pomoc w demontażu silnika
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 gru 2020, 14:49
pomoc w demontażu silnika
Witam
Posiadam koło z silnikiem 36v/250w.
Sterownik oraz wyświetlacz oraz pass zakupiłem w chinach.
Koło sie kreci , lecz jak dam mu większe obciążenie kolo już sie nie kreci a jak chce nim do tylu pokręcic jest opór.
Wydaje mi się że coś nie tak jest z silnikem. Chciałbym go rozkręcic lecz nie wiem jak sie zato zabrać.
Wydaje mi sie że trzeba mieć klucz żeby odkręcic bo w korpusie są takie wrębki zdjecia ponizej:
ponizej zdjęcie które znalazłem w internecie silnik ten sam lecz koloru srebnego:
jest to silnik bafang 36v/250w 8 fun
Posiadam koło z silnikiem 36v/250w.
Sterownik oraz wyświetlacz oraz pass zakupiłem w chinach.
Koło sie kreci , lecz jak dam mu większe obciążenie kolo już sie nie kreci a jak chce nim do tylu pokręcic jest opór.
Wydaje mi się że coś nie tak jest z silnikem. Chciałbym go rozkręcic lecz nie wiem jak sie zato zabrać.
Wydaje mi sie że trzeba mieć klucz żeby odkręcic bo w korpusie są takie wrębki zdjecia ponizej:
ponizej zdjęcie które znalazłem w internecie silnik ten sam lecz koloru srebnego:
jest to silnik bafang 36v/250w 8 fun
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2021, 12:04 przez pirek22, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 gru 2020, 14:49
Re: pomoc w demontażu silnika
tak tylko że do tylu zawsze szło lżej. Pod obciążeniem po jakimś czasie koło przestaje się kręcić do przodu jak by wogóle bylo obciążone i potem jak chce krecicić do tyłu jest opór i nawet jak wylącze sterownik jest opór jak by coś łapało.
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 gru 2020, 14:49
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 gru 2020, 14:49
Re: pomoc w demontażu silnika
Wkręty rozkręciłem ale niewiem czy ten dekel trzeba rozkręcić czy wybić .Jak rozkręcić to w którą strone
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3337
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pomoc w demontażu silnika
Trzeba zrobić sobie klucz. Najłatwiej (chyba) dospawać do rury stalowej 4-ech klinów. I wtedy prawdopodobnie ODWROTNIE czyli zgodnie z wskazówkami zegara jest odkręcanie. ALe to niestety raczej nie jest reguła, więc trzeba sprawdzać by nie zerwać gwintu drobnozwojowego.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 gru 2020, 14:49
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3337
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pomoc w demontażu silnika
Jutro odnajde zdj.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
-
- Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 gru 2020, 14:49
- barmal
- Forumowicz
- Posty: 365
- Rejestracja: 03 maja 2017, 17:32
Re: pomoc w demontażu silnika
Ja kiedyś takie coś dostałem do odkręcenia obudowy. Nie pamiętam jednak jaki to był silnik...
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3337
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pomoc w demontażu silnika
I-sza wersja z rurą i kolankiem 90 stopni, wymagała tylko wiercenia i wypiłowania ale była mniej skuteczna.
II-ga wersja z rurą i wspawanymi czterema klinami sprawdza się lepiej ale wymaga małego spawania.
II-ga wersja z rurą i wspawanymi czterema klinami sprawdza się lepiej ale wymaga małego spawania.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...