Tesla semi i tesla roadster
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Tesla semi i tesla roadster
Och och, jaram się tym wozem
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- Umbur
- Moderator
- Posty: 1346
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 11:02
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 18 lut 2018, 15:29
Re: Tesla semi i tesla roadster
Warto dorzucić
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Roadster posiada baterię 200kWh, co daje mu 620mil=1000km zasięgu Moment na kole podawany przez teslę to 10k Nm xDD
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Roadster posiada baterię 200kWh, co daje mu 620mil=1000km zasięgu Moment na kole podawany przez teslę to 10k Nm xDD
- TomaS
- Forumowicz
- Posty: 932
- Rejestracja: 03 maja 2017, 10:00
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Tesla semi i tesla roadster
Po przejażdżce Teslą P85 po torze na Zlocie w Żyrardowie to powiem szczerze że miałem miękkie nogi jak z niego wysiadłem Musiałem aż się piwa napić żeby dojść do siebie.
- maxev
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 18 lut 2018, 18:34
Re: Tesla semi i tesla roadster
Tor to pikuś. Nic nie jest w stanie oddać uczucia podczas wyprzedzania innych aut na drodze
-
Szprychy dorabiane na wymiar
Grubości: 2,0mm; 2,3mm; 2,6mm; 3,4mm CZARNE
Sklep MaxEV
Silniki MXUS, Zestawy EcoBike, MagicPie, SmartPie
-
Szprychy dorabiane na wymiar
Grubości: 2,0mm; 2,3mm; 2,6mm; 3,4mm CZARNE
Sklep MaxEV
Silniki MXUS, Zestawy EcoBike, MagicPie, SmartPie
-
- tas
- Administrator
- Posty: 3004
- Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:10
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Re: Tesla semi i tesla roadster
[youtube][/youtube]
Silniki, sterowniki, BMSy: https://nexun.pl tel: +48 33 50 00 105
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
Tanie ogniwa: https://e-foton.pl
----------------------
Mój blog o rowerach elektrycznych: http://ebike.nexun.pl
- tatar
- Forumowicz
- Posty: 2556
- Rejestracja: 19 lut 2018, 12:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Maran_hand
- Forumowicz
- Posty: 956
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa - Dolny Mokotów
Re: Tesla semi i tesla roadster
Dziś kolega powiedział mi, że oglądał jakiś program o Tesli. Zdziwiło go, że w umowie kupna-sprzedaży samochodu jest zapis mówiący o tym, że w razie naprawy w nieautoryzowanym serwisie producent w pierwszej kolejności odetnie szybkie ładowanie następnie kolejne funkcje. Brzmi to dość niewiarygodnie. Lecz jeśli to prawda to producent pokazuje bardzo niebezpieczny trend w stosunku do klienta. Takie praktyki powinny pogrążyć producenta bo nikt normalny nie powinien kupić Tesli.
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Tesla semi i tesla roadster
Producent odpowie ze z uwagi na zagrozenie ktore moze spowodowac nieautoryzowany serwis, a w tym zagrozenie pozarowe, wylacza te czesci systemu ktore uzna za krytycxne, niebezpieczne przy serwisie amatorskim.
Takie sztuki sa na wszelki wypadek, bo jesli cos sie stanie to Tesla bylaby oskarżona o to ze SAMOCHOD spowodowal pozar,..
Ps. Slyszalem juz o tym ale 3 lata temu jeszcze takiego zapisu nie bylo.
Takie sztuki sa na wszelki wypadek, bo jesli cos sie stanie to Tesla bylaby oskarżona o to ze SAMOCHOD spowodowal pozar,..
Ps. Slyszalem juz o tym ale 3 lata temu jeszcze takiego zapisu nie bylo.
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
- Maran_hand
- Forumowicz
- Posty: 956
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa - Dolny Mokotów
Re: Tesla semi i tesla roadster
Tak w przyszłości może się tłumaczyć każdy producent samochodów. Dla klientów jest / będzie to mocne odciążenie portfela. Bo jak nie ma konkurencji a jeśli by jej klient szukał to zawsze można go "ukarać" to czemu coś liczyć x razy 1 jak można x razy 2? Klient i tak nie ma wyboru..
- WojtekErnest
- Forumowicz
- Posty: 3338
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:52
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Tesla semi i tesla roadster
W jakimś sensie zabezpieczenia (blokujące) przed nieautoryzowanym serwisem są od wielu lat, szczególnie tam gdzie sa ogniwa li-ion. Aku wielu notebooków, niektórych elektronarzędzi, pakietów lub częsci ebajków. Wszedzie gdzie jest oprogramowanie, elementy kryptografii softwarowej lub sprzetowej, są 'jakieś' zabezpieczenia, które często go wręcz unieruchomią..
Wcześniej : Pomógł 69 razy, postów 3,2+ tys. - wiadomo gdzie ...
-
- Forumowicz
- Posty: 461
- Rejestracja: 19 lut 2018, 11:42
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: Tesla semi i tesla roadster
zdaje się, że to szybkie ładowanie które producent/Tesla ma odcinać przy nieautoryzowanym serwisie to odbywa się na ładowarkach Tesli -Superchargerach? Czyli ktoś serwisuje samochód na dziko u konkurencji a tesla nie chce go nadal u siebie ładować ?
jak coś dziki serwis spier to np ładowanie uszkodzi supercharger ? lub spowoduje pożar - Wcale się nie dziwię, że nie chcą dalej ładować na swoim sprzęcie... ryzykować i ponosić odpowiedzialności
Przecież to normalne i powszechne podejście...
Montując prawie dowolne urządzenia -zazwyczaj warunkiem gwarancji są coroczne (półroczne) płatne serwisy -tylko przez firmę montująca lub autoryzowaną przez producenta.
jeśli w czasie gwarancji ktoś nieautoryzowany grzebie w urządzeniach -gwarancję się traci ...
jeśli jakieś usługi -np konserwacja, uaktualnienia są w gratisie po sprzedaży -to jakakolwiek ingerencja nieautoryzowanych firm zazwyczaj powoduje zaprzestanie darmowego wsparcia. Dajesz zarobić na serwisach -producent/serwis daje gratisy. Idziesz do konkurencji -gratisów nie ma.
Grzebanie przez nie wiadomo kogo jest traktowane jak sabotaż/uszkodzenie urządzenia przez osoby/firmy trzecie.
Dlaczego Tesla miałaby postępować inaczej... ?
jak coś dziki serwis spier to np ładowanie uszkodzi supercharger ? lub spowoduje pożar - Wcale się nie dziwię, że nie chcą dalej ładować na swoim sprzęcie... ryzykować i ponosić odpowiedzialności
Przecież to normalne i powszechne podejście...
Montując prawie dowolne urządzenia -zazwyczaj warunkiem gwarancji są coroczne (półroczne) płatne serwisy -tylko przez firmę montująca lub autoryzowaną przez producenta.
jeśli w czasie gwarancji ktoś nieautoryzowany grzebie w urządzeniach -gwarancję się traci ...
jeśli jakieś usługi -np konserwacja, uaktualnienia są w gratisie po sprzedaży -to jakakolwiek ingerencja nieautoryzowanych firm zazwyczaj powoduje zaprzestanie darmowego wsparcia. Dajesz zarobić na serwisach -producent/serwis daje gratisy. Idziesz do konkurencji -gratisów nie ma.
Grzebanie przez nie wiadomo kogo jest traktowane jak sabotaż/uszkodzenie urządzenia przez osoby/firmy trzecie.
Dlaczego Tesla miałaby postępować inaczej... ?
- Maran_hand
- Forumowicz
- Posty: 956
- Rejestracja: 02 maja 2017, 22:04
- Lokalizacja: Warszawa - Dolny Mokotów
Re: Tesla semi i tesla roadster
Miałem na myśli samochód na który gwarancja już się skończyła. A klient nie ma wyboru, serwisujesz u nas albo nie jeździsz.