Przerobienie silnika,i takie tam wywody...

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
kamaro111
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2021, 12:14

Przerobienie silnika,i takie tam wywody...

Post autor: kamaro111 »

Witam jeszcze raz wszystkich zacząłem budowę swojego e-bike od zakupu silnika etechnology innej nazwy nie znam ...pomalutku rozgrzebałem cały wewnętrzny sterownik i przymierzam się do podpinania kabli faz .Nie ogarniam jednego tematu mianowicie kalkulatora szprych ,koło mam 26 cali szprych 36 ,silnik ma 255mm za każdym razem długość wychodzi mi inna jak to jest?Silnik jest z kasetą więc rozumiem że będą dwie długości ale jak to zmierzyć to ja nie mam pojęcia czy ktoś podpowie?
Załączniki
IMG_20210120_101138_01.jpg
IMG_20210120_091146_01.jpg
molpiku
Forumowicz
Posty: 244
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:02
Lokalizacja: Kutno, Łódzkie

Re: Przerobienie silnika,i takie tam wywody...

Post autor: molpiku »

Jest wiele innych parametrów niż wys silnika.
Maciej
kamaro111
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2021, 12:14

Re: Przerobienie silnika,i takie tam wywody...

Post autor: kamaro111 »

Tak szerokość felgi długość osi bębenka itd. już wiem przeliczyłem i biorę się za robotę.Dziś skończyłem przerabiać silnik, zbalansowałem pakiet 10s co prawda muszę wywalić oryginalny bms bo coś mu dolega ale dam radę.
all1
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 04 sty 2021, 6:21

Re: Przerobienie silnika,i takie tam wywody...

Post autor: all1 »

Mam podobny Go Swissdrive 0,25 kw, średnica korpusu bez uszu około 200mm zapleciony w koło 26 cali.
Waga samego silnika po wypleceniu około 5,5kg przeraża.
Jak poszedł demontaż? Co z czujnikami halla?
kamaro111
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2021, 12:14

Re: Przerobienie silnika,i takie tam wywody...

Post autor: kamaro111 »

Samo rozebranie silnika to formalność ,dekielki trzyma 9 śrub po ich odkręceniu bez użycia ściągacza przy odrobinie pomysłowości można je zdjąć.Należy uważać na oring chyba że ktoś zamierza napchać jakiegoś silikonu ja jednak wolę oryginalne rozwiązanie nie wiadomo czy nie będzie potrzeby ponownego rozebrania.Sterownik trzymają trzy śruby i niema możliwości zdjęcia go od strony hamulca tarczowego dlatego rozebranie tej strony sobie darowałem,do rozlutowania przewodów użyłem hot air jako że nie miałem dojścia od drugiej strony ale poszło gładko.Czujników hall nie stosowałem chcę pierw zobaczyć jak to będzie się kulało sterownik mam gt500 który działa z czujnikami jak i bez nich więc jeśli bez będzie lipa to pomyślę nad ich zamontowaniem
Załączniki
20210124_111700.jpg
all1
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 04 sty 2021, 6:21

Re: Przerobienie silnika,i takie tam wywody...

Post autor: all1 »

Dziękuję za te informacje , jak znajdę czas to biorę się za silnik wygląda on tak.
Dużo miedzi w twoim kolego widzę , jaka moc tego silnika?
Załączniki
DSCN2384-removebg-preview.png
ODPOWIEDZ