Witam . Mam pytanie może ktoś już to zrobił . Myślę o wymianie manetki w hulajnodze na kciukową, mam aktualnie zamontowaną taka standardową na palec wskazujący jak w kugoo M4 pro i innych podobnych modelach . A nie chce całkowicie odłączyć komputerka bo wiadomo w nim ustawienia . Czy ktoś już to robił i czy to trudna zmiana . Dodam że z elektroniką tak trochę średnio u mnie . Dał bym hulajke gdzieś żeby mi to zrobili ale w mojej okolicy brak serwisu elektryków
A może w ogóle to bez sensu i lepiej jeździć na tej . Chociaż dawno temu zaczynałem przygodę na kugoo s1 pro i tam właśnie tak było . Później kugoo M4pro i tu już zmiana a teraz na dwa silniki po 1200 w . I chyba brak mi sterowania kciukiem .
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam Tomek
Elektronicznym specem nie jestem ale jakbyś rozebral aktualna manetke palcowa to powinna mieć 3 złącza tak jak manetka kciukowa (minus, 5V oraz sygnal)
Elektronicznym specem nie jestem ale jakbyś rozebral aktualna manetke palcowa to powinna mieć 3 złącza tak jak manetka kciukowa (minus, 5V oraz sygnal)
tomekhulajka ma zapewne manetkę zintegrowaną z wyświetlaczem, i brak tam złącza/przewodów manetki. Takie złącze może być na sterowniku.
Jak dla mnie nie warto bawić się w to co planujesz. Lepiej jeździć na tym co producent przewidział. Możesz zrobić tu więcej szkód, a nie mam pojęcia jak można się za to właściwie zabrać. Może ktoś jeszcze tutaj będzie miał pomysł, ale wg. mnie nie jest on dobry
dziękuje wszystkim , chyba sobie odpuszczę bo myślałem ze to prostsze będzie. trzeba będzie się przyzwyczaić albo do jakiegoś fachowca dać tą hulajke .
Przecież już pisałem. Wystarczy sprawdzić czy sterownik ma wtyczkę/gniazdo manetki. Jeżeli ma podpinasz dowolną manetkę i powinieneś mieć dwie czynne manetki, jeżeli nie ma jeździsz na tym co masz ewentualnie sprawdzasz w sterowniku czy nie ma PIN"ów do wyprowadzenia gniazda manetki.
Mam u siebie kciukową manetkę i też jest tak sobie.Nie trzymam kciuka na manetce tylko w miejscu gdzie manetka wychodzi z obudowy bo wtedy mam większą kontrolę nad przyspieszeniem ,jak trzymam na samej manetce to system jest zbyt czuły i przyspieszam zrywami.Inna sprawa ,że podobno można wejść w "tajne"menu (tajne bo niema o nim słowa w instrukcji obsługi) i ustawić "start" bardziej "miękkim". Na jednym z filmików na youtubie będzie to pozycja 12 i ustawienia od 1 do 5 .Podobno jak się da 1 to start jest spokojniejszy i miejsce popychania manetki nie miałoby wtedy znaczenia.dziś to wypróbuję.
...... podobno można wejść w "tajne"menu (tajne bo niema o nim słowa w instrukcji obsługi) i ustawić "start" bardziej "miękkim". Na jednym z filmików na youtubie będzie to pozycja 12 i ustawienia od 1 do 5 .Podobno jak się da 1 to start jest spokojniejszy i miejsce popychania manetki nie miałoby wtedy znaczenia.dziś to wypróbuję.
Po włączeniu wyświetlacza, równoczesnym naciśnięciu obu przycisków i przytrzymania ich przez 3 - 5s powinieneś wejść w ustawienia (tajne ) wyświetlacza. P12 zapewne będzie ustawione na "1", a mniejszą "moc" być może uzyskasz na 3 lub nawet 5. Dodatkowo możesz poeksperymentować z wyższymi wartościami P11. Zapewne będzie również "1".
Ostatnio zmieniony 15 lis 2021, 17:57 przez tkoko, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzieki koledzy . Też właśnie miałem okazję już przejechać się z kciukową manetka . Uważam że płynności na dwóch silnikach nie jesteś wstanie uzyskać . A jeśli chodzi o ustawienia to fajnie by było tu przestawić ale ja mam tylko takie ustawienia :
P0-domyślna średnica koła w calach
P1-napięcie zewn. domyślnie =41,5
P2 – bieguny magnetyczne w silniku piasty. =10
p3 – funkcja czujnika prędkości. =0
p4- 1mile -0km.
p5-0 start bez kopnięcia .
1 zacznij od kopnięcia
p6-0=brak eruise
1=rejs
p7- 0=Rozpoczęcie zasilania
1=normalny start
p8 - ustawienie mocy . od 0 do 100. 100 oznacza całkowitą moc
p9-elektroniczna wartość siły hamowania . = 2 domyślnie
p10- funkcja do ustalenia