Strona 1 z 1

Thule pro ride 591 - bagaznik na dach dla ebike

: 14 kwie 2021, 18:58
autor: Jaruhna
Czy ktoś na tym woził ebike, którego waga wynosi 27kg bez bateri?
Opona 2.8

Ewentualnie bafaznik który daje rade na dach.

Czy wogole takich sprzętów się na dachu nie wozi??

Re: Thule pro ride 591 - bagaznik na dach dla ebike

: 14 kwie 2021, 22:09
autor: gienek333
Ja woziłem zwykłe rowery na dachu. Na krótkie trasy, niskie prędkości to spoko, przy większych prędkościach czuć opór. Problem może być z włożeniem bydlaka na dach no i ze środkiem ciężkości na zakrętach (wysoko położona bateria może powodować wyginanie bagażnika).

Re: Thule pro ride 591 - bagaznik na dach dla ebike

: 14 kwie 2021, 23:19
autor: pxl666
Bagażnik ma opisaną masę roweru ...takoż parametry jazdy jak vmax...

Re: Thule pro ride 591 - bagaznik na dach dla ebike

: 15 kwie 2021, 11:18
autor: TerryFox
Rozwazam podobny temat, zwlaszcza ze nigdy nie mialem haka w wozie i rowery zawsze na dachu po trasach w PL i poza. Dla samochodow bez haka w sumie jedyna alternatywa jest mocowanie "na klape bagaznika", ale widzac te zaczepy ktore opieraja sie o krawedzie blach, i biorac pod uwage mase rowerow, a zwlaszcza elektryka.. raczej mnie to nie przekonuje.
Aktualnie rowniez szukam bagaznika dachowego na elektryka, wiec...co do tematu: nie, ten bagaznik nie nada sie do twojego 27kg roweru. Zamocowac pewnie dasz rade, ale nie chcialbys zeby cos strzelilo albo poluzowalo sie w czasie jazdy. Problem w tym ze wszystkie bagazniki Thule maja dopuszczalne obciazenie max 20 kg, wiec powinienes maksymalnie obnizyc mase roweru, zreszta.. wrzucic 27 kloca na dach - czyli podniesc go na wysokosc glowy albo i powyzej i tak utrzymac zanim "trafi w rynienki" to tez ciekawe doswiadczenie.
Wyjmij baterie, bedzie pare kilo mniej. Nie wiem jaki masz widelec i jaka os z przodu, ale rzuc okiem na bagazniki serii Fastride albo Topride jesli wolisz, w nich rower montuje sie bez przedniego kola co tez zdejmie troche masy.