SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 kwie 2019, 18:11
- Lokalizacja: Józefów k/Otwocka
SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
Witam,
Sorry za zupełnie lamerskie pytanie, ale na mxus.pl jest do kupienia silnik SILNIK MXUS XF08 250W za całkiem dobrą cenę. Chciałbym go zamontować do roweru do dojazdu do pracy (plasko/asfalt/opony slick). Tylko ten silnik jest dedykowany do 36v, a ja bym chciał połączyć go z baterią 48v i sterownikiem 48v/15a. Czy to dobry pomysł? Czy może iść w q128 48v? Tylko to już drożej... Pozdrawiam
Sorry za zupełnie lamerskie pytanie, ale na mxus.pl jest do kupienia silnik SILNIK MXUS XF08 250W za całkiem dobrą cenę. Chciałbym go zamontować do roweru do dojazdu do pracy (plasko/asfalt/opony slick). Tylko ten silnik jest dedykowany do 36v, a ja bym chciał połączyć go z baterią 48v i sterownikiem 48v/15a. Czy to dobry pomysł? Czy może iść w q128 48v? Tylko to już drożej... Pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 127
- Rejestracja: 28 mar 2019, 0:27
Re: SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
Ja zamówiłem u nich zestaw 48V 500W i przyszedł silnik z naklejką 36V.... Ale podobno mam się nie przejmować
-
- Forumowicz
- Posty: 520
- Rejestracja: 16 mar 2018, 14:41
- Lokalizacja: podkarpackie
Re: SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
Ten mxus XF08 na baterii 48V spoko pojeździ. sam mam takiego i baterię 36V oraz 48V. Na 48 i kole 26cali prędkość ok 45km/h.
Tylko ja mam sterownik ciągłego 7A. Mocy na dojazdy do pracy aż nadto.
Tylko ja mam sterownik ciągłego 7A. Mocy na dojazdy do pracy aż nadto.
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 23 kwie 2021, 12:43
Re: SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
Odkopuje temat, bo dla mnie to jest troche dziwne. Sam mam taki silnik i sterownik tez na 7A i wiecej niz 33 km\h nie pojade. Wie ktos o co chodzi?
-
- Forumowicz
- Posty: 4924
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
Jeżeli silnik fabrycznie przystosowany do napięcia 36V, na kole 26" osiąga 36 km/godz "na luzie", to po przewoltowaniu na 48V jego prędkość maksymalna proporcjonalnie wzrośnie do ~45 km/godz (szybki silnik na małe koła). Jeżeli silnik jest już "fabrycznie" przystosowany do napięcia 48V, i prędkości 36~km/godz (wolny silnik na duże koła), to by podnieść jego prędkość musiałbyś jeszcze bardziej zwiększyć jego napięcie. Nie sądzę że silnik ma jakieś blokady na prędkości 33 - 36 km/godz, no chyba że na wyświetlaczu(jeżeli rower posiada) masz źle ustawioną maksymalną prędkość.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2021, 7:16 przez tkoko, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 23 kwie 2021, 12:43
Re: SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
Czyli widocznie tak musi byc. na wyswietlaczu mam 70km\h ustawione. Dzięki.
-
- Forumowicz
- Posty: 1390
- Rejestracja: 14 gru 2019, 11:46
Re: SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
Ustawieniami na wyświetlaczu się nie sugeruj. A co do silnika, to trzeba jeszcze mieć na względzie trwałość przekładni.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2021, 9:59 przez miki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 23 kwie 2021, 12:43
Re: SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
A czy wyswietlaczem zmienia sie ustawienia tylko w sterowniku, czy jeszcze sam z siebie wyswietlacz moze cos blokowac? Tak, jak pisalem- mnie taka predkosc wystarczy, ale z tego co czytam, to wiekszosc osob na tych silnikach wyciaga ponad 40km\h na baterii 48V i wiecej, wiec sie zastanawiam, czy cos mam popsute, lub mam jakas blokade itp. Chyba ze sa rozne wersje tego samego modelu silnika.
-
- Forumowicz
- Posty: 109
- Rejestracja: 19 lut 2018, 21:52
- Lokalizacja: Zamość
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 23 kwie 2021, 12:43
Re: SILNIK MXUS XF08 250W na 48v
65 kg, ale napisalem do tego sklepu, w ktorym kupowalem ten zestaw i mi odpisali, ze ten silnik tak ma i ze zeby szybciej krecil, to trzeba by mu dac 60V, albo wiecej. Napisali tez, ze nigdzie zadnej blokady nie ma, ale mi caly czas cos tutaj nie pasuje, bo z tego co czytam, to na napieciu 54V, powinien chyba szybciej krecic? Moze cos zle popodlaczali? Ja to sie tak na tym nie znam. Gdzie moze byc przyczyna? Wyswietlacz? Moze sterownik jest jakis trefny i jest napisane, ze jest na 48V, a w rzeczywistosci jest na 36V. Mozliwe by bylo takie cos, ze z baterii 54,6V, ograniczal by prad do 36V? Ale na wyswietlaczu pokazuje mi 53,2V na pelnej baterii. Co tam moze blokowac?
Ostatnio zmieniony 13 cze 2021, 22:45 przez Pawelec, łącznie zmieniany 1 raz.