MID-DRIVE TSDZ2 750W
-
- Forumowicz
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 sty 2020, 19:27
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Co zrobić, żeby po naładowaniu baterii do pełna wyświetlacz pokazywał mi 100%? Mam SW102.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
kalibracja pomiaru napięcia ? dobra bateria / ładowarka ?dronedaron pisze: ↑29 lis 2022, 21:54Co zrobić, żeby po naładowaniu baterii do pełna wyświetlacz pokazywał mi 100%? Mam SW102.
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
To może też ale tak jak ja to analizowałem to silniki nie posiadają RoHS i teoretycznie nie powinno się ich dać sprowadzić legalnie. Mówię o większej ilości i z papierem. Niemcy jednak to robią i podejrzewałem że pod nich robiona wersja sterownika spełnia RoHS i wszystko jest legalnie. Na enerprof jednak informacji, że silnik posiada RoHS nie uświadczysz. Muszą mieć jednak jakiś papier że spełnia to standardy europejskie bo sprzedają to z papierami. Ciekaw jestem jak jest z gwarancją?prozor pisze: ↑25 lis 2022, 10:36Nieprawda. "Podobno" to naziści mają bazę na niewidocznej stronie księżyca. I kosmici są wśród nas.
Ten kontroler co się nie da przeprogramować to specjalna wersja na rynek niemiecki, dla niemieckiego dystrybutora, właśnie po to, żeby niemiecki dystrybutor mógł sprzedawać te silniki spełniając niemieckie normy, czyli 250W/25km/h bez możliwości przeprogramowania na inne parametry. Ot i cała tajemnica, czy też bardziej teoria spiskowa...
Oczywiście silniki sprzedawane przez pswpower (z dostawą z Niemiec) nie mają tych ograniczeń, również te z nowszej wersji "B" ze zmodyfikowaną mechaniką przeniesienia napędu.
Z drugiej strony, Niemcy i ich obostrzenia a silniki bez vatu, cła, certyfikatów, rozsyłane są od nich szerokim strumieniem po całej Europie.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
niewiem... bo te silniki od nich się nie flaszują i raczej są popularne w mniejszej grupie , może jakieś niby firmowe rowery ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 gru 2022, 20:37
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jeszcze raz witam jako nowiciusz.
Przebijam sie od tygodnia przez mase informacji o midzie TSDz2 a konkretnie zachciało mi sie Open Softa.
Nawet już wgrałem jedną z wersji niestety po tym silnik wogóle nie ruszył.
I tutaj dla was mega prośba, mam nadzieje że mi pomożecie. Zainstalowałem już jak mi sie wydaje wszystko co było można ale za boga nie umiem odpalić albo po prostu nie mam odpowiedniego pliku <Parameter Configurator for TSDZ2>.
A że mam póki co, chce zostawić orginalny wyświetlecz XH18 to bez wstępnej konfiguracji nie rusze dalej.
Prosze podeśljcie mi plika z tym programem albo wyjśnijcie co robie źle.
Zainstalowałem program java,
pobrałem plik z githuba javaconfigurator.jar ale nie umiem go uruchomić, nie odpala mi sie żaden konfigurator. Siedze juz któryś dzien i po woli łapie doła.
Przebijam sie od tygodnia przez mase informacji o midzie TSDz2 a konkretnie zachciało mi sie Open Softa.
Nawet już wgrałem jedną z wersji niestety po tym silnik wogóle nie ruszył.
I tutaj dla was mega prośba, mam nadzieje że mi pomożecie. Zainstalowałem już jak mi sie wydaje wszystko co było można ale za boga nie umiem odpalić albo po prostu nie mam odpowiedniego pliku <Parameter Configurator for TSDZ2>.
A że mam póki co, chce zostawić orginalny wyświetlecz XH18 to bez wstępnej konfiguracji nie rusze dalej.
Prosze podeśljcie mi plika z tym programem albo wyjśnijcie co robie źle.
Zainstalowałem program java,
pobrałem plik z githuba javaconfigurator.jar ale nie umiem go uruchomić, nie odpala mi sie żaden konfigurator. Siedze juz któryś dzien i po woli łapie doła.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 gru 2022, 20:37
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zakupiem ST linka i zainstalowałem STM32 ST Link, pobrałem Open Source z Githuba i wgrałem wedługi instrukcji z YT.
Całe szczęscie było tam powiedziane żeby zapisać aktualny soft dlatego szybko udało sie wróci do firmowego softu i rower znowu ożył.
Całe szczęscie było tam powiedziane żeby zapisać aktualny soft dlatego szybko udało sie wróci do firmowego softu i rower znowu ożył.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
instalowałes z javy czy inaczej ? masz na mysli ze ci sie nie uruchamia konfigurator ? czy nie wysyla romu do sterownika ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 gru 2022, 20:37
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
nie uruchamia mi sie plik javaconfigurator.jar. Program Java zainstalowalem wcześniej.
W instrukcji znalazłem że normalnie podwujnum klikiem miało by sie uruchomic.
W instrukcji znalazłem że normalnie podwujnum klikiem miało by sie uruchomic.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 gru 2022, 20:37
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
znalazłem też w instrukcji na githubie że ST Visual Programmer mam zainstalować prosto na C nie w domyślnym co u mnie nie daje sie zrobic. Może tutaj leży problem?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Witam wszystkich jako poczatkujący erowerowiec.
Korzystając z wolnego czasu około świątecznego dokonałem konwersji ROCKRIDERA 500. Założyłem TSDZ2B 750 i pasuje idealnie, tylko lekki szok jakie to maleństwo, ale fajnie bo nie rzuca się w oczy.
Jeden problem i pytanie do Was specjalistów. W zestawie z LCD5 od pswpower manetkę gazu otrzymałem z okrągłą wtyczka podobną lub taka samą jaka jest w pilocie, a powinna być chyba biała prostokątna jak u czujników od hamulca. Czy mogę podłączyć manetkę do kabelka zamiast pilota? bo pasuje. Nie mam jeszcze baterii więc nie chciałbym czegoś spalić jak ją podłączę. Jeżeli miałbym wybierać to jako początkujący wolałbym manetkę zamiast pilota. Zgłosiłem uwagę do pswpower, ale jeszcze nie odpowiedzieli. Pozdrawiam i dziękuję za cenna naukę z lektury na forum. Dzięki wam początki są łatwiejsze.
Korzystając z wolnego czasu około świątecznego dokonałem konwersji ROCKRIDERA 500. Założyłem TSDZ2B 750 i pasuje idealnie, tylko lekki szok jakie to maleństwo, ale fajnie bo nie rzuca się w oczy.
Jeden problem i pytanie do Was specjalistów. W zestawie z LCD5 od pswpower manetkę gazu otrzymałem z okrągłą wtyczka podobną lub taka samą jaka jest w pilocie, a powinna być chyba biała prostokątna jak u czujników od hamulca. Czy mogę podłączyć manetkę do kabelka zamiast pilota? bo pasuje. Nie mam jeszcze baterii więc nie chciałbym czegoś spalić jak ją podłączę. Jeżeli miałbym wybierać to jako początkujący wolałbym manetkę zamiast pilota. Zgłosiłem uwagę do pswpower, ale jeszcze nie odpowiedzieli. Pozdrawiam i dziękuję za cenna naukę z lektury na forum. Dzięki wam początki są łatwiejsze.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tylko że w displayu nie ma okrągłego gniazda? Jest jedno pasujące na krótkim kabelku, ale ono jest teoretycznie od pilota, dlatego pytam.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 lis 2021, 18:59
- Lokalizacja: Wrocław
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Cześć,
Chciałbym "zelektryfikować" silniczkiem tsdz2 swojego hardtaila. Mam jednak wątpliwości co do możliwości zainstalowania silnika w tej ramie. Rower to NS Eccentric Djambo. Czy któryś z użytkowników byłby tak fajny i podał mi ile centymetrów od rury podsiodłowej w najszerszym miejscu zajmuje ta blokada instalowana za rurą podsiodłową i ile centymetrów od początku rury podsiodłowej to miejsce się znajduje ? Mam obawy czy nie nastąpi konflikt z oponą. Druga rzecz to przednia zębatka. Ze względu na szybko rozszerzający się trójkąt tylny w normalnych warunkach maks zębatka przednia to 32t. Coś mi się tam wydaje , że przy tsdz2 odsadzenie zębatki od supportu jest większe i wejdzie większa zębatka. Czy któryś z użytkowników mógłby mi podać ile centymetrów jest od krawędzi rury supportu do zębatki. To by mi chyba wystarczyło żeby się zorientować czy ten silnik wejdzie.
Chciałbym "zelektryfikować" silniczkiem tsdz2 swojego hardtaila. Mam jednak wątpliwości co do możliwości zainstalowania silnika w tej ramie. Rower to NS Eccentric Djambo. Czy któryś z użytkowników byłby tak fajny i podał mi ile centymetrów od rury podsiodłowej w najszerszym miejscu zajmuje ta blokada instalowana za rurą podsiodłową i ile centymetrów od początku rury podsiodłowej to miejsce się znajduje ? Mam obawy czy nie nastąpi konflikt z oponą. Druga rzecz to przednia zębatka. Ze względu na szybko rozszerzający się trójkąt tylny w normalnych warunkach maks zębatka przednia to 32t. Coś mi się tam wydaje , że przy tsdz2 odsadzenie zębatki od supportu jest większe i wejdzie większa zębatka. Czy któryś z użytkowników mógłby mi podać ile centymetrów jest od krawędzi rury supportu do zębatki. To by mi chyba wystarczyło żeby się zorientować czy ten silnik wejdzie.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 lis 2021, 18:59
- Lokalizacja: Wrocław
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ale chyba bez tej fabrycznej blokady za rurą podsiodłową zainstalowałeś czy ja jej nie widzę pop prostu. Snabb ma trochę inaczej za rurką podsiodłową jednak. To jednak full. W wersji eccentric djambo ns postawił na stosunkowo krótki tylny trójkąt przy jednoczesnym zachowaniu możliwości jazdy na oponie 2,8-3,0. Dlatego tam jest bardzo mało miejsca między podsiodłówką , a oponą. Póki co analizuję czy da się włożyć tsdz2 bez kombinowania po prostu.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
oczywiscie w fullach obcinam te blokady a nawet wiecej bo ciasno . ale obstawiam ze w ht tego problemu nie będzie . na oko do snabba wyglądało ze odpuscimy ale zaryzykowalismy i sie okazało ze poszło
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 lis 2021, 18:59
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 lut 2021, 12:12
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 09 lip 2022, 22:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzień dobry,
Pomyślności w Nowym Roku Wszystkim
Panowie próbuje od 2 dni zainstalować sttool, wg instrukcji ma byc bezpośrednio na dysku c, niestety pod koniec pojawia się komunikat, że nie można zmodyfikować jakiegoś pliku ponieważ jest tylko do odczytu, wyłaczyłem już kilka opcji ale i tak pojawia się problem z kolejnym plikiem...
Dziś próbowałem postawić na wirtualnej maszynie ale również poległem... Niestety instalacja w innej lokalizacji nie pozwala mi na zapis parametrów w konfiguratorze java... podpowie ktoś? czy przed instalacją trzeba jakiś wyjątek w defenderze ustawić?
EDIT.
Instalacja w folderze domyślnym, a później cały katalog stelectronics na c:/ i działa )
Wpis dla osób mniej ogarniętych - jak ja haha
Pomyślności w Nowym Roku Wszystkim
Panowie próbuje od 2 dni zainstalować sttool, wg instrukcji ma byc bezpośrednio na dysku c, niestety pod koniec pojawia się komunikat, że nie można zmodyfikować jakiegoś pliku ponieważ jest tylko do odczytu, wyłaczyłem już kilka opcji ale i tak pojawia się problem z kolejnym plikiem...
Dziś próbowałem postawić na wirtualnej maszynie ale również poległem... Niestety instalacja w innej lokalizacji nie pozwala mi na zapis parametrów w konfiguratorze java... podpowie ktoś? czy przed instalacją trzeba jakiś wyjątek w defenderze ustawić?
EDIT.
Instalacja w folderze domyślnym, a później cały katalog stelectronics na c:/ i działa )
Wpis dla osób mniej ogarniętych - jak ja haha
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No i stało się piątek 13stego, nie mogło być inaczej. ((
Cały szczęśliwy pojechałem dzisiaj po baterię z montażem i po podłączeniu error 4 (manetka)
Jak pisałem wcześniej w komplecie z silnikiem otrzymałem manetkę prawdopodobnie od VLCD6 z okrągłą wtyczką. Silnik nie chce ruszyć.
Z PSWpower napisali że doślą poprawna, ale ani widu ani słychu.
Czy jest sposób aby uruchomić silnik bez manetki póki co na oryginalnym sofcie.
A może komuś zalega z białą prostokątną wtyczką do VLCD5, chętnie odkupię. Pzdr.
Cały szczęśliwy pojechałem dzisiaj po baterię z montażem i po podłączeniu error 4 (manetka)
Jak pisałem wcześniej w komplecie z silnikiem otrzymałem manetkę prawdopodobnie od VLCD6 z okrągłą wtyczką. Silnik nie chce ruszyć.
Z PSWpower napisali że doślą poprawna, ale ani widu ani słychu.
Czy jest sposób aby uruchomić silnik bez manetki póki co na oryginalnym sofcie.
A może komuś zalega z białą prostokątną wtyczką do VLCD5, chętnie odkupię. Pzdr.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 09 lip 2022, 22:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak kolega Gregory nie znajdzie to i ja mam nieużywaną mam już OSF i w weekend chce powalczyć z czujnikiem temp także nie będzie mi już potrzebna
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Cześć,
Czy taki luz na zębatce osadzonej na łożysku , tej, do której przykręca się blat, jest ok, czy już coś trzeba wymieniać?
Druga sprawa, czyściłem napęd i polewalem trochę blat woda z butelki. Po rozebraniu w środku tylko smar, wody nie widzę. Jednak gdzieś jest zwarcie, bo po włączeniu systemu z poziomu wyświetlacza, jak system wczyta stan naładowania baterii, to silnik zaczyna pracować bez naciskania na korby. Użycie czujnika hamowania zatrzymuje go ale po zwolnieniu hamulca od razu silnik rusza. Miał ktoś może takie problem po myciu? Dużo razy jeździlem w deszcz i nigdy problemu nie było. Kiedyś rozebrałem silnik oraz mechanizm i uznałem go za wystarczająco szczelny ale jednak gdzies coś musiałem przeoczyć.
Czy taki luz na zębatce osadzonej na łożysku , tej, do której przykręca się blat, jest ok, czy już coś trzeba wymieniać?
Druga sprawa, czyściłem napęd i polewalem trochę blat woda z butelki. Po rozebraniu w środku tylko smar, wody nie widzę. Jednak gdzieś jest zwarcie, bo po włączeniu systemu z poziomu wyświetlacza, jak system wczyta stan naładowania baterii, to silnik zaczyna pracować bez naciskania na korby. Użycie czujnika hamowania zatrzymuje go ale po zwolnieniu hamulca od razu silnik rusza. Miał ktoś może takie problem po myciu? Dużo razy jeździlem w deszcz i nigdy problemu nie było. Kiedyś rozebrałem silnik oraz mechanizm i uznałem go za wystarczająco szczelny ale jednak gdzies coś musiałem przeoczyć.
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Oj to nie jest dobra informacja. Nie chciałbym żeby to było coś gorszego niż brak manetki:)
To znaczy silnik żyje tyko wygląda to tak.
1. Włączam bez podłączonej manetki wyskakuje Error4.
2. Jak nacisnę hamulce z czujnikiem error znika.
3. Po puszczeniu hamulca rower sam startuje jak automat w samochodzie i to nawet z niezła werwą czasami jak bez jeźdźca to może stanąć na koło.
4. Sprawdziłem na dworze z kierowca to jednak taki chwilowy zryw nie ma mocy tak ok 4-5km/h. Idąc obok roweru czuję pulsacyjne lekkie wspomaganie jakby tryb walk tylko nie wiem jak on działa czy płynnie czy właśnie tak skokowo.
5. Jak jadę nie ma wspomagania nie czuje na żadnym z trybów:( dopiero jak zwalniam do 0 to czuć że coś tam lekko ciągnie jak powyżej.
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Poprawka, jest trochę wody. Kurde, zmartwiłem się. Wiele razy jeździło się w deszcz bezproblemowo , woda leciała z niebia i z przedniego koła na silnik i napęd, był spokoj, a dziś butelka z wodą narobiła problemu. I zacząłem się zastanawiać co się stanie kolejnym razem podczas deszczu. Stanie żonie w górach silnik i będzie dupa.
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39
-
- Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 lut 2021, 12:12
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Ja 3 sztuki zmontowałem bez manetek i hamulców i działają bez problemów. Może coś nie tak podłączyłeś?
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A jak odepniesz hamulce to co się dzieje, też jest błąd?Robi68 pisze: ↑13 sty 2023, 20:57Oj to nie jest dobra informacja. Nie chciałbym żeby to było coś gorszego niż brak manetki:)
To znaczy silnik żyje tyko wygląda to tak.
1. Włączam bez podłączonej manetki wyskakuje Error4.
2. Jak nacisnę hamulce z czujnikiem error znika.
3. Po puszczeniu hamulca rower sam startuje jak automat w samochodzie i to nawet z niezła werwą czasami jak bez jeźdźca to może stanąć na koło.
4. Sprawdziłem na dworze z kierowca to jednak taki chwilowy zryw nie ma mocy tak ok 4-5km/h. Idąc obok roweru czuję pulsacyjne lekkie wspomaganie jakby tryb walk tylko nie wiem jak on działa czy płynnie czy właśnie tak skokowo.
5. Jak jadę nie ma wspomagania nie czuje na żadnym z trybów:( dopiero jak zwalniam do 0 to czuć że coś tam lekko ciągnie jak powyżej.
Na bank manetka nie musi być podłączona do prawidłowego działania.
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A jak odepniesz hamulce to co się dzieje, też jest błąd?
Na bank manetka nie musi być podłączona do prawidłowego działania.
[/quote]
Też jest błąd i nie znika. Oj martwi mnie to. Zobaczymy jak przyjdzie manetka od Gregora(dzięki)
mam jeszcze nadzieję że będzie dobrze.
Na bank manetka nie musi być podłączona do prawidłowego działania.
[/quote]
Też jest błąd i nie znika. Oj martwi mnie to. Zobaczymy jak przyjdzie manetka od Gregora(dzięki)
mam jeszcze nadzieję że będzie dobrze.
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Większy luz to łatwiej cewki tensometru mogą się uszkodzić. Który to kilometr? Może warto łożysko jednokierunkowe wymienić.
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dziwna sprawa, znajdź kogoś w okolicy i podepnij inny dobry wyswietlacz, będziesz wiedział czy to wyświetlacz czy kontroler. Nie wróżę że podpięcie manetki coś naprawi.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Zdałem łożysko z zębatka z mechanizmu i sprawdziłem, czy jest luz na nim. Luzu nie ma. Kiedyś to łożysko zmieniałem, około 2 lata temu. Fabryczne szybko złapali luz. Obecnie wychodzi na to , że luz jest między łożyskiem a tensometrem lub tensometr jest luźny. Muszę to sprawdzić dokładnie. Ciężko powiedzieć ile silnik już ma przejechane ale jak na szybko liczę, to między 1500, a 3000 tys. Zębatka na łożysku oraz mała zębatka od silnika są w dobrym stanie, nie widać śladów złego zazębiania między nimi, więc chyba ten luz jest ok. Poprzednie łożysko wymieniłem ponieważ przy podczas pedałowania w części jego zakresu było czuć i słuchać, że żeby źle na siebie zachodzą. Po rozebraniu na samym łożysku było czuć luz. Minusem nowego łożyska jest to, że nie ma uszczelki, które fabrycznie jest między fabrycznym łożyskiem, a pająkiem do blatu korby.
Silnik nie był otwierany przez ostatnie ponad 1000km, może nawet przez 1500.
-
- Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 15 maja 2020, 22:39
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Tak, to smar. Wydaje się być ok. Czytałem, że ludzie mieli problem po wymianie smaru z fabrycznego na inny, hałas i głośna praca silnika. Na tym czerwonym, chodzi ok.
PS. Używam dodatkowo tego smaru jako uszczelniacza i przez ponad 1000km było ok. Chodzi głównie o miejsce między łożyskiem, a pająkiem do blatu korby. Nie mam na boku tego łożyska uszczelki, jak w fabrycznym rozwiązaniu. Smar bardzo dobrze utrudnia przedostawanie się wody i kurzu oraz błota.
U mnie chyba zabrakło serwisu co 100km. Czyszczenie ze starego smaru, czyszczenie uszczelek, smarowanie na nowo i odpowiednie dokręcenie śrubek odpowiedzialnych za docisk wszelkich uszczelek. Niektóre dość lekko się odkręcaly. Również pierścień na suporcie bardzo łatwo wczoraj się odkręcił. Widać z czasem się to wszystko luzuje.
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Chyba znalazłem przyczynę:( To jest wprost niemożliwe, ale jednak piątek 13-stego zadziałał.
Po Waszych postach że powinno działać postanowiłem sprawdzić połączenia i późno w nocy odpiąłem wtyczkę 8pin kontroler-silnik i zauważyłem ślady wody na wtyczce! Jak? Co? Skąd? Niemozliwe???
Dziś rano przypomniałem sobie jak pakowałem wczoraj rower do samochodu, żeby go zawieźć na montaż baterii to zaczynał padać minimalny deszcz.
1 z 10 kropki jaka spadła musiała akurat trafić w gniazdo od strony silnika
Jestem teraz w pracy ale jak wrócę przedmucham, osuszę, ale to już chyba będzie za późno. Pytanie co padło sterownik czy VLCD5?
Error 4 to ponoć sygnalizacja zwartej manetki i jest to blokada żeby rower nie uciekł po włączeniu.
- Gregory
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 maja 2019, 18:21
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
A to pech ... Mam sporo wyświetlaczy vldc5 nowe tyle że mają odcięte wtyczki, więc musiał byś odciąć ze swojego i polutować. Mogę Ci wrzucić jeden do paczki z manetką i sprawdzisz.
Jesli padł wyświetlacz to mi za niego zapłacisz jeśli nie to odeślesz. Co Ty na takie rozwiązanie?
Jesli padł wyświetlacz to mi za niego zapłacisz jeśli nie to odeślesz. Co Ty na takie rozwiązanie?
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Po wysuszeniu złącza w sobotę 14s-tego po 18.15 zaświeciło w końcu i u mnie słońce i silnik ruszył.Robi68 pisze: ↑14 sty 2023, 12:02Chyba znalazłem przyczynę:( To jest wprost niemożliwe, ale jednak piątek 13-stego zadziałał.
Po Waszych postach że powinno działać postanowiłem sprawdzić połączenia i późno w nocy odpiąłem wtyczkę 8pin kontroler-silnik i zauważyłem ślady wody na wtyczce! Jak? Co? Skąd? Niemozliwe???
Dziś rano przypomniałem sobie jak pakowałem wczoraj rower do samochodu, żeby go zawieźć na montaż baterii to zaczynał padać minimalny deszcz.
1 z 10 kropki jaka spadła musiała akurat trafić w gniazdo od strony silnika
Jestem teraz w pracy ale jak wrócę przedmucham, osuszę, ale to już chyba będzie za późno. Pytanie co padło sterownik czy VLCD5?
Error 4 to ponoć sygnalizacja zwartej manetki i jest to blokada żeby rower nie uciekł po włączeniu.
Error 4 poszedł spać i czeka, oby wiecznie na mokre czasy.
Dzięki wszystkim (gregory szczególnie) za pomoc i inspirację.
Jutro pora na wielki test zużycia baterii, oby pogoda dopisała:)
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 09 lip 2022, 22:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Siemanko, mam pytanie dot podłączenia czujnika temp., Pan Marek na filmiku wspimnial że w wersji z przepustnica nie trzeba w płycie dłubać, rozumiem że GND i +5V z innego miejsca pobrać tak? Jeden chyba jest wykorzystany w innej kostce ale to srodkowe pole lutownicze jest wolne.
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Jeśli macie jakiegoś sprawdzony sklep z lm35 to też proszę, kupiłem 3szt z jednego źródła i w temp pokojowej mam -300mV, a przy 100st max +500mV.
Sprawdzajac czujniki zasilanie pobrałem sobie z ładowarki do tel i mam stabilne 5.1V
Będę wdzięczny za podpowiedź.
Jeśli macie jakiegoś sprawdzony sklep z lm35 to też proszę, kupiłem 3szt z jednego źródła i w temp pokojowej mam -300mV, a przy 100st max +500mV.
Sprawdzajac czujniki zasilanie pobrałem sobie z ładowarki do tel i mam stabilne 5.1V
-
- Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 lut 2021, 12:12
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Jak masz przewód 8 pin to wszystkie bierzesz z niego, pomarańczowy (thr)-wyjście LM35, biały +5V i czarny GND. Ja GND dołączyłem do czarnego, a biały 5V i pomarańczowy odciąłem od przewodu i dałem na wtyczkę do czujnika. Jak widać na zdjęciu pozostałe przelutowałem na przewód 6 pin.
Te niby czujniki co kupiłeś podłącz pod 20V to ich szlag trafi od razu, oryginały mają max 35V. Ja kupiłem w TME i są dobre.
Te niby czujniki co kupiłeś podłącz pod 20V to ich szlag trafi od razu, oryginały mają max 35V. Ja kupiłem w TME i są dobre.
- Załączniki
-
- P1040341.2.jpg (195.94 KiB) Przejrzano 5461 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: 09 lip 2022, 22:47
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Dzięki
Nie pomyślałem o TME, a jestem fanem pewnego Pana z YT, który ich mocno zachwala
Którą wersje LM35 najlepiej wybrać?
Nie pomyślałem o TME, a jestem fanem pewnego Pana z YT, który ich mocno zachwala
Którą wersje LM35 najlepiej wybrać?
-
- Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 lut 2021, 12:12
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Takie teoretyczne pytanie: czy wersja TSDZ2 B ze wzgledu na inną budowę mechaniczną jest lepsza np. do zastosowań cargo? Oczywiście w grę wchodzą mody temperaturowe i OSF.
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
-
- Forumowicz
- Posty: 272
- Rejestracja: 03 maja 2017, 22:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
Wersja B ma mniejsze opory przy pedałowaniu bez wspomagania więc jeżeli będziesz tak używał to tak.
-
- Forumowicz
- Posty: 440
- Rejestracja: 18 lis 2018, 20:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: MID-DRIVE TSDZ2 750W
No raczej nie wchodzi w grę pedałowanie bez wspomagania . Chodziło mi o to czy brak sprzęgiełka pod już nie-niebieskim kółkiem jest mocniejsze mechanicznie . Są jakieś foty jak wygląda ten nowy wałek ?
przeróbki na rower elektryczny https://www.elektrorider.pl/
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2
czujnik nacisku Sempu T4, Erider T9, ori Chińskie lub Open firmware Kuteng
także dla dzieci 8-12lat z czujnikiem nacisku. naprawy TSDZ2