Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike
: 29 sie 2019, 20:14
Boczki z "aluminium lotniczego" (według opisu na stronie)
Forum poświęcone tematyce rowerów i innych pojazdów elektrycznych
https://pojazdyelektryczne.org/
Boczki z "aluminium lotniczego" (według opisu na stronie)
R432 pisze: ↑12 wrz 2019, 15:50"nihil novi sub sole"
Zastanawiam czy ich można jeszcze brać na poważnie, z goodbax chyba się pokłócili a po złości goodbax.pl wykupili i przekierowują na swoją stronę (swoją drogą polecam obejrzeć filmik od goodbax o kariwie na ich kanale, widać, że wkładają serce i doświadczenie, nie boją przyznać się do błędów i nie lecą w chu.. jak niektórzy tutaj). Carbonite to już wgl poezja i czekam jakimi pustymi frazesami zostanie opisana.
Proszę ponownie o odpowiedź na pytanie czy venom to ruski teleport.
Właśnie zastanawiam po co kupować inny nawój silnika i przewinąć na inny nawój i marnować czas i materiały które nie sa tanie.
Nie zrozumieliśmy się chyba. Od samego początku było wiadomo że roadster to podwozie lotusa, nikt nie czarował się że to ich "własna, autorska" konstrukcja jak w ich przypadku.Wojtek pisze: ↑13 wrz 2019, 16:03Trochę masz racji w tym co piszesz. Też widzę pewne ułomności autopromocji Cyklonów. Jednakże bardzo łatwo jest przejść od zręcznej autoreklamy do, nie wiem do końca czy to trafne określenie, bufonady. Rzeczywistość każdy będzie interpretował na swoją korzyść, to normalne. Sens wypowiedzi grafika uwažam jednak za słuszny, przyznam też, że treść mogła by być bardziej, nazwijmy to subtelna.
Nikt nie mówi, Tesla Roadster to Lotus Elise konwertowany na elektryka i powinien na masce mieć logo Lotusa. Pojazdy złożone przez Cyklonów chyba powinny mieć swoją indywidualną markę/ logo/nazwę, niezależnie od nazwy producenta ramy, silnika, czy akumulatorów. Wyobrażasz sobie rower np.Sanyo Ga, czy Mxus albo samochód Clarion, bo ma takie radio? A Aygo, C1 i Peugeot 107? Praktycznie to samo auto, a ma loga trzech producentów.
Tutaj chodzi o coś innego, w porównaniu silniku zwykłego i po ich "przewnięciu" była podana nieprawda i były to silniki o zupełnie innym nawoju.Dede pisze: ↑13 wrz 2019, 16:01Właśnie zastanawiam po co kupować inny nawój silnika i przewinąć na inny nawój i marnować czas i materiały które nie sa tanie.
Wystarczy kupić wybrany nawój silnika od producenta i nie marnować czasu i materiału na jakies przewijanie silnika nowego silnika.
Producent silników ma do wyboru różne nawoje i jeszcze pieszą ze moga zrobić dowolny nawój silniku.
Tak kończy się montowanie baterii do metalowej ramy ebike za pomocą pasów transportowych, bez zastosowania obudowy.R432 pisze: ↑13 wrz 2019, 16:53może masz krótką pamięć https://www.facebook.com/groups/endless ... age_bubble
Jeszcze parę rzeczy z chęcią Wam wypomnę, zostawiam sobie na inny czas. Najlepiej o was świadczy odejście jedynej osoby, która rzeczywiście znała się na rzeczy.grafffik pisze: ↑13 wrz 2019, 17:46tak to się kończy jak klient wyczyta w internecie że można montować baterię na pasy, w sakwy i na szprychy...
jednak tutaj montażu praktycznie nie było. zauważ również że gość zdążył ją nawet wyciągnąć z pojazdu..bo była zamknięta praktycznie luzem
to była piękna bateria, którą zrobiliśmy dla klienta. Montaż jednak był po jego stronie, do jego własnej konstrucji. my pojazdu nie widzieliśmy nawet na oczy...
widzę że wyciągasz co tylko możesz..ale niestety...biją w dzwony ale nadal nie wiesz w którym kościele.
próbowałeś już 2 lata temu na poprzednim forum z tym samym linkiem. ale CI nie wyszło.
Przypomnijmy również ten piękny wątek i suchą recenzję.
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=8043