W temacie "Zamiana manetki na kciukową " zaczął się rozwijać ciekawy wątek który moim zdaniem zasługuje na założenie osobnego tematu.Każdy z nas może wejść w głębsze menu po naciśnięciu 2 przycisków powyżej 3s i tam się dopiero zaczyna; układ poszczególnych pozycji do regulacji i co one regulują to jest już prawdziwy chaos a oficjalne instrukcje obsługi oczywiście milczą na ten temat.Różnią się te pozycje (pod którym numerem są i co regulują) nie tylko w zależności od firmy co byłoby jeszcze zrozumiałe ,ale nawet w modelach o tej samej nazwie w zależności od wersji (tak jest u mnie w kugoo g-booster np.pod P7 była regulacja momentu obrotowego lub mocy silnika trudno to określić o co chodziło (jest taki filmik "zagwozdka P07 w kugoo") a ja mam pod P7 ilość magnesów w silniku (30). Porównywałem różne menu i wyszło mi że najbardziej podobna do mojej wersji kugoo jest zestaw funkcji i ich kolejność z Techlife X8.Zgadza się pozycja P02,P03,P06,P07,P08,P15,P16 ,ale i tak zmiana ustawień w niektórych pozycjach nie wywołuje żadnego skutku.Np P01 miałoby regulować jasność wyświetlacza (tak jest w Techlife) a w kugoo nic się nie dzieje przy zmianie .Dlatego doszedłem do wniosku że trzeba założyć osobny temat- może komuś akurat zestaw pozycji i ich kolejność przypasuje do jego hulajki.Wpisujmy tu swoje obserwacje.
Zacznę od kugoo-techlifa X8

) taki sofcik:
P01 Regulacja jasności wyświetlacza (w techlifie działa w kugoo nie)
P02 Wybór kilometry lub mile
P03 Napięcie akumulatora jaki został zainstalowany
P04 Czas automatycznego wyłączenia wyświetlenia (czegoś nie wiem czego może menu przy dłuższym nieużywaniu)
P05 Ilość biegów (poprawiłem,faktycznie to jest ilość biegów)
P06 Średnica kół ( u mnie 10 cali)
P07 Ilość magnesów w silniku
P08 Limit prędkości. ( w Techlifie do 100 u mnie do 99 po tej cyfrze pojawia się znowu 0) (poprawiłem)
P09 Tu pozycja 0 to konieczność odepchnięcia się nogą dla zainicjowania pracy silnika
P10 Tu pozycja 1 to silnik sam startuje lub inaczej- maksimum mocy na starcie
P11 Hamulec elektryczny (hamowanie silnikiem - jeszcze nie testowałem) lub REGEN
P12 Gwałtowne lub miękkie przyspieszanie ( w techlifie skala od 1do 5 i podobno działa u mnie kicha -zawsze wyrywa do przodu jakby do niego strzelali)
P13 3 rodzaje stali magnetycznej (5,8,12)
P14 Kontroler limituje ilość prądu w amperach na silniku od 1 do 20A.Może zwiększa się tym moment obrotowy?
P15 Napięcie akumulatora przy którym następuje odcięcie zasilania ( tu trzeba uważać żeby nie ustawić za nisko bo niektóre cele mogą paść)
P16 Zerowanie licznika całkowitego przebiegu
P17 Tempomat (pewnie nie u wszystkich działa)