Strona 1 z 1

Centurion no pogo CC2500

: 03 lis 2019, 19:00
autor: Tomekslubice
Witajcie koledzy!
Ową rame nabyłem z myślą o elektryfikacji. W ramie nie ma wiele miejsca na aku ale w dwó rzędach 18650 można upchać całkiem sporo. Pomijając kwestię aku. Ciekawostką jest tylny wachacz. Centurion to niemiecka marka doceniana takze poza granicami niemiec. Nie mogę znaleść za wiele info o tylnym wachaczu aczkolwiek na niemieckich forach piszą że ludzie o wadze ponad 100kg jeżdzą bezproblemowo. Osobiście mam 82kg a silnik który ma napędzać konstrukcje to z zestawu s1300 voilamart fizycznie parametrami i waga podobny do mxusa 30h (z tego co sie orientuje, jesli jestem w bledzie prosze mnie poprawić). Rama solidnie wykonana tylko jestem ciekawy jak z wytrzymaloscia wachacza. Jest bardzo lekki ale wygląda na solidnie wykonany i podoba mi sie wizualnie. Materiał z tego co wyczytałem to thermoplastik. Plastikowy wachacz? Może ktoś zna ten temat. Proszę o opinię i rady ewentualne. Jest sporo tych rowerów z identycznymi wahaczami tylnymi o nazwie thermoshape. Tj sporo na niemieckich portalach.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Centurion no pogo CC2500

: 03 lis 2019, 19:03
autor: Inc0
nie widac fotek

Re: Centurion no pogo CC2500

: 03 lis 2019, 21:05
autor: elektrotonus
Wygląda ciekawie , jednak czy można w tym materiale bezpiecznie osadzić blokady obrotu osi jakoś ?
Pakiet w pojemniku trapez może wejdzie w trójkąt ramy ? Tan mniejszy 13S 4P

Obrazek

Re: Centurion no pogo CC2500

: 03 lis 2019, 22:39
autor: Inc0
rama fajna materiał wahacza niespotykany mysle że da sie osadzic blokady tu materiał sam z siebie nie ma znaczenia oby był wytrzymały bo silnik da mu w "4litery"

Re: Centurion no pogo CC2500

: 03 lis 2019, 23:37
autor: Tomekslubice
elektrotonus pisze:
03 lis 2019, 21:05
Wygląda ciekawie , jednak czy można w tym materiale bezpiecznie osadzić blokady obrotu osi jakoś ?
Pakiet w pojemniku trapez może wejdzie w trójkąt ramy ? Tan mniejszy 13S 4P

Obrazek
Jak wspominalem o baterie sie nie martwie bo na luzaku w dwóch rzędach upchnę tam ponad 100ogniw 18650 i w ksztalcie tego otworu ramy robiona od podstaw, a nie gotowa bateria. A blokada to też nie problem bo chce ciagnac około 1800w z silnika to raz a dwa mam spawarkę i blokade wyspawam, dotnę i zamocuje do wachacza tak żeby go nie uszkodzic . Chodziło mi o to czy ktoś już mał z tym wachaczem. Szukam dampera 170mm-165 do tej ramy. Do wiosny mam zamiar się uwinąc ze składaniem. Silnik mam tylko musze przepleść z obręczy 28 na 26 cali.

Re: Centurion no pogo CC2500

: 02 lut 2020, 13:28
autor: Tomekslubice
130 ogniw 13s10p w dwóch rzędach na luzie :) sprawdzone, wysle jutro fotki

Re: Centurion no pogo CC2500

: 08 lut 2020, 11:34
autor: Tomekslubice
Wrzucam kilka fot. Bateria to 13s10p w dwóch rzędach 14cm zajmuje . Amor przod i tyl bieda edyszyn ;). Byłem z ramą w sklepie rowerowym w celu dobrania zacisku pod sztyce podsiodłową. Koleś się zdziwił i początku patrząc na rame powiedział że to marketowiec. Po chwili zobaczył kanały do prowadzenia linek w ramie i ten dziwny tylny wachacz i powiedzial ze on musi byc z aluminium pokryty jakimś plastikiem i że to rower z lat 90-tych. Tak czy siak podoba mi sie osobiście a spawy i ogólne wykończenie daje wrażenie solidności.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Centurion no pogo CC2500

: 09 lut 2020, 12:05
autor: elektrotonus
Zapowiada się ciekawy projekt, nie zapomnij skrócić sztycy siodełka.

Re: Centurion no pogo CC2500

: 09 lut 2020, 13:28
autor: Tomekslubice
Moim zdaniem nic specjalneo . Muszę zainwestować w amorki lepsze. Tak czy inaczej to bedzie miejski rower tylko ma być komfortowy, mieciutki . Oczywiście narazie to wstępne przymiarki, sztyca będzie przycięta oczywiście Sterownik podlany , kable podwojone fazowe i odcinacz na 115stopni c na kablu od halli. Serownik nie pracuje w trybie bezhalllotronowym:)

Re: Centurion no pogo CC2500

: 22 mar 2020, 15:46
autor: Tomekslubice
Powoli kończe rower. Do poprawek obudowa baterii czyli szlifowanie mozolne szpachli i malowanie, oraz poukladanie kabli, oświetlenie . Wrzucam pare fot. Oczywiście rower testowany głównie pod kątem żywotu baterii.Prędkość max bez pedałowania około 55km/h. Zobiłem nim ostatnio 75km równe do odcięcia przez bms przy sredniej 34km/h w umiarkowanym terenie, troche leśnych ścieżek i asfaltu w proporcji 20/80. Bateria 13s10p na sony nc1 2900mah. Bateria kompletnie nie przeszkadza w pedałowaniu. Komfort jest odczuwalny wyraźnie po przesiadce z hardtaila 28 cali .Obecnie około 32a ze sterownika przy kole 26 cali. Bez szału ale przyspiesza troche lepiej niz 28. I zowu mam pytanie do forumowiczów. Czy ktoś wie co to za damperek na focie? W pełni rozbieralny w środku olej. Regulacja powrotu i możliwość zablokowania . Działa to naprawde fajnie w porównaniu do samej sprezyny marki kondshock którą na początku wsadziłem. Brat ma w swoim rowerze taki sam, też z regulacją tłumienia ale bez możliwości blokady. Shock works hehe brzmii jak podróbka rock shocksa ale nie mogę powiedzieć złego słowa na ten damperek. Bra katuje swój analogowy rower od 2ch lat i nic mu nie dzieje i nie wycieka. Pozdrawiam!
Obrazek[/URL]
Obrazek[/URL]

Re: Centurion no pogo CC2500

: 29 mar 2020, 15:19
autor: Radowit
Oo pomalowany, elegancko. Zmajstruj pod kolor osłonę sterownika bo zachlapiesz błotem