Strona 4 z 7

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 20:44
autor: Vegasnight9
3.5s do setki to już poziom najlepszych na świecie super samochodów. Respect

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 21:06
autor: ap0f1s
Tyle że problemem tutaj to trakcja i zero aerodynamiki w takich pojazdach. Rozumiem w pełni biznes cyklon do takich liczb, jednak jazda przy takich wąskich oponach to jedynie dla mistrzów prostej. Już nie mówiąc o prędkościach ponad 100km/h. Tyle póki są na to klienci do takich prędkości, mocy i cyferek to dlaczego nie.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 21:16
autor: EV-Maniak
No to jaki problem dać szersze opony. Ja to bym nawet wolał szerokie , podobają mi się .
Aerodynamika? Jeśli maszyna ją pokona , to tylko bardzo dobrze o niej świadczy .
Łoj nie marudź 😉 Tu chodzi by dalej, szybciej, wyżej ...
To jest Pasja, to jest PIONIERSTWO 👍

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 21:27
autor: ap0f1s
Zobacz jakie są parametry motocykli i jakie mają opony i jak jest zbudowana geometria i solidność amorow hamulcy. Osoby które miały dotyczynienia z prędkościami i maszynami, które mają takie osiągi jakie celuje cyklon zrozumie od razu.
Proponuję wziąść na motocykl, który ma do setki 3s porównać wagę samego motocykla kulturę amortyzacji i jakości hamulcy. Później porównać to do konstrukcji typu custom o mocy 30kw np. Kariwy(gdzie wykonanie jest bardzo dobre)
Nie mam nic do cyklona przeciera szlaki, ale jako były motocyklista, który teraz jeździ tylko na elektrykach rozumie ze są typu pojazdów do konkretnych przeznaczen.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 21:44
autor: EV-Maniak
Kariwa to przede wszystkim cross, bo nawet wygląd ma crossowy , a takie testy ... Fajne są . To też pewna forma reklamy ( zresztą bardzo dobrej ).

Poza tym jak padnie rekord, to na bank zapis w historii światowego ebajkerstwa murowany .
Ja trzymam kciuki by nasi utarli nosa reszcie świata ...👍

Niech to będzie najlepszy ebajk na świecie 😉

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 21:46
autor: grafffik
Przyjmuje zakłady na wartość momentu obrotowego (Nm) na hamownii :D
Osoba która poda najbliższą wartość ma ode mnie browara na zlocie, a osoba która poda najdalszą zapraszam z browarem dla mnie :D
Wynik z hamownii poda Arecki pewnie po pomiarze :D

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 22:00
autor: Cyklonebike
Nasze poczynania to pasja do predkosci, przyspieszen, wolnosci, ...szalenstwa?
Budujemy, probujemy, testujemy (na sobie)
Nie powiedzialem, ze kariwa to konstrukcja ostateczna i idealna,
Caly czas uczymy sie, i pracujemy na kolejnymi rozwiazaniami oraz nowuymi ramami (szosa, offroad)

Tylko testy drogowe i offroadowe pozwola nam nabierac doswiadczenia potrzebnego do konstruowania lepszych maszyn

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 22:10
autor: Vegasnight9
ap0f1s pisze:
15 kwie 2019, 21:27
Zobacz jakie są parametry motocykli i jakie mają opony i jak jest zbudowana geometria i solidność amorow hamulcy.
Zgadza się ale musimy uwzględnić wagę. Taki FireBlade 1000RR waży zatankowany ponad 200kg. A ma 114Nm momentu :)
Kariwa jest o połowę lżejsza przypuszczam więc i wymagania odnośnie ramy, hamulców, amorów mogą być mniejsze. Oczywiście przy prędkościach powyżej 100km/h trzeba to brać pod uwagę bo najmniejszy błąd może się okazać ostatnim błędem...

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 15 kwie 2019, 22:24
autor: Cyklonebike
Vegasnight9 pisze:
15 kwie 2019, 22:10
ap0f1s pisze:
15 kwie 2019, 21:27
Zobacz jakie są parametry motocykli i jakie mają opony i jak jest zbudowana geometria i solidność amorow hamulcy.
Zgadza się ale musimy uwzględnić wagę. Taki FireBlade 1000RR waży zatankowany ponad 200kg. A ma 114Nm momentu :)
Kariwa jest o połowę lżejsza przypuszczam więc i wymagania odnośnie ramy, hamulców, amorów mogą być mniejsze. Oczywiście przy prędkościach powyżej 100km/h trzeba to brać pod uwagę bo najmniejszy błąd może się okazać ostatnim błędem...
Prowadzenie do 120 km/h jest bardzo dobre
Waga Kariwy w wersji testowej to 86kg
Opony shinko sr244 dual sport
I tarcze Hope Moto v2 +klocki ceramiczne z radiatorami + tektro 4tlokowe + bardzo dobrze dzialajace hamowanie silnikiem daja rade
Dopiero predkosci powyzej 120km/h zaczynaja sprawiac problem, dlatego tez max speed dla tego pojazdu nie zostal osiagniety (170-180km/h)
Brakuje:
amortyzatorow skretu
owiewek

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 16 kwie 2019, 0:26
autor: Vegasnight9
Prędkości powyżej 100km/h i tak chyba mało kogo interesują. Tak z czystej ciekawości jakie jest zużycie przy prędkościach rzędu 120km/h ... Ile kWh? :)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 16 kwie 2019, 7:05
autor: EV-Maniak
120 km/h w zupełności styka i jest aż ponad to.
W takiej konstrukcji i tak największym atrybutem jest PRZYSPIESZENIE, czyli wypadkowa MOMENTU i MASY.
Nagrać na YT dobry filmik jak to naqurwia do 100, alb zrobić wyścig na 1 milę z bolidem i świat podbity 😉👍

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 16 kwie 2019, 9:24
autor: tatar
Domyślam sie,jako motocyklista,że przy tej wysokości siodełka pojazdu jakim jest Kariwa,powyżej 100 km/h raczej ciężko ze stabilnością,ale osiągi robią wrażenie

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 16 kwie 2019, 20:30
autor: MixhaL
Cyklonebike pisze:
15 kwie 2019, 22:00

Caly czas uczymy sie, i pracujemy na kolejnymi rozwiazaniami oraz nowuymi ramami (szosa, offroad)
Czekam na prawdziwą ramę do offroad czyli mida, planujesz coś takiego czy tylko huby?
scuda pisze:
10 kwie 2019, 22:18
Jezdzil juz ktos z forum na tej ramie ? Chodzi o wspolną os wahacza i korby. W ramie enduro eeb na ktorej smigam jest rowniez wspolna os korby i wahacza. Chodzi o to ze w terenie po wybojach strasznie przenosi sie na nogi i po jakims czasie czuc mrowienie i bol w stopach.
A tak pozatym bedzie pojazd na zlocie ?
Nie ma takiej opcji że to od ramy, gdyby tak było to kążdy kto uprawia prawdziwy DH po zjeździe musiał by rozchodzić nogi od mrowienia ;)
Są dwie możliwości, albo Twój organizm tak ma albo wina ustawień geometrii roweru/ubioru/zawieszenia/ustawienia zawieszenia.
Nie jesteś odosobnionym przypadkiem, mrowienie dosięga setki osób jak nie tysiące w polsce. Poszukaj info jakie problemy ludzie mają z dłońmi lub stopami. Niektórzy nie potrafią zjechać za jednym razem trasy i muszą ją dzielić na 2x lub więcej.
Są przypadki że ludzie zaczeli sezon i było OK a nagle przychodzi mrowienie i nie wiedzą czemu i to przy jeździe po szosie a nie w terenie.
Proponuję sprawdzić:
- majtasy w których jeździsz - czy nie za ciasne
- getry ( o ile jeździsz ) - czy nie za ciasne
- buty/skarpety - czy nie za ciasne i czy wkładka ma odpowiedni profil ( może jakaś żelowa pomoże)
- geometrię całego roweru - podstawowa przyczyna
- geometrię siodełka - czy nie uciska- podstawowa przyczyna
- siodełko - czy ma odpowiedni kształt dla CIebie - podstawowa przyczyna
- ustawić prawidłowo zawieszenie - jeżeli masz DNM to może być problem z odpowiednim ustawieniem, nawet najlepsze zawieszenie źle ustawione może bić po nogach i rękach i powodować mrowienie
- dobrać odpowiedniej twardości sprężyny
- kupić odpowiednie zawieszenie jeżeli masz coś słabego
- nieodpowiedni rozmiar ramy do rajdera - podstawowa przyczyna
- poszukać co było problemem u innych

Obstawiam że to jeden z wyżej wymienionych problemów, zazwyczaj przyczyną jest ucisk na jakieś naczynia krwionośne które powodują niedokrwienie i mrowienie.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 16 kwie 2019, 22:39
autor: scuda
MixhaL pisze:
16 kwie 2019, 20:30
Cyklonebike pisze:
15 kwie 2019, 22:00

Caly czas uczymy sie, i pracujemy na kolejnymi rozwiazaniami oraz nowuymi ramami (szosa, offroad)
Czekam na prawdziwą ramę do offroad czyli mida, planujesz coś takiego czy tylko huby?
scuda pisze:
10 kwie 2019, 22:18
Jezdzil juz ktos z forum na tej ramie ? Chodzi o wspolną os wahacza i korby. W ramie enduro eeb na ktorej smigam jest rowniez wspolna os korby i wahacza. Chodzi o to ze w terenie po wybojach strasznie przenosi sie na nogi i po jakims czasie czuc mrowienie i bol w stopach.
A tak pozatym bedzie pojazd na zlocie ?
Nie ma takiej opcji że to od ramy, gdyby tak było to kążdy kto uprawia prawdziwy DH po zjeździe musiał by rozchodzić nogi od mrowienia ;)
Są dwie możliwości, albo Twój organizm tak ma albo wina ustawień geometrii roweru/ubioru/zawieszenia/ustawienia zawieszenia.
Nie jesteś odosobnionym przypadkiem, mrowienie dosięga setki osób jak nie tysiące w polsce. Poszukaj info jakie problemy ludzie mają z dłońmi lub stopami. Niektórzy nie potrafią zjechać za jednym razem trasy i muszą ją dzielić na 2x lub więcej.
Są przypadki że ludzie zaczeli sezon i było OK a nagle przychodzi mrowienie i nie wiedzą czemu i to przy jeździe po szosie a nie w terenie.
Proponuję sprawdzić:
- majtasy w których jeździsz - czy nie za ciasne
- getry ( o ile jeździsz ) - czy nie za ciasne
- buty/skarpety - czy nie za ciasne i czy wkładka ma odpowiedni profil ( może jakaś żelowa pomoże)
- geometrię całego roweru - podstawowa przyczyna
- geometrię siodełka - czy nie uciska- podstawowa przyczyna
- siodełko - czy ma odpowiedni kształt dla CIebie - podstawowa przyczyna
- ustawić prawidłowo zawieszenie - jeżeli masz DNM to może być problem z odpowiednim ustawieniem, nawet najlepsze zawieszenie źle ustawione może bić po nogach i rękach i powodować mrowienie
- dobrać odpowiedniej twardości sprężyny
- kupić odpowiednie zawieszenie jeżeli masz coś słabego
- nieodpowiedni rozmiar ramy do rajdera - podstawowa przyczyna
- poszukać co było problemem u innych

Obstawiam że to jeden z wyżej wymienionych problemów, zazwyczaj przyczyną jest ucisk na jakieś naczynia krwionośne które powodują niedokrwienie i mrowienie.
Zadne majtasy i inne uciski hehe. Jezdze na rowerze bardzo duzo i na roznych konstrukcjach. Na konie stinky zjezdzilem mnostwo tras dh i innych gorskich sciezek. Nie bylo mowy o telepaniu nogami. W ramie eeb enduro ewidetnie jest problem z latajacymi nogami w rytm wybojow. Powiem wiecej wg mnie jest to rama typowo jak na crosie, jedziesz po wertepach to nie pedalujesz i juz. Ja tam wole pedalowac jak jade bo lubie sie zmeczyc wiec dla mnie to rozwianie odpada. Kiedys juz prowadzilismy dyskusje o tym ze wg Ciebie to jest lepsze rozwiazanie. Teraz jestem w 100 % przekonany ze nie jest i wiem dlaczego nie ma takich fabrycznych rowerow. Jesli sie uda, sprobuje przeniesc suport na lozysko wahacza tak jak to jest u Cyklona i sie zobaczy.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 16 kwie 2019, 23:07
autor: shadow
Efekt ,,kick back'' w mniejszym,bądż większym stopniu występuje w konstrukcjach z osią suportu oddaloną od osi wahacza.W Kariwie nie występuje tzw.kopanie w nogi.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 16 kwie 2019, 23:09
autor: Cyklonebike
grafffik pisze:
15 kwie 2019, 21:46
Przyjmuje zakłady na wartość momentu obrotowego (Nm) na hamownii :D
Osoba która poda najbliższą wartość ma ode mnie browara na zlocie, a osoba która poda najdalszą zapraszam z browarem dla mnie :D
Wynik z hamownii poda Arecki pewnie po pomiarze :D
Kto poda najblizsza wartosc Nm, 0-100km/h, 60-100km/h, 80-120km-h, Vmax otrzyma koszulke z logo CyklonEbike ;-)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 16 kwie 2019, 23:18
autor: grafffik
Czyli jak ktoś się postara to zgarnia i browara i koszulke :D

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 7:14
autor: TomaS
yyy no dobra dla jaj :mrgreen: : strzelam w kategorii 0-100 km/h max pokaże 450 Nm :lol:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 9:02
autor: TomaS
Poprawione. Karać nie potrzeba, wystarczy pokazać :)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 18:09
autor: Cyklonebike
Dzisiejsze uliczne testy czasowe

Obrazek

Pozniej dodamy wartosci z hamowni

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 18:39
autor: Yin
Hm ładnie, ładnie :) Wisienką na torcie był by filmik i chyba najlepiej tylko w opcji dla posiadających linka ;)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 19:50
autor: grafffik
ja już wyniki znam, TomaS jak na razie jako jedyny cokolwiek odpowiedział więc jest najbliżej wszystkich wygranych :D
czekamy na resztę głosów oraz oficjalny wynik od konstruktora dotyczącego pradopodobnie najszybszego e-bike w Europie :!:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 20:29
autor: Rugos
To ja daję 358,3Nm ;)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 21:30
autor: Cyklonebike
grafffik pisze:
17 kwie 2019, 19:50
ja już wyniki znam, TomaS jak na razie jako jedyny cokolwiek odpowiedział więc jest najbliżej wszystkich wygranych :D
czekamy na resztę głosów oraz oficjalny wynik od konstruktora dotyczącego pradopodobnie najszybszego e-bike w Europie :!:
Znamy juz wyniki:

Vmax 182km/h
Cont Nm 370Nm
Peak Nm 413Nm
0-60km/h 1.8s
0-100km/h 4s
60-100km/h 2.2s
80-120km/h 4.5s

A wygranego Rugos prosze o priv na info@cyklonebike.com
;-)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 21:45
autor: Cyklonebike
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 21:53
autor: elektrotonus
Prędkość na hamowni czy w realu 160 km/h ?

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 22:01
autor: Cyklonebike
elektrotonus pisze:
17 kwie 2019, 21:53
Prędkość na hamowni czy w realu 160 km/h ?
W realu 160km/h (bo strach w oczach), na hamowni 182km/h

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 22:03
autor: LuckyWookie
Cojones ze stali potrzeba do tego....

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 22:11
autor: elektrotonus
Cyklonebike pisze:
17 kwie 2019, 22:01


W realu 160km/h (bo strach w oczach), na hamowni 182km/h
Tak trzęsie, niestabilnie ? Za lekki jest na tę moc ? Kwestia ogumienia ?

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 22:12
autor: grafffik
opór powietrza robi swoje ;]

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 22:22
autor: Cyklonebike
elektrotonus pisze:
17 kwie 2019, 22:11
Cyklonebike pisze:
17 kwie 2019, 22:01


W realu 160km/h (bo strach w oczach), na hamowni 182km/h
Tak trzęsie, niestabilnie ? Za lekki jest na tę moc ? Kwestia ogumienia ?
Zdecydowanie jest za lekki, podatny na najmniejsze podmuchy wiatru oraz nierownosci asfaltu ;-)
Opony do 150km/h, brak owiewek, brak amortyzatorow skretu
Problemy zaczynaja sie powyzej 135km/h
Trzeba bardzo, ale to bardzo uwazac
Mocy mu nie brakuje,

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 17 kwie 2019, 22:52
autor: TomaS
Suzuki Hayabusa ma 135Nm.... 😁

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 1:26
autor: Eryk
Aż ciężko uwierzyć, na chińskich podzespołach takie cuda. Skośni bracia technologicznie na topie. Ile to koni na hamowni pokazało?

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 6:48
autor: TomaS
A ja mam pytanko przy okazji, co odgrywa większą rolę w przyspieszaniu Nm czy KM ? Bo teoria jedno a praktyka co innego.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 7:33
autor: Iceman
Eryk pisze:
18 kwie 2019, 1:26
...Ile to koni na hamowni pokazało?
Wg fotki powyżej 38KM i 370Nm

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 8:05
autor: gonzales
Nm przyspieszenie
KM prędkość max.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 8:07
autor: grafffik
TomaS pisze:
18 kwie 2019, 6:48
A ja mam pytanko przy okazji, co odgrywa większą rolę w przyspieszaniu Nm czy KM ? Bo teoria jedno a praktyka co innego.
jest takie powiedzenie. Liczba koni potrafi dobrze sprzedać samochód, liczba niutonów wygrać wyścig :x
na przyśpieszenie ma wpływ głównie waga, rozłożenie masy, opony i opór powietrza ;] Jeśli chodzi o dwa powyższe współczynniki to zdecydowanie większą role odgrywa Nm
Eryk pisze:
18 kwie 2019, 1:26
Aż ciężko uwierzyć, na chińskich podzespołach takie cuda. Skośni bracia technologicznie na topie. Ile to koni na hamowni pokazało?
wymień choć jeden chiński podzespół napędowy. podpowiem CI od razu -
uzwojenie silnika - cały środek - produkcji CyklonEbike - Polska,
Sterownik - Kanada,
Bateria - CyklonEbike - Polska
Rama - CyklonEbike - Polska
Koła a nawet szprychy - CyklonEbike - Polska
nawet platformy są Polskie

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 8:12
autor: scuda
grafffik pisze:
18 kwie 2019, 8:07
TomaS pisze:
18 kwie 2019, 6:48
A ja mam pytanko przy okazji, co odgrywa większą rolę w przyspieszaniu Nm czy KM ? Bo teoria jedno a praktyka co innego.
jest takie powiedzenie. Liczba koni potrafi dobrze sprzedać samochód, liczba niutonów wygrać wyścig :x
na przyśpieszenie ma wpływ głównie waga, rozłożenie masy, opony i opór powietrza ;] Jeśli chodzi o dwa powyższe współczynniki to zdecydowanie większą role odgrywa Nm
Eryk pisze:
18 kwie 2019, 1:26
Aż ciężko uwierzyć, na chińskich podzespołach takie cuda. Skośni bracia technologicznie na topie. Ile to koni na hamowni pokazało?
wymień choć jeden chiński podzespół napędowy. podpowiem CI od razu -
uzwojenie silnika - cały środek - produkcji CyklonEbike - Polska,
Sterownik - Kanada,
Bateria - CyklonEbike - Polska
Rama - CyklonEbike - Polska
Koła a nawet szprychy - CyklonEbike - Polska
Chyba jednak nie widomo czy moment obrotowy odppwiada za przyspieszenie, bo jak mozna wyjasnic ze wspomniana wczesniej hayabusa ma 197 km i 155 nM momentu i przyspiesza do setki w 3 sekundy. A kariwa ma 370nM i przyszpiesza wolniej. Nielogiczne.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 8:17
autor: wwojciech
Mam takie pytanie, czy jest czujnik PAS?:D

Moment podany w hayabusie jest na osi silnika. Przy 10 krotnej albo i większej przekładni- na jedynce robi się 1300Nm na kole. A Kariwa ma moment podany prosto z koła bez przekładni.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 8:21
autor: grafffik
tak, ale to silnik spalinowy oraz skrzynia z przełożeniami. Pomiar na hamownii silnika spalinowego odbywa się po przeliczenie obrotów rolki, w stosunku do wagi, przełożenia skrzyni oraz po uwzględnieniu prędkości obrotowej silnika. Pomiar prędkości obrotowej silnika jest uwzględniany do wyliczenia pomiaru na silniku, strat w napędzie i wyliczeniu pomiaru na rolce. W przypadku silnika elektrycznego hamownia nie zczytuje obrotów silnika, nie można też zdefiniować kątu zapłonu czy przełożenia skrzyni. Kariwa nie ma biegów. Nie ma przełożeń, czysty Nm leci od samego dołu. Zmierz na hamownii hayabuse na pierwszym biegu, przelicz przełożenie skrzyni do prędkości obrotowej bębna na hamownii i dopiero wysuwaj porównanie. Pierwszy bieg do pierwszego biegu. Inaczej nie ma sensu, a jak sam widzisz taki pomiar też nie miał by sensu. To dwa różne światy i dwie różne technologie. Oczywiście nasuwa się porównanie. Wg. właściciela salonu Harleya, który przeprowadzał pomiar - Kariwa ma osiągi takie jak Suzuki GSX-R 750 - ale ma od niego zdecydowanie lepsze przyśpieszenie z dołu. Z tego co wiem będą przeprowadzone pewne testy w warunkach zamkniętych celem sprawdzenia w realnych i bezpiecznych dla otoczenia warunkach - możliwości tego sprzętu.

Ja jako wasz ulubiony pilot oblatywacz przejechałem tym sprzętem ok 70km w jazdach testowych no i powiem szczerze jest dla mnie zdecydowanie za szybki. Na koło stawia z takim samym impetem przy 70km/h jak i przy 15km/h. Powyżej 100km/h ściąga mnie już z siodełka, a jestem za duży by siadać na ramie. Więc jak dla mnie to 70-80km/h to już max przy jeździe w pełnej zbroi. Walnięcie z Nm jest tak niesamowite, że czujesz się jak na motocyklu klasy superbike - ale totalnie cichym i lekkim jak enduro. Szalona przyjemność :!: :!: Moc idzie płynnie od samego dołu. CyklonEbike na szczęście przewidział kilka trybów, a włączenie trybu "ludicrous mode" wymaga na szczęście kilku więcej ustawień - tak aby sam się nie włączył. Sam osobiście włączyłem ten tryb sobie 2 razy - i odpuściłem przy 60km/h bo doszedłem do wniosku że mam za małe umiejętności by temu podołać. Naprawdę. Mam pełen respekt do tego trybu... Podoba mi się również to że mimo iż orałem ją przez kilka godzin na różnych podjazdach górkach itp - ani razu nie zagrzała się na tyle by czujnik temperatury coś odczuł. Przewinięty silnik przez Cyklona wraz z jego technologią chłodzenia to jak niebo a ziemia w porównaniu do innych konstrukcji z PL. Hamulce ? Nie no miazga. Ceramiczne heble no po prostu stawiają te 90kg dęba na przednim kole (sprawdziłem)

A i ważna rzecz, kto jeszcze na sprzęcie Cyklona nie jeździł- Kariwa ma taką geometrię że naprawdę idzie nią podjechać pod schody :lol:
I żebym nie był gołosłowny :lol: :lol: Dała radę bez problemu :lol: i oto dowód

Obrazek


wwojciech - tak, ma czujnik PAS. :x :x :x Najlepiej się sprawdza przy 100km/h :x :x (nie no żart)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 8:39
autor: Umbur
grafffik pisze:
18 kwie 2019, 8:21
Powyżej 100km/h ściąga mnie już z siodełka, a jestem za duży by siadać na ramie. Więc jak dla mnie to 70-80km/h to już max przy jeździe w pełnej zbroi.
To już dawno wszyscy wiedzą, dlatego dziwi mnie, że robicie dalej takie testy, bo szczerze mówiąc nie wiem czy ktoś z tego kiedykolwiek skorzysta. No ale na papierze wygląda super. :P

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 9:12
autor: Mitar
Niech mi ktoś powie ,że po jeździe na tym cacku dalej ma syndrom watownicy.
Czekamy na jakiś filmik z przyśpieszenia bo prędkość nikogo już nie rajcuje poza A.S Bytom ;)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 9:39
autor: grafffik
Umbur pisze:
18 kwie 2019, 8:39
To już dawno wszyscy wiedzą, dlatego dziwi mnie, że robicie dalej takie testy, bo szczerze mówiąc nie wiem czy ktoś z tego kiedykolwiek skorzysta. No ale na papierze wygląda super. :P
najszybszy w Europie może być tylko jeden :x a to czy ktoś z tego skorzysta to już sumienie i wyobraźnia właściciela. Tak jak napisał Arecki na FB - jest to prototyp. Na co dzień dla klientów robi zdecydowanie bardziej cywilne e-bike.
Mitar - ma się cholerną watownice, bo wiesz że możesz jechać tym szybciej ale nie jesteś w stanie sobie z nim poradzić :D W mojej opinii te 4sek do 100km/h zejdzie spokojnie bliżej lub poniżej 3 sekund jak tylko będzie się w stanie opanować przyśpieszenie tego e-bike. Mocy mu naprawdę mu nie brakuje. Te 4 sek nie wynika z mocy e-bike tylko z walką o życie podczas przyśpieszenia :x :x I chociaż czyta się to jak wypowiedź szaleńca z rodu komiksów s-f, to rzeczywiście tak jest :twisted:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 10:17
autor: LuckyWookie
grafffik pisze:
18 kwie 2019, 8:21


Obrazek

@grafffik
Twój Ci on??

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 11:22
autor: art
Na siodełku czy prowadząc z manetką po tych schodach? :)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 11:46
autor: Cyklonebike
Kolejna konstrukcja bedzie katowana na
Qs205 tuninowany w kole 17"
Asi bac 4000 463a phase, 463 a battery
20s22p lg hg2
400a bms 600a peak
;-)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 11:47
autor: darki
:x Ukłony dla Twórcy tego diabła :twisted:

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 12:46
autor: Sietas
Mitar pisze:
18 kwie 2019, 9:12
Niech mi ktoś powie ,że po jeździe na tym cacku dalej ma syndrom watownicy.
Czekamy na jakiś filmik z przyśpieszenia bo prędkość nikogo już nie rajcuje poza A.S Bytom ;)
Myślę, że część osób po przejechaniu się na qs 273 powie - ok, jednak może być moc która jest za duża

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 13:15
autor: stuk83
coś mi sie widzi ze musze iść do banku po kase na nowy "rower" :D

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 18 kwie 2019, 13:27
autor: Mitar
A tak z ciekawości ile trzeba zapłacić za tą podróż do piekieł bram?