Ja w tsdz2b odpiąłem linkę przerzutki i przeciągnąłem nad zamontowanym silnikiem. Z hydrauliką nie kombinowałem i puściłem bokiem.Robi68 pisze: ↑28 mar 2024, 21:10Żeby chociaż ktoś mi potwierdził że w TSDZ8 jest tyle miejsca co w Bafangu. Kupiłem nowy rower i okazało się posiadana TSDZ2 się nie mieści, chyba że wyciągnę linki z ramy i puszczę na zewnątrz, a tego nie chcę robić. Mogę założyć co prawda Bafanga, ale musiał bym przełożyć go z innego roweru.
Poza tym chcę mieć rower z tensometrem, TSDZ2 leży na półce, ale nie pasuje:(
tsdz8 / turbo
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 sty 2022, 15:19
- Lokalizacja: Łódź
Re: tsdz8 / turbo
Łożyska do tsdz2 (Stieber/NSK/SKF).
Wgrywam osf
Wgrywam osf
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Ja mam linki pomiędzy suportem , a silnikiem, więc da się.. U mnie wszystkie linki idą pod suportem i martwiłem się właśnie czy nie będę musiał coś z tym zrobić. Ale przestrzeń między silnikiem i suportem jest na tyle duża że wchodzą linki..Robi68 pisze: ↑28 mar 2024, 20:22Mam pytanie do osób montujących silnik TSDZ8. Czy jest szansa na zmieszczenie linek od hamulca i przerzutki miedzy silnikiem a mufa suportu?.
W Bafangu BBS02 linki się mieszczą w TSDZ2 niestety nie. A jak jest tutaj? Ze zdjęcia na oko wydaje mi się że jest więcej miejsca niż w TSDZ2.
https://ibb.co/QK7RWJd Zdjęcie z linkami między tsdz8, a mufą suportu.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2024, 3:14 przez irrec, łącznie zmieniany 1 raz.
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 lis 2022, 21:16
Re: tsdz8 / turbo
Super informacja, serdeczne podziękowania. Jest pretekst do zakupu nowego silnika.irrec pisze: ↑29 mar 2024, 1:11Ja mam linki pomiędzy sportem, a silnikiem, więc da się.. U mnie wszystkie linki idą pod sportem i martwiłem się właśnie czy nie będę musiał coś z tym zrobić. Ale przestrzeń między silnikiem i sportem jest na tyle duża że wchodzą linki..
https://ibb.co/QK7RWJd Zdjęcie z linkami między tsdz8, a mufą sportu.
Mam nadzieje ze będzie lepiej się spisywał od TSDZ2, którego wyparł Bafang BBS02 w poprzednim rowerze:)
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 lis 2021, 18:59
- Lokalizacja: Wrocław
Re: tsdz8 / turbo
Tak. Z mojego silnika wychodzi złącze żeńskie. Wyswietlacz EKD01. Aha silnik ma też wyjście na gear sensor i ten od Bafanga powinien działać , jutro sobie założę i sprawdzę. Za to error 18 wyskoczył gdy tak na próbę przypasowywałem te czujniki hamulców co były w zestawie. Jutro sobie sprawdzę podłączając hamulec xod z czujnikiem co mam w rowerze z bbs02. Problemów z softem ja w sumie nie mam , walk assist działa jak powinien, na pierwszych dwóch trybach wspomaganie jest całkiem odczuwalne.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Panowie, jak u was ze wskaźnikiem baterii na Ekd01 ? Bo ja nie wiem, mam przejechane około 118km i zużycie baterii spadło z pełnej do 91%, a sama bateria 48v 20Ah. Jeżdżę na 1 i 2 biegu bo te mi wystarczają, czasem wrzuciłem 3. Teren generalnie płaski, od czasu do czasu pojadę na jekies wzniesienia. Jeżdżę raczej szybko bo aż się prosi przycisnąć.
Wiec moje pytanie, czy ja mam coś ze wskazaniami, czy to prawdziwe zużycie?
Bo tym sposobem to i kilkaset kilometrów na stukam...
Wiec moje pytanie, czy ja mam coś ze wskazaniami, czy to prawdziwe zużycie?
Bo tym sposobem to i kilkaset kilometrów na stukam...
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
no jak malo zużywasz to dużo najezdzisz . ja na torebce 9ah chyba z 50km mogę zrobić oszczędnie
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Ale ja zużyłem 10% baterii 20Ah, a już 100km zrobiłem... Coś dużo tego wyszło przy małym zużyciu baterii...
Zobaczę z czasem czy nagle bateria pusta się nie zrobi, bo wskazanie jest błędne..
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Prawdopodobnie wskazania są Ok, tylko jeździsz "rowerem" a silnik masz za "kowadło", i "placebo". Myślę że w Twoim przypadku silnik wspomaga tylko przy ruszaniu, więc zużycie baterii na poziomie 100 - 150 Wh na 120 km przy np średniej prędkości 40 km/godz (30 - 50 wat na godz) może być realne.irrec pisze: ↑29 mar 2024, 22:18Panowie, jak u was ze wskaźnikiem baterii na Ekd01 ? Bo ja nie wiem, mam przejechane około 118km i zużycie baterii spadło z pełnej do 91%, a sama bateria 48v 20Ah. Jeżdżę na 1 i 2 biegu bo te mi wystarczają, czasem wrzuciłem 3. Teren generalnie płaski, od czasu do czasu pojadę na jekies wzniesienia. Jeżdżę raczej szybko bo aż się prosi przycisnąć.
Wiec moje pytanie, czy ja mam coś ze wskazaniami, czy to prawdziwe zużycie?
Bo tym sposobem to i kilkaset kilometrów na stukam...
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Hehe Pewnie masz sporo racji. Czasem po włączeniu silnika zapomnę nawet bieg wspomagania wrzucić, a po chwili jazdy się dziwię że "coś słabo wspomaga"tkoko pisze: ↑30 mar 2024, 7:04Prawdopodobnie wskazania są Ok, tylko jeździsz "rowerem" a silnik masz za "kowadło", i "placebo". Myślę że w Twoim przypadku silnik wspomaga tylko przy ruszaniu, więc zużycie baterii na poziomie 100 - 150 Wh na 120 km przy np średniej prędkości 40 km/godz (30 - 50 wat na godz) może być realne.irrec pisze: ↑29 mar 2024, 22:18Panowie, jak u was ze wskaźnikiem baterii na Ekd01 ? Bo ja nie wiem, mam przejechane około 118km i zużycie baterii spadło z pełnej do 91%, a sama bateria 48v 20Ah. Jeżdżę na 1 i 2 biegu bo te mi wystarczają, czasem wrzuciłem 3. Teren generalnie płaski, od czasu do czasu pojadę na jekies wzniesienia. Jeżdżę raczej szybko bo aż się prosi przycisnąć.
Wiec moje pytanie, czy ja mam coś ze wskazaniami, czy to prawdziwe zużycie?
Bo tym sposobem to i kilkaset kilometrów na stukam...
Ale jak pisałem wyżej, lubię popedałować, nie traktuję roweru jako skutera, żeby mnie woził, ale mi pomagał. U mnie ostatnie dni są bardzo wietrzne, więc przydało się dodatkowe pchnięcie...
Bardzo fajną opcją jest, że po rozpedzeniu się i braku jakiegoś znacznego nacisku na pedał silnik przestaje wspomagać. Dlatego też pewnie takie oszczędności baterii.
Czujnik zmiany przełożeń również nie jest potrzebny, wystarczy że podczas zmiany pedałujemy bez nacisku, a zmiana następuje jak w rowerze bez silnika.
Ogólnie uważam że silnik jest fantastyczny, żeby jeszcze tylko był trwały..
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Z tego co piszesz o obciążeniach silnika to o trwałość silnika bym się nie martwił.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
dziś pojechałem do kolezki . na płaskim w miarę terenie z obserwacji moc w granicach 50 - 120w pedałując na twardym (42 x 11 ) biegu na 1 wspomagania . prędkość ok 20kmh . koło 26 opony terenowe kostka . szkoda że display nie uśrednia wyniku np od startu albo z ostatnich 10minut ...
-
- Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 10 lut 2021, 12:12
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Ja też nie mam lekko. Koła 27.5 x 2.6 w teren, obręcz 40mm szeroka, więc same koła trochę ważą. Ja ponad 100 kg, jest co szarpać. Myślałem że bardziej będzie baterię drenowało. Ale widzę że teraz leci szybciej. Czyli na początku długo utrzymuje się 100%, a potem spada szybciej. Więc nie można wyliczyć zabardzo na ile starczy. Przejdę do końca baterii to się podzielę ile wytrzymała.pxl666 pisze: ↑30 mar 2024, 21:18dziś pojechałem do kolezki . na płaskim w miarę terenie z obserwacji moc w granicach 50 - 120w pedałując na twardym (42 x 11 ) biegu na 1 wspomagania . prędkość ok 20kmh . koło 26 opony terenowe kostka . szkoda że display nie uśrednia wyniku np od startu albo z ostatnich 10minut ...
Wczoraj mi szprycha poszła, więc bike uziemiony chwilowo, bo nie mam zapasu...
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
w sumie szkoda że display poprostu nie pokazuje zużytych wh po każdym resecie tripu . to by załatwiło sprawę raz a dobrze
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Zapewne masz w wyświetlaczu cyfrowe wskazania napięcia. Jeżeli tak to zasięg bardzo łatwo ocenisz po wskazaniach napięcia POD OBCIĄŻENIEM. 100% masz przy 52 - 53 V, 50% masz przy 46 - 47 V, 0 % masz przy 39 - 40 V, oczywiście w dużym uproszczeniu.
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Szykuje się mocniejsza wersja tego silnika: 1000W. Przy okazji być może poprawią routing kabli przez dołożenie jakiegoś cable channela oraz dołożą dodatkowy uchwyt zapobiegający poluzowaniu się silnika przy supporcie.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 265
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 265
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Kupują to co ładne stoi w sklepie. Chociaż na allegro/ali idzie dużo chińczyków 500+.
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Jakie to ma znaczenie. Nie widzę w okolicy żadnych TSDZ chyba że podjadę do pxl666 , natomiast mijam po drodze różne kilkuosobowe rodziny/znajomych na fabrycznych rowerach 250 wat, w proporcjach "na oko" 50 : 1 (fabryczne : samoróbki). Ostatnio z mocniejszych (typu Falcon) nie spotykam żadnego. 3 - 4 lata temu mijałem takie nawet obok domu. Mam kilka tras rowerowych w pobliżu (Velo, WTR "stare", WTR "nowe", kilka lokalnych tras), zaporę w Goczałkowicach, Pszczynę miejsca szczególnie lubione przez rowerzystów, gdzie jak na dłoni widać czym przeciętny "Kowalski" jeździ.
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 265
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Postaw koło tego 250W, 1000W w tej samej cenie. Ciekawe co kupią
Ale wiem o czym piszesz, oko czasami leci za e-bike i rekreacyjnie śmiało będzie 1:50.
Chyba że wyjdziesz na ulicę w większym mieście o 20-21 i zobaczysz na czym latają dostawcy jedzenia, wtedy proporcje 50:1
Ale wiem o czym piszesz, oko czasami leci za e-bike i rekreacyjnie śmiało będzie 1:50.
Chyba że wyjdziesz na ulicę w większym mieście o 20-21 i zobaczysz na czym latają dostawcy jedzenia, wtedy proporcje 50:1
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Kupią to co ładnie wygląda. Dwa. Czy jest jakiś fabryczny rower z silnikiem Brose, Bosch, Shimano, bafang ,który kurczowo trzyma się tych 250W w najwyższym trybie wspomagania? No raczej nie. Brose kręci się do 350W , Bosch ponad 500W. Nic dziwnego że przeciętnemu Kowalskiemu wystarcza to co daje mu fabryka. 1000W to już jest przesada. No chyba że lubicie efekt ghost-pedaling.mitusm pisze: ↑04 kwie 2024, 11:01Postaw koło tego 250W, 1000W w tej samej cenie. Ciekawe co kupią
Ale wiem o czym piszesz, oko czasami leci za e-bike i rekreacyjnie śmiało będzie 1:50.
Chyba że wyjdziesz na ulicę w większym mieście o 20-21 i zobaczysz na czym latają dostawcy jedzenia, wtedy proporcje 50:1
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 265
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Czasami watowica dopada + ostatnio się dowiedziałem że kilka km od domu mam najbardziej stromy podjazd asfaltowy w Polsce . Dlatego opcja że mam trochę spaczone podejście do mocy i jazdy na rowerze. Aktualnie mam w sumie ~2kW, za chwilę dojeździe jeszcze 500-600 i myślę że będę mógł powiedzieć że 'rower' jest skończony.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
kupią markę bo ich stać i biorą na firmę . kupią jakość - np zawias i wysoką grupę przerzutek . kupią okablowanie schowane wewnątrz ramy i ogólnie schludny wygląd . nie mowie o gwarancji i serwisie ale tez sie to bierze pod uwagę .mitusm pisze: ↑04 kwie 2024, 11:01Postaw koło tego 250W, 1000W w tej samej cenie. Ciekawe co kupią
Ale wiem o czym piszesz, oko czasami leci za e-bike i rekreacyjnie śmiało będzie 1:50.
Chyba że wyjdziesz na ulicę w większym mieście o 20-21 i zobaczysz na czym latają dostawcy jedzenia, wtedy proporcje 50:1
dostawcy ci których widziałem w bb, poznaniu i wrocku - jeździli na fabrycznych midach
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
W Poznaniu to ja widuję głównie huby (np. pomarańczowe rowery pyszne.pl). Dostawca jedzenia nie zarabia kokosów aby sobie tak wydać 10-15k zł na fabrycznego mida. Za takie pieniądze to sobie kupi poprostu jakiś jak już skuter. Samoróbki na tylnym silnku widuję najczęściej. Wiadomo, cena i niska obsługowość. Pęknie łańcuch na jakimś zadupiu. Żaden problem! Ghost-pedaling lub Maneta i jedziemy dalej
- mitusm
- Forumowicz
- Posty: 265
- Rejestracja: 22 cze 2020, 10:20
Re: tsdz8 / turbo
Moje spostrzeżenia akurat z Krakowa, większość różnej maści tuningi z bidonami, ewentualnie chińczyk z większą baterią.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Panowie. Pytalem ostatnio o cofaniu roweru czy macie opory jak ja w tsdz8 i pisaliście że też tak macie. Przejechałem 200km i zauważyłem że zmniejszyły się te opory, jeszcze je czuć ale już nie tak i da się już rower cofać. Moje pytanie z czego to może wynikać i czy powinno tak być. Słychać również jakieś klekotanie na wyborach, ale nie wiem czy to z silnika czy może jakaś kostka kabla pod baterią, nie mogę zlokalizować miejsca. Poszukam i zobaczę skąd to dochodzi.
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 wrz 2023, 17:31
Re: tsdz8 / turbo
Mi też coś zaczęło klekotać na dziurach. Wcześniej tego nie było. Działa jak na początku tylko to klekotanie. Myślę że to z samego silnika bo resztę mam już sprawdzoną. Mam przejechane troszkę ponad 1000km.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Tak, mnie też klekocze właśnie na dziurach. Na płaskim nic nie słychać. Mam wrażenie że te dźwięki dochodzą od strony zębatki, ale może niesie po obudowie silnika.
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Też mi to do głowy przyszło bo widziałem rozbebeszony ten silnik i kontroler jest łączony kostkami.
Możliwe że któraś z tych kostek tlucze o obudowę silnika, a nie są w jakiejś piance czy czymkolwiek tylko gołe i luzem..
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
dzis test z zawodnikiem 100kg
+masy i doszliśmy do wniosku że za mocno na 1 wspomaga . pod nim dochodziło do 800w . trudno będzie tym oszczędnie jeździć. co ciekawe ustawianie punktu 0 przez restart displaya z nogą na platformie działa ale tylko na chwilę. silnik się sam przestawia po chwili na fabryczny punkt zerowy . wychodzi na to że bez osf to raczej silnik dla niezielnych pedalarzy
+masy i doszliśmy do wniosku że za mocno na 1 wspomaga . pod nim dochodziło do 800w . trudno będzie tym oszczędnie jeździć. co ciekawe ustawianie punktu 0 przez restart displaya z nogą na platformie działa ale tylko na chwilę. silnik się sam przestawia po chwili na fabryczny punkt zerowy . wychodzi na to że bez osf to raczej silnik dla niezielnych pedalarzy
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Zastanawiam się jak firmware dozuje moc silnika. Czy tylko bierze pod uwagę wskaznia z czujnika nacisku czy jednak wylicza na podstawie mocy rowerzysty?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
niewiem ale faktycznie jak masz mała baterię to nie sposób jej oszczędzić jak podaje prawie full mocy . problemem jest tu jeszcze duża zębatka która z automatu generuje wiekszy moment na czujniku .
-
- Forumowicz
- Posty: 5065
- Rejestracja: 03 maja 2017, 8:07
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
Proponuję jednak podpiąć pod baterię zewnętrzny amperomierz/watomierz i porównać wskazania.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Na pewno przekłamuje LCD te wskazania bo napięcie faktyczne 54,6V a na LCD 53,8V bynajmniej na EDK01 tak wskazuje. Z mocą tym bardziej nie tak wskazuje, w wskazanie chwilowej mocy nie jest realne aby było w granicy 800W bo ewidentnie czuć, że nie jest to nawet 250W na pierwszym trybie wspomagania.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
ile w to na bank niepowiem . ile niutów też niewiem . wiem że odczuciowo jest za mocna tą 1 w szczycieTooropek pisze: ↑07 kwie 2024, 8:43Na pewno przekłamuje LCD te wskazania bo napięcie faktyczne 54,6V a na LCD 53,8V bynajmniej na EDK01 tak wskazuje. Z mocą tym bardziej nie tak wskazuje, w wskazanie chwilowej mocy nie jest realne aby było w granicy 800W bo ewidentnie czuć, że nie jest to nawet 250W na pierwszym trybie wspomagania.
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
No jasne, ja to rozumiem. Jeżdżę, testuje, ale aparaturę dopiero podepnę na dniach i zbadam każdy poziom wspomagania i opiszę.
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Na 1 stopniu? Ja na twardym przełożeniu uzyskałem na płaskim coś około 400W, wiec de facto w terenie napęd ten nie będzie na pewno oszczędzał baterii... Jakby chociaż te 200W było na pierwszym stopniu to by było spoko w górach, ale pewnie wtedy wspomaganie byłoby nieodczuwalne dla tych którzy jeżdżą po nizinach tak choćby tak jak ja...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
watomierz ten zewnętrzny pokazuje ze edek lekko zawyża pobór - pewnie źle mierzy napięcie , niemniej jednak te 600w nadeptam na 1. kolega sie śmieje ze to dobry silnik w jakiegoś falkona żeby odsunąć o 15mm mufę suportu w lewo . dać blat 36nw i baterię 1.5kwh i monster mid gotowy
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Pod górę depnąłeś te około 600W?
Na płaskim dzisiaj nie za mocno cisnąć osiągnąłem 1170W mocy według dość dokładnego pomiaru przez bms (kalibrowany z zasilaczem regulowanym i miernikiem cęgowym). Daje to prąd pobierany z baterii na poziomie 22,5A więc niewiele zabrakło do ograniczenia prądowego (23A??).
Dałem rower wujowi i zerwał mi łańcuch... Bez komentarza... Ponad 40km dziś zrobiłem i nic się nie działo, a wuja 20kg lżejszy ode mnie siadł i urwał łańcuch, także polecam mieć ze sobą skuwacz i spinki jak się jedzie w trasę bo nawet tym 1kW chwilowo idzie narobić sobie szkód.
Ja jestem mega zadowolony z tego napędu i śmiało mogę polecić nawet na niziny tsdz8 z lcd EDK01.
Wady jakie zauważyłem to przy cofaniu chrobocze w środku zębatka i stawia opór jakby coś przeskakiwało na nylonie no i ta za krótka wiązka 1T4 niestety do wymiany na dłuższą...
Na płaskim dzisiaj nie za mocno cisnąć osiągnąłem 1170W mocy według dość dokładnego pomiaru przez bms (kalibrowany z zasilaczem regulowanym i miernikiem cęgowym). Daje to prąd pobierany z baterii na poziomie 22,5A więc niewiele zabrakło do ograniczenia prądowego (23A??).
Dałem rower wujowi i zerwał mi łańcuch... Bez komentarza... Ponad 40km dziś zrobiłem i nic się nie działo, a wuja 20kg lżejszy ode mnie siadł i urwał łańcuch, także polecam mieć ze sobą skuwacz i spinki jak się jedzie w trasę bo nawet tym 1kW chwilowo idzie narobić sobie szkód.
Ja jestem mega zadowolony z tego napędu i śmiało mogę polecić nawet na niziny tsdz8 z lcd EDK01.
Wady jakie zauważyłem to przy cofaniu chrobocze w środku zębatka i stawia opór jakby coś przeskakiwało na nylonie no i ta za krótka wiązka 1T4 niestety do wymiany na dłuższą...
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
taki mały wznios koło domu na asfalcie . urwał łańcuch jak ? od zera start na 5 ? czy jak ?
- Tooropek
- Forumowicz
- Posty: 2095
- Rejestracja: 08 wrz 2018, 10:50
Re: tsdz8 / turbo
Start na 5, twarde przełożenie, podjazd pod górkę bez zmiany przełożenia i depnął z całej siły żeby nie zatrzymać się do zera i nie przewrócić się... Ja tego nie widziałem, wrócił z łańcuchem w ręku
* Akumulatory * Bidony * 36V/48V. Zapraszam na priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 mar 2024, 1:56
Re: tsdz8 / turbo
Tak, silniczek super tylko po pewnym czasie zaczyna hałasować na dziurach i po różnym przebiegu. Mnie po około 200 km, komuś innemu po 1000km. Terkocze tylko gdy nie działa napęd, również nożny. To znaczy kiedy zębatki są luźno bez żadnej siły oddziałującej na nie.Tooropek pisze: ↑07 kwie 2024, 20:33Pod górę depnąłeś te około 600W?
Na płaskim dzisiaj nie za mocno cisnąć osiągnąłem 1170W mocy według dość dokładnego pomiaru przez bms (kalibrowany z zasilaczem regulowanym i miernikiem cęgowym). Daje to prąd pobierany z baterii na poziomie 22,5A więc niewiele zabrakło do ograniczenia prądowego (23A??).
Dałem rower wujowi i zerwał mi łańcuch... Bez komentarza... Ponad 40km dziś zrobiłem i nic się nie działo, a wuja 20kg lżejszy ode mnie siadł i urwał łańcuch, także polecam mieć ze sobą skuwacz i spinki jak się jedzie w trasę bo nawet tym 1kW chwilowo idzie narobić sobie szkód.
Ja jestem mega zadowolony z tego napędu i śmiało mogę polecić nawet na niziny tsdz8 z lcd EDK01.
Wady jakie zauważyłem to przy cofaniu chrobocze w środku zębatka i stawia opór jakby coś przeskakiwało na nylonie no i ta za krótka wiązka 1T4 niestety do wymiany na dłuższą...
Zbadalem temat i kiedy delikatnie obracam nylonową zębatką w jedną i drugą stronę, jest wyczuwalny spory luz i słychać stuknięcie jak podczas jazdy po nie równym terenie.
Nie jest to luz na łożyskach tylko tak jakby między zębami zębatki nylonowej i koła przenoszącego napęd na korbe.
I teraz nie wiem czy być może ten luz nie jest w miejscu zapadek korby...
Indiana x enduro 7.7 / Tonsheng tsdz8 / ekd01
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Wygląda na to że firmware silnika dozuje moc wyłącznie w oparciu o napięcie na czujniku nacisku. Gdyby było inaczej i moc była dozowana w oparciu o generowaną moc rowerzysty wtedy ciężko byłoby zerwać łańcuch poprzez zwykle depniecie na pedały. Na ciężkim przełożeniu raczej nasza prędkość obrotowa na korbie będzie niska i tym samym nasza moc. TSDZ8 powiela to co było w tsdz2.
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
nikt nie mówi że nie. natomiast wystarczyło ograniczyć 1 do 250wAtak_Snajpera pisze: ↑07 kwie 2024, 23:56Wygląda na to że firmware silnika dozuje moc wyłącznie w oparciu o napięcie na czujniku nacisku. Gdyby było inaczej i moc była dozowana w oparciu o generowaną moc rowerzysty wtedy ciężko byłoby zerwać łańcuch poprzez zwykle depniecie na pedały. Na ciężkim przełożeniu raczej nasza prędkość obrotowa na korbie będzie niska i tym samym nasza moc. TSDZ8 powiela to co było w tsdz2.
-
- Forumowicz
- Posty: 405
- Rejestracja: 30 cze 2022, 16:27
Re: tsdz8 / turbo
Albo poprostu zmniejszyć mnożnik mocy względem napięcia na czujniku. Wgrywaleś nowy firmware czy masz nadal ten z fabryki?
- pxl666
- Forumowicz
- Posty: 5888
- Rejestracja: 27 cze 2018, 23:05
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: tsdz8 / turbo
nic nie robiłem. początkowo wyglądało to ok no ale po namyśle okazuje się że nie ma możliwości oszczędzania baterii bardziej jakby ktoś chciał . generalnie może być tak że nawet na 1 przy wspinaniu będzie wrażenie że silnik sam ciągnie a kierownik tylko kręci nogami