Zazwyczaj mają one menu jak poniżej lub coś podobnego.
U mnie jest 20 pozycji w menu i nie wiadomo co od czegoP00: jasność podświetlenia, poziom 1 jest najciemniejszy, poziom 3 jest najjaśniejszy;
P01: jednostka przebiegu, 0:KM; 1:MILE;
P02: poziom napięcia: 24V,36V, domyślnie 24V;
P03: czas snu: 0-brak snu; Inne liczby to czas snu, zakres: 1-60; Jednostka: minuta;
P04: średnica koła: jednostka jest calowa; Dokładność: 0.1;
P05: liczba magnesów prędkości: zakres: 1-100;
P06: ograniczenie prędkości: zakres 0-100%,100 oznacza nieograniczoną prędkość;
P07: zerowy start, zerowe ustawienie startu, 0: zerowy start; 1: start bez zera;
P08: miękki start, ustawienie twardego startu, 0: twardy start,1: miękki start;
P09: automatyczny rejs, 0: anuluj funkcję rejsu, 1:auto-cruise rozpoczyna się po 7 sekundach przepustnicy;
P10: używane jest hasło, 0: nie jest wymagane hasło, 1: hasło jest wymagane;
P11: hasło: 00-99;
P12:ODO wyczyść ustawienie naciśnij przycisk przez 5 sekund, aby wyczyścić
Po podłączeniu wszystkiego i zasileniu 25.8V pobiera 20mA
Kolejność faz i halli przerobiona
i cały czas po wciśnięciu manetki zero reakcji i znak halli na LCD
Co mnie zdziwiło to inna budowa sterownika i LCD. Czerwona manetka hamulca nie wchodzi do sterownika tylko do LCD.
A sterownik ma jesze dwa luźne przewody zakończone złączami 2pin i 4pin. Nie mam pojęcia od czego ???
Całość jest na STM8S105S4T6C
Miał ktoś do czynienia z takim sterownikiem ?