Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 kwie 2020, 20:49
Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
Witam serdecznie.
Jeżeli to zły dział to byłbym wdzięczny za przeniesienie do odpowiedniego.
Całe życie dużo jeżdżę na rowerze i nigdy bym nie pomyślał o taki zabiegu, ale ostatnio pracuje jako kurier rowerowy i podczas mocnego wiatru czy większych wzniesień po 100 km często już mi zaczyna brakować sił. Posiadam rower przełajowy CX-ONE PRO firmy Accent. Chciałbym uzyskać wsparcie podczas gdy już nie będę w stanie sam pedałować, głównie podczas większego wiatru czy wzniesień.
Najważniejsze aspekty:
- Wsparcie do około 45km/h(Będę zawsze dawał z siebie wszystko, więc nie zależy mi aby sam rower bez mojego wsparcia tyle wyciągał)
- Jak najlżejsze komponenty
- Bateria o ile to możliwe spakowana do torby pod siodłowej lub małego trójkąta materiałowego, jak najmniejsza oraz aby dała radę na około 60km
przynajmniej z lekkim wsparciem.
- Nie zależy mi na przyspieszeniu jakimś wielkim
Nie znam się za bardzo, więc każda pomoc i sugestia będzie bardzo mile widziana.
Poszukuje osoby która by była zainteresowana takim projektem, która by mi pomogła w tym bądź sama się tego podjęła(Najlepiej na Pomorzu)
Pozdrawiam serdecznie!
Jeżeli to zły dział to byłbym wdzięczny za przeniesienie do odpowiedniego.
Całe życie dużo jeżdżę na rowerze i nigdy bym nie pomyślał o taki zabiegu, ale ostatnio pracuje jako kurier rowerowy i podczas mocnego wiatru czy większych wzniesień po 100 km często już mi zaczyna brakować sił. Posiadam rower przełajowy CX-ONE PRO firmy Accent. Chciałbym uzyskać wsparcie podczas gdy już nie będę w stanie sam pedałować, głównie podczas większego wiatru czy wzniesień.
Najważniejsze aspekty:
- Wsparcie do około 45km/h(Będę zawsze dawał z siebie wszystko, więc nie zależy mi aby sam rower bez mojego wsparcia tyle wyciągał)
- Jak najlżejsze komponenty
- Bateria o ile to możliwe spakowana do torby pod siodłowej lub małego trójkąta materiałowego, jak najmniejsza oraz aby dała radę na około 60km
przynajmniej z lekkim wsparciem.
- Nie zależy mi na przyspieszeniu jakimś wielkim
Nie znam się za bardzo, więc każda pomoc i sugestia będzie bardzo mile widziana.
Poszukuje osoby która by była zainteresowana takim projektem, która by mi pomogła w tym bądź sama się tego podjęła(Najlepiej na Pomorzu)
Pozdrawiam serdecznie!
-
- Forumowicz
- Posty: 4985
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
Przy tych założeniach, masz do wyboru dwa rodzaje silnikaPabloEscobar pisze: ↑16 kwie 2020, 21:18..... Najważniejsze aspekty:
- Wsparcie do około 45km/h(Będę zawsze dawał z siebie wszystko, więc nie zależy mi aby sam rower bez mojego wsparcia tyle wyciągał)
- Jak najlżejsze komponenty
- Bateria o ile to możliwe spakowana do torby pod siodłowej lub małego trójkąta materiałowego, jak najmniejsza oraz aby dała radę na około 60km
przynajmniej z lekkim wsparciem.
- Nie zależy mi na przyspieszeniu jakimś wielkim...
1. MID 250 - 350 watt około 3.5kg, (TSDZ, Bafang itd)
2. lekki HUB przekładniowy 250 - 350 wat 2.5 - 3.5kg.
MID zapewnia wsparcie do prędkości zależnej od przełożenia, HUB ma stałą prędkość maksymalną zależną od RPM silnika i średnicy koła.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 kwie 2020, 20:49
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
Dzięki za odpowiedź. Czy przy 36V dam radę uzyskać prędkość jaka mnie interesuje? Czy MID 350watt może być na tylny nabieg? Jaki tutaj sterownik i pakiet bateri?
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
Popatrz na zestawy key.de
Pozdrowienia dla pana ze zlotu z niebieską, carbonową kolarką z tym zestawem. Super sprawa. Mały, praktycznie nie widoczny, lekki i wydajny.
https://m.alibaba.com/product/575687962 ... -with.html
Ogólnie robią to Niemcy i gdzieś jest ich strona ale nie pamiętam.
Pan na zlocie miał baterię w małej saszetce pod siodełkiem i robił około 80km na tym.
Silnik 1,7 kg cichy i bez oporowy, sterownik wbudowany w środku.
Fajnie tez tan działał system PAS bo byl jakoś zintegrowany, ale nie pamiętam szczegółow.
Może coś napisze właściciel (nie pamiętam nicku)
Pozdrowienia dla pana ze zlotu z niebieską, carbonową kolarką z tym zestawem. Super sprawa. Mały, praktycznie nie widoczny, lekki i wydajny.
https://m.alibaba.com/product/575687962 ... -with.html
Ogólnie robią to Niemcy i gdzieś jest ich strona ale nie pamiętam.
Pan na zlocie miał baterię w małej saszetce pod siodełkiem i robił około 80km na tym.
Silnik 1,7 kg cichy i bez oporowy, sterownik wbudowany w środku.
Fajnie tez tan działał system PAS bo byl jakoś zintegrowany, ale nie pamiętam szczegółow.
Może coś napisze właściciel (nie pamiętam nicku)
-
- Forumowicz
- Posty: 4985
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
Przy MID'zie bez problemu osiagniesz wspomaganie do 45 km/godz, wystarczy tylko odpowiednia zębatka na przód (powyżej 50T). Przy HUB'ie potrzebujesz taki z wysokim RPM (~300RPM), wówczas przy kole 28" też będzie to możliwe. Z użytkowego punktu widzenia, konwersja na MID'a jest najprostsza, wystarczy zmienić korbę na silnik. Jedyne problemy jakie tu wystąpią, to "rzeźbienie" mufy supportu w przypadku odchyłki od "typowej" mufy. przekos łańcucha przy wolnobiegach/kasetach powyżej 6rz, możliwość "haczenia" tarczy o szeroki tylny widelec, i szybsze zużywanie się łańcucha i wolnobiegu/kasety.PabloEscobar pisze: ↑16 kwie 2020, 22:33Dzięki za odpowiedź. Czy przy 36V dam radę uzyskać prędkość jaka mnie interesuje? Czy MID 350watt może być na tylny nabieg? Jaki tutaj sterownik i pakiet bateri?
W przypadku HUB'a wymieniasz przednią lub tylną piastę na silnik, reszta roweru jest bez zmian.
Tutaj problemem jest konieczność zmiany obręczy koła, bo silniki są na 36 szprych, dodatkowo uchwyt osi w widelcu trzeba najczęściej rzeźbić, gdyż oś silnika jest większa.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 kwie 2020, 20:49
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
Własnie ten pan mnie zainspirował jak oglądałem na YT relacje ze zlotu!TomaS pisze: ↑17 kwie 2020, 5:13Popatrz na zestawy key.de
Pozdrowienia dla pana ze zlotu z niebieską, carbonową kolarką z tym zestawem. Super sprawa. Mały, praktycznie nie widoczny, lekki i wydajny.
https://m.alibaba.com/product/575687962 ... -with.html
Ogólnie robią to Niemcy i gdzieś jest ich strona ale nie pamiętam.
Pan na zlocie miał baterię w małej saszetce pod siodełkiem i robił około 80km na tym.
Silnik 1,7 kg cichy i bez oporowy, sterownik wbudowany w środku.
Fajnie tez tan działał system PAS bo byl jakoś zintegrowany, ale nie pamiętam szczegółow.
Może coś napisze właściciel (nie pamiętam nicku)
-
- Forumowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 26 wrz 2018, 19:19
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 kwie 2020, 20:49
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
Napisałem do niego i czekam na odpowiedz o ile jeszcze tutaj zagląda ^^
-
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 20 kwie 2020, 15:15
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
Witam, temat który i mnie interesuje więc i ja się przyłącze z pytaniem.tkoko pisze: ↑16 kwie 2020, 21:35PabloEscobar pisze: ↑16 kwie 2020, 21:18..... Najważniejsze aspekty:
- Wsparcie do około 45km/h(Będę zawsze dawał z siebie wszystko, więc nie zależy mi aby sam rower bez mojego wsparcia tyle wyciągał)
- Jak najlżejsze komponenty
- Bateria o ile to możliwe spakowana do torby pod siodłowej lub małego trójkąta materiałowego, jak najmniejsza oraz aby dała radę na około 60km
przynajmniej z lekkim wsparciem.
- Nie zależy mi na przyspieszeniu jakimś wielkim...
Przy tych założeniach, masz do wyboru dwa rodzaje silnika
1. MID 250 - 350 watt około 3.5kg, (TSDZ, Bafang itd)
2. lekki HUB przekładniowy 250 - 350 wat 2.5 - 3.5kg.
MID zapewnia wsparcie do prędkości zależnej od przełożenia, HUB ma stałą prędkość maksymalną zależną od RPM silnika i średnicy koła.
Możecie podać polecane modele tego mid i hub? W moich myślach jest około 1000W, ale jeśli taka moc pozwoli ma osiągnięcie takich prędkości poprzez mój wkład, to byłbym zadowolony. Jakie baterie do takich zestawów na duże zasięgi? Dodam, że posiadam leciwego już Scott Yecora 7005 na kołach 26' rower służy mi rekreacyjnie do jazdy po lasach i asfalt.
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
proponuję jeszcze zajrzeć tutaj:https://www.indiegogo.com/projects/ligh ... erpowers#/
ja zamówiłem ten silniczek -1,6kg dla juniora, póki co to jest startupowy projekt ale firma ma już sporo sukcesów na swoim koncie w temacie silników
Apropos Alibaby to jak tam się kupuje? gotowy produkt czy zamawia produkcję? Jakie są koszty przesyłki?
ja zamówiłem ten silniczek -1,6kg dla juniora, póki co to jest startupowy projekt ale firma ma już sporo sukcesów na swoim koncie w temacie silników
Apropos Alibaby to jak tam się kupuje? gotowy produkt czy zamawia produkcję? Jakie są koszty przesyłki?
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
- Inc0
- Forumowicz
- Posty: 873
- Rejestracja: 28 lut 2018, 19:46
Re: Przełaj ze wsparciem do 45km/h!
alibaba to jakbytroche chińskie allegro klikasz w ogłoszeniu produkt tam masz podany koszt wysyłki i szacowany czas doreczenia płacisz i czekasz na towar czasem doreczenie trwa 7dni czasem 2m-ce wzasadzie nigdy dłuzej niz podane w ogłoszeniu , w moim przypadku 100% przesyłek ( około 50) dotarło w stanie nienaruszonym w terminie , vs polskie allegro na + cena na - czas doreczenia
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.