Auto/ gokart dla dzieci na akumulator

Tematy związane z wszelką instalacją elektryczną w konwersjach rowerów
ODPOWIEDZ
Brysia8
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 sie 2022, 10:10

Auto/ gokart dla dzieci na akumulator

Post autor: Brysia8 »

Dzień dobry wszystkim!
Obudziłam się z ręką w nocniku... chciałam zakupić dziecku (6 latek) pojazd na akumulator. Wszędzie ich pełno to w sumie nie powinno być problemu a tu jednak jest, nie wiem który wybrać, jest ich taki ogrom a i jeszcze więcej jest info że nie dają rady pod górkę, że akumulatory są za słabe itd.
Jestem totalnym laikiem w tym temacie, stąd mój post.
Czy pomożecie coś wybrać? Muszę go mieć 26.08 w domu, został raptem tydzień..
Chciałabym żeby jeździł po trawie, ogród mam dosyć spory z małymi górkami, dziecko teraz waży 25kg, dobrze gdyby pojazd posłużył jeszcze kilka lat.
Jeśli warto coś kupić i od razu jakąś część wymienić to powiedzcie.

Czekając na Wasze odpowiedzi, pozdrawiam wszystkich z moich zwykłych 2 kółek :P
zielony71
Forumowicz
Posty: 1279
Rejestracja: 21 kwie 2021, 5:22
Lokalizacja: Kielce

Re: Auto/ gokart dla dzieci na akumulator

Post autor: zielony71 »

A masz coś do wyboru, czy mamy szukać? :-D Jeśli to drugie, to chociaż napisz jaki masz budżet;-)
Potrzebujesz huba w dobrej cenie: viewtopic.php?t=10489 lub napisz.
Brysia8
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 sie 2022, 10:10

Re: Auto/ gokart dla dzieci na akumulator

Post autor: Brysia8 »

To drugie :)
1500pln
jak będzie warto to możemy trochę nagiąć budżet :)
zielony71
Forumowicz
Posty: 1279
Rejestracja: 21 kwie 2021, 5:22
Lokalizacja: Kielce

Re: Auto/ gokart dla dzieci na akumulator

Post autor: zielony71 »

W tym budżecie to będzie ciężko, bo grubo ponad tysiąc kosztuje sam akumulator, który wytrzyma więcej niż rok.
Potrzebujesz huba w dobrej cenie: viewtopic.php?t=10489 lub napisz.
Brysia8
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 sie 2022, 10:10

Re: Auto/ gokart dla dzieci na akumulator

Post autor: Brysia8 »