Witam. Zamontowalem ostatnio zestaw do konwersji roweru. Wszystko ok za wyjątkiem przekłamania przez wyświetlacz prędkosci z jaką jadę. Pokazuje mi ok 15 km /H kiedy jadę ok 30 km/H. Zmiana ustawień wielkości obręczy koła niewiele dają. Czy można to jakoś skorygować? Silnik to Silnik bezszczotkowy, bezprzekładniowy HIGH POWER z certyfikatem EN 15194 z czujnikiem “hall sensor”. Model 48V 1000W * England EBC DFV44762 , kontroler sinusoidslny KT i wyświetlacz KT-LCD3, ustwione koło 29 CALI.
USTAWIENIA
P1 - 90
P2 - 0
P3 - 1
P4 -0
P5 - 00
ZAKŁANY ODCZYT PRĘDKOŚCI
-
- Forumowicz
- Posty: 4925
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: ZAKŁANY ODCZYT PRĘDKOŚCI
Zapewne "P1" trzeba zmienić przykładowo na 46 (dobrać prawidłową liczbę magnesów)
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 09 paź 2021, 18:58
Re: ZAKŁANY ODCZYT PRĘDKOŚCI
Czyli muszę się dowiedzieć ile jest magnesow w silniku i taka wpisać jako wartość P1?
-
- Forumowicz
- Posty: 4925
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: ZAKŁANY ODCZYT PRĘDKOŚCI
Jeżeli maszt dostęp do informacji na temat ilości magnesów to jak najbardziej, ale prościej i szybciej wpisać wartość "46" w "P1" i porównać wskazania z zewnętrznym licznikiem. W przypadku dalszej rozbieżności zwiększ/zmniejsz tą wartość. Wartość obwodu koła musi być zgodna z rzeczywistością.Kamil.wicinski pisze: ↑09 paź 2021, 19:28Czyli muszę się dowiedzieć ile jest magnesow w silniku i taka wpisać jako wartość P1?
Ostatnio zmieniony 09 paź 2021, 21:49 przez tkoko, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kajman
- Forumowicz
- Posty: 1264
- Rejestracja: 18 maja 2018, 9:51
Re: ZAKŁANY ODCZYT PRĘDKOŚCI
Przy przekłaniówce jeszcze mnożysz ilość magnesów razy przełożenie wew o ile dobrze pamiętam
Ostatnio zmieniony 10 paź 2021, 23:15 przez Kajman, łącznie zmieniany 1 raz.