózek przezutki więc z pracy wracałem tylko na manetce kręcąc do oporu na tych 26A przy pełnej baterii moich 100kg i jakiś 6kg w sakwach do 52km/h ciągnął 14km przejechane w 22-21min max temperatura 78
Jezdze z sakwai nie raz 20km bagażu i też się nie grał chociaż 95% tras to teren płaski

Nie żeby było kolorowo szprychy pękają mi jak zapałki 2800km 30 w tym czasie zmieniłem, cały czas zakładam szprychy z ebaikera no po pierwszych kilku peknietych przysłali mi 15 i sam 40 dokopilem co było błędem bo są gowniany do tego gwint jest za krótki nie można porządnie dociągnąć.
Baterią wydaje mi się że już szybciej ubywa chociaż ostatni max dystans sprawdzałem jakieś 1500km baterie ładuje codziennie średnio po przejechaniu 30-40km, max co na niej przejechałem to w okolicach 65-67km
Ograniczyłeś moc, więc po co było się tyle rozpisywać? Jezdzij na 35A i z regenem, nie rób zamieszania i wtedy wypowiedz się czy silnik lub sterownik nie grzeją się, a co do ogniw w ich bidonach to już nie wspomnę.
Napinasz się bez powodu ja ustosunkowalem się do twoich słów że silnik 800W na bank jest mocniejszy bo sporo więcej trzeba władować by się grzał, twierdzisz też że przy 35A i 50km/h się gotuje ale to chyba trzeba na hamulce jeździć bo to takiej prędkości nie trzeba tak dużego prądu ładować no i zastanów się kto normalny ładuje max moc w silnik przez 100% czasu jazdy
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 2064
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Tooropek »

Ja się nie napinam to po 1, a po drugie czytaj ze zrozumieniem.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1324
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Yasiu77 »

R432 pisze:
28 sie 2019, 13:22
Mój przykład od Tasa, zamówiłem manetkę, od razu przelew, czekam 10dni nic. Email, że w takim razie poproszę zwrot moich pieniędzy i od razu telefon, że już wysyłają.
Daj numer zamówienia to w poniedziałek sprawdzę u chłopaków jak to było z tą manetką.
Awatar użytkownika
Yasiu77
Moderator
Posty: 1324
Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
Lokalizacja: Szczyrk

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: Yasiu77 »

Coś nie dajesz tego numeru R432. Nie było takiej sytuacji z manetką. Zresztą nie miało by sensu brać od tasa manetki jak możesz zabrać od swoich czyli od ebajkera. No chyba że manetki też Wam się spaliły.
R432
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 07 kwie 2019, 18:49

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: R432 »

Yasiu77 pisze:
14 wrz 2019, 17:47
Coś nie dajesz tego numeru R432. Nie było takiej sytuacji z manetką. Zresztą nie miało by sensu brać od tasa manetki jak możesz zabrać od swoich czyli od ebajkera. No chyba że manetki też Wam się spaliły.
Nawet mi Cię trochę żal, radzę poszukać afery gdzie indziej

Obrazek
Obrazek

Coś chyba długo te przelewy muszą dochodzić do Żywca.
Pozwolę sobie od tej pory ignorować wszystkie komentarze, które mają problemy w starciu z rzeczywistością.
Awatar użytkownika
glebor
Forumowicz
Posty: 410
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: glebor »

Ja jak w nexunie kupowałem zestaw, to zamówiony w środę był na piątek zapleciony w RMX 3528. Ogólnie polecam! Potem zamówiłem nakręcane wolnobiegi 1rz były nie pamiętam, czy w ciągu 24 czy 48h dostarczone. Bardzos prawnie to u nich działa.

Gdyby z poznania były takie czasu realizacji, to też bym rozważył ofertę szczególnie w sezonie... A tak to kolejki 2 miesiące trochę słabo...
Wszystko, co potrzebne do budowy roweru kupisz w moim sklepie: https://mgvolt.pl
* Zestawy napędowe
* akumulatory
* zgrzewanie
* konwersje rowerów
Znajdziesz nas na FB grupa MG VOLT, YOUTUBE: https://www.youtube.com/mgvolt
TEL: 796782663
Awatar użytkownika
PoulN
Forumowicz
Posty: 366
Rejestracja: 17 lip 2018, 20:14
Lokalizacja: Miasto Wież i Róż

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: PoulN »

Od e-biker'a zacząłem przygodę z rowerami elektrycznymi tj. konwersjami - pierwszy kontakt, dowiedziałem się o czyms takim :) ale szybko zajarzyłem, ze coś nie gra na tym kanale i nadszedl czas na czytanie internetu.

Trafiłem na blog @Tas'a, Elekro-Bikes, to forum.. i poszły konie po betonie :)

ps. Ale do dziś robią na mnie wrażenie oferowane przez Nich sterowniki FOC :) :)
<<>>Merida: 16s8p >><< Kariwa: 26s15p<<>>
Awatar użytkownika
equid
Forumowicz
Posty: 783
Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
Lokalizacja: zory

Re: Rapid S-1100 SL. Czy rzeczywiście taki zły?

Post autor: equid »

Zasadniczo ten przykład z "zepsutym" zamówieniem jest z 2016r i wtedy mozliwe ze zaszła jakas pomyłka/niedopatrzenie. Teraz od tego czasu sie baaaardzo duzo pozmieniało w nexunie i wątpię zeby sie takie coś powtórzyło :)
ODPOWIEDZ