Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Nie wiesz jaki silnik lub kontroler wybrać? Jesteś nowy? Zacznij od tego działu
ODPOWIEDZ
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

W oczekiwaniu na silnik który zamówiłem, rozmyślam sobie i szukam informacji o silniku na temat tego jak on bedzie jechał.

Czy ktoś potrafi wpisać ten silnik jako custom do tego kalkulatora?

https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... 0&grade=10
pansamochodzik
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 13 cze 2021, 12:16

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: pansamochodzik »

a o jaką moc pytasz? mam 1000w od 1000km ten silnik i powiem ci ,petarda :-)
czy piach czy górka to już na 3 biegu i ograniczeniu wspomagania 66% wieżdzam wszędzie no chyba że na plecy mnie wykręci.
jak coś to pytaj na priva.
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

Pytam o 1000 W
Zabezpieczyles go termicznie?
Mam już wszystko i będę składał w sobotę. Zastanawiam się czy mogę nim śmigać bez czujnika. Ma zimę pewnie bym znudow zabezpieczył ale teraz korci mnie jechać w teren 😜
Mieszkam w Bieszczadach ale podjazdów więcej jak 500 m w pionie nie robię.
Wystarczy jak będę co jakiś czas go wyłączał przenoszac się na same nogi?
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

Dobra,
Ograniczyłem do 1200.
Silnik jest moim pierwszym zestawem.
I może dlatego - BOMBA.
Zepsułem czujnik pas, zresztą kt 12 stawiał od początku za duże opory. Zamówiłem sobie ten z tarczą osobno.

Pytanie - czy mozna ustawić kt LCD tak aby poziomy wspomagania działały na manetkę? Np 5 - 1200 W 4- 800 itd?
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

Z tego co widzę to nie można. Manetka może być tylko ograniczana na zasadzie stopni prędkości.

Cóż to jest w sumie logiczne.
Po dołożeniu PAS na korbie będę miał dozowanie mocy.

Kolejna rozkmina.
Z tego co widzę funkcja LCD kt3 dławienia mocy ma kilka nastaw. Interesują mnie dwie
KT lcd.png
KT lcd.png (9.21 KiB) Przejrzano 1573 razy
Obserwując napięcie beterii dochodzę do wniosku że te współczynniki dzielą Ampery a nie móc co jest zdrowe dla baterii. Zgadza się?

Zastanawiam mnie jedynie dlaczego przy pełnym naładowaniu 54 V i sterowniku maks 40A używając współczynnika /2 czyli C5 03 moc na kt oscyluje wokół 800 W i spada wraz ze spadkiem V baterii.
blad pomiarowy LCD?
Czy może bms 35 A ogranicza i jako wyjście traktuje 35 A/2=17,5x54 = wartości na LCD? Tu byłoby najbliżej prawdy. SAG bidonu Troopek jest niewielki. jakieś 2 V przy 17,5 A.

Chce dobrać optymalną moc do baterii i silnika i ani C5 04 mi nie pasuje ani C5 03

Może pcha 20 A ale 2.5 mam strat na tych chińskich przewodach 1.5 mm2?

Ktoś eksploatuje mxus xf19r na 1200W w terenie z pojazdami? Wytrzyma? Bo na tych 850-720 daje rade najgorsze góry. :)
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

1250 W jak narazie daje radę. Tylko szprychy mi grzechoczą..musze podociągać.

Ktoś ma info jaką ten silnik ma sprawność przy 400W ? Duzo gorzej niz np mxus 15? szykuje cos dla zony ale chce zeby to był ebike z pasem a nie..
E MOTO! :D
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 1521
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Tooropek »

Gdzie masz w instalacji 1,5mm^2 przewody?
Bidony 48V 13S5P 14,5Ah. Zapraszam na priv.
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

Że sterownika prądowe. Chyba że to 2,5 ale nie wygląda.
Od ciebie awg 12 spoko 😝
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 1521
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Tooropek »

2,5mm to tam na pewno jest. Chińczyk daje często przewody na styk, ale nie są to na pewno 1,5mm bo tyle mają przewody fazowe do silnika 250W, a w sterownikach nawet 15A 36V są 2mm na zasilanie. Też druga sprawa to 2V raczej nie spada napięcie na tych przewodach od sterownika bo jeżeli nawet by tak było to wydzielały by się dość znaczne temperatury i dostrzegł byś to na pewno. Bms nie ma ograniczeń poniżej 35A więc on też nie ma nic wspólnego z błędnym wyświetlaniem poboru prądu z Aku. Sag masz prawidłowy do mocy pobieranej. Kwestia wskazań LCD jest tajemnicza, ale do rozgryzienia przy pomocy zwykłego miernika cęgowego DC.
Bidony 48V 13S5P 14,5Ah. Zapraszam na priv.
GrzegorzS
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 23 lut 2018, 0:14
Lokalizacja: Lubliniec

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: GrzegorzS »

Tooropek pisze:
09 lip 2022, 18:16
2,5mm to tam na pewno jest. Chińczyk daje często przewody na styk, ale nie są to na pewno 1,5mm bo tyle mają przewody fazowe do silnika 250W, a w sterownikach nawet 15A 36V są 2mm na zasilanie.
W zf19r jest złączka typu Higo Z910 i max przewód, który konfigurują z nim to 1,5mm2.
Z910 bywa też z przewodem 1,25mm2.
2mm2 jest już w złączce typu Higo Z916.
Podaj linka do z910 z 2mm2 jeżeli gdzieś znalazłeś, ponieważ mi się nie udało, a chętne przytulił bym.
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 1521
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Tooropek »

Co Ty się urwałeś z choinki? Chodzi o zasilanie, przecież wyraźnie jest napisane. Nie pierwszy raz nie w temacie ale dobra...
Bidony 48V 13S5P 14,5Ah. Zapraszam na priv.
tkoko
Forumowicz
Posty: 3736
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: tkoko »

Cord pisze:
05 lip 2022, 10:20
...... Obserwując napięcie beterii dochodzę do wniosku że te współczynniki dzielą Ampery a nie móc co jest zdrowe dla baterii. Zgadza się? ........
W instrukcji wyświetlacza/sterownika masz "maksimum current value"
Cord pisze:
05 lip 2022, 10:20
...... Zastanawiam mnie jedynie dlaczego przy pełnym naładowaniu 54 V i sterowniku maks 40A używając współczynnika /2 czyli C5 03 moc na kt oscyluje wokół 800 W i spada wraz ze spadkiem V baterii.
blad pomiarowy LCD? ........
Zapewne testowałeś prąd/moc "na płaskim". Sprawdź maksymalny prąd/moc na jakimś podjeździe z 10%, zapewne będzie więcej niż 800 wat.
Spadek mocy wraz ze spadkiem napięcia to "normalna" sprawa i dotyczy każdego silnika/sterownika.
Przy napięciu 54 V i prądzie 20 A masz 1.1 kW, przy napięciu 40 V i prądzie 20 A masz "zaledwie" 800 wat.
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

Dzięki, już wszystko jasne.

Dzisiaj zmienialem dętkę.

Po złozeniu wszystkiego z powrotem coś nie pykło i nie wytrzymało. Wyjebao mi ośkę.
Sam jestem sobie winien.

Czy ta blokada nada się do tego Mxusa 19r?
https://nexun.pl/pl/products/blokada-ob ... query_id=1

Tas tam gada ze tylko do bezprzxekładniowców.. Czemu?
zielony71
Forumowicz
Posty: 662
Rejestracja: 21 kwie 2021, 5:22
Lokalizacja: Kielce

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: zielony71 »

Zmierz średnicę osi, ale pewnie masz 12mm, a ta blokada jest na 14mm.
Zielony pojazd re-cyklingowy - viewtopic.php?f=30&t=6880
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

Zrobiłem tymczasowa blokadę ręcznie
Trzyma.
Rysuje projekt na dwie porządne blokady. Podeslijcie kogoś kto wycina laserem takie rzeczy.

Czy ktoś ogarnia jak kształtuje się krzywa efektywności tego typu silników poza mocą nominalną?
Chińczyk pisze o 75 proc przy 1000 W.
Jak to moze wyglądać przy np 400 W i 250 W? Sporo tracę?
Chodzi mi o wyprawy ponad 100 km w których jjezdze tylko na pasie i dozuje mu moc (nie prędkość)
Pewnie nikt nie zna dokładnych wartości ale sprawność raczej nie powinna spaść do 30 proc? Na czują wygląda to jak wachania do maks 60 proc.

Pytam głównie z powodu chęci zrobienia roweru dla żony. Nie wiem czy kupić jej jakiś 500 W albo 250W pozbawiając jej możliwości sporadycznego śmigania na manetce wokół komina po to aby zapewnić jej większy zasięg na bidonie jeżdżąc na pasie w dopasowanej mocy nominalnej.

Przy 1000W pedałowanie nie ma sensu na prostej 😝
tkoko
Forumowicz
Posty: 3736
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: tkoko »

Myślę że przy 400 watach coś w tym stylu.
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... ue&kv=8.38
lub
https://ebikes.ca/tools/simulator.html? ... throt_b=75
zależy jak sterownik będzie ograniczał moc.
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

Jeśli dobrze to czytam to praktycznie sprawność nie spada..?
Wręcz przy niskich prędkościach rośnie.

Czyli tak naprawdę jazda Eco na manetce powinna wyglądać tak że zwiększam powoli moc wraz ze wzrostem prędkości. Takie działanie da mi największy zasięg?
tkoko
Forumowicz
Posty: 3736
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: tkoko »

Cord pisze:
16 lip 2022, 11:11
Jeśli dobrze to czytam to praktycznie sprawność nie spada..?
Wręcz przy niskich prędkościach rośnie.

Czyli tak naprawdę jazda Eco na manetce powinna wyglądać tak że zwiększam powoli moc wraz ze wzrostem prędkości. Takie działanie da mi największy zasięg?
Jak chcesz "jazdę Eco" to po pierwsze nie używasz manetki :D , używasz PAS i niższy niż maksymalny poziom wspomagania taki który Cię satysfakcjonuje. Zasada "Eco jazdy" jest prosta, im wolniej jedziesz tym dalej zajedziesz, szczególnie jeżeli dołożysz coś od siebie..
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

Kurczę czułem że dostanę w twarz takim faktem 😝

Ja tu sobie tylko teoretyzuje o sprawności silnika i jego maksymalnym optymalnym wykorzystaniu. Zostawmy kwestie v max oporów powietrza tarcia i nóg na boku bo wiadomo jak jest.

Uświadomiłes mnie w każdym razie że śmiganie na mocy mocno poniżej nominalnej silnika jest ok.
Zatem elektryfikujac rower żony dam jej możliwość śmigania po zakupy na samej manetce a jednocześnie tym samym rowerem wykręci niemal proporcjonalne zasięgi na słabym wspomaganiu. Nie ma tu błędu który sprawi że zestaw 1000 W będzie nieefektywnym wyborem.

Zgadza się?

Ponadto w pewnym momencie wycieczkj będziemy mogli zamienic baterie w celu zrekompensowania różnic w siłę nóg 🤩
tkoko
Forumowicz
Posty: 3736
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: tkoko »

Z manetką jest ten problem że przy małej mocy silnika działa zero-jedynkowo, czyli poda większą moc/prąd niż jest to potrzebne. Tym samym to co zyskasz na obniżeniu mocy w jakimś stopniu stracisz im częściej będziesz ruszał z miejsca czy zwiększał prędkość.
viewtopic.php?p=59027#p59027
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

No tak. Manetka w moim w przypadku działa tak jak mówisz. Dlatego korzystam tylko i wyłącznie w jazdach na złamanie karku w koło komina.

Rekreacyjnie długie dystanse tylko pas z dozowaniem mocy.
pansamochodzik
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 13 cze 2021, 12:16

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: pansamochodzik »

Nie bardzo wiem co chcesz ograniczać ? Przecież jak nie dasz manetki na full na 4,5 biegu przez dluzszy czas na podjeździe ,ja mam chwilowo ok1900w ,to nie przegrzejesz ,tym bardziej możesz dopedalowac. Ja tam czuje zawsze zapas mocy ,chyba że próbujesz jechać 30-40 na 5 pod górę 10 % ma dłuższym odcinku to pewnie przegrzejesz , mi się nie zdarzyło.

Ja sterownik 40a 48 v przy tym silniku ustawiłem
P1 -116 jak kazał chinczyk
P5-12
C4 -4 30%
C5- 04
I to są ustawienia ok ,mam wspomaganie ,jak ktoś kiedyś ujął:areobikowe i tak zawsze pedałuje a jak chcem ruszyc na manetce to ma kopa że na 3 unosi koło bez podrywania👍
Naprawdę puki co ,piękny silnik nie jestem w stanie wykorzystać pełnej mocy , chyba że na prostej.
SzczepanW2
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: SzczepanW2 »

pansamochodzik pisze:
10 sie 2022, 19:22
Nie bardzo wiem co chcesz ograniczać ? Przecież jak nie dasz manetki na full na 4,5 biegu przez dluzszy czas na podjeździe ,ja mam chwilowo ok1900w ,to nie przegrzejesz ,tym bardziej możesz dopedalowac. Ja tam czuje zawsze zapas mocy ,chyba że próbujesz jechać 30-40 na 5 pod górę 10 % ma dłuższym odcinku to pewnie przegrzejesz , mi się nie zdarzyło.

Ja sterownik 40a 48 v przy tym silniku ustawiłem
P1 -116 jak kazał chinczyk
P5-12
C4 -4 30%
C5- 04
I to są ustawienia ok ,mam wspomaganie ,jak ktoś kiedyś ujął:areobikowe i tak zawsze pedałuje a jak chcem ruszyc na manetce to ma kopa że na 3 unosi koło bez podrywania👍
Naprawdę puki co ,piękny silnik nie jestem w stanie wykorzystać pełnej mocy , chyba że na prostej.
Cześć
Na P1=116 wskazania prędkości i dystansu są ok? U siebie w 19tce mam ustawione na ten moment P1=95 i dystans z prędkością pokazuje poprawnie, ale nigdzie nie mogłem znaleźć jaka wartość obliczona ze wzoru liczba magnesów*przełożenie silnika będzie poprawna..
pansamochodzik
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 13 cze 2021, 12:16

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: pansamochodzik »

Prędkość sprawdzałem z hulajnoga która jechała równolegle i było ok . Dystans wydaje być ok w/g google maps . Ta wartość dostałem od chińczyka w instrukcji i oni raczej mają obcykane a ustawienia wartości mocy zanizaja aby się nic za szybko nie spieprzyło puki gwarancja.
Cord
Forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 04 lip 2021, 13:48

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Cord »

pansamochodzik pisze:
10 sie 2022, 19:22
Nie bardzo wiem co chcesz ograniczać ? Przecież jak nie dasz manetki na full na 4,5 biegu przez dluzszy czas na podjeździe ,ja mam chwilowo ok1900w ,to nie przegrzejesz ,tym bardziej możesz dopedalowac. J
No własnie dlatego odpowiedzi na forum mają taki rozstrzał. Każdy inaczej użytkuje rower.
Nie wyobrażam sobie dozować manetką moc na dystansie 40 km po górach. Telepawica kierownicy i poprostu nie da się robić tego płynnie. Natomiast jazda na odcinkach trawersowych po bezdrożu na hardtailu pedałując na pasie przy 30 km/h jest tez cięzka.

Stąd stosuje kilka sposobów sterowania na raz.
Manetka 1200 W na zasadie 0-1 ( cisne na stojąco lapiąc nierowności nogami a nie dupą na twardym ogonie.
poziomy pas 1200W-600W-400W itp
zero bez pasa i manetki do zjazdów.

Jeżdzać po asflacie i tak zawsze manetka full. Czasem coś tam pomoduluje ale męczace to jest. MOze mam gównianą manetkę.

po 1000 km w terenie w górach na 1200-1300 W nie udało mi się stopić silnika.
mik84
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 20 cze 2020, 13:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: mik84 »

Tooropek pisze:
09 lip 2022, 18:16
2,5mm to tam na pewno jest. Chińczyk daje często przewody na styk, ale nie są to na pewno 1,5mm bo tyle mają przewody fazowe do silnika 250W, a w sterownikach nawet 15A 36V są 2mm na zasilanie. Też druga sprawa to 2V raczej nie spada napięcie na tych przewodach od sterownika bo jeżeli nawet by tak było to wydzielały by się dość znaczne temperatury i dostrzegł byś to na pewno. Bms nie ma ograniczeń poniżej 35A więc on też nie ma nic wspólnego z błędnym wyświetlaniem poboru prądu z Aku. Sag masz prawidłowy do mocy pobieranej. Kwestia wskazań LCD jest tajemnicza, ale do rozgryzienia przy pomocy zwykłego miernika cęgowego DC.

Na zdjęciu wnętrze MXUS XF19R (1000W). Przewody fazowe wraz z izolacją mają 2 mm średnicy.
Sterownik 22A rated/40A max ma przewody zasilające i fazowe lekko grubsze - z izolacją wychodzi 2,3mm średnicy.
Dodatkowo widoczny jest też cienki biały przewód prowadzący do dodatkowego czujnika Halla sprzężonego z magnesem wklejonym w otwór na pokrywie od strony wolnobiegu - odczyt prędkości). Można go wykorzystać np. do odczytu temperatury lub założenia wyłącznika termicznego.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2022, 9:29 przez mik84, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Michał
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 1521
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Tooropek »

Michał, sterownik może mieć i 60A a silnik do tego nie ma nic. 2mm fazy pod 40A sterownikiem nie powinny być stosowane, ale są niestety i dlatego silikonowych się nie daje tylko w teflonie. Wymieniałem całe wiązki już niejednokrotnie i oznak przypaleń nie ma a niekiedy uzwojenia czarne. Teflon robi robotę. 😉
Bidony 48V 13S5P 14,5Ah. Zapraszam na priv.
mik84
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 20 cze 2020, 13:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: mik84 »

Dzięki :) trochę mnie ten widok zmartwił i wolałbym tak tego nie zostawiać.
Napisałem też zapytanie o wiązkę do Marka z bikel.pl, bo wiem że bardzo konkretnie obciążał ten silnik (choćby filmik "Najlepszy rower elektryczny jaki zbudowałem").
Czy mógłbyś napisać więcej o tej wymianie wiązki, żebym nie wyważał otwartych drzwi? Robiłem to w innym silniku ale właśnie na silikonie.
1. Możesz podesłać nazwę/link do zastosowanych przewodów w teflonie?
2. Czy rozwiercałeś ośkę?
3. Jaką zewnętrzną izolację stosowałeś i od którego miejsca? Czyli czy był to np. termokurcz z klejem, który wchodził ze 2 cm w oś a na to silikon?
4. Pisałeś w innym temacie aby nie lutować przewodu do przewodu, tylko stosować porządnie zalutowane złączki bullet 4mm lub MT60. Dlaczego
lutowanie przewodu do przewodu uważasz za gorsze?
5. Planuje montaż wyłącznika termicznego NO na 120*C gdzieś przy wejściu przewodu fazowego w uzwojenie. Czy spotkałeś się z czarnymi uzwojeniami w silnikach zabezpieczonych termicznie, a jeśli tak to na jakim poziomie temperaturowym?
Pozdrawiam,
Michał
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 1521
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Tooropek »

Ad. 1

Wpisz na ali wiązka przewodów silnik elektryczny. Kupowałem różne rodzaje i w 3k turbo i w 250W, czy jakiś tam 30h każdy się czymś różni (to już zauważysz podczas kupna).

Ad.2
Nie. Wymiana zawsze na przewody dedykowane pod silnik.

Ad.3

Tylko silikon i w jednym przypadku kleiłem epoksydem dwuskładnikowym (bo miałem pod ręką).

Ad.4
Złączki zajmują mniej miejsca i mają tą zaletę, że można wypiąć silnik a nie ciąć przewody za każdym razem jak zajdzie taka potrzeba.

Ad.5

Spotkałem się na własnym przykładzie dwa razy (ŚWIADOMIE).
W jednym przypadku zabezpieczenie było wadliwe (nie sprawdzone przed montażem, za drugim razem w klonie 3k turbo nie zdążyło zabezpieczenie na 140°C zadziałać i poszło przebicie. Od razu nadmienie, że w drugim przypadku prąd fazowy 220A i prąd z Aku 80A ubił klona 3k -3T.
Pozdro
Bidony 48V 13S5P 14,5Ah. Zapraszam na priv.
mik84
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 20 cze 2020, 13:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: mik84 »

Dzięki za szczegółową odpowiedź. Chcę zamontować podpięty pod przewód czujnika hamowania bezpiecznik NO na 120*C (ze względu na słabsze chłodzenie w przekładniowcu).
Czy Twoim zdaniem mogę wykorzystać biały przewód sygnałowy idący od tego czwartego czujnika Halla służącego do pomiaru prędkości (nie rezygnując z tej funkcji)? Czyli w momencie zwarcia bezpiecznika temperaturowego lub (naciśnięciu klamki hamulca) na białym przewodzie pojawi się masa.
Pozdrawiam,
Michał
Awatar użytkownika
Tooropek
Forumowicz
Posty: 1521
Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: Tooropek »

Nie testowałem tego rozwiązania nigdy i nie podłączałem bimetali do przekladniowców. Może ktoś inny odpowie na to pytanie.
Bidony 48V 13S5P 14,5Ah. Zapraszam na priv.
mik84
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 20 cze 2020, 13:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: mik84 »

A z kim polecasz skonsultować to pod kątem elektronicznym tzn. czy zmostkowanie masy i przewodu sygnałowego dodatkowego halla nie spowoduje uszkodzeń w sterowniku?
Pozdrawiam,
Michał
mik84
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: 20 cze 2020, 13:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: mik84 »

Dostałem info od Marka, że wtedy nie zmieniał przewodów, choć faktycznie się grzały. Osobiście nie planuje pakować 40A, na razie przynajmniej :)
Pozdrawiam,
Michał
SzczepanW2
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03

Re: Mxus XF19R w kalkulatorze wydajności

Post autor: SzczepanW2 »

Słabo widzę ten silnik pod 40A, u siebie schodziłem od 35A w dół i zostało na 27A... ten silnik ma na tyle dużo momentu, że jak nie mieszka się w górach to nie ma potrzeby pchać więcej. Do 40km/h na światłach odchodzę i tak większości użytkownikom drogi :D, nic się nie grzeje i silnik jeździ jak złoto. Mam pierwszą wersję, bez złączki na przewodach.
ODPOWIEDZ