Shiano braver sterownik ananda mc5-bo

Dział z poradami jak odblokować fabryczny rower elektryczny
ODPOWIEDZ
Damian79&
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 02 lis 2023, 21:18

Shiano braver sterownik ananda mc5-bo

Post autor: Damian79& »

Witam grupę 😉

Mam pytanie bo jestem laikiem w tym temacie. Kupiłem niedawno rower shiano braver :D i ogólnie jestem zadowolony ale z czasem jak więcej jeżdżę to brakuje mi tego ze rower jest ograniczony do 25 km/h i tu jest pytanie czy ktoś wie jak odblokować rower? Pytałem się kilku serwisów i każdy rozkłada ręce. Ostatnio u was na grupie znalazłem podobny temat i jeden koleś z grupy miał podobny problem i napisał że przeciął jeden z kabli prowadzących z silnika sterownika. Może ktoś przerabiał podobny temat i wie jak ogarnąć mój sterownik. Dziękuję z góry za podpowiedzi i porady.

Pozdrawi
Załączniki
IMG_0551.jpeg
IMG_0551.jpeg (60.08 KiB) Przejrzano 1605 razy
IMG_0588.jpeg
IMG_0588.jpeg (111.02 KiB) Przejrzano 1605 razy
IMG_0878.jpeg
IMG_0878.jpeg (58.09 KiB) Przejrzano 1606 razy
Ostatnio zmieniony 04 lis 2023, 18:05 przez Damian79&, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Goliath
Forumowicz
Posty: 1320
Rejestracja: 25 lut 2018, 1:02
Lokalizacja: Izabelin-Dziekanówek

Re: Shiano braver sterownik ananda mc5-bo

Post autor: Goliath »

Wrzuć kilka fotek... głównie sterownika i okablowania.
Ciężko wróżyć z fusów :D nie te forum :lol: ;)
tkoko
Forumowicz
Posty: 5045
Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Shiano braver sterownik ananda mc5-bo

Post autor: tkoko »

Zmierz najpierw prędkość na luzie (zdjęty łańcuch, koło w powietrzu) jaką prędkość maksymalną osiąga silnik. Może być tak że to max silnika.
Druga sprawa jaki wyświetlacz rower ma, być może wystarczy tylko zmienić parametry (jeżeli to możliwe).
Damian79&
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 02 lis 2023, 21:18

Re: Shiano braver sterownik ananda mc5-bo

Post autor: Damian79& »

Wracam do tematu. Zdjęcia wysłałem może ktoś pomoże.