Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Proponuje kupić zestaw z silnikiem v3, z przekładnią
np
https://pl.aliexpress.com/item/10050020 ... hweb201603_
np
https://pl.aliexpress.com/item/10050020 ... hweb201603_
- equid
- Forumowicz
- Posty: 783
- Rejestracja: 26 mar 2018, 13:36
- Lokalizacja: zory
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Z gamy qs138, v3 to przeskok, w tym roku robiłem projekty na v1 v2 i v3 i zdecydowanie v3 zamiata wszytko, nawet dzbany pokroju goldemotor 10kw
Ostatnio zmieniony 21 maja 2021, 17:42 przez tas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lip 2021, 8:56
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Jesteś w stanie nadal ogarniąć te akumlatory?
Jeśli tak to w jakiej cenie?
Jeśli tak to w jakiej cenie?
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Sprzedałem te aku... razem z silnikiem 138 i kupiłem 138v3 plus votol em 200
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 mar 2021, 20:23
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Witam, i co słychać z projektem.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Letnia przerwa budowlana dobiega końca więc projekt wraca na piedestał, z powodu wielkości votola 200 podjąłem decyzję o przespawaniu ramy, zasadniczo mogę powiedzieć poraz kolejny że trzeba było robić ma aluminiowej Hondzie bo tam wszystko się mieści... Ale skoro już mam bazę nie bardzo chce mi się ją sprzedawać i tracić koleje pieniądze.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 07 mar 2021, 20:23
- Lokalizacja: Zabrze
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Porządna konstrukcja, kontroler robi wrażenie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 12:39
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
I jak z Yamaszką, dzieje się coś ?
Propo aluminiowej ramy, to może o by się zmieściło wszystko ale byś jej tak nie przespawal szybko w razie potrzeby
Propo aluminiowej ramy, to może o by się zmieściło wszystko ale byś jej tak nie przespawal szybko w razie potrzeby
- hetm4n
- Forumowicz
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 lip 2019, 16:20
- Lokalizacja: BYTOM
- Kontakt:
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
A ja mam pytanie takie. Silnik jest w środku, kolo na wahaczu. Czy niema problemu z naprężeniem paska/lancucha? Nietrzeba stosowac napinacza jakiegos? Gdy wahacz idzie w gore łancuch sie luzuje (silnik naciagnie) zaś jak opada w dol to koło naciaga ten łańcuch, ciagnie go sila w przeciwnym kierunku do obrotów jesli sie niemyle, nie upośledza to pracy zawieszenia?
mongoose teocali 2014 TSDZ2 750W oraz Dartmoor primal 2017 BBS02 750W (od 22r hub XF15C)
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Witam. Ten rok nie jest najlepszy jeśli chodzi o pewne sprawy. Miałem inne projekty między innymi dźwig sterowany z pilota i budowę domu która jest w trakcie, niestety pogoda w Beskidach tragiczna.
Na szczęście projekt motocykla jest na etapie w którym już jeździ, wczoraj było Skrzyczne jeśli chodzi o baterie to aktualnie mam 20s 20p vtc5a. 52ah 72v. Po dwóch godzinach rekreacyjnej wręcz emeryckiej jazdy voltomierz wskazał 76v. Czyli zostało około 2/3 baterii.
Na szczęście projekt motocykla jest na etapie w którym już jeździ, wczoraj było Skrzyczne jeśli chodzi o baterie to aktualnie mam 20s 20p vtc5a. 52ah 72v. Po dwóch godzinach rekreacyjnej wręcz emeryckiej jazdy voltomierz wskazał 76v. Czyli zostało około 2/3 baterii.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2022, 11:30 przez Pandzel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 lis 2019, 0:39
Re: Elektryczny KTM, Projekt Yamaha Yz 250, qs 138 70h mid z turbo zasięgiem.
Jeśli o to pytasz, rozwiązanie jest dokładnie takie jak oryginalnie w motocyklach. Też tak jest silnik i też tak samo łamie się na wahaczu. Gdyby zastosować pasek to nie ma prawa działać. Ale łańcuch się "kotwi" w zębatce nawet luźny więc zawsze działa.hetm4n pisze: ↑22 sie 2022, 8:14A ja mam pytanie takie. Silnik jest w środku, kolo na wahaczu. Czy niema problemu z naprężeniem paska/lancucha? Nietrzeba stosowac napinacza jakiegos? Gdy wahacz idzie w gore łancuch sie luzuje (silnik naciagnie) zaś jak opada w dol to koło naciaga ten łańcuch, ciagnie go sila w przeciwnym kierunku do obrotów jesli sie niemyle, nie upośledza to pracy zawieszenia?