Strona 7 z 7

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 29 sie 2019, 20:14
autor: Tombe
Vegasnight9 pisze:
29 sie 2019, 2:25
Jakie ma zalety w porównaniu do Kariwy lite?
Boczki z "aluminium lotniczego" :lol: (według opisu na stronie)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 29 sie 2019, 20:34
autor: Zxc843
jak na moje to minus ma w porownaniu do kariwy lite bo nie ma zolwia na boczkach

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 30 sie 2019, 2:17
autor: Tooropek
Zxc843 pisze:
29 sie 2019, 20:34
jak na moje to minus ma w porownaniu do kariwy lite bo nie ma zolwia na boczkach
Ten żółw to znak rozpoznawczy ramy kariwa, więc nie rozumiem dlaczego mieliby dawać takie boczki we wszystkie ramy...

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 30 sie 2019, 8:31
autor: Zxc843
Wiem ale dla mnie to minus.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 08 wrz 2019, 10:28
autor: Cyklonebike
Miło nam poinformować, że
ZAKOŃCZYLISMY PRODUKCJE
modeli
CyklonEbike KARIWA & CyklonEbike KARIWA LITE

Nie przyjmujemy więcej zamówień na ten model!

Wkrótce wersja
CyklonEbike KARIWA V2
CyklonEbike KARIWA LITE V2!

Obrazek

Obrazek

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 08 wrz 2019, 21:34
autor: R432
Zaczynam się gubić to kariwe robi goodbax czy cyklon? Tak samo jak z "venom", to jest autorska konstrukcja czy nie, bo wygląda jak ruski teleport prime z inną płytą boczną a o tym nigdzie ani słowa.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 10 wrz 2019, 8:52
autor: Cyklonebike
Informujemy również, że wszyscy klienci CyklonEbike otrzymują dostęp do aplikacji na Andorid lub iOS pozwalającej na bieżąco śledzić lokalizację swojego ebajka (po zakupie zestawu lokalizacyjnego)

Obrazek

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 11 wrz 2019, 19:20
autor: Vegasnight9
Carbonite?

Obrazek

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 11 wrz 2019, 21:35
autor: Mariusz_p
Przeciek? :)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 11 wrz 2019, 22:12
autor: Vegasnight9

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 12 wrz 2019, 0:32
autor: pumexior
Jakbyście chcieli więcej zdjęć Carbonite ;)
https://allegro.pl/oferta/rower-elektry ... 7009702172

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 12 wrz 2019, 15:50
autor: R432
"nihil novi sub sole"

Zastanawiam czy ich można jeszcze brać na poważnie, z goodbax chyba się pokłócili a po złości goodbax.pl wykupili i przekierowują na swoją stronę (swoją drogą polecam obejrzeć filmik od goodbax o kariwie na ich kanale, widać, że wkładają serce i doświadczenie, nie boją przyznać się do błędów i nie lecą w chu.. jak niektórzy tutaj). Carbonite to już wgl poezja i czekam jakimi pustymi frazesami zostanie opisana.

Proszę ponownie o odpowiedź na pytanie czy venom to ruski teleport.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 12 wrz 2019, 16:01
autor: Tooropek
R432 pisze:
12 wrz 2019, 15:50
"nihil novi sub sole"

Zastanawiam czy ich można jeszcze brać na poważnie, z goodbax chyba się pokłócili a po złości goodbax.pl wykupili i przekierowują na swoją stronę (swoją drogą polecam obejrzeć filmik od goodbax o kariwie na ich kanale, widać, że wkładają serce i doświadczenie, nie boją przyznać się do błędów i nie lecą w chu.. jak niektórzy tutaj). Carbonite to już wgl poezja i czekam jakimi pustymi frazesami zostanie opisana.

Proszę ponownie o odpowiedź na pytanie czy venom to ruski teleport.

Ja tam nie czekam na tą ramę "carbonite" bo po kiego grzyba oglądać jakieś "przerabiane spacjalnie pod klienta" ramy, które nadają się dla tajwańców i 1000W konstrukcji. Nazywanie wlasnymi nazwami produktu z zza granicy, który już jest obrandowany to nietakt. No ale jak widać cyklon ma bogatych klientów i bedzie miał komu wcisnąć ten "nowy" produkt. R432 Małek zna się i się wypowie, więc czekaj spokojnie bo już niebawem premiera nowego rowerka :D

A co do Twojego pytania, tak to teleport, tylko po "modyfikacjach" cyklona.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 12 wrz 2019, 22:51
autor: grafffik
Hej, małek tu jest i czyta :) Rama którą widzicie z tyłu to rama Boxton, a nie pojazd Carbonite. Rama przecież jest znana na forum od wielu lat, a w dziale nasze kontrukcje jest już jej opis zdaje się od dawna na tym lub tamtym forum.

Zaznaczam również, że Carbonite - to jedynie "nazwa kodowa" która służyła do zmylenia konkurencji. Przenalizujcie nasze materiały z przeszłości. Filmy na YT itp. Było to wyraźnie zapowiedziane, ale po co ? - przykład - dwa dni "po premierze nazwy" została wykupiona wlaśnie domena carbonite.pl ;) przez kogo ? nie przez nas hehehehe....

Cieszymy się również gdy konkurencja zapełnia swoje magazyny różnymi ramami, licząc że po naszych premierach będą mieli świetną i darmową reklamę swoich produktów. Jednak uczymy się na własnych błędach i wyciągamy wnioski ze swoich poprzednich doświadczeń z naszymi podwykonawcami, zarówno z ostatniego okresu, jak i z przed kilku lat, dlatego stosujemy nazwy kodowe, wizualizacje i inne procesy mające na celu utrudnić konkurencji śledzenie naszych pomysłów, które wprowadzamy w życie - a zapewniam was, że mamy co robić...

O tym że jest to nazwa kodowa - informowaliśmy praktycznie od razu w naszych materiałach - ale wiemy że konkurencja nie śpi i postępuje pochopnie.. więc skoro lubi ponosić bezsensowne koszty i kopiować rozwiązania innych zamiast zrobić coś samemu - to czemu nie.

Cieszy mnie że nie możecie się doczekać Carbonite - ja również :) cały czas pracujemy nad tym pojazdem i bardzo mocno pilnujemy prywatności jego osiągów, bo pozamiata całą stawkę w klasie (mamy nadzieję ;) )

CyklonEbike oczywiście nadal ma na magazynach ramy Kariwa czy Kariwa Lite. Chętnie podzielimy się z wami filmami w stylu "unboxing" aby pokazać wam z pierwszej ręki jakość tych produktów - Ale oczywiście o ile będzie taka potrzeba, lub otrzymamy od was głosy "chęci" by się z nimi zapoznać. My z naszej strony ich nie publikujemy - bo po co.. ale jakby nie patrzeć mamy nagraną absolutnie każdą ramę która do nas trafiła.

Nikt się z nikim nie pokłócił. CyklonEbike zmienia swoją ofertę i wycofał pojazdy CyklonEbike Kariwa oraz Kariwa Lite ze swojej oferty. I tyle.
CyklonEbike nie musi nikomu wciskać swoich produktów, a ubolewamy nad tym że niektórzy nasi podwykonawcy wciskają kit swoim dystrybutorom i wysyłają im zdjęcia naszych produktów - jako ich własne, a potem znajdujemy je na stronach na facebooku nieświadomych dystrybutorów ślepo zapatrzonych w naszych podwykonawców...
Ale nas już nic nie ździwi...nawet to że nawet nasze pojazdy dostają jakieś tam nagrody, lub są promowane na targach w imieniu innych firm, które wcale ich nie wyprodukowały...

no ale taki jest biznes... na szczęście mamy prawo... fakty.. filmy.. zdjęcia.. opinie klientów. ale my chcemy budować pojazdy elektryczne, a nie kopać pod sobą dołki..więc nie mamy na to czasu..mamy jednak czas na szukanie nowych podwykonawców do realizacji naszych nowych projektów.

a tymczasem...wracamy do rzeczywistości

Venom to nie jest ruski teleport, jednakże wzorowaliśmy się na rozwiązaniach tej ramy. Jesteśmy również w stałym kontakcie z twórcą i autorem tego projektu, jak również jedynym dystrybutorem w Polsce wszystkich ram z serii Teleport.

Rama Venom jest produkcji CyklonEbike i to CyklonEbike jest gwarantem tej ramy. CyklonEbike jest również producentem i gwarantem tego pojazdu. Kim jest producent ,a kim jest podwykonawca nie muszę chyba tłumaczyć, a tym bardziej kim jest producent pojazdu elektrycznego, a kto podwykonawcą podzespołu np koła ramy czy siodełka... ale jeśli ktoś nie posiada tej wiedzy odsyłam do prawa gospodarczego

Jak wiecie staramy się aby jak najwięcej naszych komponentów było produkowanych w PL i cały czas do tego dążymy. Jako pionierzy rynku testujemy wszelkie rozwiązania, prototypy oraz wykonawców z całego świata - po to by wybrać jak najlepszą jakość w jak najlepszej cenie.

Jeśli chodzi o Venoma, mogę was zapewnić że wszystkie aluminiowe komponenty tej ramy powstają w Warszawie i kilku innych podwarszawskich firmach.

Wkrótce również opublikujemy cały cykl filmów o tym jak powstaje Venom od projektu u mnie na kompie poprzez gotowy pojazd u nas w manufakturze, mamy nadzieję pokazać wam również jak wygląda współpraca z naszymi podwykonawcami na Ukrainie którzy pomagają nam w dostarczaniu komponentów do budowy pojazdów CyklonEbike Viper

Obrazek

Wszystkich również zapraszam do śledzenia serii Fastest ebike, serii którą zaczeliśmy tworzyć jeszcze przed wakacjami, gdzie zobaczycie dokładnie jak powstają nasze pojazdy, projekty i ich poszczególne elementy.

Link poniżej
https://www.youtube.com/channel/UCSd9BB ... subscriber

trzymajcie również przedpremierowy odcinek



Zaznaczam również, że jesteśmy firmą budującą pojazdy elektryczne a nie ramy do pojazdów elekrycznych. Możemy zaprojektować ramę lub pomóc w jej zaprojektowaniu i zlecić jej wykonanie - co robiliśmy nie raz, ale mając na uwadze zawsze zadowolenie końcowego klienta korzystamy z podzespołów różnych firm jak i różnych podwykonawców. Sami nie zajmujemy się spawaniem ram, bo nie możemy być ekspertami od wszystkiego. Mamy jednakże zmysł estetyki i kiedy widzimy że podwykonawca nie spełnia naszych wymagań, jesteśmy w stanie nawiązać współpracę z innych podwykonawcą, poprzez dostarczenie im naszych projektów wszelakich komponentów - po to aby klient końcowy otrzymał zawsze towar najwyższej jakości. Mamy prawo wyboru naszych podwykonawców zawsze - kiedy ma na tym skorzystać nasz klient

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 14:45
autor: MixhaL
Czyli podsumowując długi wpis: kariwa to rama wątłej jakości dlatego też zakończyliśmy z nimi współpracę.
Dobrze to rozumiem?

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 15:06
autor: R432
Ah zaklinanie rzeczywistości...

"Rama Venom jest produkcji CyklonEbike i to CyklonEbike jest gwarantem tej ramy. CyklonEbike jest również producentem i gwarantem tego pojazdu."
po czym
"Zaznaczam również, że jesteśmy firmą budującą pojazdy elektryczne a nie ramy do pojazdów elekrycznych. Możemy zaprojektować ramę lub pomóc w jej zaprojektowaniu i zlecić jej wykonanie - co robiliśmy nie raz, ale mając na uwadze zawsze zadowolenie końcowego klienta korzystamy z podzespołów różnych firm jak i różnych podwykonawców. Sami nie zajmujemy się spawaniem ram"

Polecam przeczytać choć raz co piszesz zanim coś opublikujesz, Venom to jest ruski teleport, to tak jakbyś napisał ze ekross lite też jest waszą ramą bo po "modyfikacjach" czyli wycięciem diaxem tego co przeszkadza.

Tak, bajeczka z goodbax ciekawa, śmieszne że zawsze rower ma zdj z jednego profilu bo po drugiej stronie jest napis goodbax. Od samego początku tak pisaliście o kariwie, jakbyście ją wy zaprojektowali i budowali a jak współpraca z goodbax zaczęła trochę gorzej iść i sami zaczęli oferować tą ramę to oczywiście twierdzenia, że od zawsze karwia było dostępna dla wszystkich i nie produkowana przez was.

Z chęcią posłucham więc bajek.

PS. Polecam uciszyć trochę wrongwaya bo można na jego zlotach ciekawych informacji zza kulis usłyszeć o waszych praktykach, chociażby o nawojach...

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:00
autor: grafffik
Taak tak tak. Jak tam sytuacja u ebikera ?
Pożar automatu do zgrzewania bidonów opanowany ?
Czy dalej pracownicy mają milczeć a wypowiadają się tylko "ich koledzy"

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:01
autor: Dede
R432 pisze:
13 wrz 2019, 15:06

PS. Polecam uciszyć trochę wrongwaya bo można na jego zlotach ciekawych informacji zza kulis usłyszeć o waszych praktykach, chociażby o nawojach...
Właśnie zastanawiam po co kupować inny nawój silnika i przewinąć na inny nawój i marnować czas i materiały które nie sa tanie.
Wystarczy kupić wybrany nawój silnika od producenta i nie marnować czasu i materiału na jakies przewijanie silnika nowego silnika.
Producent silników ma do wyboru różne nawoje i jeszcze pieszą ze moga zrobić dowolny nawój silniku.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:03
autor: Wojtek
Trochę masz racji w tym co piszesz. Też widzę pewne ułomności autopromocji Cyklonów. Jednakże bardzo łatwo jest przejść od zręcznej autoreklamy do, nie wiem do końca czy to trafne określenie, bufonady. Rzeczywistość każdy będzie interpretował na swoją korzyść, to normalne. Sens wypowiedzi grafika uwažam jednak za słuszny, przyznam też, że treść mogła by być bardziej, nazwijmy to subtelna.
Nikt nie mówi, Tesla Roadster to Lotus Elise konwertowany na elektryka i powinien na masce mieć logo Lotusa. Pojazdy złożone przez Cyklonów chyba powinny mieć swoją indywidualną markę/ logo/nazwę, niezależnie od nazwy producenta ramy, silnika, czy akumulatorów. Wyobrażasz sobie rower np.Sanyo Ga, czy Mxus albo samochód Clarion, bo ma takie radio? A Aygo, C1 i Peugeot 107? Praktycznie to samo auto, a ma loga trzech producentów.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:13
autor: grafffik
Dziękuję za głos rozsądku

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:22
autor: R432
Bardzo się cieszę jako ktoś nie jest w stanie podać logicznego kontrargumentu (bo nie ma racji a tego nie przyzna) i zaczyna tworzyć idiotyczne personalne wycieczki.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:23
autor: R432
Wojtek pisze:
13 wrz 2019, 16:03
Trochę masz racji w tym co piszesz. Też widzę pewne ułomności autopromocji Cyklonów. Jednakże bardzo łatwo jest przejść od zręcznej autoreklamy do, nie wiem do końca czy to trafne określenie, bufonady. Rzeczywistość każdy będzie interpretował na swoją korzyść, to normalne. Sens wypowiedzi grafika uwažam jednak za słuszny, przyznam też, że treść mogła by być bardziej, nazwijmy to subtelna.
Nikt nie mówi, Tesla Roadster to Lotus Elise konwertowany na elektryka i powinien na masce mieć logo Lotusa. Pojazdy złożone przez Cyklonów chyba powinny mieć swoją indywidualną markę/ logo/nazwę, niezależnie od nazwy producenta ramy, silnika, czy akumulatorów. Wyobrażasz sobie rower np.Sanyo Ga, czy Mxus albo samochód Clarion, bo ma takie radio? A Aygo, C1 i Peugeot 107? Praktycznie to samo auto, a ma loga trzech producentów.
Nie zrozumieliśmy się chyba. Od samego początku było wiadomo że roadster to podwozie lotusa, nikt nie czarował się że to ich "własna, autorska" konstrukcja jak w ich przypadku.
Tutaj panowie zaklinali cały świat, że to oni zaprojektowali, są właścicielami projektu i sami produkują (lub specjalnie tylko dla nich jest produkowana rama) co nigdy nie miało miejsca.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:27
autor: R432
Dede pisze:
13 wrz 2019, 16:01
R432 pisze:
13 wrz 2019, 15:06

PS. Polecam uciszyć trochę wrongwaya bo można na jego zlotach ciekawych informacji zza kulis usłyszeć o waszych praktykach, chociażby o nawojach...
Właśnie zastanawiam po co kupować inny nawój silnika i przewinąć na inny nawój i marnować czas i materiały które nie sa tanie.
Wystarczy kupić wybrany nawój silnika od producenta i nie marnować czasu i materiału na jakies przewijanie silnika nowego silnika.
Producent silników ma do wyboru różne nawoje i jeszcze pieszą ze moga zrobić dowolny nawój silniku.
Tutaj chodzi o coś innego, w porównaniu silniku zwykłego i po ich "przewnięciu" była podana nieprawda i były to silniki o zupełnie innym nawoju.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:29
autor: grafffik
Pojazd CyklonEbike Kariwa to nasza własna autorska konstrukcja. Możemy sobie ją nazwać nawet CyklonEbike R432 Ebiker jeśli mielibyśmy na to ochotę. Może wtedy dostałbyś nawet podwyżkę u Konrada...
ciekawe skąd masz takie śmieszne informacje. bo tylko śmiać się należy :lol: inne nawoje, ramy cięte diaksem :D a przez Wrong Way;a wyciekają informację. :D :D :D dobre dobre :D :D :D
wiemy dokładnie co się u nas dzieje. nie pogrążaj kolegi jeszcze bardziej.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:36
autor: R432
Pozdrawiam zostałem utwierdzony we wszystkim co napisałem :)

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:38
autor: grafffik
Ciesze się. A teraz idź na rogale
Koniec pracy na dzis. Dzień trolowania zalicz do udanych.
A ja wracam do pracy.
Peace.koniec tematu również i z mojej strony.

Ps. Tak Igancy. Wiem że mieli pożar w ebikerze. Tak. Wiem też że to był kolejny pożar. Wiem że już po kilku minut od mojego pierwszego postu na ten temat już ustalaleś od kogo to wiem. Ten temat tego nie dotyczy, nie chce mi się też go dalej ciągnąć.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:45
autor: R432
Tylko mostek dobrze dokręć tym razem bo śruby w mostkach zintegrowana to ważna sprawa ;) na samym kapslu nie pojeździsz za długo, z resztą to waszego klienta spytaj on wie najlepiej

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:46
autor: grafffik
Co najmniej 600km. Czyli tyle co do Poznania z gaśnicą i z powrotem.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 16:53
autor: R432

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 17:46
autor: grafffik
tak to się kończy jak klient wyczyta w internecie że można montować baterię na pasy, w sakwy i na szprychy...
jednak tutaj montażu praktycznie nie było. zauważ również że gość zdążył ją nawet wyciągnąć z pojazdu..bo była zamknięta praktycznie luzem
to była piękna bateria, którą zrobiliśmy dla klienta. Montaż jednak był po jego stronie, do jego własnej konstrucji. my pojazdu nie widzieliśmy nawet na oczy...
widzę że wyciągasz co tylko możesz..ale niestety...biją w dzwony ale nadal nie wiesz w którym kościele.
próbowałeś już 2 lata temu na poprzednim forum z tym samym linkiem. ale CI nie wyszło.

Przypomnijmy również ten piękny wątek i suchą recenzję.
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=8043

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 18:01
autor: Cyklonebike
R432 pisze:
13 wrz 2019, 16:53
może masz krótką pamięć https://www.facebook.com/groups/endless ... age_bubble
Tak kończy się montowanie baterii do metalowej ramy ebike za pomocą pasów transportowych, bez zastosowania obudowy.

Przepraszam, ale w tym przypadku nie ma mowy o błędnym wykonaniu pakietu

Klient nie wniósł żadnych roszczeń, ponieważ miał świadomość błędnego montażu (niestety poznał swój błąd za późno)
Nadal jesteśmy w kontakcie

Tyle w temacie, który uważam za zamkniety

A dla konkurencji mam jedną dygresje:
Róbmy co do nas należy, a klienci zweryfikuja nasza pracę i jakosc naszych produktow

Wkrótce nowy wątek dot. Kariwy V2
Ramy w całości zaprojektowanej przez CyklonEbike

Pozdrawiam forumowiczow
Cyklon

PS
Adminów proszę o zamknięcie wątku lub przeniesienie do archiwum

Dziekuje

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 18:10
autor: R432
grafffik pisze:
13 wrz 2019, 17:46
tak to się kończy jak klient wyczyta w internecie że można montować baterię na pasy, w sakwy i na szprychy...
jednak tutaj montażu praktycznie nie było. zauważ również że gość zdążył ją nawet wyciągnąć z pojazdu..bo była zamknięta praktycznie luzem
to była piękna bateria, którą zrobiliśmy dla klienta. Montaż jednak był po jego stronie, do jego własnej konstrucji. my pojazdu nie widzieliśmy nawet na oczy...
widzę że wyciągasz co tylko możesz..ale niestety...biją w dzwony ale nadal nie wiesz w którym kościele.
próbowałeś już 2 lata temu na poprzednim forum z tym samym linkiem. ale CI nie wyszło.

Przypomnijmy również ten piękny wątek i suchą recenzję.
https://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=8043
Jeszcze parę rzeczy z chęcią Wam wypomnę, zostawiam sobie na inny czas. Najlepiej o was świadczy odejście jedynej osoby, która rzeczywiście znała się na rzeczy.

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 18:12
autor: Maran_hand
Czytam i tak się zastanawiam, chłopaki skąd wy tyle o sobie wiecie??
W godzinach pracy wojna a po godzinach wspólny browar przy którym omawiacie sukcesy i porażki? ;)
Może jakieś zawody Cyklon vs. E-biker - przegrany odchodzi i kończy działalność. Będą emocje 😁

Re: Rama CyklonEbike dla monster ebike

: 13 wrz 2019, 18:19
autor: Cyklonebike
Powtarzam konkurencji:
Róbmy co do nas należy, a klienci zweryfikuja nasza pracę i jakosc naszych produktow
PS
... I nie ma ludzi niezastapionych....

Wkrótce nowy wątek dot. Kariwy V2
Ramy w całości zaprojektowanej przez CyklonEbike

Pozdrawiam forumowiczow
Cyklon

PS
Adminów proszę o zamknięcie wątku lub przeniesienie do archiwum

Dziekuje