Bafang M635 i M435
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Bafang M635 i M435
Strzała.
Witam wszystkich, nowy tu jestem.
Czy wiadomo coś ( data premiery, wejścia do sprzedaży itp,) o tych nowych silnikach z czujnikami nacisku?
https://bafang-e.com/Uploaded/Labels/20 ... 283621.pdf
Jedyne źródło jakie znalazłem to alibaba. https://www.alibaba.com/product-detail/ ... cd9dIWy5WI
Witam wszystkich, nowy tu jestem.
Czy wiadomo coś ( data premiery, wejścia do sprzedaży itp,) o tych nowych silnikach z czujnikami nacisku?
https://bafang-e.com/Uploaded/Labels/20 ... 283621.pdf
Jedyne źródło jakie znalazłem to alibaba. https://www.alibaba.com/product-detail/ ... cd9dIWy5WI
- 2kola
- Forumowicz
- Posty: 278
- Rejestracja: 25 lip 2019, 15:56
Re: Bafang M635 i M435
Ciekawy czy ten czujnik nacisku będzie działał jak należy czy znowu trzeba będzie wgrywać jakieś inne oprogramowanie (tak jak w TSDZ2).
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Bafang M635 i M435
fabryczny tsdz2 dziala okej . w każdym razie te co ja miałem były dobre . myślę że z bafangiem nie będzie źle jeśli wejdzie faktycznie w rynek czujnika nacisku . co prawda ja już myślę o wejściu w integre ale zobaczymy
noi cena taka sobie
noi cena taka sobie
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: Bafang M635 i M435
Zielony jestem w te klocki, dopiero przymierzam się do pierwszej elektryfikacji roweru ale moim priorytetem jest kwestia awaryjności takich urządzeń.
Z racji tego że robię średnio 10 tyś. rocznie zwykłym rowerem to chciałbym jak najmniej grzebać (serwisować) tego typu rzeczy.
Już w zwykłym rowerze to jest tragedia: Raz w roku blat w korbie, 2 razy łańcuch i kaseta do wymiany (nie bawię się w rotację łańcuchami).
Tak czytam o tych mid-drive'ach i wychodzi na to że Bafang jest najmniej problemowy ale do tej pory nie miał silników z czujnikiem tensometrycznym do standardowych ram rowerowych (diy).
Ideałem byłby mid-drive z paskiem Gatesa i pancerną piastą, no ale nie posiadam takiej ramy do tego.
Jeśli te nowe Bafangi trzeba będzie mniej grzebać (naprawiać) niż Tsdz to przełknę nawet dedykowane baterie do nich.
Jest jeszcze podobno coś takiego jak ToSeven, ale dopiero zacząłem o tym czytać.
Z racji tego że robię średnio 10 tyś. rocznie zwykłym rowerem to chciałbym jak najmniej grzebać (serwisować) tego typu rzeczy.
Już w zwykłym rowerze to jest tragedia: Raz w roku blat w korbie, 2 razy łańcuch i kaseta do wymiany (nie bawię się w rotację łańcuchami).
Tak czytam o tych mid-drive'ach i wychodzi na to że Bafang jest najmniej problemowy ale do tej pory nie miał silników z czujnikiem tensometrycznym do standardowych ram rowerowych (diy).
Ideałem byłby mid-drive z paskiem Gatesa i pancerną piastą, no ale nie posiadam takiej ramy do tego.
Jeśli te nowe Bafangi trzeba będzie mniej grzebać (naprawiać) niż Tsdz to przełknę nawet dedykowane baterie do nich.
Jest jeszcze podobno coś takiego jak ToSeven, ale dopiero zacząłem o tym czytać.
- zyggi
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 11 sie 2022, 6:42
Re: Bafang M635 i M435
juz "poprzednik" czyli M625 wymaga ory baterii bo komuniacja idzie po CAN a nie UART
rame mozna przerobic pod pasek, pewnie nie kazda ale obilo mi sie o oczy gdzies na forach ze ludzie juz to praktykowali
rame mozna przerobic pod pasek, pewnie nie kazda ale obilo mi sie o oczy gdzies na forach ze ludzie juz to praktykowali
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: Bafang M635 i M435
Ciekawe że wymieniasz zębatki na korbie już po 10000km. Ja nawet po 8 latach jeżdżenia nie widziałem powodu wymiany czegokolwiek z przodu. Tylko łańcuch po około 2000 km i kaseta po 6000 km. Jestem zaskoczony że kaseta przyjmuje ci nowy łańcuch po 5000 km. Z silnikiem zużycie napędu jest conajmniej 2x szybsze więc również licz się z tym. Toseven dm01 wygląda całkiem pancernie. Poczekaj do wiosny na więcej testów.xpD2 pisze: ↑12 lis 2023, 6:58Zielony jestem w te klocki, dopiero przymierzam się do pierwszej elektryfikacji roweru ale moim priorytetem jest kwestia awaryjności takich urządzeń.
Z racji tego że robię średnio 10 tyś. rocznie zwykłym rowerem to chciałbym jak najmniej grzebać (serwisować) tego typu rzeczy.
Już w zwykłym rowerze to jest tragedia: Raz w roku blat w korbie, 2 razy łańcuch i kaseta do wymiany (nie bawię się w rotację łańcuchami).
Tak czytam o tych mid-drive'ach i wychodzi na to że Bafang jest najmniej problemowy ale do tej pory nie miał silników z czujnikiem tensometrycznym do standardowych ram rowerowych (diy).
Ideałem byłby mid-drive z paskiem Gatesa i pancerną piastą, no ale nie posiadam takiej ramy do tego.
Jeśli te nowe Bafangi trzeba będzie mniej grzebać (naprawiać) niż Tsdz to przełknę nawet dedykowane baterie do nich.
Jest jeszcze podobno coś takiego jak ToSeven, ale dopiero zacząłem o tym czytać.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Bafang M635 i M435
to chyba umiesz jeździć na rowerze . zaskoczę cię - jak będziesz dbać o napęd czyli używać roweru jak roweru ze wspomaganiem a nie motorka to zużycie nie wzrośnie drastycznie a awaryjność też niekoniecznie . umnie np awarie wynikały z mycia silnika karcherem - bardzo niedelikatnego oraz z użyciem niededykowanego smaru w zbyt dużej ilości .xpD2 pisze: ↑12 lis 2023, 6:58Zielony jestem w te klocki, dopiero przymierzam się do pierwszej elektryfikacji roweru ale moim priorytetem jest kwestia awaryjności takich urządzeń.
Z racji tego że robię średnio 10 tyś. rocznie zwykłym rowerem to chciałbym jak najmniej grzebać (serwisować) tego typu rzeczy.
Już w zwykłym rowerze to jest tragedia: Raz w roku blat w korbie, 2 razy łańcuch i kaseta do wymiany (nie bawię się w rotację łańcuchami).
Tak czytam o tych mid-drive'ach i wychodzi na to że Bafang jest najmniej problemowy ale do tej pory nie miał silników z czujnikiem tensometrycznym do standardowych ram rowerowych (diy).
Ideałem byłby mid-drive z paskiem Gatesa i pancerną piastą, no ale nie posiadam takiej ramy do tego.
Jeśli te nowe Bafangi trzeba będzie mniej grzebać (naprawiać) niż Tsdz to przełknę nawet dedykowane baterie do nich.
Jest jeszcze podobno coś takiego jak ToSeven, ale dopiero zacząłem o tym czytać.
ani ja ani moja zona ani nawet nikt komu rower przerobiłem , nie urwał niebieskiego nylona używając rower jako rower ...
a przecież jeździmy na plastelinowym tzdz2 który pier@#li się od patrzenia...
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: Bafang M635 i M435
Miałem na myśli: 1x blat, 2 łańcuchy i 2 kasety.Atak_Snajpera pisze: ↑12 lis 2023, 9:26
Ciekawe że wymieniasz zębatki na korbie już po 10000km. Ja nawet po 8 latach jeżdżenia nie widziałem powodu wymiany czegokolwiek z przodu. Tylko łańcuch po około 2000 km i kaseta po 6000 km. Jestem zaskoczony że kaseta przyjmuje ci nowy łańcuch po 5000 km. Z silnikiem zużycie napędu jest conajmniej 2x szybsze więc również licz się z tym. Toseven dm01 wygląda całkiem pancernie. Poczekaj do wiosny na więcej testów.
Ponieważ jak napisałem: nie rotuję łańcuchów, to zarzynam jeden komplet łańcuch+ kaseta, a potem drugi. Powyciągane łańcuchy zabijają oczywiście też blat korby.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: Bafang M635 i M435
Ja mam inne podejście. Łańcuch za 20-30 zł i wymiana jak tylko dobijam do 1% wyciągnięcia. Dzięki temu kaseta wystarcza na nawet trzy sezony.
Przedniej zębatki 42T nigdy nie wymieniałem. Dopiero jak zainstalowałem CYC STEALTH stara korba i blat poszły w odstawkę.
Przedniej zębatki 42T nigdy nie wymieniałem. Dopiero jak zainstalowałem CYC STEALTH stara korba i blat poszły w odstawkę.
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: Bafang M635 i M435
Wygląda na to że nie potrzeba oryginalnej baterii do tych silników.
Myślę nad: Bafang M435 czy TSDZ8?
Myślę nad: Bafang M435 czy TSDZ8?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Bafang M635 i M435
jeśli bafang chodzi na dowolnej baterii i czujnik nacisku w nim dziala dobrze to mocno zmienia rynek . zamierzasz kupic ?
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: Bafang M635 i M435
Uff... właśnie wróciłem z bagna. Myślałem że sie zapłaczę, dwa razy musiałem wrzucić rower do wody i umyć. Zapchany błotem sakramencko.
No i wiatr, nienawidzę wiatru.
Tak, jeśli Bafang będzie górował nad pozostałymi pancernością i mniejszą awaryjnością. Ale na to potrzeba czasu, testów użytkowników itp.
Chyba że zaryzykuję i zostanę betatesterem.
Jeżdżę z reguły w cięzkich podmoklych terenach, w ciągu 12 lat zniszczyłem 4 rowery.
No i wiatr, nienawidzę wiatru.
Tak, jeśli Bafang będzie górował nad pozostałymi pancernością i mniejszą awaryjnością. Ale na to potrzeba czasu, testów użytkowników itp.
Chyba że zaryzykuję i zostanę betatesterem.
Jeżdżę z reguły w cięzkich podmoklych terenach, w ciągu 12 lat zniszczyłem 4 rowery.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Bafang M635 i M435
no bafang ma najlepsze opinie ze wszystkich konwersji , tzn ja wole tsdz2 ale dlatego ze bafang nie ma czujnika nacisku . jeśli by był bafang z czujnikiem i nie wymagał dedykowanej baterii to tez bym w niego szedł choć teraz już myślę o integrze
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Bafang M635 i M435
słuchałem przy goleniu i przesłyszałem się a mówił o czujniku zmiany biegu. jakby nie było ten silnik wygląda na strasznie wielki
- zyggi
- Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 11 sie 2022, 6:42
Re: Bafang M635 i M435
wg katalogu wazy 5,4 kg
link do katalogu: https://bafang-e.com/Uploaded/Labels/20 ... 283621.pdf
link do katalogu: https://bafang-e.com/Uploaded/Labels/20 ... 283621.pdf
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: Bafang M635 i M435
Dla mnie osobiście, to czy motor waży kg w tą czy w tamtą nie ma znaczenia. I tak całościowo rower zelektryfikowany pod duże zasiegi czyli z dużą baterią będzie swoje ważył.
Oprócz tego jeżdżę z plecakiem ok. 7 kg. W porze roku jak teraz dochodzi "kufajka" i "gumofilce". I tak obładowany taplam się w błocie.
Widzę że te silniki mają ochronę IPX 6. Z ciekawości muszę poszukać jak uszczelniona jest konkurencja.
Oprócz tego jeżdżę z plecakiem ok. 7 kg. W porze roku jak teraz dochodzi "kufajka" i "gumofilce". I tak obładowany taplam się w błocie.
Widzę że te silniki mają ochronę IPX 6. Z ciekawości muszę poszukać jak uszczelniona jest konkurencja.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Bafang M635 i M435
oczywiste że dla kogoś ważna masa a dla innego zasięg czy pojemność cieplna ale mam na myśli że gabarytowo wygląda na wielki
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
-
- Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 10 lis 2023, 10:58
Re: Bafang M635 i M435
Pierwsze wrażenia Jaśka https://www.youtube.com/watch?v=y5hFAhpCijQ
Jasiek zapakował silnik w ramę i się przejechał.
I tu zaczyna się jakaś komedia. Gość, który niby zna się na rzeczy opowiada że niby prawie wszystko OK, że to, że tamto, tylko czujnik nacisku nie działa tak jak trzeba. Mówi że nie chce grzebać w ustawieniach żeby czegoś nie zepsuć. To jakiś żałośny żart jest z jego strony?
Przecież prawie cały ten szum wokół tego motoru jest właśnie z powodu tego cholernego czujnika nacisku, który nie działa tak jak powinien po wyjęciu z pudełka.
Dziwny ten Jasio.
Jasiek zapakował silnik w ramę i się przejechał.
I tu zaczyna się jakaś komedia. Gość, który niby zna się na rzeczy opowiada że niby prawie wszystko OK, że to, że tamto, tylko czujnik nacisku nie działa tak jak trzeba. Mówi że nie chce grzebać w ustawieniach żeby czegoś nie zepsuć. To jakiś żałośny żart jest z jego strony?
Przecież prawie cały ten szum wokół tego motoru jest właśnie z powodu tego cholernego czujnika nacisku, który nie działa tak jak powinien po wyjęciu z pudełka.
Dziwny ten Jasio.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5885
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Bafang M635 i M435
na endlessie pisali ze jakiś gość pogrzebał w ustawieniach i jest dużo lepiej . ale bafang to trochę tragikomedia bo do nowych silników m600 m800 ...jest apka GO+ która umożliwia zmianę ustawien po BT ... ALE ... trzeba mieć display z odpowiednio wysoka wersją bt i jest ponoc tylko jeden ... generalnie bafang się bawi w jakiś smog informacyjny i całość wyglada typowo chinsko śmiesznie amatorsko hgw ... nie dziwię ze jak ktoś jest przy kasie to nawet na te wspaniale produkty nie patrzy