Rower dla dostawcy
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 lip 2022, 20:25
Re: Rower dla dostawcy
Zdecydowałem się na zakup roweru na pasku Gates i z piastą planetarną (jeżdżę już na nim od 2tyg i była to świetna decyzja) jako podstawę do konwersji (głównie ze względów ekonomicznych, z takim napędem nic praktycznie nie trzeba robić i żadne warunki mu nie straszne szczególnie sól zimą). Także teoretycznie najlepsza opcja montażu silnika czyli w tylnim kole odpada, ale tak jak pisze dużo bardziej zależało mi na to aby mieć tego typu napęd niż umiejscowienie silnika na tyle. Pozostaje opcja z silnikiem na przodzie lub centralnym, przy czym z centralnym raczej byłoby za dużo zabawy, więc chyba zdecyduję się na silnik w przednim kole. Byłem dziś w serwisie obok, który zajmuje się przeróbkami rowerów i właśnie tam też polecili mi, że do moich zastosowań w takim rowerze lepszy będzie silnik w przednim kole, aby nie naruszać samego napędu roweru i będzie też taniej. I teraz dochodzimy do najważniejszej kwestii czyli jaki typ silnika. Wiem, że większość osób tu polecała bardziej bezprzekładniowy, głównie ze względu na bezawaryjność. Sam jednak szczerze mówiąc skłaniam się ku przekładniówce, bo jej charakterystyka dużo bardziej mi odpowiada, czyli przede wszystkim waga, bezoporowość, lepsze ruszanie. W serwisie powiedzieli mi to samo i mówili, że wiele takich silników montują i nie ma problemów, trzeba tylko robić przegląd(koszt 140zł) co 6000km, aby nasmarować silnik (w moim przypadku byłoby tu mniej więcej co pół roku). Wiadomo, że to co mówią w serwisie a jak jest to mogą być dwie różne rzeczy, ale biorąc wszystko pod uwagę jednak zdecyduję się na przekładniówkę, akceptując jej największą wadę czyli możliwość częstszych awarii. Inna sprawa, że w przód chyba lepiej nie ładować zbyt mocnych silników, więc tym bardziej u mnie sprawdzi się przekładniówka myślę.
Teraz chciałbym jeszcze raz zapytać was o poradę. W serwisie konwersję wycenili na 3700zł z robocizną. Silnik mxus XF15C 350W z kontrolerem zewnętrznym + bateria bidonowa 36V 15Ah na ogniwach LG. Silniki sprowadzają z Niemiec jeśli ma to znaczenie. Gwarancja rok na baterię i dwa lata na zestaw. Na google mają same pozytywne opinie (TSL e-Bike, 74 opinie i same 5). Jeśli przyszedłbym z własnym zestawem tylko do montażu to robocizna 350zł. Teraz pytanie do Was czy opłaca się przerabiać u nich czy wybrać coś samemu (co konkretnie?) a im zlecić tylko przeróbkę? Jeśli ma to znaczenie to załączam też zdjęcie samego roweru.
Teraz chciałbym jeszcze raz zapytać was o poradę. W serwisie konwersję wycenili na 3700zł z robocizną. Silnik mxus XF15C 350W z kontrolerem zewnętrznym + bateria bidonowa 36V 15Ah na ogniwach LG. Silniki sprowadzają z Niemiec jeśli ma to znaczenie. Gwarancja rok na baterię i dwa lata na zestaw. Na google mają same pozytywne opinie (TSL e-Bike, 74 opinie i same 5). Jeśli przyszedłbym z własnym zestawem tylko do montażu to robocizna 350zł. Teraz pytanie do Was czy opłaca się przerabiać u nich czy wybrać coś samemu (co konkretnie?) a im zlecić tylko przeróbkę? Jeśli ma to znaczenie to załączam też zdjęcie samego roweru.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Rower dla dostawcy
w tej cenie mała bateria moim zdaniem . ja bym szukał bidonu 9p z możliwością sterownika w podstawie i do tego jakiś silnik 500w i przekładnia . ważne żeby ten silnik był lekki
https://bolt-ebike.pl/zestaw-do-konwersji-bolt-e-250w
jak już będziesz robić to przednie koło to rozważ
https://bolt-ebike.pl/zestaw-do-konwersji-bolt-e-250w
jak już będziesz robić to przednie koło to rozważ
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 lip 2022, 20:25
Re: Rower dla dostawcy
Faktycznie ten silnik do którego link wysłałeś jest aż 2kg lżejszy od mxusa, co jest bardzo na plus. Pytanie tylko czy ten bolt to dobra firma i chyba sami nie produkują silników, więc ciekawe jaki to dokładnie silnik. I zastanawiam się czy nie lepiej 350w, żeby silnik miał jeszcze jakąś rezerwę mocy, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo przegrzania. A w ich ofercie nie widzę takiego. Jednak największa wątpliwość to jakiej jakości są te ich silniki, bo mxusy wiem że są sprawdzone.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Rower dla dostawcy
zadzwoń do gościa i weź na gwarancji . jako konsument masz 24 mce . może poda namiary na klientów to popytasz . ten silnik na bank jest do kupienia na aliex lub na alibabie
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 lip 2022, 20:25
Re: Rower dla dostawcy
Cały czas szukam informacji o tym silniku z Bolta 250W, ale nic nie mogę znaleźć, a sklep cały czas mi odpowiada, że to ich firmowy silnik. Czy ktoś może się podzielić wiedzą o tym silniku czy nie ma sensu ryzykować i iść w sprawdzonego Mxusa, który jednak waży 2kg więcej?
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Rower dla dostawcy
Zastanów się dlaczego silnik jest cięższy, przecież nie na złość to producenci robią.
Więcej miedzi, większe koła zębate, większe łożyska, większe osie, większe sprzęgła magnesy zwyczajnie większa wytrzymałość = dłużej jeździsz, więcej możesz wymagać i więcej oczekiwać. Jako dostawca Ty sam będziesz robić w 2-3 miesiące ROCZNY przebieg typowego użytkownika ebajka.
Już to widzę, jak się cieszysz i nam na forum opisujesz, kiedy Ci się jakiś malutki silnik rozkraczy po 4k km, masz przestój w pracy, straty czasu, musisz szukać części zamiennych, których nie ma nigdzie, siedzieć w garażu, naprawiać ALE cieszysz się, że silnik ważył 2kg mniej Ty + rower + ewentualny ładunek = np 130kg czy więcej ALE 2kg zaoszczędzone Super
Więcej miedzi, większe koła zębate, większe łożyska, większe osie, większe sprzęgła magnesy zwyczajnie większa wytrzymałość = dłużej jeździsz, więcej możesz wymagać i więcej oczekiwać. Jako dostawca Ty sam będziesz robić w 2-3 miesiące ROCZNY przebieg typowego użytkownika ebajka.
Już to widzę, jak się cieszysz i nam na forum opisujesz, kiedy Ci się jakiś malutki silnik rozkraczy po 4k km, masz przestój w pracy, straty czasu, musisz szukać części zamiennych, których nie ma nigdzie, siedzieć w garażu, naprawiać ALE cieszysz się, że silnik ważył 2kg mniej Ty + rower + ewentualny ładunek = np 130kg czy więcej ALE 2kg zaoszczędzone Super
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 lip 2022, 20:25
Re: Rower dla dostawcy
No i Tas mnie przekonał, nie ma co faktycznie ryzykować, aby zaoszczędzić te parę kg. Zdecyduje się chyba w takim razie na mxusa XF15F z Nexuna i baterie od Mg Volt, bo z tego co czytałem to dwie najbardziej sprawdzone firmy. Dzięki wszystkim za porady i pomoc, teraz moja wiedza już jest dużo większa i już wiem na co się zdecydować. Jeszcze tylko pytanie, lepiej sterownik zewnętrzny czy zabudowany w szynie baterii? Oraz do takiego silnika bateria lepiej 36v czy 48v?
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Rower dla dostawcy
Najlepiej jest miec sterownik zewnetrzny
36v prawdopodobnie da Ci z rok dluzej dzialania aku ( ma wiecej p) kosztem nizszej predkosci max wiec ma to pewien sens finansowy, zasieg na 36 i 48 jest prawie taki sam
36v prawdopodobnie da Ci z rok dluzej dzialania aku ( ma wiecej p) kosztem nizszej predkosci max wiec ma to pewien sens finansowy, zasieg na 36 i 48 jest prawie taki sam
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 lip 2022, 20:25
Re: Rower dla dostawcy
W takim razie wezmę 36V, bo bardziej zależy mi na dłuższej żywotności niż prędkości, rozumiem że do 30km/h w takiej konfiguracji mnie wspomoże czy raczej trochę mniej? Jeśli tyle, to jest to dla mnie zadowalające. Widzę, że w sklepie mgvolt jest tylko jeden akumulator w ofercie na 36V, a konkretnie to ten: https://mgvolt.pl/produkt/akumulator-bi ... 0ah-21700/
Zastanawiam się jeszcze na ile zasięgu mi starczy ten akumulator, wiadomo, że to zależy od wielu rzeczy, ale czy mniej więcej na około 80km, przy średnim wspomaganiu i jeździe bez manetki powinno starczyć? Moja waga to 72kg, jeśli ma to znaczenie, a teren raczej płaski z niewielką ilością przewyższeń(jak to w mieście). I Waszym zdaniem lepiej na ogniwach Samsung ten aku czy LG?
Zastanawiam się jeszcze na ile zasięgu mi starczy ten akumulator, wiadomo, że to zależy od wielu rzeczy, ale czy mniej więcej na około 80km, przy średnim wspomaganiu i jeździe bez manetki powinno starczyć? Moja waga to 72kg, jeśli ma to znaczenie, a teren raczej płaski z niewielką ilością przewyższeń(jak to w mieście). I Waszym zdaniem lepiej na ogniwach Samsung ten aku czy LG?
-
- Forumowicz
- Posty: 128
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Rower dla dostawcy
mało, powinieneś kupić 36V 25Ah lub 48V 20Ah jako odpowiednik
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Rower dla dostawcy
Bez przesady Skoro 68 latek po dwóch zawałach na baterii 36 V, 7.8 Ah / 260 Wh jest w stanie na PAS mieć zasięg powyżej 60 km, to tym bardziej na 20 Ah / 720 Wh po Krakowie da się to osiągnąć.
Dla przykładu, dokładnie opisany 90 km przejazd na Yoch 500 wat i baterii 700 Wh z trzema "górami" po drodze.
viewtopic.php?p=71811#p71811
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Rower dla dostawcy
Temat jest "rower dla dostawcy" a nie "rower dla emeryta po 2 zawałach"
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 128
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
Re: Rower dla dostawcy
Yoch to centralny, inna bajka jeśli chodzi o zużycie kWh/1km, do huba. Dla porównania na BBSHD na tej baterii 1090wh robiłem nawet 120km, prędkości 28-35km/h. Ten sam rower i bateria silnik XF15, przy jeździe 30-35km/h robiłem już góra 85-90km w takim samym terenie. Na 720wh przy jeździe nie emeryckiej 70km w mieście jak uda się wyciągnąć to będzie dobrze. Mi się więcej na podobnym pakiecie przy XF15 w użytkowaniu typowo miejskim, czyli ruszam,staje co kilkaset metrów nie udaje wyciągnąć. Średnie moce pobierane 300-450W.tkoko pisze: ↑07 paź 2022, 13:34Bez przesady Skoro 68 latek po dwóch zawałach na baterii 36 V, 7.8 Ah / 260 Wh jest w stanie na PAS mieć zasięg powyżej 60 km, to tym bardziej na 20 Ah / 720 Wh po Krakowie da się to osiągnąć.
Dla przykładu, dokładnie opisany 90 km przejazd na Yoch 500 wat i baterii 700 Wh z trzema "górami" po drodze.
viewtopic.php?p=71811#p71811
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Rower dla dostawcy
teren "płaski" dwie małe zmiany wysokości.SzczepanW2 pisze: ↑07 paź 2022, 14:11.......... Yoch to centralny, inna bajka jeśli chodzi o zużycie kWh/1km, do huba. .............
* Yoch (MID), Wenecka 190 m; przełożenie 44/25T; 2.8 Wh / 33 s, 21.0 km/godz, ~290 Wh/godz / 14 Wh/km
* DXF + GT (HUB), Wenecka 190 m; (HUB) 3.0 Wh / 33 s, 21.0 km/godz, ~330 Wh/godz / 16 Wh/km
* Moon + GT (MID, Wenecka 190 m; przeł. 48/14T; 3.0 Wh / 32 s, 21.0 km/godz, ~330 Wh/godz / 16 Wh/km
* Trendl + GT (MID), Wenecka 190 m; przeł 58/18T; 4.2 Wh / 32 s, 21.0 km/godz, ~470 Wh/godz / 23 Wh/km
* Trotter (HUB), Wenecka 190 m; 2.8 Wh / 33 s, 21 km/godz, - ~290 Wh/godz / 14 Wh/km
górka, wg Google 240 m, przewyższenie 11 m (4,5%), wg mapy.cz 230m, przewyższenie 24 m (to raczej żart)
* Yoch (MID), Piasta 240 m; "PAS 9", przełożenie 51/13T; 6.5 Wh / 47 s, 18.0 km/godz, ~500 Wh/godz / 28 Wh/km
* DXF (HUB), Piasta 240 m; "PAS 9", (HUB) 5.8 Wh / 44 s, 20.0 km/godz, ~470 Wh/godz / 24 Wh/km
* Moon (MID), Piasta 240 m; "PAS 9", przełożenie 48/24T; 6.0 Wh / 48s, 18 km/g, ~390 Wh/godz / 22 Wh/km
* Trendline (MID), GT 20A; przełożenie 58/18T; 7.7 Wh / 53 s, 16 km/g, ~520 Wh/godz / 33 Wh/km
Jak widać na powyższych testach, to czy "wygra" HUB czy MID zależy od zestawu rower/silnik a nie od HUB czy MID.
Yoch to góral z kołami 26" z MID 500 wat, DXF to składak z kołami 16" z HUB 250 wat, Moon to składak z kołami 20" z MID 250 wat, Trendline to składak z kołami 12" z MID 250 wat, Trotter to góral z kołami 24" z HUB 500 wat.
Ostatnio zmieniony 08 paź 2022, 7:32 przez tkoko, łącznie zmieniany 1 raz.
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Rower dla dostawcy
Obserwuję rowery firmowe różnych dostawców. Midy są tam rzadkością. Ale za to konstrukcja ram, bagaznika jest solidna . Do tego wymienne pakiety aku. Zatem to są rowery ktore jednak ciężko pracują bo jeżdżą wiele godzin, b.czesto są stawiane i zabezpieczane w czasie doręczenia itp.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 lip 2022, 20:25
Re: Rower dla dostawcy
Panowie a wie ktoś może coś na temat firmy Raptor E-bajk? Też mają w ofercie baterie bidonowe i właśnie mają 24,5ah taką: http://www.raptore-bajk.pl/index.php/pr ... 36v-245ah/
A i waga fajna, bo taka sama jak w MG Volt 20ah.
Tylko czy ktoś może ich polecić?
A i waga fajna, bo taka sama jak w MG Volt 20ah.
Tylko czy ktoś może ich polecić?
-
- Forumowicz
- Posty: 128
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 22:03
Re: Rower dla dostawcy
Można brać w ciemno, porządna firma. Brałem już kilka ładnych sztuk baterii i bez zarzutu. Oferta Raptora jest również tutaj na forum z pewnym rabatem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 lip 2022, 20:25
Re: Rower dla dostawcy
Ostatecznie zamówiłem Mxusa xf15 z Nexuna i baterię 36v 25ah z MG Volt. Zestaw wczoraj zamontowany i póki co jestem mega zadowolony. Rower wcale nie jest ciężki, czego się obawiałem (około 22kg) i nawet z wyłączonym wspomaganiem jedzie się dobrze(choć pewnie na dłuższą metę mogłoby się to odczuć). Na razie jeżdżę głównie na 1-2 poziomie wspomagania i z okazjonalnym użyciem manetki jest to dla mnie wystarczające. 4 i 5 nawet jeszcze nie testowałem
Także chciałbym wszystkim podziękować za pomoc w wyborze, warto było zdobyć wasze opinie o wiedzę na ten temat.
Także chciałbym wszystkim podziękować za pomoc w wyborze, warto było zdobyć wasze opinie o wiedzę na ten temat.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lis 2022, 2:38
Re: Rower dla dostawcy
Podpinam sie pod temat bo tez jestem na etapie zakupu roweru elektrycznego do pracy jako dostawca.
Chcialbym miec baterie w skrzynce i tutaj mam 2 pytania.
1. Baze pod konwersje chce kupic nowa - jako ze calosciowo chcialbym sie zmiescic w okolicach 10k i mam 193cm wzrostu to zapewne bedzie to jakis hardtail 29er.
Czy sa jakies preferowane modele ze wzgledu na geometrie/budowe ramy? Obstawiam, ze tworcy skrzynek maja juz jakies swoje gotowe matryce pod popularniejsze modele, czy tez preferencje itp. co moze mi zaoszczedzic troche kosztow jak i czasu jesli sie do nich dostosuje.
2. Czy w okolicy Poznania znajduja sie jacys specjalisci od ebikow, ktorzy zgodnie ze sztuka przeprowadzaja konwersje wlacznie z wykonaniem skrzyni?
Chcialbym miec baterie w skrzynce i tutaj mam 2 pytania.
1. Baze pod konwersje chce kupic nowa - jako ze calosciowo chcialbym sie zmiescic w okolicach 10k i mam 193cm wzrostu to zapewne bedzie to jakis hardtail 29er.
Czy sa jakies preferowane modele ze wzgledu na geometrie/budowe ramy? Obstawiam, ze tworcy skrzynek maja juz jakies swoje gotowe matryce pod popularniejsze modele, czy tez preferencje itp. co moze mi zaoszczedzic troche kosztow jak i czasu jesli sie do nich dostosuje.
2. Czy w okolicy Poznania znajduja sie jacys specjalisci od ebikow, ktorzy zgodnie ze sztuka przeprowadzaja konwersje wlacznie z wykonaniem skrzyni?
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Rower dla dostawcy
Skrzynkę się robi zawsze indywidualnie więc obojętnie jaki rower wybierzesz, ważne aby miał mocowanie tylnego koła na hak i szybko zamykacz a nie osie przewlekaną, takiego roweru nie da się przerobić silnikiem w kole.
Skrzynki się zamawia na odległość, nie musisz nigdzie zawozić roweru.
Skrzynki się zamawia na odległość, nie musisz nigdzie zawozić roweru.
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 562
- Rejestracja: 03 maja 2017, 9:37
- Lokalizacja: Kęty
Re: Rower dla dostawcy
Tas, popraw posta gdyż napisałeś tak, że mocowanie na hak jest złe.
Dla pytającego oś musi być na hak nie może być na oś przewlekaną.
Dla pytającego oś musi być na hak nie może być na oś przewlekaną.
Budowa pakietów lion, rowerów elektrycznych (Falcon, vektor, E-kross itp.)
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
Kontakt 513388355
Kilka moich konstrukcji
viewtopic.php?f=30&t=399
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Rower dla dostawcy
Poprawione, dzięki
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Yasiu77
- Moderator
- Posty: 1327
- Rejestracja: 20 mar 2018, 20:17
- Lokalizacja: Szczyrk
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lis 2022, 2:38
Re: Rower dla dostawcy
To znowu ja
Wypatrzyłem Cube Attention z moim zdaniem okej ceną - https://www.bikester.pl/cube-attention- ... d=G1484057
W opisie wyczytałem, że piasty są QR, więc o ile dobrze rozumiem ośka jest otwarta?
Nada się to to pod konwersje ze skrzynką? Cel to jazda 90% miasto, 10% jakieś płaskie leśne szlaki.
Pytałem jeszcze w innych miejscach i zdecydowana większość doradzała mi używanego fulla, ale ciężko znaleźć coś na mój wzrost co nie wymagało by wypadu na drugi koniec kraju, a moja wiedza nie jest na tyle duża żebym był w stanie samemu ocenić stan takiej używki.
Co myślicie? Z góry dzięki!
Wypatrzyłem Cube Attention z moim zdaniem okej ceną - https://www.bikester.pl/cube-attention- ... d=G1484057
W opisie wyczytałem, że piasty są QR, więc o ile dobrze rozumiem ośka jest otwarta?
Nada się to to pod konwersje ze skrzynką? Cel to jazda 90% miasto, 10% jakieś płaskie leśne szlaki.
Pytałem jeszcze w innych miejscach i zdecydowana większość doradzała mi używanego fulla, ale ciężko znaleźć coś na mój wzrost co nie wymagało by wypadu na drugi koniec kraju, a moja wiedza nie jest na tyle duża żebym był w stanie samemu ocenić stan takiej używki.
Co myślicie? Z góry dzięki!
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Rower dla dostawcy
z osia przewlekana to pozostanie Ci tylko jakis mid, a to moim zdaniem powinien byc naped na samym szarym koncu listy wyboru dla roweru dla wymagajacego bezawaryjnosci uzytkownika
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 lis 2022, 2:38
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5887
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice