CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Jeśli chodzi o cenę to napewno tanio nie będzie. ( Bo to cyc i inflacja). Obstawiam 900 baksów. Fajna sprawa że przednia tarcza będzie mogła mieć nawet 50T. W Stealth mam 38T. Dla mnie to trochę za mało bo wcześniej przed konwersją miałem 42T. Tak czy siak photon zapowiada się na BBSHD killer.
-
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Cena może być podobna do Stealth a nawet niższa, zobaczymy.
Mnie interesuje jego głośność, bo Stealth mnie miło zaskoczył.
Każdy pisze że jest głośny, filmiki to niby potwierdzają a odczucia mam zdecydowanie przeciwne i to tylko na plus.
Moim zestawem przejechałem dopiero 60km i też śmiało mogę stwierdzić, że blat 38T jest trochę mały (większy i tak nie wejdzie w ramę)
Z drugiej strony udało się polecieć 63m/h, z tym że trzeba się mocno na kręcić.
Mnie interesuje jego głośność, bo Stealth mnie miło zaskoczył.
Każdy pisze że jest głośny, filmiki to niby potwierdzają a odczucia mam zdecydowanie przeciwne i to tylko na plus.
Moim zestawem przejechałem dopiero 60km i też śmiało mogę stwierdzić, że blat 38T jest trochę mały (większy i tak nie wejdzie w ramę)
Z drugiej strony udało się polecieć 63m/h, z tym że trzeba się mocno na kręcić.
-
- Forumowicz
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
W końcu ktoś przełamał stagnacje panującą od wielu lat w midach. Tanio nie będzie ale nawet chińskie protezy już nie są tanie. Jeżeli nie będzie mega drogi tak koło 4k to praktycznie chińskie zamienniki nie mają sensu. Bo nie mają tensometru a jak już mają to trwałość mizerna a do tego offset zębatki który widać że w photonie zniwelowali. Więc drogo pewnie będzie ale jednocześnie zamiata konkurencje. Ciekawe jak się sprawa rozwinie z ceną, faktyczną trwałością i osiągami.
-
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
W STEALTH i X1 Pro też tego problemu nie ma, na kasecie 11S łańcuch ma idealnie prostą linię na 6-tej zębatce, czyli środek.rezystor1990 pisze: ↑12 sie 2022, 15:54...do tego offset zębatki który widać że w photonie zniwelowali
-
- Forumowicz
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
No tak ale dla mnie to jest inna półka inna kategoria produktu nie przyrównywał bym tego do bafangów czy tdsz2. Przede wszystkim jest to głośne, moce rzędu kilki kilowatów, napęd o konstrukcji "otwartej". Tutaj mamy małą, zwartą, jedną bryłę napędu o mocy sięgającej koło 1000W. Dla mnie nie są to napędy, które można przyrównywać ze sobą jako bezpośrednią konkurencje.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
O przekos łańcucha bym się nie martwił bo w np. STEALTH jest idealnie. U mnie na 8 rzędowej kasecie linię prosta mam na 5-6.
Normalnie nie jesteś wstanie rozpędzić się do takiej prędkości pedałujac
Oto dlaczego (kadencja rowerzysty 90 rpm i obwód koła 2m)
2 * (38/11) * (90/60) * 3.6 = ~37 km/h
Przy 50T wygląda to znacznie lepiej
2 * (50/11) * (90/60) * 3.6 = ~49 km/h
Tylko że to było oszukaneZ drugiej strony udało się polecieć 63m/h, z tym że trzeba się mocno na kręcić.
Normalnie nie jesteś wstanie rozpędzić się do takiej prędkości pedałujac
Oto dlaczego (kadencja rowerzysty 90 rpm i obwód koła 2m)
2 * (38/11) * (90/60) * 3.6 = ~37 km/h
Przy 50T wygląda to znacznie lepiej
2 * (50/11) * (90/60) * 3.6 = ~49 km/h
-
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Aż taka różnica?Atak_Snajpera pisze: ↑12 sie 2022, 16:51O przekos łańcucha bym się nie martwił bo w np. STEALTH jest idealnie. U mnie na 8 rzędowej kasecie linię prosta mam na 5-6.
Tylko że to było oszukaneZ drugiej strony udało się polecieć 63m/h, z tym że trzeba się mocno na kręcić.
Normalnie nie jesteś wstanie rozpędzić się do takiej prędkości pedałujac
Oto dlaczego (kadencja rowerzysty 90 rpm i obwód koła 2m)
2 * (38/11) * (90/60) * 3.6 = ~37 km/h
Przy 50T wygląda to znacznie lepiej
2 * (50/11) * (90/60) * 3.6 = ~49 km/h
U mnie koło ma obwód 230cm (27,5x2.6)
Zmierzę z ciekawości według GPS bo coś mi się wydaje, że było sporo więcej niż 37km/h.
-
- Forumowicz
- Posty: 175
- Rejestracja: 17 wrz 2020, 11:14
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Błędnym założeniem jest to że wartością graniczną kadencji kolarza jest 90. Dla mnie kadencja 90 to taka szybka ale normalna nawet na długi dystans. Bez problemu grubo ponad 100 da się wykręcić zwłaszcza ze wspomaganiem oczywiście chwilowo żeby złapać Vmax.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
90 rpm to normalna kadencja przy której da się jechać dłuższy czas. Jak się uprzesz to i 120 rpm zrobisz tylko że po 1 km będziesz miał już dosyć.rezystor1990 pisze: ↑12 sie 2022, 17:41Błędnym założeniem jest to że wartością graniczną kadencji kolarza jest 90. Dla mnie kadencja 90 to taka szybka ale normalna nawet na długi dystans. Bez problemu grubo ponad 100 da się wykręcić zwłaszcza ze wspomaganiem oczywiście chwilowo żeby złapać Vmax.
Widziałeś aby kolarze w tour de france cisneli non stop powyżej 100 rpm? Nie! W peletonie jadą miedzy 80-90 rpm. Wyższe wartości są nieekonomiczne.
Aby jechać 63 km/h na STEALTH pedałując to byś musiał kręcić 2.5 raza na sekundę. Absurd!
2 * (38/11) * (150/60) * 3.6 = ~62 km/h
Ludzie zapominają że silnik kręci łańcuchem szybciej niż ty pedałami i dlatego można osiągnąć wyższą prędkość. Dlatego napisałem że te 63km/h jest oszukane i nie wynika z prędkości obrotowej na korbie.
Ja mam 26x1.75 https://www.centrumrowerowe.pl/opona-co ... _Id=113390Aż taka różnica?
U mnie koło ma obwód 230cm (27,5x2.6)
i rzeczywisty obwód to 1,97m
-
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Czyli realnie jest to do uzyskania.
Osiągając prędkość o której pisałem, była to krótka chwila i nie ukrywam że musiałem nieźle kręcić. To też miało negatywny wpływ na stabilność całego roweru.
A tak w ogóle to był tylko test możliwości, bo nie do tego służy rower enduro.
Osiągając prędkość o której pisałem, była to krótka chwila i nie ukrywam że musiałem nieźle kręcić. To też miało negatywny wpływ na stabilność całego roweru.
A tak w ogóle to był tylko test możliwości, bo nie do tego służy rower enduro.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Pytanie do osób co mają cyca.
Jak mocno macie dokręconą lewą korbę? Pytam bo odnoszę wrażenie że mam niedokręconą do końca. Problem jest taki że dalej jakby nie chciało iść. Zdjąłem dzisiaj jeszcze raz korbę i wysmarowałem kwadrat płynem do łańcucha aby zmniejszyć tarcie. Do pewnego momentu idzie , a potem mam stop. Nie dokręcałem "na chama" bo boję się że uszkodzę gwint. Zostało mi jakieś 4-5mm
Jak mocno macie dokręconą lewą korbę? Pytam bo odnoszę wrażenie że mam niedokręconą do końca. Problem jest taki że dalej jakby nie chciało iść. Zdjąłem dzisiaj jeszcze raz korbę i wysmarowałem kwadrat płynem do łańcucha aby zmniejszyć tarcie. Do pewnego momentu idzie , a potem mam stop. Nie dokręcałem "na chama" bo boję się że uszkodzę gwint. Zostało mi jakieś 4-5mm
-
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Producent zaleca chyba 28-35Nm i co prawda nie mam klucza dynamometrycznego, to dokręciłem na maxa (z czuciem), tak żeby nie urwać śruby. Obowiązkowo użyłem niebieskiego kleju do gwintu.Atak_Snajpera pisze: ↑14 sie 2022, 13:45Pytanie do osób co mają cyca.
Jak mocno macie dokręconą lewą korbę? Pytam bo odnoszę wrażenie że mam niedokręconą do końca. Problem jest taki że dalej jakby nie chciało iść. Zdjąłem dzisiaj jeszcze raz korbę i wysmarowałem kwadrat płynem do łańcucha aby zmniejszyć tarcie. Do pewnego momentu idzie , a potem mam stop. Nie dokręcałem "na chama" bo boję się że uszkodzę gwint. Zostało mi jakieś 4-5mm
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Acha czyli powinno być dokręcone do samego końca bez żadnej szpary jak u mnie? Coś czuję że będę musiał trochę powiększyć otwór w korbie bo inaczej mi dalej nie wejdzie.
-
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Jutro zrobię zdjęcie jak to u mnie wygląda i podeślę.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Tak na chłopski rozum jak patrzyłem na kwadrat w korbie to widzę że końcówka ma nawet te wcięcia jak na zdjęciu. Zostałem zbity z tropu bo strasznie ciężko szło te dokręcanie więc profilaktycznie odpuściłem. Prawa korba np. weszła mi bez problemu.
-
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 24 sie 2021, 5:30
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Tak to u mnie wygląda, ta szczelina między nakrętką a korbą ma około 3-4mm
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Hmm. Czyli jednak nie idzie do końca. Ale numer. Zastanawia mnie tylko po co są tam te łukowate wcięcia na kwadrancie? Są one zarówno na korbie jak i suporcie.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5898
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
kwestia mechanicznej obróbki skrawaniem , detale się wyobla by uniknąć naprężeń i pęknięć , zwłaszcza gdy masz tak nieprecyzyjne połączenie mechaniczne jak kwadratAtak_Snajpera pisze: ↑16 sie 2022, 12:08Hmm. Czyli jednak nie idzie do końca. Ale numer. Zastanawia mnie tylko po co są tam te łukowate wcięcia na kwadrancie? Są one zarówno na korbie jak i suporcie.
zasadniczo producent powinien podać siłę dokręcenia w nm i kluczem dynamometrycznym powinno się dokręcać takie elementy
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Jestem ciekaw czy ten nowy lepiej skrojony wyświetlacz będzie kompatybilny z obecnymi CYC'ami?
Obecnie mam ten bafangowski 750c
Po kilku miesiącach użytkowania go mogę powiedzieć że to badziew!
1) Te pleksi osłanaiające wyświetlacz łapie rysy jak opentany! Nic nie tykam , a codziennie mam nowe rysy i smugi! Mój licznik SIGMA 16.16 po dwóch latach wygląda niemal jak nówka przy tym.
2) Zegarek wyświetla czas wyłacznie w formacie "hamburgerskim" czyli 12h. Najśmieśniesze jest to że godzinę w opcjach ustawiamy w systemie 24h. FACEPALM!
3) Zegarek śpieszy się jak głupi! Tydzień i już jest minuta wajchnięcia. Ponownie! SIGMA 16.16 nie wymaga korygowania czasu nawet po kilku miesiącach!
4) Napięcie akumulatora jest zaniżane o 0.7v-1v względem poprawnej wartości w aplikacji cycowskiej.
5) Po ustawieniu procentowego systemu zamiast napięcia wartości zmieniają się co stałe 20%!?! Czyli tak jak znikają nam te kwadraciki. Nie ma czegoś takiego jak np. 21% masz albo 20% albo 40%. DOUBLE FACEPALM! Dodatkwo te kwadraciki pojawiają się i znikają w zależności od tego czy jest "voltage sag" czy nie. Zamiast tego powinno to być wyliczane na podstawie minimalnego napięcia , a nie bieżącego. Jak nam napięcie podrośnie na postoju to nie dojdzie nam extra kwardacik symbolizujący stan naładowania akumulatora.
6) Wyczerpany akumulator jest sygnalizowany już przy ~42.9v (zaniżone wyświetlaczowe) czyli ~3.3v jeśli chodzi o pojedynczą cele.
Ok. Rozumiem że po ~3.3v mamy nieliniowy spadek no ale bez przesady! Do 2.8V (przy takiej wartości odcina mi BMS) jest jeszcze dużo "soczku". Na takim niby wyczerpanym aku robię jeszcze 15km z intensywnym wspomaganiem.
7) Brak możliwości ustawienia dokładnie rozmiaru koła. Mam niby koła 26'' i niestety preset 26'' mi zawyża dystans o około 6%. Zaś preset 24'' zaniża o około 3%. Jeżdzę od biedy na 24'' bo 25'' oczywiście nie ma w opcjach.
8) Debilnie jest wyliczana prędkość średnia wycieczki bo jest ona wyliczana już od czasu uruchomienia wyświetlacza. W normalnych licznika jak w mojej SIGMA 16.16 prędkość średnia jest liczona wyłącznie w oparciu o czas faktycznego poruszania się! Czyli jak się zatrzymasz to ona nie spada.
9) Związku z tym że to jest bafangowski wyświetlacz to wiele opcji nie ma zastosowania w CYC'u. Np. jakieś tryby ECO,NORMAL,TURBO itd.
Również brak temperatury silnika czy kontrolera. O takich nerdowskich informacjach jak średnie żużycie energi Wh/km to już wogóle można pomażyć.
Jak tylko będzie taka możliwość to wymieniam to gówno na ten nowy z fotki.
Obecnie mam ten bafangowski 750c
Po kilku miesiącach użytkowania go mogę powiedzieć że to badziew!
1) Te pleksi osłanaiające wyświetlacz łapie rysy jak opentany! Nic nie tykam , a codziennie mam nowe rysy i smugi! Mój licznik SIGMA 16.16 po dwóch latach wygląda niemal jak nówka przy tym.
2) Zegarek wyświetla czas wyłacznie w formacie "hamburgerskim" czyli 12h. Najśmieśniesze jest to że godzinę w opcjach ustawiamy w systemie 24h. FACEPALM!
3) Zegarek śpieszy się jak głupi! Tydzień i już jest minuta wajchnięcia. Ponownie! SIGMA 16.16 nie wymaga korygowania czasu nawet po kilku miesiącach!
4) Napięcie akumulatora jest zaniżane o 0.7v-1v względem poprawnej wartości w aplikacji cycowskiej.
5) Po ustawieniu procentowego systemu zamiast napięcia wartości zmieniają się co stałe 20%!?! Czyli tak jak znikają nam te kwadraciki. Nie ma czegoś takiego jak np. 21% masz albo 20% albo 40%. DOUBLE FACEPALM! Dodatkwo te kwadraciki pojawiają się i znikają w zależności od tego czy jest "voltage sag" czy nie. Zamiast tego powinno to być wyliczane na podstawie minimalnego napięcia , a nie bieżącego. Jak nam napięcie podrośnie na postoju to nie dojdzie nam extra kwardacik symbolizujący stan naładowania akumulatora.
6) Wyczerpany akumulator jest sygnalizowany już przy ~42.9v (zaniżone wyświetlaczowe) czyli ~3.3v jeśli chodzi o pojedynczą cele.
Ok. Rozumiem że po ~3.3v mamy nieliniowy spadek no ale bez przesady! Do 2.8V (przy takiej wartości odcina mi BMS) jest jeszcze dużo "soczku". Na takim niby wyczerpanym aku robię jeszcze 15km z intensywnym wspomaganiem.
7) Brak możliwości ustawienia dokładnie rozmiaru koła. Mam niby koła 26'' i niestety preset 26'' mi zawyża dystans o około 6%. Zaś preset 24'' zaniża o około 3%. Jeżdzę od biedy na 24'' bo 25'' oczywiście nie ma w opcjach.
8) Debilnie jest wyliczana prędkość średnia wycieczki bo jest ona wyliczana już od czasu uruchomienia wyświetlacza. W normalnych licznika jak w mojej SIGMA 16.16 prędkość średnia jest liczona wyłącznie w oparciu o czas faktycznego poruszania się! Czyli jak się zatrzymasz to ona nie spada.
9) Związku z tym że to jest bafangowski wyświetlacz to wiele opcji nie ma zastosowania w CYC'u. Np. jakieś tryby ECO,NORMAL,TURBO itd.
Również brak temperatury silnika czy kontrolera. O takich nerdowskich informacjach jak średnie żużycie energi Wh/km to już wogóle można pomażyć.
Jak tylko będzie taka możliwość to wymieniam to gówno na ten nowy z fotki.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
No to dupa z prostej wymiany wyświetlacza
This is the new DS103 display and will be coming with all the new generation kits however, it’s not compatible with ASI controllers.
You will need to upgrade the controller to the new CYC X6 controller in order to be able to change to the new display. We will be announcing the upgrade costs within this month.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Pies im mordę lizał. Chyba wezmę coś takiego.
https://fasterbikes.eu/en/displays/401/ ... ber=1707-C
Ma wszystko co mi potrzebne. Konfiguracja zakresu napięcia akumulatora (można sobie ustawić że 0% będzie np. przy 39v , a nie 43v). Oblicza średnie zużycie energii, oszacowuje pozostały dystans. Generalnie fajny mały wyświetlacz dla nerdów takich jak ja cena równi do przełknięcia.
https://fasterbikes.eu/en/displays/401/ ... ber=1707-C
Ma wszystko co mi potrzebne. Konfiguracja zakresu napięcia akumulatora (można sobie ustawić że 0% będzie np. przy 39v , a nie 43v). Oblicza średnie zużycie energii, oszacowuje pozostały dystans. Generalnie fajny mały wyświetlacz dla nerdów takich jak ja cena równi do przełknięcia.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5898
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
wygląda jak sw102Atak_Snajpera pisze: ↑29 sie 2022, 13:29Pies im mordę lizał. Chyba wezmę coś takiego.
https://fasterbikes.eu/en/displays/401/ ... ber=1707-C
Ma wszystko co mi potrzebne. Konfiguracja zakresu napięcia akumulatora (można sobie ustawić że 0% będzie np. przy 39v , a nie 43v). Oblicza średnie zużycie energii, oszacowuje pozostały dystans. Generalnie fajny mały wyświetlacz dla nerdów takich jak ja cena równi do przełknięcia.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Ten nowy z czarnym przyciskiem ma lepsze i dłuższe przyciski plus/minus. Wcześniejszy faktycznie wygląda na klon sw102.pxl666 pisze: ↑29 sie 2022, 15:07wygląda jak sw102Atak_Snajpera pisze: ↑29 sie 2022, 13:29Pies im mordę lizał. Chyba wezmę coś takiego.
https://fasterbikes.eu/en/displays/401/ ... ber=1707-C
Ma wszystko co mi potrzebne. Konfiguracja zakresu napięcia akumulatora (można sobie ustawić że 0% będzie np. przy 39v , a nie 43v). Oblicza średnie zużycie energii, oszacowuje pozostały dystans. Generalnie fajny mały wyświetlacz dla nerdów takich jak ja cena równi do przełknięcia.
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Zakupiłem wyświetlacz eggrider v2 i w opisie konfiguracji dla kontrolera 855 widnieje wpis:
Jak to ustawić z poziomu aplikacji?
Kod: Zaznacz cały
Required Asi controller configuration
Flash parameter read access code (address 62) - 0
Display Protocol (address 66) - Disabled
Assist Mode Source (address 210) - Network Gains
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
A tu nie ma?
Gdzie kupowałeś eggridera dla bac?
Jak ustawisz protocol na auto to też ci nie działa?
Gdzie kupowałeś eggridera dla bac?
Jak ustawisz protocol na auto to też ci nie działa?
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Według tego eggrider jest w pełni kompatybilny z cycem
https://manual.eggrider.com/compatibility/#cyc-motor
https://manual.eggrider.com/compatibility/#cyc-motor
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Protokół wykrywa automatycznie ale nie odczytuje i nie zapisuje poprawnie wszystkich parametrów. Nie dział również zmiana trybów sport/eco.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Kupowałeś z oficjalnej strony czy z np. fasterbikes.eu?
Ja bym odrazu pisał do eggridera. Jak to skonfigurować.
A co działa? Prędkość działa? Napięcie na akumulatorze wykrywa? Zlicza poprawnie dystans? Poziomy wspomagania działają? Moc silnika i natężenie są poprawnie wyświetlane? Jestem ciekaw bo również przymierzam się to eggridera.
Ja bym odrazu pisał do eggridera. Jak to skonfigurować.
A co działa? Prędkość działa? Napięcie na akumulatorze wykrywa? Zlicza poprawnie dystans? Poziomy wspomagania działają? Moc silnika i natężenie są poprawnie wyświetlane? Jestem ciekaw bo również przymierzam się to eggridera.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Ok. Już chyba rozkminiłem gdzie się to zmienia. Te zmiany należy wprowadzić w pliku konfiguracyjnym .xml.
Jutro ci napiszę co i jak.
Jutro ci napiszę co i jak.
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Temat chyba opanowany. Nie potrzeba nic zmieniać w ustawieniach. Sugerowałem się błędnymi odczytami z aplikacji CYCMOTOR. Zanim podepniemy Eggrider nalży całą konfigurację przerowadzić z aplikacji dostarczonej przez producenta silnika. Po podłączaniu nowego wyświetlacza protokół wykrywany jest automatycznie. Po konfiguracji Eggrider cześć ustawień jest nadpisywana w kontrolerze tymczasowo co wprowadziło mnie w błąd. Jeżeli używamy licznik Eggrider to nie powinniśmy używać do konfiguracji aplikacji CYCMOTOR. Konfigurację parametrów nie dostępnych z Eggrider można wykonać po podłączeniu oryginalnego wyświetlacza lub uruchomieni sterownika przez zworę.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
A zrób tak jak oni chcą
1) Domyślny plik konfiguracyjny jaki dostałem od CYC'a (akumulator 48V)
https://www.mediafire.com/file/ebcpv06m ... 2.xml/file
2) Otwórz go w notatniku (polecam notepad++)
3) Zmień te wartości
wartość Network gains wywnioskowałem z tego posta
https://support.accelerated-systems.com/KB/?p=1835
4) Zapisz plik pod nową nazwą i prześlij na telefon
5) Zaimportuj plik za pomocą aplikacji CYCowskiej
1) Domyślny plik konfiguracyjny jaki dostałem od CYC'a (akumulator 48V)
https://www.mediafire.com/file/ebcpv06m ... 2.xml/file
2) Otwórz go w notatniku (polecam notepad++)
3) Zmień te wartości
wartość Network gains wywnioskowałem z tego posta
https://support.accelerated-systems.com/KB/?p=1835
4) Zapisz plik pod nową nazwą i prześlij na telefon
5) Zaimportuj plik za pomocą aplikacji CYCowskiej
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5898
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
z tych nowosci to wygląda że wcześniejsze wersje to były jakieś bety ...szkoda że nie pokazała jak teraz brzmi bom ciekaw
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
W następnym filmiku będzie demonstracja. Tak na marginesie to mój CYC X1 STEALTH po przejechaniu prawie 1000 km już nie wydaje aż irytujących wysokich tonów. Podobne opinie czytałem u innych użytkowników. Nie jest to dla mnie żaden problem i kompletnie mi to nie przeszkadza że coś tam słychać.
Ps. nie beta ,a normalny postęp. Coś czego raczej nie zobaczysz u Bafanga czy TSDZ2. Ci tam będą klepać ciągle to samo aż do końca świata.
Ps. nie beta ,a normalny postęp. Coś czego raczej nie zobaczysz u Bafanga czy TSDZ2. Ci tam będą klepać ciągle to samo aż do końca świata.
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Zmieniłem ustawienia jak podałeś. Nie widzę żadnej różnicy w działaniu. Wszystko działa poprawianie na standardowych ustawieniach i tych wskazanych powyżej.Atak_Snajpera pisze: ↑08 wrz 2022, 10:50A zrób tak jak oni chcą
1) Domyślny plik konfiguracyjny jaki dostałem od CYC'a (akumulator 48V)
https://www.mediafire.com/file/ebcpv06m ... 2.xml/file
2) Otwórz go w notatniku (polecam notepad++)
3) Zmień te wartości
wartość Network gains wywnioskowałem z tego posta
https://support.accelerated-systems.com/KB/?p=1835
4) Zapisz plik pod nową nazwą i prześlij na telefon
5) Zaimportuj plik za pomocą aplikacji CYCowskiej
PS. Czy jest opis wszystkich parametrów widocznych w pliku xml. Jest tego kilka razy więcej niż w aplikacji?
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Skoro wszystko działa to po co oni zawracają tyłek tymi ustawieniami w manualu dla ASI? Dziwne.
Co do ustawień to nie znalazłem. Wiem że jest dedykowana aplikacja BACdoor na Androida ale wymaga ona autoryzacji. Czytaj jest ona przeznaczona dla tzw. OEMowców ,a nie użytkowników końcowych.
Co do ustawień to nie znalazłem. Wiem że jest dedykowana aplikacja BACdoor na Androida ale wymaga ona autoryzacji. Czytaj jest ona przeznaczona dla tzw. OEMowców ,a nie użytkowników końcowych.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Jak ktoś myślał o kupnie np. x1 stealth to teraz jest dobry czas bo mają wyprzedaż. Za 740 USD jest do wyrwania podstawowy zestaw.
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Krótkie podsumowanie walki z ustawieniami. Od nowości miałem wrażenie że za każdym razem moje wspomaganie działa inaczej nie zmieniając ustawień. Następnie nie za każdym razem działało wspomaganie i trzeba było restartować kontroler aż do skutku. Miesiąc temu otrzymałem nowy suport i po wymianie wszystkie moje problemy zniknęły . Włącza się za każdym razem i odczucie wspomagania jest identyczne. Mo obecny .xml i wyświetlacz eggrider v2.
- Załączniki
-
- EGGrider_1_bac855_36v_800W_10Nm.zip
- (6.33 KiB) Pobrany 114 razy
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Szkopy już mają CYC PHOTON. Premiera gdzieś w październiku.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5898
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
nooo ten talerz to mi się nie podoba ...mam nadzieję że zębatka zbiorcza będzie mniejsza z obudową...bo taki placek to nie robi ...
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Mnie bardziej interesuje jak to wygląda od środka. Bo jeśli władowali tam przekładnie planetarną na plastikowych zębatkach to będzie słabo jeśli chodzi o trwałość.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5898
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
ach ta legenda metalu....śpieszę wyjaśnić że są już tworzywa o lepszych parametrach niż metale w danych zastosowaniach . zwłaszcza gdzie zamiast pozrywanych wałów masz w razie awarii do wymiany jedną zębatke ...żeby nie wspominać o głośności czy mniejszym zapotrzebowaniu na smarowanie
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5898
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
mówię o każdej przekładni gdzie zamiast metalu używa się tworzyw.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Zastanawiam się nad kupnem tzw. Chain guide (prowadnicy do łańcucha) bo coś za często mi spada łańcuch ostatnio. A jak spadnie to potrafi się dosyć mocno zablokować miedzy ramą a obudową silnika.
Na aliexpress jest tego trochę i teraz zastanawiam się co wybrać. To wygląda obiecująco
https://pl.aliexpress.com/item/40000487 ... DstnaZ0Hel
Używa ktoś z was czegoś takiego z CYC'em?
Na aliexpress jest tego trochę i teraz zastanawiam się co wybrać. To wygląda obiecująco
https://pl.aliexpress.com/item/40000487 ... DstnaZ0Hel
Używa ktoś z was czegoś takiego z CYC'em?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5898
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Wczoraj jak wracałem z roboty to znowu mi wyskoczył. Wystarczyło trochę dynamiczniej zeskoczyć z krawężnika. Tak czy siak problem wyskakującego łańcucha mam już rozwiązany. Prowadnica z aliexpress wchodzi na styk. Jest jakiś ~1mm odstępu od łańcuchów.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
A miałeś taki problem?maglo18 pisze: ↑13 wrz 2022, 15:04Krótkie podsumowanie walki z ustawieniami. Od nowości miałem wrażenie że za każdym razem moje wspomaganie działa inaczej nie zmieniając ustawień. Następnie nie za każdym razem działało wspomaganie i trzeba było restartować kontroler aż do skutku. Miesiąc temu otrzymałem nowy suport i po wymianie wszystkie moje problemy zniknęły . Włącza się za każdym razem i odczucie wspomagania jest identyczne. Mo obecny .xml i wyświetlacz eggrider v2.
Taki komunikat mi zawsze wyskakuje jak włączam lub zmieniał profil z OFFROAD/SPORT na ROAD/ECO i vice versa. Wszystko inne zdaje się działać prawidłowo. Poziomy wspomagania, limity mocy ,prędkości , napięcie akumulatora itd itp.
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 25 lut 2022, 13:39
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
Masz dokładny komunikat. Muszisz w aplikacji , zakładka "Asi settings" skonfigurować ustawienia i kliknąć "Write". Miałem to samo na początku.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: CYC Motor X1 STEALTH BAC855 konfiguracja wspomagania
To wiem. Wstępnie miałem to ustawione. Zrób screenshota i pokaż mi co tam ustawiłeś. Ja narazie mam tyle. Reszty nie rozumiem.